Injustice: Gods Among Us
Moderatorzy: ModTeam, 2DModTeam
- wf6608
- Support
- Posty: 287
- Rejestracja: 13-06-2009, 20:36
Injustice: Gods Among Us
Po sukcesie nowego Mortal Kombat można było się spodziewać, że Netherealmsi wezną wiatr w żagle i popłyną z kolejnym tytułem. Nie jest to jednak Mortal Kombat 10, lecz swego rodzaju sequel MK vs. DC, w którym zamiast żądnych krwi wojowników wrzuconych do jednego wora z superbohaterami spod loga DC zobaczymy jedynie tą drugą, lubującą się w lateksie grupę. I tak oto narodził się Injustice: Gods Among Us.
Jak można było się domyśleć, gierca ma bardzo wiele wspólnego ze swoim starszym, o wiele bardziej brutalnym bratem, ale również zuchwale stara się być czymś więcej, niż tylko zwykłym klonem. O ile Mortal Kombat kręci się dookoła brutalnego unicestwiania oponenta, tak Injustice stawia na demolkę otoczenia. Wielopiętrowe areny to dopiero początek - co powiecie na rzut pobliskim samochodem w przeciwnika? Tak, dzieło Netherrealm Studios stawia krok dalej w temacie interakcji z otoczeniem w bijatyce, co jednak nie każdemu może się spodobać. Oprócz tego dochodzą inne innowacje, takie jak nieco dziwny Wager System, czy, uwaga, zerwanie z będącym tradycją Smoczej Serii blokiem pod przyciskiem, ale niestety ci, którzy w bijatyce cenią głębię nie znajdą tutaj 4 rodzajów skoku czy drugiego MAX Mode.
Jeśli chodzi o roster - trudno mi cokolwiek na ten temat powiedzieć, ale podejrzewam, że zarówno maniacy DC, jak i ci bardziej casualowi fani znający to uniwersum jedynie z np. filmów powinni być zadowoleni. Zawodnicy staną ze sobą do walki nie tylko w klasycznych versusach, ale również w Story Mode i trybie S.T.A.R. L.A.B.S, będącym kopią Challenge Tower z Mortala.
Podsumowując, jest całkiem ciekawie. Zdecydowanie nie jest to gra, która spodoba się tym krytykującym systemową płyciznę Mortala, ale nadal ma szanse narodzić kolejną liczącą się na rynku serię bijatyk, nawet jeśli robiona jest bardziej w stronę "nie-hardkorów".
Dobra, dyskusję czas zacząć.
Po info większego kalibru odsyłam do zapowiedzi Injustice: Gods Among Us by Chris.
Jak można było się domyśleć, gierca ma bardzo wiele wspólnego ze swoim starszym, o wiele bardziej brutalnym bratem, ale również zuchwale stara się być czymś więcej, niż tylko zwykłym klonem. O ile Mortal Kombat kręci się dookoła brutalnego unicestwiania oponenta, tak Injustice stawia na demolkę otoczenia. Wielopiętrowe areny to dopiero początek - co powiecie na rzut pobliskim samochodem w przeciwnika? Tak, dzieło Netherrealm Studios stawia krok dalej w temacie interakcji z otoczeniem w bijatyce, co jednak nie każdemu może się spodobać. Oprócz tego dochodzą inne innowacje, takie jak nieco dziwny Wager System, czy, uwaga, zerwanie z będącym tradycją Smoczej Serii blokiem pod przyciskiem, ale niestety ci, którzy w bijatyce cenią głębię nie znajdą tutaj 4 rodzajów skoku czy drugiego MAX Mode.
Jeśli chodzi o roster - trudno mi cokolwiek na ten temat powiedzieć, ale podejrzewam, że zarówno maniacy DC, jak i ci bardziej casualowi fani znający to uniwersum jedynie z np. filmów powinni być zadowoleni. Zawodnicy staną ze sobą do walki nie tylko w klasycznych versusach, ale również w Story Mode i trybie S.T.A.R. L.A.B.S, będącym kopią Challenge Tower z Mortala.
Podsumowując, jest całkiem ciekawie. Zdecydowanie nie jest to gra, która spodoba się tym krytykującym systemową płyciznę Mortala, ale nadal ma szanse narodzić kolejną liczącą się na rynku serię bijatyk, nawet jeśli robiona jest bardziej w stronę "nie-hardkorów".
Dobra, dyskusję czas zacząć.
Po info większego kalibru odsyłam do zapowiedzi Injustice: Gods Among Us by Chris.
- Chris
- Grand Master
- Posty: 556
- Rejestracja: 20-03-2007, 00:01
- Lokalizacja: Krakow
- Kontakt:
Re: Injustice: Gods Among Us
Mistrzostwa Polski w (demo) Injustice (Warszawa, 13.04.2013) http://backdash.pl/forum/index.php?topic=2210.0
- Martins
- Grand Master
- Posty: 835
- Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Injustice: Gods Among Us
Po co żyje Aquaman? To podstawowe pytanie jakie przez niespełna 20 lat zadawał sobie średnio ogarniający temat szkrab będący w zamierzchłych czasach (początek lat 90) fanem komiksów. Być może odpowiedź na to pytanie otrzymam (niespodzianka, chodziło o mnie!!!) widząc co bardziej karkołomne popisy króla Atlantydy w zbliżającej się Indżastis.
