Podstawy gry sieciowej

Dyskusje, sparing partner, emulacja, emulatory, a także wszystko na temat pojedynków sieciowych za pośrednictwem Kaillery.

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Podstawy gry sieciowej

Post autor: Dumian »

Aby zagrać online w którąś z udostępnionych tutaj bijatyk konieczne jest poprawne skonfigurowanie emulatora ePSXe. Wiele osób ma z tym początkowo problemy, dlatego właśnie powstał poradnik krok po kroku z ustawieniami emulatora pod kątem gry sieciowej. Poprawna konfiguracja jest bardzo ważna i konieczna do zachowania synchronizacji podczas gry..

Wersja ePSXe 1.5.2 jest optymalna do gry sieciowej i wyprzedzając wszelkie pytania na ten temat informuję, że nie jest ona kompatybilna z innymi wersjami emulatora (np. 1.6.0).

Osoby będące już jakiś czas na scenie TK3Online i mające skonfigurowany emulator nie muszą prócz ściągnięcia memorek nic dodatkowo robić. Nowe osoby natomiast powinny zapoznać się z tutorialem do gry sieciwej, znajdującym się w dziale 'Poradnik' na naszej stronie lub jak kto woli w FAQ na forum.

Uwaga!

- Podczas gry w DoA, przy próbie wykonania rzutu pojawia się dziwny bug. Rozwiązanie tego problemu znajduje się tutaj
- W BR2 należy ręcznie załadować stan gry z memorki (Menu gry -> Options -> Memory Card -> Load Memory Card Slot 1
)
Ostatnio zmieniony 01-01-1970, 01:00 przez Dumian, łącznie zmieniany 14 razy.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Awatar użytkownika
czit
Grand Master
Grand Master
Posty: 386
Rejestracja: 25-02-2006, 10:16
Lokalizacja: Lubartów

Re: Podstawy gry sieciowej

Post autor: czit »

czego nie jest zrobiona jedna memorka dla wszystkich gier naraz ? przeciez to nie przeszkadza a i nie trzeba sie bawic w przestawianie memorek
Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Re: Podstawy gry sieciowej

Post autor: Dumian »

Początkowa był taki pomysł i nawet memorka powstała. Szybko jednak zrezygnowałem z tego rozwiązania, ponieważ wiele osób nie tylko z Polski, które odwiadzają naszą stronę rzadko albo i w ogóle, gra ze starą memorką.

Druga sprawa to konieczność przyszłych aktualizacji memorki w razie pojewienia się nowych gier online, w które będziemy grali turnieje. Znów jedni mieli by starą wersję inni nowe i taka to robota :P

Różne memorki powodują natychmiastowo OOS wiec myślę, że teraz sprawa jest jasna. Poza tym zmienić kartę pamięci w slocie to zaledwie kilka sekund :)
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Awatar użytkownika
czit
Grand Master
Grand Master
Posty: 386
Rejestracja: 25-02-2006, 10:16
Lokalizacja: Lubartów

Re: Podstawy gry sieciowej

Post autor: czit »

Dumian pisze:...Poza tym zmienić kartę pamięci w slocie to zaledwie kilka sekund :)

odezwal sie ten, co zawsze o tym zapomina : ))
Nadine
Grand Master
Grand Master
Posty: 381
Rejestracja: 09-07-2006, 02:12
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Re: Podstawy gry sieciowej

Post autor: Nadine »

Dumian powiem ci ze poradnik jest do bani

Meczylam sie z tym jakies 3 dni a i tak nie chodzilo jak powinno

Dopiero KingKY mi poustawial :)
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Re: Podstawy gry sieciowej

Post autor: Dumian »

No trudno, ja już nie wiem jak to prościej można opisać. Chyba, że ktoś poczęstuje jakimiś konkretami co i jak pozmieniać a nie tylko, że do bani :P
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Kris_16
Beginner
Beginner
Posty: 5
Rejestracja: 23-10-2006, 20:13

Re: Podstawy gry sieciowej

Post autor: Kris_16 »

