Odpowiedz do tematu
Top/mid/low tier
Autor Wiadomość
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 02-02-2012, 12:55   

Ren napisał/a:
Krelian - podziwiam że się Tobie w ogóle chciało dyskutować.

Saj - nawet nie będę komentował Twoich wypowiedzi, widać w wielu z nich brak doświadczenia i kompletnie tutorialowo-książkowe podejście do tematu. Krelian w każdym punkcie ma rację. Poza tym - nie ma to jak odkopać temat po tylu latach, zwłaszcza że w kwestii tekkena 3 zostało powiedziane już wszystko...


Bzdura kolejna. Powiadasz wszytko? Czyli WIESZ już WSZYSTKO :przestraszony:
Podziwiam i zazdoszczę.
Sesja mi się kończy więc zacznę cytować każde zdanie jak Krel z tym wyjątkiem że przedstawię sensowne argumenty .
Ale po kolei.
 
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 02-02-2012, 13:23   

KRELIAN napisał/a:
Saj napisał/a:


Możesz grać nawet od premiery i znać dobrze grę, ale po tym co piszesz nadal nie rozumiesz czym jest tier lista. Zarówno ta z zaibatsu jak i podana wcześniej przeze mnie nie jest stricte subiektywną oceną. Składa się na nią więcej czynników niż tylko własna obserwacja, ale to trzeba chyba samemu zrozumieć, w każdym razie było już wałkowane ;]. [/quote]

Tier lista jest PRÓBĄ pogrupowania postaci na poszczególne klasy w celu zdefiniowania ich siły prawda? Ok, zaczynając od początku należy zwrócić uwagę na fakt iż pomimo samej Tier listy pewne postacie w T3 sprawdzają się lepiej na innę. Przykład :
Kuma ma wiecznie gwarantowne ciosy na ataki np Niny lub Paula czego prawie nikt poza nim nie ma. Gdyby ktoś nie wiedział mówię o p+1+2 + gwarant lub set.
Podobnie Xiao, jest bardzo nie zręcznym przeciwnikiem, o dziwno świetnie sobie z nią radzą Gun Jack i T.Ogre, jeśli twierdzicie inaczej sami chyba nie znacie tej gry. A może się mylę? Jeśli tak proszę o DOWÓD a nie czcze gadanie.

Cytat:

Skoro już o tym mowa, to wielu dobrych graczy celowo bierze słabsze postaci bo np sprawia im to większą frajdę. Historia zaś niejednokrotnie pokazała, że jeśli ktoś takimi coś ugrał turniejowo, to zdarzało się zawyżanie tier listy ... oczywiście mylnie - brzmi znajomo?


Co takiego? Nina nie jest topem, ani Yoshi a nią właśnie wygrywali turnieje Kalin a nim grał w finale 2b@d4 !!! Brzmi znajomo??!!



[/quote]
Tak, Hwo i Eddy są bardziej karalni od Ogra. Sugerujesz mi że nic o tym nie wiem, po czym podajesz ciosy, na które NIKT NIE GRA - czytaj są średnio użyteczne (z wyjątkiem p+2 Ogra, które akurat nie jest kluczowym zagraniem).
[/quote]

To co jest? Bo uważam że właśnie jest. Krel następnym razem proszę o KONKRETY.
Ok p+2 ma parenaście klatek delay, i bardzo ławo się go stepuje w prawo, co prawda nie wiele postaci ma tu kary na gwarancie ale niestety ma.
Co innego sugerujesz? może g/p+4? Tylko nie nazwałbym to ciosem na średni dystans oczywiście :rotfl: no i kary do 12 kaltek + rzuty

[/quote]
Hwo nawet nie ma co komentować - zagraj z kimś tylko na te ciosy.
[/quote]

COOO??!! A po Co się pytam? I czemu mówisz nagle bym grał TYLKO na te ciosy? Sam grasz na 2 ciosy? nie kumam

[/quote]
Edek z g/p4 i t+3 - widziałem kilku takich na serwerach dawno temu i daleko nie zaszli.
[/quote
]
:orany:

Primo: a to kiedy byłeś ostatnio na serwerach się pytam? Co? Grałem z wieloma dobrymi Eddkami (choćby paskudny Sahiel, 2b@d, Kalin) i sam nim coś potrafię jak nie wierzysz
to może wejdz kiedy na serwa zamiast herezje wypisywać .

