Naruto SUN Storm 3 Full Burst (PC)

Pozostałe bijatyki 3D które nie posiadają osobnego działu. Ogólnie o bijatykach.

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
shinobi
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 68
Rejestracja: 01-03-2010, 12:52
Lokalizacja: Siewierz
Ogrywam: SFXT, DoAO

Naruto SUN Storm 3 Full Burst (PC)

Post autor: shinobi »

Witam. Pewnie nie tylko ja, ale i wielu fanów anime w końcu doczekało się pierwszej gry z serii Naruto SUN Storm na Pc. Jednak jak wypadła cała ta konwersja na blaszaki względem słabszych konsol? Ja mam co do tego mieszane uczucia. Grafika została nieznacznie podciągnięta, a w samych opcjach graficznych nie ma żadnych możliwości (oprócz zmiany rozdzielczości) aby dostosować wydajność komputera przy minimalnych wymaganiach, tak aby można czerpać esencję przyjemności zawartą w tym tytule. Gra dość często przycina zwłaszcza w Online (o którym można zapomnieć), a kiedy chodzi płynnie to ogólnie jest dość wolna. Grafika może nie tak bardzo przycina co ma dziwne skoki pewnych warstw graficznych (np. znikające ubranie czy skóra :przestraszony: ). Obiekty w całej grze nie są zbyt bogate w poligony, a na arenach prócz postaci nie znajduje się ich wiele. Optymalizacja pod tym względem zupełnie zawiodła. Mogę przyrównać tu gry na silniku Unreal Engine, które są bogate w detale i dynamiczne oświetlenie a mimo to płynność rozgrywki trzyma wysoki pułap. Poza tym rozgrywka bazująca jeszcze na starym systemie znanym z poprzednich części za czasów Ps2, nie wprowadza większego rozszerzenia a wręcz została jeszcze bardziej spłycona :zalamany: . Nie wiem co wy o tym sądzicie, ale takie są moje obecne wrażenia z tej gry. Może mam za słaby już sprzęt, może miałem za duże oczekiwania, ale nie można patrzeć na ten cały "postęp" tak przychylnym wzrokiem, ponieważ to gracze powinni mieć większy wpływ wyznaczający jakość kolejnej odsłony z serii.
Awatar użytkownika
mg1987
Support
Posty: 753
Rejestracja: 18-11-2009, 09:16
Ogrywam: Jestem otwarty na propozycje

Re: Naruto SUN Storm 3 Full Burst (PC)

Post autor: mg1987 »

Długie czasy wczytywania, zwłaszcza w wiosce piasku. Mogli dać jakąś minigierkę - jak w Okami. Także menusy straaaaaaaaaaaasznie długo się wczytują. W czasie walki kamera lubi zawisnąć za plecami przeciwnika, przez co często nie widać co robi on albo ja, a jak jeszcze puści jakieś jutsu to już całkiem nic nie widać. Nie wiem czemu zrezygnowali z walk w 2D jak w poprzednich częściach. Sklep w grze pełen jest bezużytecznych przedmiotów - na przykład jak kupiłem tam ultimate jutsu to spodziewałem się, że będę mógł je podmienić postaci w czasie walki, a tu guzik - mogę sobie je obejrzeć na wybranej arenie, z wybranym przeciwnikiem. ŁaŁ, to nie wiem po co to w treningu robiłem. No i nie ma Lee w trybie pijanej pięści. :/
Ogólnie gra fajna, ale port słabiutki.
Awatar użytkownika
shinobi
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 68
Rejestracja: 01-03-2010, 12:52
Lokalizacja: Siewierz
Ogrywam: SFXT, DoAO

Re: Naruto SUN Storm 3 Full Burst (PC)

Post autor: shinobi »

mg1987 pisze:Długie czasy wczytywania, zwłaszcza w wiosce piasku. Mogli dać jakąś minigierkę - jak w Okami. Także menusy straaaaaaaaaaaasznie długo się wczytują.
Oglądałem różne mecze na konsoli, to jednak muszę przyznać że na Pc walki wczytują się sporo szybciej, ale przy wyjściu do menu jest niestety gorzej. Strasznie przekombinowane są te menusy, za dużo w nich animacji. Szkoda najbardziej tego że cała gra stawia zdecydowanie na ilość ponad jakość. Po co umieszczać kilka prawie tych samych postaci w jednym szeregu z innymi? Aby na siłę zwiększyć wizualny roster całego składu? Nie razi może to tak bardzo kiedy wybiera się daną postać i jej kolejne wersje pod innym przyciskiem. Co najgorsze wachlarz zagrań każdej z postaci jest chole*nie ubogi i już w poprzednich częściach na Ps2 była większa różnorodność. Były tam 2 rodzaje Jutsu (chwytające, z dystansu, a także z powietrza), osobne zagrania z innymi kierunkami nie tylko przy kombinacjach combo. Na dłuższą metę może to szybciej znużyć i multum postaci do wyboru w tym nie pomoże, zwłaszcza jeżeli ktoś lubi grać swoimi ulubionymi.
mg1987 pisze:W czasie walki kamera lubi zawisnąć za plecami przeciwnika, przez co często nie widać co robi on albo ja, a jak jeszcze puści jakieś jutsu to już całkiem nic nie widać. Nie wiem czemu zrezygnowali z walk w 2D jak w poprzednich częściach.
Moim zdaniem to akurat najciekawszą zmianą w stosunku do części z Ps2 jest prezentacja całej rozgrywki w 3d wraz z wyborem trzyosobowej drużyny, bo gdyby nie te zwolnienia to na animacje i dynamikę walk patrzyło by się lepiej niż na Anime. Ale tu też nie wiedzieć czemu kamera nie zmienia położenia, kiedy swoja postać przesuwa się do przodu widząc tylko przeciwnika i swoją postacią kieruje się w tedy na ślepo :/ . Kamera powinna się trzymać mniej więcej w takim położeniu jakie ma miejsce przy rozpoczęciu walki i byłoby dobrze.
mg1987 pisze:Sklep w grze pełen jest bezużytecznych przedmiotów - na przykład jak kupiłem tam ultimate jutsu to spodziewałem się, że będę mógł je podmienić postaci w czasie walki, a tu guzik - mogę sobie je obejrzeć na wybranej arenie, z wybranym przeciwnikiem. ŁaŁ, to nie wiem po co to w treningu robiłem. No i nie ma Lee w trybie pijanej pięści. :/
Kolejny jeszcze bardziej zbiedzony element z poprzednich części. Jak posiadam jeszcze SUN 4 na Ps2, coś takiego jak podmiana Jutsu dla innych postaci była możliwa a tu... Nie wiem na co komu te pierdoły?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Bijatyki 3D (Fighting Corner)”