M.U.G.E.N

Japoński "homebrew" to także świetne bijatyki 2D, które nie raz przewyższają w wielu względach komercyjne produkcje. Sprawdź sam dział doujin soft.

Moderatorzy: eq2D, ModTeam, 2DModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pattrick
Grand Master
Grand Master
Posty: 387
Rejestracja: 03-06-2006, 08:21
Ogrywam: TB, Tekken 7, Skullgirls

M.U.G.E.N

Post autor: Pattrick »

M.U.G.E.N - Silnik Bijatyki 2D stworzony przez Elecbyte w roku 1999. Elecbyte udostępnił 3 wersje : Linux,Windows i Dos. Projekt umożliwia zmianę wyglądu prawie wszystkich elementów graficznych,dźwiękowych,i tekstowych również (o ile się będzie dużo kombinować). Funkcjonalność jest taka jak w komercyjnych grach 2d (Street Fighter czy też The King of Fighters). Kreatorzy Pochodzą z Całego Globu ale głównie z Europy,Azji i Ameryki.


Strony z Download'em :

- www.streetmugen.com
- www.mugenfury.com
- www.mugenation.com
- http://community.allhiphop.com/showpost ... count=1665

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

A teraz coś związane mniej z mugenem. Ma ktoś jakiś De-kompilator (aby stworzyć opcje Multiplayer [ale trzeba znaleźć jakiegoś programistę])??
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: M.U.G.E.N

Post autor: SubZero »

Nie tak prosto. Nawet jakbyś to zdekompilował, to dostaniesz kod w czystym assemblerze, który ponownie skompilowany może ale nie musi działać. No i samo zaprogramowanie multiplayera nie jest takie proste. To już chyba łatwiej byłoby zdobyć kod źródłowy od twórców i na nim pracować.
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: M.U.G.E.N

Post autor: Aserot »

ShugenDo ciekawa modyfikacja Mugena która zawiera kilka opcji nie dostępnych w engine Elecbyte. Teraz jest również na PSP zainteresowanych odsyłam tutaj

Film pokazujący jak to wszystko śmiga na PSP

Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: M.U.G.E.N

Post autor: Aserot »

No chłopaki mam nadzieje że to wypali trzeba tylko testy zrobić ( kiedy Action testujemy :) ).

A w czym rzecz już mówię InfinityCat (InfCat w skrócie) jest kolejnym modyfikacją Mugen'a a to co najważniejsze zawiera opcję Netplay. Na razie wersja testowa ale spróbować warto.

Obrazek

Instrukcja instalacji InfCat'a znajduje sie na stronie poniżej:

http://nekomimi.cafe.coocan.jp/wiki/?InfinityCat
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
Pattrick
Grand Master
Grand Master
Posty: 387
Rejestracja: 03-06-2006, 08:21
Ogrywam: TB, Tekken 7, Skullgirls

Re: M.U.G.E.N

Post autor: Pattrick »

Dawno już o tym wiedziałem ale nie chciałem mówić... Aserot to raczej nie wypali (no chyba że to jakaś nowsza wersja) bo to Alpha a zaraz nawet spisze ci wady :
- Trzeba Konwertować Postacie
- Nie można normalnie zmienić ustawień
- Większość postaci nie działa (nie jestem pewien) , bądź mają w sobie różne (czasem poważne) błędy , ze względu na kod InfCat'a]
- Trzeba mieć dobry sprzęt aby wycisnąć dość dużo Fps'ów i mieć te same postacie (nie jestem pewien) aby nie nastąpił Desynch.
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: M.U.G.E.N

Post autor: Aserot »

Spox temu napisałem że trzeba to przetestować :D.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
Pattrick
Grand Master
Grand Master
Posty: 387
Rejestracja: 03-06-2006, 08:21
Ogrywam: TB, Tekken 7, Skullgirls

Re: M.U.G.E.N

Post autor: Pattrick »

hmmm , a co do konwertowania... może ktoś dać jakiś tutorial albo uploadnie Converter (no bo konwertowanie manualne to nie taka łatwa sprawa w Infinity Cat)
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: M.U.G.E.N

Post autor: eq2D »

Do infinity Cat wyszedł masowy converter postaci :D
Pojawił sie nowy hack mugena! Odpala plansze i postacie w hi-resie :D Jak na razie to tylko postacie z GGXX'a i Hokuno no Ken (gra wymiata), ale zawsze coś. Zwykłe plansze się pierdolą, więc za różowo nie ma. Polecam pobawić się postaciami z Hokuto no Ken (trochę nam nimi muszą popracować żeby przypominały swe pierwowzory z AW/PS2) na jakiś słodziutkich planszach. Zarzucę Wam później screeny, a jak będę w dobrym nastroju to upne Wam cały pack hi-resowy.

A no i najważniejsze - ELECBYTE ZNÓW ŻYJE! Polecam odwiedzić ich stronkę i przeczytać "faq". Zapowiadają się zmiany!

EDIT:

Obrazek

Niestyty upload odpada ale to powinno Wam smaka zrobić :P
Ostatnio zmieniony 29-07-2007, 18:20 przez eq2D, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Pattrick
Grand Master
Grand Master
Posty: 387
Rejestracja: 03-06-2006, 08:21
Ogrywam: TB, Tekken 7, Skullgirls

Re: M.U.G.E.N

Post autor: Pattrick »

Hmmm wydaje się , że będziemy jeszcze dużo słyszeć o Mugenie , a o Infcat to nie wiem ale zdałoby się poczekać na lepszą (bardziej kompatybilną z mugenem) wersję Infcata
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: M.U.G.E.N

Post autor: Aserot »

Eq takie pytanko postacie z Hokuto no Ken są naprawdę tak kieprawo zrobione. Bo mam od wczoraj wersje na PS2 i gierka daje rady (choć kombosy za 100% troszkę za łatwe :) ).
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: M.U.G.E.N

Post autor: eq2D »

No jak na razie to postacie z Hokuto no Ken są spierdolone ponieważ juggle wyglądają jak w tekkenie. Zbyt duża ilość juggle points'ów psuje trochę zabawe nimi- dobre jedynie do treningu są, a żeby powymyślać chore combole.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Doujin Soft”