[/quote]
Może jeszcze dodaj do tego Yoshiego bo widziałem też takich którzy w miejscu stali i robili w kółko d/p+4, no ale znów kłania się myślenie subiektywne ;].
[/quote]

Też widziałem i?? Nie rozumiem argumentu. Do czego pijesz? Czy tylko tak sobie napisałeś?


Cytat:

Wygrać stojąc w miejscu? Jak skoro MUSIMY podejść do przeciwnika, trzymając nas na dystans przegramy tylko bardzo szybko.


To moje ulubione :D :
[/quote]A kto powiedział, że musisz podchodzić do przeciwnika? ;]. Oczywiście musiałeś odebrać stanie w miejscu dosłownie, ale prawda jest taka, że żadną inną postacią nie da się grać tak beztrosko praktycznie nie atakując.
[/quote]

:przestraszony: nie no wymiękam, może umówmy się na grę i pokaż mi jak grasz tym Ogrem nie ruszając się i nie atakując. Chce to zobaczyć bo może umiesz coś czego Ja nie umiem :rotfl:

Krel szanuję Cie jako gracza ,jesteś dobrym mocno defensywnym graczem (może to dlatego umiesz 'stać' Ogrem) i nie chce Cię obrażać tu ani nic w tym stylu. Ale PROSZĘ następnym razem napisz mi jakiekolwiek konkrety. Bo Ja myślę że to jak kto kim gra zależy głownie od gracza i nie raz już widzieliśmy dowody że dobry gracz może zdziałać cuda nie tylko topami. Resztę skomentuję innym razem, chce być tak dokładny jak Krel :]
 
 
 
bartaaz 
Grand Master



PSN ID: brtz86
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Street Fighter 3rd strike
Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Szczecin
Wysłany: 02-02-2012, 13:36   

Weź tylko wyjaśnij jak gun i t. ogre radzą sobie z xiao która porusza się od nich 2 razy szybciej, nie wchodzi w nią połowa move listy , jak już położy na glebę to wstanie takim gunem czy ogrem graniczy z cudem, nie wspominając już o tym że wchodzą w nich najsilniejsze juggle w tej grze. Oczywiście z tego co czytam, i biorąc pod uwagę twój gameplay który widziałem parę razy twoje argumenty ograniczają się głównie do gry tekken 3 ONLINE (gdzie cios d/f 2 u biga to jak ewgf u jina :) ) a nie do prawdziwego t3.

Co do tego zielonego ogra. Przykładowo stoisz w miejscu. Przeciwnik atakuje. Zostaje powstrzymany d+1, no nic, atakuje dalej, dostaje na ch ws2, po całej akcji z rzutem i gwarantem niema pół paska. Opcja 2- nie atakuje, dostaje serię ws 4 albo sam rzut. Opcja 3- przeciwnik rzuca juggle startera i łapie whifa, automatycznie dostaje f+2. nie przemyślałem ani jednego słowa z tego postu ale pamiętam że jak w to grałem to takie rzeczy działały :)
_________________
SHUN GOKU SATSU A.K.A RAGING DEMON
 
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 02-02-2012, 15:06   

Bartaaz dobrze podał kilka konkretncyh przykładów. Saj widać grasz dużo na serwerach i stamtąd wyniosłeś duże doświadczenie jednakże w tym co tutaj piszesz czesto można znaleźć wiele sprzeczności przez co twoje "argumenty" nie wydają się zbytnio wiarygodne.

Przykładowo tutaj:

Saj napisał/a:

To moje ulubione :D :


KRELIAN napisał/a:
A kto powiedział, że musisz podchodzić do przeciwnika? ;]. Oczywiście musiałeś odebrać stanie w miejscu dosłownie, ale prawda jest taka, że żadną inną postacią nie da się grać tak beztrosko praktycznie nie atakując.


Saj napisał/a:

:przestraszony: nie no wymiękam, może umówmy się na grę i pokaż mi jak grasz tym Ogrem nie ruszając się i nie atakując. Chce to zobaczyć bo może umiesz coś czego Ja nie umiem :rotfl:



Krelian dosłownie ci napisał o co mu chodziło, podkreślając nawet twój błędny tok myślenia tym, że pewnie ty owe "stanie w miejscu" odebrałeś dosłownie, po czym ty w odpowiedzi SAM potwierdziłeś jego słowa...

