Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Wszystko o szóstej części "Turnieju o tytuł Króla Żelaznej Pięści".

Moderator: ModTeam

Awatar użytkownika
Komandos
Grand Master
Grand Master
Posty: 1615
Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
Lokalizacja: Amsterdam
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: Komandos »

caradolph bound jest opcjonalny, jak ci się nie podoba to możesz go nie używać i dalej jak w DR'a grać :P
Awatar użytkownika
caradolph
Grand Master
Grand Master
Posty: 749
Rejestracja: 23-01-2011, 21:11
Lokalizacja: Pawłowice
Ogrywam: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: caradolph »

Odpada. Mniejszy damage. Jedyne co mi się nie podoba w boundzie to to, ze błyskawicznie lecisz pod ścianę badź blisko niej.
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
Awatar użytkownika
blaugrana20
Grand Master
Grand Master
Posty: 543
Rejestracja: 30-11-2009, 05:43
Ogrywam: TTT 2
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: blaugrana20 »

co z tego ze jest bound , jak damage jest podobny co w poprzednich wersjach gry , tyle tylko ze dluzej mozna zonglowac przeciwnikiem , tu plansze sa za male , one powinny byc przynajmiej takie jak
" tam gdzie Helikopter sie rozwala " ;p a nie jak u Jina czy przy zachodzacym sloncu :/
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Awatar użytkownika
!Dan!
Grand Master
Grand Master
Posty: 365
Rejestracja: 20-05-2006, 12:37
Lokalizacja: Kraków ^^
Ogrywam: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: !Dan! »

Bound niszczy cały urok tej serii, podobnie jak ściany.
Obrazek
Awatar użytkownika
caradolph
Grand Master
Grand Master
Posty: 749
Rejestracja: 23-01-2011, 21:11
Lokalizacja: Pawłowice
Ogrywam: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: caradolph »

!Dan! pisze:Bound niszczy cały urok tej serii, podobnie jak ściany.
!Dan! nie przesadzaj. Co do bounda się zgodzę, ale ściany są cool.
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
Awatar użytkownika
Jrs
Beginner
Beginner
Posty: 12
Rejestracja: 06-07-2011, 20:00
Lokalizacja: Rawicz
Ogrywam: Tekken 3

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: Jrs »

Ja tk6 widziałem tylko na obrazku. Chciałbym pograć i ocenić.
WITAM
Awatar użytkownika
bartaaz
Grand Master
Grand Master
Posty: 349
Rejestracja: 25-12-2007, 17:06
Lokalizacja: Szczecin
Ogrywam: Street Fighter 3rd strike
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: bartaaz »

Ściany są ok bo w pewnym momencie turtle nie może uciec :)
SHUN GOKU SATSU A.K.A RAGING DEMON
Awatar użytkownika
blaugrana20
Grand Master
Grand Master
Posty: 543
Rejestracja: 30-11-2009, 05:43
Ogrywam: TTT 2
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: blaugrana20 »

Ten bound przeszkadza Wam dlatego ze juggle sa dlusze czy co ??
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Awatar użytkownika
August
Grand Master
Grand Master
Posty: 367
Rejestracja: 26-05-2011, 15:13
Lokalizacja: Mysłowice-Wesoła

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: August »

mi tam na filmikach się baunt podobał ale jak już kiedyś gdzieś pisałem to przez nie nie da sie skupić na dobrej zabawie tylko na poprawnym wykonaniu juggle co w T6 proste nie jest.
Obrazek
Awatar użytkownika
caradolph
Grand Master
Grand Master
Posty: 749
Rejestracja: 23-01-2011, 21:11
Lokalizacja: Pawłowice
Ogrywam: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: caradolph »

blaugrana20 pisze:Ten bound przeszkadza Wam dlatego ze juggle sa dlusze czy co ??
Ten bound przeszkadza mi dlatego, ze wsadza pod ścianę tak szybko, że to jest jakaś masakra. Odkąd bound się pojawił to teraz juz w tej grze nie liczy sie movement, tylko zasrane wybitki. wiem, ze wygląda to efektownie, ale pomyśl trzeba było w T:DR myśleć, zeby wygrać. Tutaj uzywa się paru ciosów na krzyż tylko po to żeby wybić i wprowadzić pod ścianę. A tam to przynajmniej aby się znaleźć z przeciwnikiem przy ścianie to trzeba naprawdę dobrej taktyki i mega szybkiego orientu. a tu jedna wybitka pfffff!
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
Awatar użytkownika
blaugrana20
Grand Master
Grand Master
Posty: 543
Rejestracja: 30-11-2009, 05:43
Ogrywam: TTT 2
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: blaugrana20 »

Czyli gdyby plansze byly wieksze bound Wam by nie przeszkadzal.

August jak moze psuc zabawe w zadnym Tekkenie dobry dmg z juggla nigdy nie byl latwy
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Awatar użytkownika
!Dan!
Grand Master
Grand Master
Posty: 365
Rejestracja: 20-05-2006, 12:37
Lokalizacja: Kraków ^^
Ogrywam: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: !Dan! »

blaugrana20 pisze:Ten bound przeszkadza Wam dlatego ze juggle sa dlusze czy co ??
Tak. To właśnie mi przeszkadza. T6 to zupełnie inna część... to nie Tekken, tylko "Tekken 6" - coś zupełnie innego. Gra o podejściu typowo ofensywnym, nastawiona tylko i wyłącznie na juggle i ściany. O ile twórcy tej serii w T: DR wpletli juggle w standard tej gry, balansując pomiędzy normalnym "cepieniem się po klatach", manualem i jugglami, tak w "Tekkenie" 6 pozostały same juggle (co udowadnia dodanie nowych typów juggle starterów - bounce), a znaczenie ścian znacznie wzrosło.
Dlatego uważam "T6" za część idącą w innym kierunku, niż reszta serii. Teraz tylko pozostaje nam pytanie: "czy Namco wybierze tą ścieżkę, czy powróci na właściwą".
Takie me zdanie na ten temat.
Obrazek
Awatar użytkownika
bartaaz
Grand Master
Grand Master
Posty: 349
Rejestracja: 25-12-2007, 17:06
Lokalizacja: Szczecin
Ogrywam: Street Fighter 3rd strike
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: bartaaz »

Jak chcesz grać w gry o podejściu defensywnym to programiści stworzyli dla Ciebie szereg różnych bardzo dobrych gier takich jak:

- warcaby
- szachy
- sudoku
- literaki
- gry karciane
- gry typu tower defence
- rozmaite krzyżówki
- dart
- snooker

jest w czym wybierać ale bijatyki w tym przypadku mogą być złym rozwiązaniem :)
W sumie chyba da się odczuć jak bardzo irytuje mnie granie na tzw. mola :)
SHUN GOKU SATSU A.K.A RAGING DEMON
Awatar użytkownika
caradolph
Grand Master
Grand Master
Posty: 749
Rejestracja: 23-01-2011, 21:11
Lokalizacja: Pawłowice
Ogrywam: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: caradolph »

Porównaj walki Knee w T6 i te T5/DR to zobaczysz różnicę
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
Awatar użytkownika
!Dan!
Grand Master
Grand Master
Posty: 365
Rejestracja: 20-05-2006, 12:37
Lokalizacja: Kraków ^^
Ogrywam: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: !Dan! »

bartaaz pisze:Jak chcesz grać w gry o podejściu defensywnym (...)
Bla, bla, bla. Nie chcę grać w gry o podejściu defensywnym. Chę grać w bijatyki, a te mają udostępnić mi obie opcje.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tekken 6 oraz Tekken 6 BR”