Gry video - rozmowy ogolne

Dla jednych są sposobem na zabicie wolnego czasu, dla innych hobby, a dla jeszcze kogoś innego rozrywką, bez której nie można się obyć. Gry video i konsole - wszystko na ich temat.

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
gascan
Friend
Posty: 513
Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
Kontakt:

Re: Gry video - rozmowy ogolne

Post autor: gascan »

@eq
Call Of Cthulu grałem kiedyś na xboxie do dzisiaj pamiętam o mamusi zamkniętej na strychu. Do gry zniechęciły mnie w późniejszej części trudne i irytujące elementy skradankowe ale po Penumbrze zagram w to na Pececie jak już jestem w tych klimatach. Lovcrafta czytałem tylko "W górach szaleństwa" przez przypadek bo było małej objętości, a książka co podałeś jest na allegro po 55 zł ale chyba dziwnie bym się poczuł kupując książkę, muszę to przemyśleć.

Fear 1 był spoko grą do dwójki się przymierzam bo widziałem, że można tam pomykać w jakimś mechu.

Wow Dumian gra w gry.
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: Gry video - rozmowy ogolne

Post autor: eq2D »

Act, na pewno grałeś tak jak w inne fps'y? Zerknij raz jeszcze na ten fragment z uderzaniem myszką o ścianę, przeca
[Spoiler ]
bohater niemal jest bezwładny z gratem w rękach, w najlepszych przypadku broń może posłużyć do szybsze go zejścia awatara
Ale ok.
mistrzu
Takie teksty, jak i ewentualną ripostę zostaw dla kolegów.

Gas, jeśli chodzi Ci o niełatwy etap w hangarze, cóż, niestety są momenty w grze które wymagają wielkiego skupienia i niemałej zręczności, co trochę burzy "horrorowy" odbiór gry, ale nie można też zapominać, że to historia takiej a nie innej osoby, a z jego perspektywy to zapewne horror jak cholera.

Fahrenheit ma masę elementów zręcznościowych, fabuła z czasem staje się zbyt kosmiczna (moim zdaniem), ale gra jest niesamowita, to fakt. Nie można także zapomnieć o muzyce która jest, uh, wspaniała. Autorem tejże jest Angelo Badalamenti, min. twórca ścieżek dźwiękowych do (chyba) wszystkich filmów Davida Lyncha.
Obrazek
Awatar użytkownika
mcl
Grand Master
Grand Master
Posty: 682
Rejestracja: 22-05-2008, 12:35
Lokalizacja: znienacka ;>

Re: Gry video - rozmowy ogolne

Post autor: mcl »

W fahrneheicie zgubiłem się w jednym momencie
[Spoiler ]
ta retrospekcja... nie pamiętam dokładnie, byliśmy szczylami na lotnisku (czy bazie wojskowej) i nie wiedziałem jak ogarnąć motyw ze skradaniem się, zostawiłem grę, teraz bym powrócił :/
Ale gra naprawdę dobra, motyw z depresją miażdzy. Nic tylko grać :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: Gry video - rozmowy ogolne

Post autor: Aserot »

Limbo - czyli małe dzieło sztuki świetna gierka wiem, że staroć ale dziś miałem okazje zagrać i pierwsze spotkanie z grą jest naprawde wyjątkowe. Nic trzeba zacząć masterować dla jednego trofeum :D bo w kilku monetach ginąłem jak pies.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
caradolph
Grand Master
Grand Master
Posty: 749
Rejestracja: 23-01-2011, 21:11
Lokalizacja: Pawłowice
Ogrywam: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Kontakt:

Re: Gry video - rozmowy ogolne

Post autor: caradolph »

Oto gry na które mam teraz masakryczną ochotę ( tak tylko podaje):

