Unreal Tournament vs Counter Strike vs Quake vs...
Moderator: ModTeam
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Unreal Tournament vs Counter Strike vs Quake vs...
imo temat powinien sie nazywac "CS vs Quake" poniewaz te wlasnie gry maja najwieksza scene , w csa gra wiecej osob w tej chwili gdyz niedawno ludzie podzielili sie miedzy troj a czworkowcow , na szczescie juz powstaja ospeki na poziomie ktore pozwalaja na bezproblemowa gre na srednim sprzecie ,
osobiscie wole Quake 3 / 4 ze wzgledu na szybkosc gry , bronie (combo RL + rail na dobitke ) , areny i ogolny klimat , jesli ktos grywa w q4 to odezwac sie na priv , moge pyknac z tym ze nie spodziewajcie sie poziomu zblizonego do tk3
osobiscie wole Quake 3 / 4 ze wzgledu na szybkosc gry , bronie (combo RL + rail na dobitke ) , areny i ogolny klimat , jesli ktos grywa w q4 to odezwac sie na priv , moge pyknac z tym ze nie spodziewajcie sie poziomu zblizonego do tk3
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- Mati
- Elite player
- Posty: 117
- Rejestracja: 21-07-2006, 17:31
- Lokalizacja: Z za krzaka
Re: Unreal Tournament vs Counter Strike vs Quake vs...
Co ja tu widze:):):) akurat macie tutaj gracza z 6 letnim stazem w Quake 3:) i 2dniowym stazem w UT. Najpierw wypowiem sie na temat UT... pozniewaz nie ma co pisac dlatego zostawie mozg na wypowiedz na temat Q3... UT w porownaniu do drugiej gry jest powolny wolne rakiety kiszka...Jednak Quake ]|[ Arena to jest wspaiała gra... zaczynałem w nią grac na single w 1999roku na wakacjach jeszcze nie miałem neta i tak przechodzilem gre na najłatwiejszym poziomie, pamietam jak problemy stwazały mi bosowie koncowego chaptera np. Anarki, Xaero, Sarge. Wtedy gralem po 20 razy i dopiero zdołałem ich pokonac lecz to nie było to... gre usunałem i tak jakos na gwiazdke dostałem Internet 56kb modemowy:P Hit sezonu:D No i tak szperałem na necie, i pewnego dnia zainstalowalem Quake 3 patrze a tam opcja multiplayer no i chcalem zobaczyc cosie dzieje wszedlem na server na InstaGib (only Rail) i tak gralem z kolesiami i nagle ktos powiedzial czy chcem do klanu:P ja mowie no jasne... nie mialem wtedy pojecia co to znaczy myslalem ze wybieraja najlepsze osoby w polsce i bedziemy jeździc na turnieje:P (wybaczcie ale nie bylem geniuszem wtedy) i tak trenowalem a wiadomo ping na modemie 300-400 wiec strzal z Raila był mocno opuzniony mimo to grałem... jednak po okresie poł roku zobaczylem ze kazdy smiga z pingiem 40-100 i mało kto ma taki wysoki jak ja wiec namowilem mame zeby zmieniła łącze na CDI 128. Czekałem całe dnie i noce kiedy przyjdą prawie jajko zniosłem. Wreszcie słysze pukanie, otwieram drzwi a tu montery z Dialogu przyniesli CDI :):) Podłączyli odrazu pierwsze co to sprawdzilem ping w q3 (50-70) miazga zaczełem trenowac na powaznie pozniej z instagib przezucilem sie na vq3 all (Valide Quake 3 All Weapons) zagralem 2 razy i gdzies usłyszałem ze jest turniejna versji 1.11 wiec postanowilem zalozyć klan i pozbierac amatorów i sprobowac swoich sił w turnieju... jednak nie było szans mecze