Ja zrobiłem wszystko krok po kroku załaczam gre wybieram serwerek i chce nacisnąc join i wyskakuje mi taka ramka i pisze: 'This ROM is not available on your compyter! " i " This game is currently playing. Joining playing games is not supported yet." co z tym zrobić?? a jesli naciskam Create new game naciskam stert game i pojawia mi sie czarny obraz i wyskakuje mi tabelka i pisze: "Waiting for oder player: 119s" co z tym zrobic z góry dzieki :)
Tygrys
Grand Master
Grand Master
Posty: 370
Rejestracja: 24-03-2006, 17:00
Kontakt:

Re: Podstawy gry sieciowej

Post autor: Tygrys »

Kris_16 pisze:Ja zrobiłem wszystko krok po kroku załaczam gre wybieram serwerek i chce nacisnąc join i wyskakuje mi taka ramka i pisze: 'This ROM is not available on your compyter! " i " This game is currently playing. Joining playing games is not supported yet." co z tym zrobić?? a jesli naciskam Create new game naciskam stert game i pojawia mi sie czarny obraz i wyskakuje mi tabelka i pisze: "Waiting for oder player: 119s" co z tym zrobic z góry dzieki :)
Najpierw uwaznie przeczytaj to Clik
Jezeli ci to wyskakuje "This ROM is not available on your compyter! " to znaczy, ze chcesz sie podlaczyc do innej gry niz ty masz ochote grac; a to " This game is currently playing. Joining playing games is not supported yet." to znaczy ze ktos juz gra i nie mozesz juz sie do niej podlaczyc.
Modne się stało "samodzielne myślenie" polegające na ślepym powtarzaniu zasłyszanych bzdur
Kris_16
Beginner
Beginner
Posty: 5
Rejestracja: 23-10-2006, 20:13

Re: Podstawy gry sieciowej

Post autor: Kris_16 »

zrobiłem wszystko zgodnie z tymi wskazuwkami i nadal tosamo:/ chyba sobie niepogram:( poradzcie mi cos jeszcze.
Awatar użytkownika
Oen
Friend
Posty: 328
Rejestracja: 26-02-2006, 12:41
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Podstawy gry sieciowej

Post autor: Oen »

Ja bym Ci radzil na poczatek sprobowac umuwic sie na granie z kims z Honmaru
tu masz link do tematu z namiarami na sparing partnerow viewtopic.php?p=8822#8822
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Re: Podstawy gry sieciowej

Post autor: Dumian »

Tu nie ma co radzić, jeśli zrobiłeś tak jak jest opisane w poradniku to musi działać. Inna sprawa, że może uruchamiasz nierozpakowany plik. Pamiętaj, że obraz płyty odpalany w ePSXe musi mieć rozszerzenie .iso :P
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Kris_16
Beginner
Beginner
Posty: 5
Rejestracja: 23-10-2006, 20:13

Re: Podstawy gry sieciowej

Post autor: Kris_16 »

a jaka nazwe ma ten obraz plyty?? i jak go rozszeżyć?? tzeba go sciagnąc czy on jest w teken 3 online??
Tygrys
Grand Master
Grand Master
Posty: 370
Rejestracja: 24-03-2006, 17:00
Kontakt:

Re: Podstawy gry sieciowej

Post autor: Tygrys »

Kris_16 pisze:a jaka nazwe ma ten obraz plyty?? i jak go rozszeżyć?? tzeba go sciagnąc czy on jest w teken 3 online??
hyyyy?? lol
A wogule to sciągnąłeś Tekkena ze stronki??
Jak tak to go rozpakuj i finalnie otrzymasz obraz płyty "Tekken 3.iso" ktory uruchamiasz emulatorem
Modne się stało "samodzielne myślenie" polegające na ślepym powtarzaniu zasłyszanych bzdur
Kris_16
Beginner
Beginner
Posty: 5
Rejestracja: 23-10-2006, 20:13

Re: Podstawy gry sieciowej

Post autor: Kris_16 »

OK juz wszystko gra :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Emulacja & Kaillera Center”