True Ogre
Moderator: ModTeam
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2945
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
True Ogre
Piszcie tutaj wszystko na temat True Ogre'a: strategie gry, juggle itp.
Spis podstawowych technik postaci
Spis podstawowych technik postaci
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- yoshikiradorana
- Student
- Posty: 31
- Rejestracja: 26-02-2006, 20:22
- Lokalizacja: z brzuszka
Re: True Ogre
Tru ogre posiada reversala na dolną rękę
Wykonuje sie to poprzez zwykłe DP tak jak Parry w tagu, to parry przechodzi w rzut.
Wykonuje sie to poprzez zwykłe DP tak jak Parry w tagu, to parry przechodzi w rzut.
Świadome życie to nieustanne dążenie do samodoskonalenia. Moja myśl
- KorAs
- Elite player
- Posty: 149
- Rejestracja: 13-05-2006, 07:50
- Lokalizacja: ze wsi :)
Re: True Ogre
heh ta postac to nieporozumienie w online, czaruje teleportuje sie zieje ogniem...jak bym widział MK
-
- Grand Master
- Posty: 381
- Rejestracja: 09-07-2006, 02:12
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Re: True Ogre
ten ogórek tez jest tani ale ostatnio zdjelam go z mojej czarnej listy.....
bo ma kilka ciekawych patentów
bo ma kilka ciekawych patentów
- -=MASTA=-
- Elite player
- Posty: 155
- Rejestracja: 03-09-2006, 22:24
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: True Ogre
No to teraz mała porcja Juggli do Prawdziwego oGóra. Niektóre są naprawde hardcorowe, ale zaznaczam że wchodzą. Skopiowane z Tekken 3 FAQ Icka [autor cześci combosów, większość autorów to ludzie z dawnnego kanału #tkn i #tekken a głownie Tragic, Castel, MrWizadr i Catlord]. Powodzenia w wyciskaniu. Ćwiczyć, Ćwiczyć, Ćwiczyć.
d+1+2 1+2
d+1+2 f,f+1+2
d+1+2 u/f+1+2~d
d/f+1+2 u/f+3,4,3
d/f+1+2 u/b+3,2
d/f+1+2 d/f+3+4,3+4
d/f+1+2 d,D/B+4
d/f+1+2 u/f+4 1,1,2
d/f+1+2 u/f+4 d+1 WS+2
f,F+2 d+4,4
d,d/f+2 FC+3,3,n+3
d,d/f+2 d,d/f+2
f,f,n+2 d+3+4
WS+2 SS d/b+3 (Flip) FC,d/f+2
CH FC,f+2 d+3 (Flip) FC,f+2
. Wchodzą tez juggle od Zwykłego Ogra, bo wiadomo że to podobne postacie.
d+1+2 1+2
d+1+2 f,f+1+2
d+1+2 u/f+1+2~d
d/f+1+2 u/f+3,4,3
d/f+1+2 u/b+3,2
d/f+1+2 d/f+3+4,3+4
d/f+1+2 d,D/B+4
d/f+1+2 u/f+4 1,1,2
d/f+1+2 u/f+4 d+1 WS+2
f,F+2 d+4,4
d,d/f+2 FC+3,3,n+3
d,d/f+2 d,d/f+2
f,f,n+2 d+3+4
WS+2 SS d/b+3 (Flip) FC,d/f+2
CH FC,f+2 d+3 (Flip) FC,f+2
. Wchodzą tez juggle od Zwykłego Ogra, bo wiadomo że to podobne postacie.
- bartaaz
- Grand Master
- Posty: 349
- Rejestracja: 25-12-2007, 17:06
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: True Ogre
Ciekawostką u true ogra jest ofensywno-defensywny foxstep U+3+4:)
-
- Elite player
- Posty: 177
- Rejestracja: 16-02-2009, 16:51
Re: True Ogre
Na ogóra musi uwazajć zarówno przeciwnik jak i sam gracz który nim gra,
wynika to z jego chorego hit box'u
Wiele ciosów wrecz przenika przez przeciwnika i wbrew pozorom wcale nie ma zasiegu( vide p p+2 , toć to na pół areny tą łapą sięga a by trafiło musisz byc naprawde blsko typa) mimo to jednak i tak zasieg ma zwiekszony w porownaiu z Ogrem
Primo: Ogólnie <<b .silna>> postac ktorej moc tkwi w pojednyczych ciosach, niestety kiedy lezymy trafia na parwie WSZYSTKO (w tym kilka high'ów!)
trzeba sie z tym liczyc.
Oczywiscie mozna kapic caly czas na d+1 ws2_d/p+2 , d+1 ws2_wc d/p+2 itd.
nie oszukujmy sie to starcza mi na 90% graczy i to dosłownie na same perfecty
po ws2 mamy g/p+4 +juggle na gwarancie albo.. rzut specjalny którego nie mozna sie wyrwac
po WCp/d+2 mamy pp+1+2 na gwarancie po tym lubie robic tt i d+1+2 ludzie łykja tego unbloka najczesciej ze wszstkich w T3, co wcale nie dziwi, jest świetny jeśli nie przesadzamy z używaniem go.
a po nim jeszcze jedno pp+1+2 albo.... tt+1+2 na wrecz gwarancie na big'i (na T.ogra jest to gwarant na cała kreche :d+1+2 , t,t+1+2) i jako trap na reszte to kroji cała energie i nie ma co zbierac.