trwały po 20min 3v3 i odemnie z klanu nabijalismy max 7fragów gdzie z przeciwnej mieli po 60-70 denerwowałem sie. Trenowalem dalej ustalalismy taktyki, treningi, bindy clanowe. i po poł roku zaczelismy odczuwac małe rezultaty. Tak gralem i gralem jednak codziennie wchodząc na servery widzialem mniejszą ilość graczy wiec spytalem sie kolegi co sie dzieje, a on uswiadomił mi ze ver. 1.11 umarła wszyscy poszli na 1.32. ver. samych gwiazd lepszych serverów miliona graczy. Zmienilem łącze odrazu na 1mbit gdzie pingi do dzisiaj osiągają max 40. Jednak wchodząc tam na server to była totalna porazka ludzie grali tak jakby sami stworzyli tą gre. nagrywalem dema graczy patrzylem co robią jak, i trenowalem w zaciszu. minał rok Dostalem propozycje do dawnego klanu z 1.11 ktory teraz grał na 1.32. wzieli mnie bo stwierdzili dużą poprawe niz za czasów 1.11 gdzie dostawalismy w dupe po 120 do 3:P zapisywalismy sie do lig ja zmienialem klany na lepsze az do 2005 roku gdzie dostałem sie do klanu raGe tam gra była prawdziwa... taktyki Team speak, treningi turnieje ligi. w lidze wygralismy z najlepszym klanem w polsce. jednak dzis q3 tez umiera, wiekszosc osob gra w q4 (niestety nie mam takiego kompa) inni w Clan Arena, CPMA, RA3 (mody do q3). Ale ja nie przestaje mam tu jeszcze duzo do zrobienia i jak włącze demo z przed 2 lat to az mnie skreca. Jak ktos jest chętny moge przesłać prawdziwą gre w Quake 3 w mojej oprawie i mojego widoku. Dziekuje za uwage.
PEACE!!!
PEACE!!!
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Unreal Tournament vs Counter Strike vs Quake vs...
Wzruszająca historia Tylko tak jakby troszkę OT ?
- Mati
- Elite player
- Posty: 117
- Rejestracja: 21-07-2006, 17:31
- Lokalizacja: Z za krzaka
Re: Unreal Tournament vs Counter Strike vs Quake vs...
moze i troszke offtop... ale pisząc o tej wspaniałej grze moge napisac kazdy wyraz w osobnym poscie i w dodatku nie na temat:P nie no zart troche poleciałem... Teraz napisze na temat.
GRAFIKA
UT - 5/5 - ładna grafika postaci, map, bronie dopracowane powiedzialbym ze troche w stylu StarWars:P Wolne Rakiety, plusem jest Alternate Fire do kazdej broni co urozmaica gre.
Q3 - 5/5 - ładne postacie, mapy są w stylu satanistów:P wiszące ciała, kości, lawa, ciemnosc, co do broni nie są one czyms w stylu broni z 3000 roku, pożadne, kazda ma swoje zalety i kazdą inaczej sie strzela.
EFEKTY
UT - 5/5 - powiedzialbym ze az za mocne wybuchy i strzaly z innych broni co robi rozp****ol na mapie a kazdy wie ze to ogranicza widocznosc, niezbędne jest wylączenie efektów
Q3 - 4/5 - efekty nie są wygorowane skromne co daje lepsza widocznosc, mozna je wyłączyc wpisując komendy do Konsoli.
SINGLE
UT i Q3 - gra polega na tym samym mamy arene na ktorej musimy wybic podaną nam ilość przeciwników, na dłuższą mete gra staje sie nudna w obu przypadkach.
MULTIPLAYER
UT - 3/5 - gralem 2 dni i moge powiedziec z czystym sercem ze gra nie jest najgorsza mozna pograc, tylko gdyby zmienic bronie lub ich wlasciwosci graloby sie szybciej i bardziej dynamicznie, postacie powolne.