-Super metroid ( masakrator na SNESa)
-God of War III ( nie grałem ale zaliczyć chcę, gdyż to jest jedyna część, która mi pozostała)
-Legendary (FPS w klimatach "potwory w zniszczonym londynie, trochę fantasy itp)
-Castle crashers ( nie do opisania )
-Bulletstorm (jak zobaczyłem co się tam dzieje to stwierdziłem że zagrać muszę)
-Dead space 2 ( druga część ponoć świetna)
-Prototype ( spiderman na haju i rozpierducha w nowym jorku)

Poza tym miał juz ktoś może styczność z L.A. noire? Jak się prezentuje?
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
Awatar użytkownika
wf6608
Support
Posty: 287
Rejestracja: 13-06-2009, 20:36

Re: Gry video - rozmowy ogolne

Post autor: wf6608 »

Nom, Limbo daję radę. Jest klimatycznie i przygnębiająco. Szkoda, że po pierwszym przejściu już nie daje takiej frajdy, ale pyknąć można. Z nieco podobnych klimatów grałem też w króciutkie flashówki "Don't Look Back" i "Alphaland" - wrażenia całkiem pozytywne.
Awatar użytkownika
gascan
Friend
Posty: 513
Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
Kontakt:

Re: Gry video - rozmowy ogolne

Post autor: gascan »

Próbuje grać teraz w X3 Terran Conflict, odkąd wystrzeliłem obie rakiety jakie miałem na początku to mimo 5 godzin gry nie mogę niczego zestrzelić. Jest to świetna gra na spanie, działa na mnie podobnie jak książki. Ta gra ma więcej możliwości niż moje życie hhehe
żeby się w to nauczyć grać poznać ekonomię itp to potrzeba z pół roku chyba.
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Gry video - rozmowy ogolne

Post autor: Yamada »

Majowa aktualizacja dasha do X0 kasuje flasha napędu więc no bonus dla piratów;].
Obrazek
Awatar użytkownika
Jo-Jo
Grand Master
Grand Master
Posty: 1458
Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
Lokalizacja: ze wszystkąd

Re: Gry video - rozmowy ogolne

Post autor: Jo-Jo »

Tia ... tylko można go zaraz po prostu jeszcze raz sflashować i po kłopocie :P ( kłopot wtedy o ile mnie pamięć nie myli może być tylko z grami AP 2.5, ale szczerze powiedziawszy nie wiem - widzę już tyle wersji wydarzeń po apdejcie u różnych łebków, a sam nie próbowałem dla bezpieczeństwa jeszcze
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death

You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return

https://www.playfire.com/JoJokun
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Gry video - rozmowy ogolne

Post autor: Yamada »

Nom tylko słyszałem, ze konsole z wykrytym flashem są też flagowane, a to już początek końca.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jo-Jo
Grand Master
Grand Master
Posty: 1458
Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
Lokalizacja: ze wszystkąd

Re: Gry video - rozmowy ogolne

Post autor: Jo-Jo »

Pożyjemy, zobaczymy - jak na razie nie słyszałem/czytałem o żadnym banie konsoli ( co prawda " czas oczekiwania na banhammera " po sflagowaniu bywa różny ).
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death

You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return

https://www.playfire.com/JoJokun
Adept
Grand Master
Grand Master
Posty: 306
Rejestracja: 27-12-2010, 19:26
Lokalizacja: Galicja
Ogrywam: MK II, UMK3

Re: Gry video - rozmowy ogolne

Post autor: Adept »