Ogolnie postac ta ma ciosy jak Ogór + pare nowych wcale nie gorszych.
Niestety nie cięzko kapic tym spaślakiem dlatego gra nim jest raczj srednio efektownie (jak Lei na kapa-mode )z drugiej strony jest to postać najsilniejsza pod wzgledem średniego damege (takie WC p+2 bierze jakies kosmiczne ilosci energii na CH, inna sprawa że opóźnienie ma też kosmiczne).
jesli ktos was wkurza d+1 (przerywa kazda akcje tym stoperem pamietajcie ze pod d/p macie auto parry-rzut na piesci na low i sp.mid).
wynika to z jego chorego hit box'u
Wiele ciosów wrecz przenika przez przeciwnika i wbrew pozorom wcale nie ma zasiegu( vide p p+2 , toć to na pół areny tą łapą sięga a by trafiło musisz byc naprawde blsko typa) mimo to jednak i tak zasieg ma zwiekszony w porownaiu z Ogrem
Primo: Ogólnie <<b .silna>> postac ktorej moc tkwi w pojednyczych ciosach, niestety kiedy lezymy trafia na parwie WSZYSTKO (w tym kilka high'ów!)
trzeba sie z tym liczyc.
Oczywiscie mozna kapic caly czas na d+1 ws2_d/p+2 , d+1 ws2_wc d/p+2 itd.
nie oszukujmy sie to starcza mi na 90% graczy i to dosłownie na same perfecty
po ws2 mamy g/p+4 +juggle na gwarancie albo.. rzut specjalny którego nie mozna sie wyrwac
po WCp/d+2 mamy pp+1+2 na gwarancie po tym lubie robic tt i d+1+2 ludzie łykja tego unbloka najczesciej ze wszstkich w T3, co wcale nie dziwi, jest świetny jeśli nie przesadzamy z używaniem go.
a po nim jeszcze jedno pp+1+2 albo.... tt+1+2 na wrecz gwarancie na big'i (na T.ogra jest to gwarant na cała kreche :d+1+2 , t,t+1+2) i jako trap na reszte to kroji cała energie i nie ma co zbierac.
Ogolnie postac ta ma ciosy jak Ogór + pare nowych wcale nie gorszych.
Niestety nie cięzko kapic tym spaślakiem dlatego gra nim jest raczj srednio efektownie (jak Lei na kapa-mode )z drugiej strony jest to postać najsilniejsza pod wzgledem średniego damege (takie WC p+2 bierze jakies kosmiczne ilosci energii na CH, inna sprawa że opóźnienie ma też kosmiczne).
jesli ktos was wkurza d+1 (przerywa kazda akcje tym stoperem pamietajcie ze pod d/p macie auto parry-rzut na piesci na low i sp.mid).
-
- Beginner
- Posty: 26
- Rejestracja: 06-05-2012, 11:31
Re: True Ogre
Jeśli się nie mylę, to jest ten skrzydlaty brązowy gigant? Mam takie pytanie, jak się obronić przed jego ogniem? Jeśli jesteśmy daleko, wielu graczy zieje ogniem. Nie dość, że ma to ogromny zasięg i nie da się przed tym obronić, chyba że akurat leżymy powaleni ciosem, to jeszcze powoduje stuna, po którym wróg dalej może nas atakować. Czy wystarczy wejść w głąb ekranu?
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2945
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: True Ogre
Ogień z powietrza wystarczy obejść sidestepem, po czym od razu podbiec i pokazać przeciwnikowi, że nie warto tego robić w przyszłości ponownie:), co do ognia z ziemi, wystarczy się schylić.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: True Ogre
Można też będąc bliżej (odległość od przeciwnika jak przy rozpoczęciu rundy) spokojnie podbiec bez sidestepu omijając ogień i atakować jeszcze jak jest w powietrzu.Dumian pisze:Ogień z powietrza wystarczy obejść sidestepem, po czym od razu podbiec i pokazać przeciwnikowi, że nie warto tego robić w przyszłości ponownie:)
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
-
- Elite player
- Posty: 177
- Rejestracja: 16-02-2009, 16:51
Re: True Ogre
co do ognia na ziemi trzeba mieć na uwdze że nie tak łatwo go pokarać, wystarczy że w kucnięciu wciśniemy 1 a możliwe jest że ogień nas trafi. Część postaci ma ciosy które pozwalają na łatwe kary jak np Law i d,d/p,d,d/p+3 lub xiao z AOPem (ba, jej bug z BT SS pozwala też na ominiecie tego co oczywiście jest nonsensem ale to bład w grze więc..), bądz Heniek z pp+2, ogólnie nie radze swayować ani CD bo bez odpowiedniego manuala i tak sie nie uda (szczególnie na serwerze).
- bartaaz
- Grand Master
- Posty: 349
- Rejestracja: 25-12-2007, 17:06
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Elite player
- Posty: 177
- Rejestracja: 16-02-2009, 16:51
Re: True Ogre
ale jak? ogień z ziemi zbiera z obu SS. Co prawda nie jednocześnie, widać że gdy T.O zieje ogniem wpierw obraca głową z lewej na parą a później wraca na lewą ale i tak raczej ciężko to wykorzystać, a dasze nie unikają tego ataku (no dobra da się zdaszować ale to raczej też nie jest łatwe, i trzeba by było to masterować) i ostatecznie i tak dostaniesz ogniem właśnie robiąć EWGFa, i to praktycznie zawsze bo ten cios nie działa jako crash z CD.