Q3 - 6/5 - cała gra polega na Streef Jumpingu dzieki ktoremu szybciej sie poruszamy. niech kazdy z was kto posiada Q3 wlaczy mape q3dm6 i przeskoczy 2 skokami z mostu na raila (poszukajcie raila przejdzcie na most na wprost i uzywając 2 skoków przeskoczcie na raila, oczywiscie mozna tam sie dostac za pomocą Rocket Jump lub Plazma Climb ale wiadmo te 2 rzeczy zabierają energie a Streef Jump nie:) W tej grze nie mozna stac w miejscu i czaic sie na przeciwnika trzeba miec oczy z kazdej strony i biegac jak najszybciej co daje nam mozliwosc spier***nia przed strzalem lub przeciwnikiem, czego nie ma jednak w UT. Cała gra w TDM (Team Deathmatch) polega na tym ze nakazujemy calej druzynie np. atakowac RA (Red Armor) i pilnowac jej zeby przeciwnik nie przejął poniewaz to ceny przedmiot, RA pojawia się co 25sek. od momentu podniesienia. bierzemy kazdy RA i idziemy na Quada ktory występuje raz an 2 min od momentu wzięcia, z tą roznicą ze pierwszy pojawia sie losowo od 35sek do 1:05sek. pozniej juz rowne 2 min kolejny. Osoba bierze quada i biega wszedzie zabijając przeciwników a my stoimy koło Warpow (miejsce odrodzenia przeciwnika) aby go zabic lepszą bronią chyba ze ktos tak jak ja potrafi zabic samym MG (machineGunem) to juz jest trudniej. Taktyki są bardzo potrzebne np. mowimy dla teamu Free Item, sojusznik mowi nam Yes Comming, a my pilnujemy tego itemu i czekamy az weźmie. Aby wygrywac trzeba grac w klanie i trenowac taktyki.
GRAFIKA
UT - 5/5 - ładna grafika postaci, map, bronie dopracowane powiedzialbym ze troche w stylu StarWars:P Wolne Rakiety, plusem jest Alternate Fire do kazdej broni co urozmaica gre.
Q3 - 5/5 - ładne postacie, mapy są w stylu satanistów:P wiszące ciała, kości, lawa, ciemnosc, co do broni nie są one czyms w stylu broni z 3000 roku, pożadne, kazda ma swoje zalety i kazdą inaczej sie strzela.
EFEKTY
UT - 5/5 - powiedzialbym ze az za mocne wybuchy i strzaly z innych broni co robi rozp****ol na mapie a kazdy wie ze to ogranicza widocznosc, niezbędne jest wylączenie efektów
Q3 - 4/5 - efekty nie są wygorowane skromne co daje lepsza widocznosc, mozna je wyłączyc wpisując komendy do Konsoli.
SINGLE
UT i Q3 - gra polega na tym samym mamy arene na ktorej musimy wybic podaną nam ilość przeciwników, na dłuższą mete gra staje sie nudna w obu przypadkach.
MULTIPLAYER
UT - 3/5 - gralem 2 dni i moge powiedziec z czystym sercem ze gra nie jest najgorsza mozna pograc, tylko gdyby zmienic bronie lub ich wlasciwosci graloby sie szybciej i bardziej dynamicznie, postacie powolne.