Gdzieś wcześniej padło też słowo, żę ogrowi do mobilności brakuje swayów co wg mnie jest nieprawdą ponieważ w samym movemencie sway przegrywa sromotnie z klasycznym backdash cancelem ponieważ podczas jego trwania nie możemy blokować, a sama pseudo mobliność jaką z tego co piszesz on nam daje jest niczym w porównaniu nawet z robieniem backdash sidestep...



Podobnie tutaj:

KRELIAN napisał/a:

Skoro już o tym mowa, to wielu dobrych graczy celowo bierze słabsze postaci bo np sprawia im to większą frajdę. Historia zaś niejednokrotnie pokazała, że jeśli ktoś takimi coś ugrał turniejowo, to zdarzało się zawyżanie tier listy ... oczywiście mylnie - brzmi znajomo?


Saj napisał/a:

Co takiego? Nina nie jest topem, ani Yoshi a nią właśnie wygrywali turnieje Kalin a nim grał w finale 2b@d4 !!! Brzmi znajomo??!!



Było już w tym temacie pisane, że skill i umiejętności gracza nie odzwierciedlają samej tier listy... W Polsce aktualnie niejaki Tokis z Łodzi jest praktycznie zawsze na podium na każdym turnieju na jakim się znajdzie, a jego mainem jest Zafina postać uważana na totalnego low tiera, także tutaj to, że ktoś tam wygrał sobie kimśtam turniej niewiele ma do rzeczy, kiedy dochodzą czynniki ogrania, skilla itp. Może wyjątkiem są miejsca gdzie ludzie wyciskają totalne ekstremum z tego tytułu vide Korea gdzie, aby wygrać ludzie musieli w większości przypadków grać topami ponieważ poziom w czołówce był tak duży, że to było jedyną receptą na wygranie.



Muszę jeszcze wspomnieć (w oparciu już tylko o T3), że w warunkach online wiele postaci stoi różnie w rankingach zależnie od tego czy gramy na serwerach czy też P2P. Można pisać, że postać A jest niekaralna silna itd. jeśli gra się nią w warunkach gdzie przeciwnik przez naturalny serwerowy lag nie ma praktycznie możliwości sparrować lub schylić się pod wieloma rzeczami o karaniu strat na bloku już nie wspomijac. W grze przez P2P jest już o wiele lepiej bo czynnik randomowości znacznie spada, a offline to wiadomo :)


Tak więc Saj skoro chcesz nam tutaj tak bardzo zaprezentować swoją rzetelną tier listę to proszę zaznacz na czym ją opierasz bo na serwerach nawet taki Jack może być topem kiedy można nim tam beztrosko wymieniać przy lagu mix upy mid/low które w rzeczywistości nie istnieją przy normalnej grze..., a przykład robota jest tylko jednym z wielu, są jeszcze kombinacje typu ch 1,1,1 które na serwerach stają się często NC itd.

+ przy okazji proszę o próbę czytania z większym zrozumieniem bo to co tam wypisałeś w odpowiedzi wg mnie i tak nic konkretnego nie wniosło, a wprowadziło jeszcze większy chaos w twojej próbie pokazanie jak wg ciebie wygląda tier lista.


Wcześniej podana tier lista z Tekken Zaibatsu klarownie pokazuje miejsce każdej postaci w szeregu, oczywiście każdy na bazie własnych doświadczeń mógłby nałożyć na nią swoje kosmetyczne zmiany jednak jej ogólny zarys był prawidłowy i podparty konkretnymi faktami. Ja natomiast sam nie przejmuję się tym kto gdzie jest w szeregu wystarcza mi to, że przyjemnie gra mi się daną postacią :D
Ostatnio zmieniony przez K' 02-02-2012, 21:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 02-02-2012, 16:33   

bartaaz napisał/a:
Weź tylko wyjaśnij jak gun i t. ogre radzą sobie z xiao która porusza się od nich 2 razy szybciej, nie wchodzi w nią połowa move listy , jak już położy na glebę to wstanie takim gunem czy ogrem graniczy z cudem, nie wspominając już o tym że wchodzą w nich najsilniejsze juggle w tej grze. Oczywiście z tego co czytam, i biorąc pod uwagę twój gameplay który widziałem parę razy twoje argumenty ograniczają się głównie do gry tekken 3 ONLINE (gdzie cios d/f 2 u biga to jak ewgf u jina :) ) a nie do prawdziwego t3.