gascan pisze:"Pszeszłem" Amnesie Dark Descent.
Fabuła gry nie jest jakaś wyszukana ale sposób jej prowadzenia nie nudzi ani się nie narzuca, wszystkiego dowiadujemy się z notek albo z fleszbeków, i nie ma tego na szczęście za dużo.
Zagadki w większości sa logiczne bez bezsensownego kombinowania znanego z point and click, przeważnie to co zrobilibyśmy w danej sytuacji w życiu zadziała w grze, często za sprawą świetnego silnika graficznego/gry.
Posiadłość po której się poruszamy robi wrażenie, każdy jej metr kwadratowy jest straszny lub imponujący. Wyjdziemy oczywiście trochę poza ramy samej posiadłości do ciut innych lokacji tych imponujących.
Bohater ma straszne trzaski w głowie jakby mało było samego rycia łba za sprawą otoczenia to jeszcze często słychać szumy i szmery w jego głowie, bicia dzwonów, lub po ekranie zapierdalają małe robaczki. Należy przebywać w świetle lampy lub zapalać świeczki, wtedy utrzymujemy przytomność umysłu. Przez patrzenie na straszne widoki paranormalne lub narzędzia tortur tracimy trzeźwość umysłu.
Gdy nasz bohater ma ostre trzaski np niektóre obrazy wyglądają nieco inaczej niż gdyby miał trzeźwy umysł.
Walka w grze nie występuje - pozostaje ucieczka lub ukrycie się w cieniu ale przeciwników spotyka się bardzo rzadko i często gdzieś sobie po prostu idą.
Gra jest konkretna i jedyna w swoim rodzaju (nie licząc pewnie poprzedniej gry jej twórców - Penumbra którą już ściągam i się za nią zabieram). Grając czułem się tak jak kiedyś na początku liceum gdy pierwszy raz w życiu grałem w Silent Hill czyli oglądałem się nerwowo za siebie a dwa razy po prostu wyłączyłem aby daną sekcję przejść na drugi dzień jak będzie jasno. Jest za mocno nie ukrywam całą grę grałem pod napięciem i nie sądziłem, że jakaś gra komputerowa może mi to jeszcze zrobić.
W Amnesie trzeba zagrać nieważne jakie gatunki preferujecie. Ryje łeb i tak powinien wyglądać horror.
9+/10
Nie wiem czemu ten post dałeś tutaj, zamiast w survival horror w którym o tej grze była rozprawa, ale okej...

Będą spojlery:

Właśnie skończyłem grę. Nie powiem, na początku fenomenalna sprawa. Chowanie się w szafach, unikanie potworów, klimat nie do opisania, ale no właśnie... To wszystko pod koniec gry nieco traci na kolorze. Potworów jest trzy rodzaje (z czego jeden odpada na początku gry - niewidzialny wodnik). Zagadki wcale nie są aż tak logiczne i sprowadzają się do pięciokrotnego przeszukania dużych pomieszczeń (Cysterna, Chór) i kombinowaniem który przedmiot do czego pasuje. Dodatkowo fabuła jest pi razy oko. Magiczny artefakt, zła moc, spaczony umysł, fałszywy przyjaciel, zła istota podążająca naszym tropem etc. Toż to przecież żywcem wzięty scenariusz z jednego z opowiadań Roberta E. Howarda. Tylko tam ukradli artefakt z Amazonii. Zakończenie również mega zawodzące. Przeszedłem trzy zakończenia gry i żadne z nich nie powiedziało mi nic więcej i nie zakończyło historii. Nie mam pojęcia kim DOKŁADNIE był Agrippa, nie mam pojęcia kim DOKŁADNIE był Baron, nie mam pojęcia co mnie ścigało. Nie mam pojęcia czym DOKŁADNIE był artefakt. Nie mam pojęcia dokąd wrócił Baron. Gdyby więc chciało im się rozwinąć bardziej historię, to by było idealnie wręcz. Bo nie wierzę, że nie mogli wymyślić bardziej spójnego scenariusza. Taka ta tajemniczość na siłę. Nie mam nic przeciwko zajebistej tajemnicy pod warunkiem, że pod koniec, wątki zostaną jakoś odkryte przed graczem, a tutaj NIC. Poza tym fabuła jest kompletnie bez sensu:

Daniel spaczony Baronem stał się potworem i sam zaczął zabijać, więc łyknął tonik amnezji by zacząć od nowa, naprawiając to co zepsuł. Czy tylko ja nie widzę w tym logiki? Chyba większe szansę miałby gdyby pozostawił swoją pamięć. Prawda, serce by było skażone poczuciem winy, ale na litość Boską, przynajmniej miałby wiedzę, którą musiał zdobywać mozolnie podczas gry. Rozumiem: stałem się potworem, więc idę najkrótszą drogą do sanktuarium, zabijam Barona, później zabijam siebie i grzechy me odpuszczone. A nie ku#%* wszystko od dupnej strony.