Grałem wczoraj w demo i prezentuje się niezbyt ciekawie, podobnie zresztą jak ogrywane swego czasu przez mnie demo MK9, ale czuje, że pełna wersja może zryć niejeden beret (analogicznie do MK9). Roster to oczywiście tragedia z racji tego że design większości postaci ze świata DC... to tragedia. W tej grze moim (wcale nieskromnym zdaniem) powinny pojawić się tylko i wyłącznie ekipa z Gotham City, czyli Batman + paczka jego zajebistych adwersarzy, nikt więcej!!! A teraz łkanie w stronę niebios: czemu... czemu zajebisty świat Nietoperza jest częścią tego mdławego DC?!!! Niech ktoś oświecony odpowie na me błagalne pragnienia poznania prawdy w tej kwestii.
P.S. WF - dzienks za założenie tematu
Grałem wczoraj w demo i prezentuje się niezbyt ciekawie, podobnie zresztą jak ogrywane swego czasu przez mnie demo MK9, ale czuje, że pełna wersja może zryć niejeden beret (analogicznie do MK9). Roster to oczywiście tragedia z racji tego że design większości postaci ze świata DC... to tragedia. W tej grze moim (wcale nieskromnym zdaniem) powinny pojawić się tylko i wyłącznie ekipa z Gotham City, czyli Batman + paczka jego zajebistych adwersarzy, nikt więcej!!! A teraz łkanie w stronę niebios: czemu... czemu zajebisty świat Nietoperza jest częścią tego mdławego DC?!!! Niech ktoś oświecony odpowie na me błagalne pragnienia poznania prawdy w tej kwestii.
P.S. WF - dzienks za założenie tematu
Ostatnio zmieniony 08-04-2013, 16:21 przez Martins, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie gram już w przygodówki Point and Click - proszę, męczcie mnie o spary.
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Injustice: Gods Among Us
Na wiele różnych sposobów.Martins pisze:pełna wersja może zryć niejeden beret
- caradolph
- Grand Master
- Posty: 749
- Rejestracja: 23-01-2011, 21:11
- Lokalizacja: Pawłowice
- Kontakt:
Re: Injustice: Gods Among Us
Mogli nie robić polskiej wersji, bo to wygląda jak bieda z krzyżem. Jak wgl brzmi coś takiego jak "kombo żonglerka". Co do rostera to jestem bardzo zadowolony obecnością Harley Quinn i Deathstroke'a. Mam tylko nadzieję, że balans będzie cacy i online będzie porządny, bo te dwa aspekty trochę NS zawaliło (dominacja Kung Lao i Raidenów). Nie podoba mi się tylko wager, gdyż w takich bijatykach nie powinno być czegoś randomowego a to trochę się tak prezentuje, zważywszy na to, że w kluczowych momentach walki może się to okazać totalnie biedne. Podoba mi się to, że można sobie w każdym momencie zajrzeć do dokładnej frame daty i że akcji jest o wiele więcej niż w MK9. Jak zagrałem Batmanem to mi aż zaleciało niektórymi zagraniami z poprzedniego Mortala. Mam tylko nadzieję, że to u wszystkich postaci nie występuje.
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: Injustice: Gods Among Us
Wyciekła już pełna wersja na xboxa. Ciekawe, że 70% gry zajmują filmiki Story mode to w sumie jedyne co w tej grze może mnie zainteresować, już MK było dobre.
- Martins
- Grand Master
- Posty: 835
- Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Injustice: Gods Among Us
Story już w protoplaście (MK vs DC) było bardzo fajne, o MK9 nie wspominając, więc tutaj też powinno wszystko grać.
Errata: Jest jednak postać którą chętnie bym umieścił w swoim rosterze mimo, że raczej w Arkham nie siedziała a jest nim Doomsday - za zasługi oczywiście hehe
Errata: Jest jednak postać którą chętnie bym umieścił w swoim rosterze mimo, że raczej w Arkham nie siedziała a jest nim Doomsday - za zasługi oczywiście hehe
Nie gram już w przygodówki Point and Click - proszę, męczcie mnie o spary.
- surkabm12434
- Grand Master
- Posty: 352
- Rejestracja: 16-09-2010, 15:27
- Kontakt:
- Chris
- Grand Master
- Posty: 556
- Rejestracja: 20-03-2007, 00:01
- Lokalizacja: Krakow
- Kontakt:
Re: Injustice: Gods Among Us
Często jest właśnie tak, że tzw. główne postaci (flagowi fajterzy, twarze marek itp) często są dopakowywani:P. Tak to już jest, zawsze jest jakaś tier lista i zawsze są mocni i mocniejsi. Trzeba to zaakceptować i nauczyć grać się najsilniejszymisurkabm12434 pisze:Grałem z bratem 6 letnim i bęcki;/ Batman przedobrzony.
- caradolph
- Grand Master
- Posty: 749
- Rejestracja: 23-01-2011, 21:11
- Lokalizacja: Pawłowice
- Kontakt:
Re: Injustice: Gods Among Us
Nie będę grał Batmanem, bo go mama nie kocha.
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
- psycho4rent
- Grand Master
- Posty: 318
- Rejestracja: 06-10-2008, 07:26
- Lokalizacja: Z nienacka.
Re: Injustice: Gods Among Us
niekoniecznie bo dla przykladu sub zero w mk9 jest imho troche rzadki. a taki smoke cyrax kabal czy reptile kopia tylki strasznie.Chris pisze:Często jest właśnie tak, że tzw. główne postaci (flagowi fajterzy, twarze marek itp) często są dopakowywani:P. Tak to już jest, zawsze jest jakaś tier lista i zawsze są mocni i mocniejsi. Trzeba to zaakceptować i nauczyć grać się najsilniejszymisurkabm12434 pisze:Grałem z bratem 6 letnim i bęcki;/ Batman przedobrzony.