Co do tego zielonego ogra. Przykładowo stoisz w miejscu. Przeciwnik atakuje. Zostaje powstrzymany d+1, no nic, atakuje dalej, dostaje na ch ws2, po całej akcji z rzutem i gwarantem niema pół paska. Opcja 2- nie atakuje, dostaje serię ws 4 albo sam rzut. Opcja 3- przeciwnik rzuca juggle startera i łapie whifa, automatycznie dostaje f+2. nie przemyślałem ani jednego słowa z tego postu ale pamiętam że jak w to grałem to takie rzeczy działały :)


Bartaz odpowiedz mi na pytania:

Czym wg Ciebie jest 'prawdziwy' T3? Bo nie rozumiem :hyhy: , offline?

i nie wiem jak dla Ciebie d/p+2 ma coś wspólnego z EWGFm
(dla przypomnienia: d/p+2 to cios na MID ok 15 dmg, dający stragger na przeciwnika w FC na CH wybija , wybija na średnią wysokość dodam. U Ogra jest dość słabe z powodu przekłamania w hitboxie, u Jacka jest niezłe z powodu dobrego zasięgu i szybkości, niestety marne juggle (max to 2 2 1+2 za 38dmg ;p) oraz fakt iż musie wejść na CH sprawia że nie używam często tego ciosu i łatwy SS.
EWGF cios o dużym (regulowanym klatkowo) zasięgu na HIGH o piorytecie przebijającym większość ciosów nogą (ale słabszy od kolan). Zbierający SS o nie dużym koncie w prawo. O ile pamiętam 25dmg + juggle do max 45dmg.)?


teraz dalej:
Opcja 1:
"Zostaje powstrzymany d+1, no nic, atakuje dalej, dostaje na ch ws2, po całej akcji z rzutem i gwarantem niema pół paska. "
Czym atakujesz?! EWGF? DF Paula? Wiesz samo WS+2 jest wolne, do 11 klatek na bank siedzi wszystko ale wydaje mi sie że i EWGF da się wcisnąć .
Po d+1 jest chyba max 2 klatki przewagi. O czym my tu mówimy

Opcja 2:
"Nie atakuje, dostaje serię ws 4 albo sam rzut. " :znudzony: nie ATAKUJESZ? to co robisz że dostajesz ws+4? trzymasz 'przód'? A rzut ? który? chyba nie d/p dp/+2+4? bo nie jest buforowalny po FC. To może 1+3 albo sam marny 2+4?
a może by tak sam zrób d+1? Nie sądzisz że przebijesz to wszystko?

Opcja 3:
"przeciwnik rzuca juggle startera i łapie whifa, automatycznie dostaje f+2"
Nie wiem nawet o co chodzi w tym przykładzie :D
-rzuca JGst czyli g/p+4 bo innego ogre nie ma tak? nie mam pojęcia co to jest "łapac whifa" :rotfl: no chyba nie chodzi o wirus :suchy:
-dostajesz p+2 automatycznie - tego wcale nie próbuje zrozumieć :przestraszony:

" nie przemyślałem ani jednego słowa z tego postu ale pamiętam że jak w to grałem to takie rzeczy działały"

...................................wierzę.

Albo mi się wydaję albo Wy naprawdę nie macie pojęcia o czym my tu mówimy. Ktoś choć zna hit box Ogra? Nie twierdzę że nie brak mu SIŁY ale nie o tym my tu mówimy.
Ostatnio zmieniony przez Saj 03-02-2012, 13:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 02-02-2012, 16:58   

KRELIAN napisał/a:
A kto powiedział, że musisz podchodzić do przeciwnika? ;]. Oczywiście musiałeś odebrać stanie w miejscu dosłownie, ale prawda jest taka, że żadną inną postacią nie da się grać tak beztrosko praktycznie nie atakując.


Aa tu faktycznie, nie zauważyłem tego postu. Przepraszam, chyba byłem zbyt wkurwiony tym co czytam.

