Action-Slashery
Moderator: ModTeam
- Martins
- Grand Master
- Posty: 835
- Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Action-Slashery
Dzięki za rady panowie, szczerze powiedziawszy zaliczenie tytułu na Hard było moim drugim podejściem do gry, ale po 7-miu latach hehe. Zastanawiam się jeszcze nad jednym: gdybym teraz zaczął powtórnie normal mógłbym uzyskać eSki w każdej z misji. W ogóle na którym poziomie najłatwiej je zrobić ( tylko nie piszcie, że powinienem na wszystkich, bo takiego HC się raczej nie podejmę)?
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Action-Slashery
Po przejściu DMD dostajesz coś, co znacznie ułatwi robienie S na wszystkich poziomach trudności, więc jeśli zależy Ci na rangach to warto posiedzieć.
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Action-Slashery
Szkoda, że w DMC1 używanie Super Dante nie daje penalty do oceny;(. Na szczęście w takiej 4ce poszli po rozum do głowy i już jest masakryczne penalty za SD.
- Martins
- Grand Master
- Posty: 835
- Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Action-Slashery
Po wejściu mi na ambicję w wykonaniu Yamady postanowiłem jednak spróbować pomęczyć "eSki" na Normalu. Przyznam, że po kilku pierwszych poziomach zaliczonych na "S" myślami byłem przy najbardziej według mnie trudnych momentach, a mianowicie konfrontacjach z Nightmare'm oraz Mundusem. Największą męczarnią okazała się ostatnia konfrontacja z Nightem - podchodziłem do niej chyba z 50 razy, miałem sporo przerw i po kilku dniach dramatu chłopak pękł. Mundus (na szczęście) okazał się bardzo prosty i najwyższą notę uzyskałem za pierwszym podejściem, co przy ilości obrażeń, jakie zaliczyłem wydało mi się co najmniej dziwne. Ale dałem radę i zostałem Królem Piekła!!!
Teraz przede mną głośno zapowiadany wszem i wobec: DANTE MUST DIE!!! Podejmę wyzwanie, możliwe, że nie wrócę. Jeśli tak się stanie, zapalcie świeczkę (ku mojej pamięci) w swoich domostwach przed oddaniem się w objęcia Morfeusza...
Teraz przede mną głośno zapowiadany wszem i wobec: DANTE MUST DIE!!! Podejmę wyzwanie, możliwe, że nie wrócę. Jeśli tak się stanie, zapalcie świeczkę (ku mojej pamięci) w swoich domostwach przed oddaniem się w objęcia Morfeusza...
-
- Elite player
- Posty: 137
- Rejestracja: 10-06-2010, 07:27
- Lokalizacja: Inowrocław
- Kontakt:
Re: Action-Slashery
Ohoho... Dawno mnie na forum nie było...
Jakby kogoś interesowało to mogę się podzielić opinią albo nawet recenzję napisać na temat nowego DmC: Devil May Cry. Jakby nie patrzać trza to coś oceniać jako nową grę, bo namieszane jest jak cholera i nie doczekamy się wyjaśnień czy rozwijania wątków bla bla bla.
Aktualnie przechodzę drugi raz na poziomie "Son of Sparda" i dopiero coś zaczyna się dziać
Jakby kogoś interesowało to mogę się podzielić opinią albo nawet recenzję napisać na temat nowego DmC: Devil May Cry. Jakby nie patrzać trza to coś oceniać jako nową grę, bo namieszane jest jak cholera i nie doczekamy się wyjaśnień czy rozwijania wątków bla bla bla.
Aktualnie przechodzę drugi raz na poziomie "Son of Sparda" i dopiero coś zaczyna się dziać
- caradolph
- Grand Master
- Posty: 749
- Rejestracja: 23-01-2011, 21:11
- Lokalizacja: Pawłowice
- Kontakt:
Re: Action-Slashery
Za bardzo moim zdaniem przypomina Heavenly Sword, ale ogólnie na plus. Miło się gra w to.
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
-
- Elite player
- Posty: 137
- Rejestracja: 10-06-2010, 07:27
- Lokalizacja: Inowrocław
- Kontakt:
Re: Action-Slashery
w DmC poraża (pozytywnie) łatwość sterowania, gra mi się wygodnie (oczywiście tylko na padzie od PS3)...
No faktycznie, widać wpływy Ninja Theory i że do Heavenly Sword podobna jest.
W drugim przechodzeniu gry mam już wszystko ulepszone, może poza paskiem życia i devil trigger(?), jak mi się będzie chciało podejmę się na "Dante must die", ale na razie dam sobie spokój
dodajem kilka swoich uwag:
- jak jeśli jest trudniej to tylko trudniej pod względem tego, że jest więcej potworków. Bossowie schematyczni, po pierwszym razie (przynajmniej ja) można wszystko przewidzieć co będzie i nawet bez otrzymania obrażeń zdać misję na SSS
- irytuje mnie ilość rang, mogliby zakończyć rangę za misje na S, a nie SSS. aktualnie mam kilka misji na "Son of sparda" zaliczone na S, inne na SS, a inne na SSS.
- wygląd. no stary Dante to był ktoś no. teraz gra się gówniarzem w porównaniu.
- design gry mi odpowiada, muzyka też, ale często wygląda tandetnie xD
- sterowanie łaaaaaatwe...
No faktycznie, widać wpływy Ninja Theory i że do Heavenly Sword podobna jest.
W drugim przechodzeniu gry mam już wszystko ulepszone, może poza paskiem życia i devil trigger(?), jak mi się będzie chciało podejmę się na "Dante must die", ale na razie dam sobie spokój
dodajem kilka swoich uwag:
- jak jeśli jest trudniej to tylko trudniej pod względem tego, że jest więcej potworków. Bossowie schematyczni, po pierwszym razie (przynajmniej ja) można wszystko przewidzieć co będzie i nawet bez otrzymania obrażeń zdać misję na SSS
- irytuje mnie ilość rang, mogliby zakończyć rangę za misje na S, a nie SSS. aktualnie mam kilka misji na "Son of sparda" zaliczone na S, inne na SS, a inne na SSS.
- wygląd. no stary Dante to był ktoś no. teraz gra się gówniarzem w porównaniu.
- design gry mi odpowiada, muzyka też, ale często wygląda tandetnie xD
- sterowanie łaaaaaatwe...
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2944
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Action-Slashery
Jakiś czas temu dorwałem DMC4 i w sumie tytuł mocno odtwórczy, o ile bardzo lubiłem 1 i 3, tak 4 już mnie trochę znudziła. Obecnie zastanawiam się nad DmC, a z tego co widzę opinie są raczej pozytywne.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox