Mortal Kombat 9

Dyskusje na temat kultowej Smoczej Serii.

Moderatorzy: Adept, ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
WolfBogard
Grand Master
Grand Master
Posty: 595
Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
Ogrywam: MK, SF
Kontakt:

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: WolfBogard »

caradolph pisze:
shinobi pisze:Jeśli Edek ze swoją branżą chcą iść dalej do przodu z serią, niech lepiej słuchają się jej fanów co zawsze wychodziło im na dobre. Nie wyobrażam sobie widzieć taką kaszanę na przyszłych konsolach :kwasny:
Sorry, że się wtrącę, ale to są do k***y nędzy bijatyki. Animacja jest ważna, ale jeszcze ważniejsza jest grywalność. Dla mnie bijatyka nie musi być super płynna (mimo iż gram głównie w Tekkena, który animację, ma naprawdę konkretną), żeby grało się w nią dobrze. Bardziej bym zarzucił MK9 troszeczkę dupiaty balans (czyt. lowem raczej nie zbijesz topa).

Panowie, szanuje wasze zdanie poniewaz macie do niego prawo, ale grywalnosc w MK jest na najwyzszym poziomie. Balance over all jest spoko. Sa pewne nie dociagniecia w przypadku paru postaci, ale ogolnie gra sie bardzo w porzadku.
Ostatnie EVO pokazalo, ze mozna ugrac nawet mid-tirem - abstrachujac od top 8, ktore bylo zajebiste i dosc zroznicowane. Jesli ktos lubi serie to obecne "bug'i" mu w niczym nie przeszkodza.
Na wschodze scena MK9 jest duza - bylem, widzalem - nie czytalem, nie slyszalem to make it clear. W US, gra dalej zyje i ma sie dobrze. Tak jak w przypadku UMK3 ma swoje bledy, ale jest mega grywalna i bedzie to gra turniejowa...
Kazdy fighter ma swoje bledy, nie ma wyjatku, zawsze beda ludzie ktorym cos nie odpowiada. MK9 ma bugi, glitch'e, ale jest grywalny, sorry guys, ale to jest slabe. Boon, co mogl zrobic to zrobil ze swojego punktu widzenia - ja sam bym chcial aby wyszedl ostateczny patch ktory by to naprawil, ale wydaje mi sie, ze na obecna chwile jest to nie mozliwe.
Peace out...
Obrazek
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: Action »

Ja tam nie kumam o co chodzi z ta animacja. Zgadzam sie, ze seria MK zawsze miala tam swój sposób postrzegania systemu i gameplaya, ale akurat oprawa i animacje w MK9 są spoko.

P.S. O wszystkim pomiędzy UMK3 a obecnym nie piszę bo to jakieś dziwne twory są.
Awatar użytkownika
johnx
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 68
Rejestracja: 20-03-2012, 00:48

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: johnx »

WolfBogard pisze:Kazdy fighter ma swoje bledy, nie ma wyjatku, zawsze beda ludzie ktorym cos nie odpowiada. MK9 ma bugi, glitch'e, ale jest grywalny, sorry guys, ale to jest slabe.
Obrazek
Hehehe ostatnio sam się przekonuję o tym jak niektórych ludzi bolą 'błędy' w postaciach. Niestety coraz częściej słyszę 'kabal imba' niż 'ggs'. Ale co poradzić, wtedy się odnosi podwójne zwycięstwo - i w grze i nad psychiką przeciwnika. :D

I nie mówię, że nie mają racji. Nawet jak mam dobry humor to powiem coś w stylu 'yea, kabal is broken, i agree'. Chociaż jak dobry gracz potrafi poradzić sobie z Leg Grabami Sonii w MK1, spamem Mileeny w MK2, czy z Humanem/Kabalem w UMK3, tak samo powinien sobie poradzić z Kabalem czy Cyraxem w MK9. Ostatnie EVO udowodniło że można nawet powszechnie uważanymi za 'słabsze' postacie coś ugrać. A poza tym Kabal łatwą postacią nie jest. Tym co się nie zgadzają polecam spróbować nim zagrać online z TheClassyCat, czy Meisa.

Tacy już są niestety ludzie, zamiast znaleźć rozwiązanie wolą banować postacie - http://www.testyourmight.com/threads/ne ... mk9.36219/


shinobi pisze:Ja mam pytanie: Gdzie mogę napisać do Ed Boona aby zje*ać go za dopuszczenie się tak fatalnie animowanych postaci?
Ja też mam pytanie: Gdzie mogę napisać do administracji aby poprosić o dodanie emotki 'facepalm'? :P Czepianie się animacji postaci w MK9? Really? Możesz wyjaśnić co masz dokładnie na myśli? Ew. pokaż jak powinny wyglądać dobre animacje postaci. Zakładam, że większość nie zobaczy różnicy między tym co wstawisz, a MK9. :P
Awatar użytkownika
Frizen
Grand Master
Grand Master
Posty: 534
Rejestracja: 12-08-2006, 12:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: Frizen »

Kabal>wszyscy ale to nie znaczy ze sie go powinno banowac. Nie po to sa w koncu dobre postacie zeby nimi grac? Jak komus to przeszkadza to moze sam zawsze nim zaczac grac. Ludzie dawno chyba nie widzieli faktycznie broken postaci ze chca to banowac.
Awatar użytkownika
johnx
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 68
Rejestracja: 20-03-2012, 00:48

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: johnx »

W sumie ostatnio udało nam się znaleźć najlepsze rozwiązanie, aby gra dalej była grywalna :P
Obrazek

Ale serio, ilu spotyka się dobrych graczy używających Kabala? Ja nie wiem, ale online zagrałem może z dwoma mocnymi 'astmatykami'. To tylko świadczy o tym jak jest to trudna do opanowania postać. Owszem, można spamować kulkami i piłami, ale jest to zepsuta akcja jakich jest wiele w całej serii MK. A na takie akcje zawsze znajdzie się kontra.
Awatar użytkownika
shinobi
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 68
Rejestracja: 01-03-2010, 12:52
Lokalizacja: Siewierz
Ogrywam: SFXT, DoAO

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: shinobi »

caradolph pisze:Animacja jest ważna, ale jeszcze ważniejsza jest grywalność. Dla mnie bijatyka nie musi być super płynna (mimo iż gram głównie w Tekkena, który animację, ma naprawdę konkretną), żeby grało się w nią dobrze. Bardziej bym zarzucił MK9 troszeczkę dupiaty balans (czyt. lowem raczej nie zbijesz topa).
Mogę się zgodzić, dla tego chcę sprawdzić czy z tak marną, na poziomie starego DeadlyAlliance animacją może grać się w to przyjemnie. Te Mortale z Ps2'ki były strasznie drętwe Jedynie Armageddon był bardziej przystępny w tym że dawał wybór dobrania sobie sekwencji ciosów w opcjach kreacji, dzięki czemu dało się złożyć w miarę grywalną postać.
Zastanawiam się obecnie która z dostępnych wersji (Pc/Ps3) MK:KE jest lepsza? Zamierzam nabyć niedługo Ps3'kę. W końcu pojawi się gra dla której będzie warto to zrobić, no i też dla DoA5:Ultimate. Także na konsoli w bijatyki gra się lepiej.
johnx pisze:Ja też mam pytanie: Gdzie mogę napisać do administracji aby poprosić o dodanie emotki 'facepalm'? :P Czepianie się animacji postaci w MK9? Really? Możesz wyjaśnić co masz dokładnie na myśli? Ew. pokaż jak powinny wyglądać dobre animacje postaci. Zakładam, że większość nie zobaczy różnicy między tym co wstawisz, a MK9. :P
Kto zna się co nieco na sztukach walki temu nie trudno stwierdzić, że animacje walki tej gry to większej mierze amatorszczyzna :wstyd:
stellarfox
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 09-11-2013, 02:41

chyba wiem o co chodzi koledze z ta animacja...

Post autor: stellarfox »

WolfBogard pisze:
caradolph pisze:
shinobi pisze:Jeśli Edek ze swoją branżą chcą iść dalej do przodu z serią, niech lepiej słuchają się jej fanów co zawsze wychodziło im na dobre. Nie wyobrażam sobie widzieć taką kaszanę na przyszłych konsolach :kwasny:
Sorry, że się wtrącę, ale to są do k***y nędzy bijatyki. Animacja jest ważna, ale jeszcze ważniejsza jest grywalność. Dla mnie bijatyka nie musi być super płynna (mimo iż gram głównie w Tekkena, który animację, ma naprawdę konkretną), żeby grało się w nią dobrze. Bardziej bym zarzucił MK9 troszeczkę dupiaty balans (czyt. lowem raczej nie zbijesz topa).

Panowie, szanuje wasze zdanie poniewaz macie do niego prawo, ale grywalnosc w MK jest na najwyzszym poziomie. Balance over all jest spoko. Sa pewne nie dociagniecia w przypadku paru postaci, ale ogolnie gra sie bardzo w porzadku.
Ostatnie EVO pokazalo, ze mozna ugrac nawet mid-tirem - abstrachujac od top 8, ktore bylo zajebiste i dosc zroznicowane. Jesli ktos lubi serie to obecne "bug'i" mu w niczym nie przeszkodza.
Na wschodze scena MK9 jest duza - bylem, widzalem - nie czytalem, nie slyszalem to make it clear. W US, gra dalej zyje i ma sie dobrze. Tak jak w przypadku UMK3 ma swoje bledy, ale jest mega grywalna i bedzie to gra turniejowa...
Kazdy fighter ma swoje bledy, nie ma wyjatku, zawsze beda ludzie ktorym cos nie odpowiada. MK9 ma bugi, glitch'e, ale jest grywalny, sorry guys, ale to jest slabe. Boon, co mogl zrobic to zrobil ze swojego punktu widzenia - ja sam bym chcial aby wyszedl ostateczny patch ktory by to naprawil, ale wydaje mi sie, ze na obecna chwile jest to nie mozliwe.
Peace out...















chodzi o to ze przy robieniu np xray postac potrafi przeskoczyc z animacja do oponeta z wiekszej odleglosci wygloda to dosc nienaturalnie,2 sprawa sa spiepszone kolizje ciosow jak2 postacie stojace obok siebie i nie trafiajace podbródkowym z 2 strony mozna trafic tym ciosem z połowy ekranu denerwuje mnie brak jakis zasad blokowania i priorytetow ciosow w mk 2 bylo to lepiej rozwiazane ogólnie gra ma mase bledów i bagow nie wiem czy lagi w multi maja na nie wplyw czy inaczej sie gra na 1 pc we 2. Bardzo sie na tej grze zawiodlem poniewasz mechanika gry jest do bani i zadne słodzienie tego nie zmieni,poruwnujac tą gre to swientej trojcy tekken,soul calbur ,doa mortal kombat 9 ustepuje im duzo i zawsze bedzie bijatyka klasy b ...
Awatar użytkownika
shinobi
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 68
Rejestracja: 01-03-2010, 12:52
Lokalizacja: Siewierz
Ogrywam: SFXT, DoAO

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: shinobi »

stellarfox pisze:chodzi o to ze przy robieniu np xray postac potrafi przeskoczyc z animacja do oponeta z wiekszej odleglosci wygloda to dosc nienaturalnie,2 sprawa sa spiepszone kolizje ciosow jak2 postacie stojace obok siebie i nie trafiajace podbródkowym z 2 strony mozna trafic tym ciosem z połowy ekranu denerwuje mnie brak jakis zasad blokowania i priorytetow ciosow w mk 2 bylo to lepiej rozwiazane ogólnie gra ma mase bledów i bagow nie wiem czy lagi w multi maja na nie wplyw czy inaczej sie gra na 1 pc we 2. Bardzo sie na tej grze zawiodlem poniewasz mechanika gry jest do bani i zadne słodzienie tego nie zmieni,poruwnujac tą gre to swientej trojcy tekken,soul calbur ,doa mortal kombat 9 ustepuje im duzo i zawsze bedzie bijatyka klasy b ...[/b]
Trafna uwaga. Też to nieraz spostrzegłem, jak postać wybija z "haka" przeciwnika z odległości podcięcia.. to dopiero syf :kwasny: . Z mojej perspektywy od początku jakoś tak.. CHOLE*NIE NIENATURALNIE wyglądają te walki. Nie tylko animacja stoi ciągle na poziomie MKDA, a i fizyką nieraz cuda się dzieją, wystarczy zwrócić uwagę jak zachowują się elementy ubioru czy włosy :/ . Miałem ochotę kupić nową wersję MKKE dla świetnego klimatu, jednak zbyt wiele pozostałych elementów gry go psuje. Obecnie korci mnie bardziej na NarutoUNS3FB, który też niedawno wyszedł na Pc. Cóż.. głównie z tego względu że animacja wygląda momentami obłędnie :) , no i mam nadzieje że system jest niezgorszy od tych części 2d z Ps2, bo był całkiem miodny.
stellarfox
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 09-11-2013, 02:41

animacja

Post autor: stellarfox »

Action pisze:Ja tam nie kumam o co chodzi z ta animacja. Zgadzam sie, ze seria MK zawsze miala tam swój sposób postrzegania systemu i gameplaya, ale akurat oprawa i animacje w MK9 są spoko.

P.S. O wszystkim pomiędzy UMK3 a obecnym nie piszę bo to jakieś dziwne twory są.


Animacja jest do niczego jak sa przeskoki na np xray ale nawazniejsze sa kolizje ciosow,ktore raz trafiaja raz nie przykladem niech bedzie hp ktory z bliska potrafi nie trafic,takich błedów nie ma sf czy tekken
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: Dumian »

Żałuje, że tak późno skusiłem się na nowego Mortala, gra zdecydowanie na plus, tylko na serwerach już lekkie pustki. Biorąc pod uwagę w jakiej cenie można dorwać grę w wyprzedażach (Komplete Edition na PC max kilkanaście złotych) to aż grzech nie spróbować.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Awatar użytkownika
Chris
Grand Master
Grand Master
Posty: 556
Rejestracja: 20-03-2007, 00:01
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: Chris »

Będzie dziesiątka, to wkręć się od razu :)
Obrazek
Ren
Friend
Posty: 368
Rejestracja: 11-06-2006, 02:05
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: Ren »

No dobra a jak z lagami na wersji PC? Pamiętam, że na konsoli była tragedia.
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: Dumian »

Z mojego doświadczenia wynika, że wszystko zależy od graczy i ich połączenia, z każdym Polakiem z którym do tej pory grałem było bardzo dobrze, z zagranicznymi jest różnie.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mortal Kombat”