"Krelian dosłownie ci napisał o co mu chodziło, podkreślając nawet twój błędny tok myślenia tym, że pewnie ty owe "stanie w miejscu" odebrałeś dosłownie, po czym ty w odpowiedzi SAM potwierdziłeś jego słowa..."

On napisał że jednak nie da się się jednak tylko stać i blokować ,prawda, ale że beztrosko? Skarży się na defensywnych graczy, bo blokują? Nie rozumiem.
Więc też nie potwierdzam jego słowa prawda?


Gdzieś wcześniej padło też słowo, żę ogrowi do mobilności brakuje swayów co wg mnie jest nieprawdą ponieważ w samym movemencie sway przegrywa sromotnie z klasycznym backdash cancelem ponieważ podczas jego trwania nie możemy blokować, a sama pseudo mobliność jaką z tego co piszesz on nam daje jest niczym w porównaniu nawet z robieniem backdash sidestep...

chyba żle mi zrozumiałeś, kto tu mówi o swayach w tył? Kto ich używa do ucieczki i bloku? rozumiem że u Ninny jest auto blok na low, a Bryan i Paula w pewnych klatkach się schylają i mają dodatkowe ciosy. To by się przydało jasne, ale do ucieczki? KAŻDYM grasz w defensywie na ss bb + ew rewersal/pary, wyjątkiem jest xiao która ma najlepsze ciosy defensywne, przede wszystkim d+1+2 oraz bug z SS (Namco oficialnie przyznało że tu przesadziło)
Co so swayow do przodu:

zwiększąją mobilność, można je cancelować w ss, crashuje high, no i NAJWAŻNIEJSZE !!! MOŻLIWOŚĆ PRZEJŚCIA do FC !!! Tego Ogre nie ma. Ma d+1, i to tyle.

Co do Zafiny- pisałem już i nie będe się powtarzał.



Podobnie tutaj:

KRELIAN napisał/a:

Skoro już o tym mowa, to wielu dobrych graczy celowo bierze słabsze postaci bo np sprawia im to większą frajdę. Historia zaś niejednokrotnie pokazała, że jeśli ktoś takimi coś ugrał turniejowo, to zdarzało się zawyżanie tier listy ... oczywiście mylnie - brzmi znajomo?


Saj napisał/a:

Co takiego? Nina nie jest topem, ani Yoshi a nią właśnie wygrywali turnieje Kalin a nim grał w finale 2b@d4 !!! Brzmi znajomo??!!



"Tak więc Saj skoro chcesz nam tutaj tak bardzo zaprezentować swoją rzetelną tier listę to proszę zaznacz na czym ją opierasz bo na serwerach nawet taki Jack może być topem kiedy można nim tam beztrosko wymieniać przy lagu mix upy mid/low które w rzeczywistości nie istnieją przy normalnej grze..., a przykład robota jest tylko jednym z wielu, są jeszcze kombinacje typu ch 1,1,1 które na serwerach stają się często NC itd. "

Co ma jedno do drugiego? Napisałem że można wygrać tura może nawet każdym a Ty piszesz że na serwie jack hammer siedzi na NC. A to tury są na serwach i dlatego kalin czy 2b@d wygrywali?
Uważasz że bardzo chcę? Opisuję jak każdy inny, nie wiem czego się tak czepiacie.
111 u Jacka to h,m,m gdzie jak drugi cios wejdzie na chyba CH 3 to gwarant, słaby cios z tego powodu ale bardzo dużo bierze całość ,ok50dmg.
i na jakich lagach Ty grasz że TO staje Ci się NC??!! :orany: tak dużych że jak laguje nie widzisz co to za cios! Nie twierdze że to nie możliwe ale sorry chyba raczej nie często się to zdarza nawet na mega lagach.

"+ przy okazji proszę o próbę czytania z większym zrozumieniem bo to co tam wypisałeś w odpowiedzi wg mnie i tak nic konkretnego nie wniosło, a wprowadziło jeszcze większy chaos w twojej próbie pokazanie jak wg ciebie wygląda tier lista. "

to samo dla Ciebie,
spoko


Wcześniej podana tier lista z Tekken Zaibatsu klarownie pokazuje miejsce każdej postaci w szeregu, oczywiście każdy na bazie własnych doświadczeń mógłby nałożyć na nią swoje kosmetyczne zmiany jednak jej ogólny zarys był prawidłowy i podparty konkretnymi faktami. Ja natomiast sam nie przejmuję się tym kto gdzie jest w szeregu wystarcza mi to, że przyjemnie gra mi się daną postacią :D [/quote]

Tak ale ta lista NIE JEST oficialna!
To tylko lista z forum, nie wiem czemu się do niej w ogóle odwołujecie?
Aha bo chcecie mi powiedzieć że Ogre jest przesadzony tak?
To dajcie MI DOWODY, uważam że nie jest i to udowadniam. Ale może zmienię zadnie, przekonajcie mnie.
 
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 02-02-2012, 21:11   

Co do opcji:

Opcja 1

d+1 ma 8 klatek -2 na bloku i +9 na hicie

WS+2 ogra ma 16 klatek na starcie także możesz sobie policzyć co stanie się gdy ktoś będzie się dalej pchał po trafionym d+1...


Opcja 2

W motywie z nieatakującym przeciwnikiem po dostaniu d+1 chodzi o to że od razu dostaje ws+4 jak się schyli lub innego mida lub niewyrywalny rzut jeśli stoi...


Opcja 3

Jesli nie wiesz co to jest whiff punish to powodzenia... Chodzi o wypuszczenie ciosu w powietrze przez przeciwnika gdzie w takich sytuacjach f+2 nadaję się jako kara na whiffa idealnie.



Saj napisał/a:


"Tak więc Saj skoro chcesz nam tutaj tak bardzo zaprezentować swoją rzetelną tier listę to proszę zaznacz na czym ją opierasz bo na serwerach nawet taki Jack może być topem kiedy można nim tam beztrosko wymieniać przy lagu mix upy mid/low które w rzeczywistości nie istnieją przy normalnej grze..., a przykład robota jest tylko jednym z wielu, są jeszcze kombinacje typu ch 1,1,1 które na serwerach stają się często NC itd. "

Co ma jedno do drugiego? Napisałem że można wygrać tura może nawet każdym a Ty piszesz że na serwie jack hammer siedzi na NC. A to tury są na serwach i dlatego kalin czy 2b@d wygrywali?
Uważasz że bardzo chcę? Opisuję jak każdy inny, nie wiem czego się tak czepiacie.
111 u Jacka to h,m,m gdzie jak drugi cios wejdzie na chyba CH 3 to gwarant, słaby cios z tego powodu ale bardzo dużo bierze całość ,ok50dmg.
i na jakich lagach Ty grasz że TO staje Ci się NC??!! :orany: tak dużych że jak laguje nie widzisz co to za cios! Nie twierdze że to nie możliwe ale sorry chyba raczej nie często się to zdarza nawet na mega lagach.

"+ przy okazji proszę o próbę czytania z większym zrozumieniem bo to co tam wypisałeś w odpowiedzi wg mnie i tak nic konkretnego nie wniosło, a wprowadziło jeszcze większy chaos w twojej próbie pokazanie jak wg ciebie wygląda tier lista. "

to samo dla Ciebie,
spoko


W pierwszej części tego akapitu (której nie zacytowałeś) była moja odpowiedź to co zacytowałeś napisałem jako dodatek, aby ogół sprawy wyjaśnić.

Dodam tylko, że z tym 1,1,1 chodziło mi o Julię podobnie mają miśki z f+1,1,1 przepraszam za wprowadzenie w błąd. Jeszcze co do Swaya to jego cancel w T3 jest o tyle nieużyteczny, że można cancelować dopiero pod koniec jego animacji, nie w trakcie jak to jest w nowszych Tekkenach gdzie można ładnie poruszać się Hayashidą (szybkie cancele swaya w SS) jednak nawet wtedy zwyczajny backdash cancel jest od tego wg mnie lepszy.


Saj napisał/a:

K' napisał/a:

Wcześniej podana tier lista z Tekken Zaibatsu klarownie pokazuje miejsce każdej postaci w szeregu, oczywiście każdy na bazie własnych doświadczeń mógłby nałożyć na nią swoje kosmetyczne zmiany jednak jej ogólny zarys był prawidłowy i podparty konkretnymi faktami. Ja natomiast sam nie przejmuję się tym kto gdzie jest w szeregu wystarcza mi to, że przyjemnie gra mi się daną postacią :D


Tak ale ta lista NIE JEST oficialna!
To tylko lista z forum, nie wiem czemu się do niej w ogóle odwołujecie?
Aha bo chcecie mi powiedzieć że Ogre jest przesadzony tak?
To dajcie MI DOWODY, uważam że nie jest i to udowadniam. Ale może zmienię zadnie, przekonajcie mnie.