Q3 - 6/5 - cała gra polega na Streef Jumpingu dzieki ktoremu szybciej sie poruszamy. niech kazdy z was kto posiada Q3 wlaczy mape q3dm6 i przeskoczy 2 skokami z mostu na raila (poszukajcie raila przejdzcie na most na wprost i uzywając 2 skoków przeskoczcie na raila, oczywiscie mozna tam sie dostac za pomocą Rocket Jump lub Plazma Climb ale wiadmo te 2 rzeczy zabierają energie a Streef Jump nie:) W tej grze nie mozna stac w miejscu i czaic sie na przeciwnika trzeba miec oczy z kazdej strony i biegac jak najszybciej co daje nam mozliwosc spier***nia przed strzalem lub przeciwnikiem, czego nie ma jednak w UT. Cała gra w TDM (Team Deathmatch) polega na tym ze nakazujemy calej druzynie np. atakowac RA (Red Armor) i pilnowac jej zeby przeciwnik nie przejął poniewaz to ceny przedmiot, RA pojawia się co 25sek. od momentu podniesienia. bierzemy kazdy RA i idziemy na Quada ktory występuje raz an 2 min od momentu wzięcia, z tą roznicą ze pierwszy pojawia sie losowo od 35sek do 1:05sek. pozniej juz rowne 2 min kolejny. Osoba bierze quada i biega wszedzie zabijając przeciwników a my stoimy koło Warpow (miejsce odrodzenia przeciwnika) aby go zabic lepszą bronią chyba ze ktos tak jak ja potrafi zabic samym MG (machineGunem) to juz jest trudniej. Taktyki są bardzo potrzebne np. mowimy dla teamu Free Item, sojusznik mowi nam Yes Comming, a my pilnujemy tego itemu i czekamy az weźmie. Aby wygrywac trzeba grac w klanie i trenowac taktyki.
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Unreal Tournament vs Counter Strike vs Quake vs...
Ja powiem tak xP grałem w Quake 3 i Unreal Tournament i każde te gry mają swoje plusy i minusy np.:
Powiem jeszcze, że jak dla mnie już Unreal Tournament 2004 jest o niebo lepsze od Q3, pewnie mi ktoś zaraz powie, że istnieje również Q4 ale jak dla mnie Q4 to ma identyczny tryb multi tylko, że w innej oprawie graficznej:P
To co teraz powiedziałeś można przyjąć także jako poważny minus, bo niektórzy którzy wychowali sie na Metal Gear Solidach i Hitmanach z przyzwyczajenia wolą się przyczaić do przeciwnika i go po cichu zabić:PMati pisze:W tej grze nie mozna stac w miejscu i czaic sie na przeciwnika trzeba miec oczy z kazdej strony i biegac jak najszybciej co daje nam mozliwosc spier***nia przed strzalem lub przeciwnikiem, czego nie ma jednak w UT
Powiem jeszcze, że jak dla mnie już Unreal Tournament 2004 jest o niebo lepsze od Q3, pewnie mi ktoś zaraz powie, że istnieje również Q4 ale jak dla mnie Q4 to ma identyczny tryb multi tylko, że w innej oprawie graficznej:P
Ostatnio zmieniony 21-01-2008, 09:25 przez Action, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mati
- Elite player
- Posty: 117
- Rejestracja: 21-07-2006, 17:31
- Lokalizacja: Z za krzaka
Re: Unreal Tournament vs Counter Strike vs Quake vs...
Jak przystało na pozadnego Quakowca bede bronił swojego
Jak chcesz sobie kampic i czaic sie na wroga to pograj w CS-a. Quake to dynamiczna gra a po drugie jakbys tak robil na serverach to o dziwo raczej nikogo bys nie zaskoczył z tym chowaniem sie:D:DTo co teraz powiedziałeś można przyjąć także jako poważny minus, bo niektórzy którzy wychowali sie na Metal Gear Solidach i Hitmanach z przyzwyczajenia wolą się przyczaić do przeciwnika i go po cichu zabić:P
I tu sie mylisz człowieku płci męskiej:) Q4 nie jest kontynuacją Q3 w innej oprawie, fizyka gry jest odmieniona i streef jump jest inny niz w q3. Wiem bo grałem ale nie gram bo włączając q4 bylem bliski rozjebania czegos o coś:) Powód: Za słaby blaszak:Djak dla mnie Q4 to ma identyczny tryb multi tylko, że w innej oprawie graficznej:P
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Unreal Tournament vs Counter Strike vs Quake vs...