Idąc dalej -> Jeżeli te potwory to słudzy spaczeni przez cień, który podążał za Danielem, to dlaczego w jednej z misji chwytają Daniela zamiast go zabić jak to normalnie by uczyniły? To nagle cienie pracują dla Barona?? WHAT THE FUCK. Kiedy to wyjaśniono?

AI przeciwników też jest słabiutkie. Wystarczy okrążać filar by potwór stracił nami zainteresowanie. Nie mówiąc już o iście dziwnym znikaniu zmor. Idzie sobie taka poczwara do korytarza prowadzącego do pokoju, z którego nie ma wyjścia i co? Po dwóch sekundach gdy podążymy z nim w pomieszczeniu już nikogo nie ma. A to mutanty, nie cienie. Nie mogą rozpływać się w powietrzu.

Gra jest naprawdę spoko i srałem w gacie na początku pierwszych aktów, jednak im dalej tym coraz mniej emocji towarzyszyły mi w grze. Przyznałbym jej 7/10 z powodu liczny błędów, słabego scenariusza i lekkiej nudy pod koniec wszystkiego. A nawet jeśli ktoś jarałby się tytułem do końca jak gascan to nie może, po prostu nie może nie zobaczyć sporej ilości niedociągnięć, które ten tytuł oferuje. Dlatego 7/10, ale na pewno nie 9+/10 czy nawet 8/10.
gascan pisze: a książka co podałeś jest na allegro po 55 zł ale chyba dziwnie bym się poczuł kupując książkę, muszę to przemyśleć.


A co, wypożyczasz?
Awatar użytkownika
gascan
Friend
Posty: 513
Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
Kontakt:

Re: Gry video - rozmowy ogolne

Post autor: gascan »

W Amnesie gra się dla klimatu, a nie dla AI przeciwników. Po prostu źle zabrałeś się za tę grę.

Adept pisze:
gascan pisze:"
gascan pisze: a książka co podałeś jest na allegro po 55 zł ale chyba dziwnie bym się poczuł kupując książkę, muszę to przemyśleć.


A co, wypożyczasz?
Nie. Nie używam.
Ostatnio zmieniony 26-05-2011, 17:55 przez gascan, łącznie zmieniany 1 raz.
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
mcl
Grand Master
Grand Master
Posty: 682
Rejestracja: 22-05-2008, 12:35
Lokalizacja: znienacka ;>

Re: Gry video - rozmowy ogolne

Post autor: mcl »

Sie wcisnę w rozmowę na chwilęi znikam. Valve wypuściło OST do Portala 2 za free : http://www.thinkwithportals.com/music.php . Bierzcie i jedzcie z tego wszyscy
Obrazek
Awatar użytkownika
KRELIAN
Junior Admin
Posty: 2343
Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
Lokalizacja: ta pewność?
Ogrywam: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Kontakt:

Re: Gry video - rozmowy ogolne

Post autor: KRELIAN »

Metal Gear Solid 2, Metal Gear Solid 3 i Metal Gear Solid: Peace Walker z PSP pojawią się na PS3 w ramach kolejnej popularnej ostatnio składanki HD Collection z poprawioną grafą, trofeami i ... brakiem Twin Snakes. Typowy naciągacz kasy na który i tak się nabiorę, jeszcze tylko dajcie kolekcję Tenchu z PS2 i mogę się sfrajerować po raz ostatni ;].
Obrazek

https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Gry video”