W takim razie czy znasz jakąś oficjalną tier listę wypuszczoną przez NAMCO ? No właśnie. To, że takie listy są w pewnym stopniu rzeczą bardzo względną jest tutaj trąbione od kilku postów tak samo owe "dowody" na topowość Ogra również zostały kilka razy podane skoro ty tych rzeczy nie dostrzegasz to chyba nie ma szans na to aby cię ekhm.. przekonać.


Miłego wieczoru :)
 
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 03-02-2012, 11:40   

[quote="K'"]Co do opcji:

Opcja 1

d+1 ma 8 klatek -2 na bloku i +9 na hicie

błąd ! :D ma +2 na hicie, gdyby to co piszesz było prawdą drugi d+1 byłoby NC prawda?
Skoro to jest bzdurą reszte skomentuje później. PEACE :cool:
 
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 03-02-2012, 12:03   

Opcja 2

W motywie z nieatakującym przeciwnikiem po dostaniu d+1 chodzi o to że od razu dostaje ws+4 jak się schyli lub innego mida lub niewyrywalny rzut jeśli stoi...


O Matko! Co ty wypisujesz? :rotfl:
po ws+4 jestes poza zasiegiem każdego rzutu, wieć zakładająć opcje:
a) ws+4 trafia -masz ok 4 klatki straty, odepchneło cię od przecwinika, kążdy rzut by trafić koleś by musiał podbiec, ale wątpię by to cokolwiek mu dalo gdy wklepiesz bb :hyhy:
b) ws+4 trafia na blok nawet jeśli walniesz drugie 4 masz 14 klatek OPÓŹNIENIA
to rakurat norma bo i Jin i Heniek ma tyle po Ws+ 4 4
+ to co mówisz świadczy że albo grasz z jasnowidzem albo nie wiesz co to mindgame.
Ale pewnie wiesz wiec .... i skarzysz się że czasem jak sie schylisz to leci mid tak? A jak stoisz to rzut :rotfl: ale wiesz że tak ma też bryan? albo Anna? albo KAŻDA postać z tej gry po d+1?! Więc zapytam ponownie o co chodzi?! Aha i nie zapominaj że by wykonać HMD trzeba wykonać CC inaczej to bedzie jak najbardziej wyrywalny rzut .

Więc czy wiesz że to co napisałeś nie ma sensu?

//Sorry za brek edycji, jak znajdę chwilę zlepię te posty w jeden i skończę omawianie treści postów K'
 
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 03-02-2012, 15:06   

Saj napisał/a:
K' napisał/a:
Co do opcji:

Opcja 1

d+1 ma 8 klatek -2 na bloku i +9 na hicie

błąd ! :D ma +2 na hicie, gdyby to co piszesz było prawdą drugi d+1 byłoby NC prawda?
Skoro to jest bzdurą reszte skomentuje później. PEACE :cool:



Tak pisało w jedynej frame dacie jaka chyba istnieje i z niej korzystałem pisząc to, może tam są 2-3 klatki przewagi mniej nie wiem, ale skoro ty jesteś pewny, że tam jest to "+2" to sprawdź co do klatki i to pokaż jak masz czas i ci się chce na pewno ta wiedza się wszystkim przyda :>



To co odpisałeś w drugim poście jedynie upewnia mnie w tym, że nie rozumiesz co piszę... Pisałem tam o możliwości wymiany mida z rzutem który leci na high, a nie jak to błędnie przyjąłeś rzucie po WS+4. Anna i Bryan tak nie mają bo ich rzuty są wyrywalne d/f d/f+2+4 wyrywalne natomiast nie jest :)
Ostatnio zmieniony przez K' 10-02-2012, 13:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 08-02-2012, 08:22   