Jemu chyba chodziło o porównanie UT2k4 do Q4. W gwoździa 4 nie grałem, bo mój komp sobie z tym raczej nie poradzi, ale już UT2k4 gierka dość fajna. Chętnie bym wypróbował Onslaught na multi (to ten tryb z samochodami), ale jakoś nigdy nie udało mi się zebrać do tego ekipy (a granie w to w mniej niż 6-8 osób raczej mija się z celem).
- Mati
- Elite player
- Posty: 117
- Rejestracja: 21-07-2006, 17:31
- Lokalizacja: Z za krzaka
Re: Unreal Tournament vs Counter Strike vs Quake vs...
Sry za offtop ale Quake oznacza wstrząs a nie tak jak powiedzial SubZero gwoździa...
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Unreal Tournament vs Counter Strike vs Quake vs...
Ależ ja nie mówię, że quake oznacza wstrząs. Po prostu jeszcze z czasów pierwszej części tak się na Quake'a mówiło, z powodu tego "gwoździa" w logu
- Mati
- Elite player
- Posty: 117
- Rejestracja: 21-07-2006, 17:31
- Lokalizacja: Z za krzaka
Re: Unreal Tournament vs Counter Strike vs Quake vs...
no w sumie masz racje:) jednak To Jest lepsze:)
Tu macie 3 screeny ktore oclaly z dawnej ligi...
Screen sH vs raGe
Screen raGe vs t5 (najlepszy klan w q3 w polsce, jednak u nas pełne zgranie)
Screen raGe vs 'xF' (tak wyglada gra bez taktyki poprostu bałagan... i jak widzicie mozna przegrac ze slabszymi)
Tu macie 3 screeny ktore oclaly z dawnej ligi...
Screen sH vs raGe
Screen raGe vs t5 (najlepszy klan w q3 w polsce, jednak u nas pełne zgranie)
Screen raGe vs 'xF' (tak wyglada gra bez taktyki poprostu bałagan... i jak widzicie mozna przegrac ze slabszymi)
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Unreal Tournament vs Counter Strike vs Quake vs...
No właśnie w Q3 trochę zmienili design logo (imho na gorszy ).
A te screeny coś nie dzialaja.
A te screeny coś nie dzialaja.
- Shinhwa
- Elite player
- Posty: 114
- Rejestracja: 21-02-2006, 18:07
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Unreal Tournament vs Counter Strike vs Quake vs...
Temat w ogóle bez sensu, bo przecież każdy, nawet największy głupek wie że UT >>>> Q
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Unreal Tournament vs Counter Strike vs Quake vs...
Mati grasz na osp czy pro mode ? musze wiedziec czy jestes prawdziwym quakowcem
Aha i zmieniam nazwe tematu dodajac do niego Countera bo tylko ta giera moze rywalizowac z Kłejem nie wspominajac juz nawet o tym ze go przebija w kwestii popularnosci /ilosci klanow w sieci
Aha i zmieniam nazwe tematu dodajac do niego Countera bo tylko ta giera moze rywalizowac z Kłejem nie wspominajac juz nawet o tym ze go przebija w kwestii popularnosci /ilosci klanow w sieci
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- Mati
- Elite player
- Posty: 117
- Rejestracja: 21-07-2006, 17:31
- Lokalizacja: Z za krzaka
Re: Unreal Tournament vs Counter Strike vs Quake vs...
Gram na:
Point Relases 1.32
OSP 1.02
VQ3 (Valid Quake 3)
+ PB (punkbuster) ofkoz:D
Point Relases 1.32
OSP 1.02
VQ3 (Valid Quake 3)
+ PB (punkbuster) ofkoz:D
- Żółw
- Master
- Posty: 243
- Rejestracja: 24-02-2006, 20:04
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Unreal Tournament vs Counter Strike vs Quake vs...
Nie wiem jaki jest Quake, bo nie grałem w żadną część, ale zato grałem ostatnio w Unreal Tournament 2004 . Wypasiona, bardzo wciągająca gierka . Narazie tylko w to gram. Moja ulubiona broń to Flak Cannon .