Większość framedate posiadam z opisów Slikatela i RedKinga, oba są dostępne na gamefaqs.com co do 2+ nie jestem tak na maxa pewien, ciężko do końca to stwierdzić ale nie jest to więcej niż 4+ ani mniej niż 2+, poza tym sam framedate może ulegać nieco zmianie zależnie od w jaki sposób dany cios wszedł (jak wiadomo T3 jest pod tym względem unikalny ze swoim podziałem na light,medium,heavy blows).
Jak kiedyś sprawdzałem to z kumplami to w walce JIN vs OGRE po d+1 ogra, Jin zawsze przerywa ws+2 za pomocą p+4 a ten jest 11 klatkowy. 16-2(4)=14 więc jest minimum 4 klatki tolerancji, z tego co pamiętam udawało się to także za pomocą d/p+1 ale wychodziło dużo trudniej a ten cios ma 13 klatek. No i trzeba uważać bo na CH d+1 ma jakąś 1 lub 2 klatki przewagi więcej.

Rzut bryana Chains of Misery robi się z FC to inna bajka, nie trzeba CC by go wykonać więc idealnie pasuje po d+1 ale już Anna i jej specjalny do tego się nie nadaje.

Ludzie narzekają na OGRA wcale go nie znając, osobiście za dużo bardziej 'oszukane' postacie uważam Xiao i Heńka (który nie ma WCALE kary po JGstaterze na mid 14klatowym o dużym zasięgu i braku mozliwości skutecznego SS co uważam za kompletną bzdurę, sama Xiao nie ma opóźnień wcale i ma bug glitch z BT SS).

No ale Ja się już przyzwyczaiłem do narzekań na Ogra bo wiem że mało kto nim gra. No ale i Naziści nie wiedzieli za wiele o Żydach nie ? :D
 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 08-02-2012, 22:00   

A który to ten niekaralny, 14klatkowy JS Heńka na mid? Z Xiao to masz taką lipę, że praktycznie po wszystkim co przenosi ją do BT na bloku wciśniesz Lawem d+4,3 lub d+2,3 i dupa z customa.
_________________
 
 
 
Saj 
Elite player


Dołączył: 16 Lut 2009
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 09-02-2012, 19:19   

Yamada napisał/a:
A który to ten niekaralny, 14klatkowy JS Heńka na mid? Z Xiao to masz taką lipę, że praktycznie po wszystkim co przenosi ją do BT na bloku wciśniesz Lawem d+4,3 lub d+2,3 i dupa z customa.


No tak po kolei:
Czym karasz WGF heńka? 3 klatokowym nieblokowcem? Wiesz u Jina jest podobnie ale to HIGH, Namco zmieniło to już TTT.
A co do xiao to MUSZE brać LAWa by z nią walczyć? Inna sprawa że z doświadczenia z walk wiem że :
1. d+4,3 rzadko ją wybija z powodu zasięgu tego drugiego, daje jakieś 40% ( to powinna być to akcja na 100% (mówie to ilości 'wejść' nie paska energii) nie oszukujmy się) no i mamy juggle w PLECY = mały damage.
2. d+2 3 taaa szkoda że BT f+3+4 przechodzi nawet pod d+1 (WTF?!!)
i patrz punkt wyżej
no i należy dodać że próbując jej przerwać customy ryzykujesz wiele, bo ona NIE MA tam znaczących opóźnień :/ więc to już ryzyk a czekać aż w końcu zrobi BT f+3+4 które chyba jako jedyne jest karalne to nie ma co.

Ogólnie bzdura jak na moje ale tak bywa w grach, np grać na Heńka postacią bez low parry to kipsko, najlepiej grać taką Xiao bo nic nagle nie trafia :] Ale to kpina czekać aż przeciwnik wybierze byśmy mogli grać z nim :rotfl:
 
 
 
htm7 
Master of the Shakers



Zagram w: tekkena
Dołączył: 22 Lip 2006
Skąd: Sosnowiec
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 01-09-2012, 17:13   

Ja bym ustawił
1- haihachi albo jin
2-paul (ze względu na prostotę)
a ogre'a wogóle nie jażę
_________________
nina co miała zabić jina.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
SELECT - pub z grami video i planszówkami w Krakowie.
Twoje projekty postaci do nowych tekkenów
Tutorial: How to play offline like on psx (how to save, etc)
Tatsunoko vs Capcom: Cross Generation of Heroes
Tekken Tag Tournament 2 zablokowany tryb vs Battle xbox360
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group