Ja juz nic nie pisze do stefana bo nie chce mieć na sumieniu osób ktore grają tym frajerem i myślą że coś potrafią. Co do Kinga to nawet nie wiem o co chodzi bo po co mi unblockKingKY pisze:PYTANIA do stefana
jaki jest najmocniejszy juggel stefka po f3 f 2 (versus)
najmocniejsze dojscie do sciany i sciana po wybitce (d/f+2) na arenie final frontier
ej kingowcy, jak wam wchodzi ten instantowy unblock u~u/f+1+2 bo mi tragicznei ciezko beznadziejnie
Tekken 5
Moderator: ModTeam
-
- Friend
- Posty: 368
- Rejestracja: 11-06-2006, 02:05
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Tekken 5
- KingKY
- Elite player
- Posty: 197
- Rejestracja: 23-02-2006, 22:11
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Tekken 5
po co ten Twoj ten post...... ech
a ten unblock jest ladny dobry i wogole great, tylko trzeba go umiec
to napisz mi ktos te akcje, bo odkrywam ta postac dopiero co, jakies ogolno swiatowe standardy sie przydadza
a ten unblock jest ladny dobry i wogole great, tylko trzeba go umiec
to napisz mi ktos te akcje, bo odkrywam ta postac dopiero co, jakies ogolno swiatowe standardy sie przydadza
KING SAYS:"DAMN, RAWR IS JUST TOO GOOD !"
-
- Grand Master
- Posty: 381
- Rejestracja: 09-07-2006, 02:12
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Re: Tekken 5
to ja poprosze kilka dobrych juggli do Niny
i roznych przydatnych patentow
i roznych przydatnych patentow
- Pitrex
- Master
- Posty: 279
- Rejestracja: 23-02-2006, 20:45
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Tekken 5
Nadine pisze:o ja poprosze kilka dobrych juggli do Niny
1. d+3,2_d/b+3+4,1,2,f+4,3+4,4
2. d+3,2_d/b+3+4,d/f+1,2,d/f+1,2,u/f+1,d+3+4
3. d+3,2_d/b+3+4,1,2,f+4,3+4,4
4. d+3,2_d/b+3+4,d/f+1,2,d/f+1,2,u/f+1,d+3+4
5.u+2,d/f+1,d/f+1,d/f+3,2,3
[you] GET READY FOR THE NEXT BATTLE
jeśli właśnie chcesz napisać do mnie z powodu powyższego napisu to sobie odpuść i naucz się html'u:P
jeśli właśnie chcesz napisać do mnie z powodu powyższego napisu to sobie odpuść i naucz się html'u:P
- vho
- Grand Master
- Posty: 559
- Rejestracja: 30-03-2006, 00:49
Re: Tekken 5
KingKY:
Po CH f+3,f+2 (bo o tym chyba mówisz) najlepiej robić
f+2,1~b, 1, f+2,1~b, 1, 3+4,2
Na FF najlepiej podchodzić do ściany jednynkami albo 1, 1, 1, 1,2,1 (+ ściana 1,2,1,d+2)
Nadine:
Ninką dopiero zaczynam pogrywać, ale coś już czaję, więc:
-standardowy juggle to imo (po db+3+4_d,db+3_df+2_WS+2_SS+2)
df+3,2, ssl+1~b~uf+4,1, uf+1
Kroi bardzo dużo i na gwarancie po tym masz d+3+4, jednak można pokusić się o d,df+2_u+4_1+4_d+4<1 (które to ciosy złapią wstającego przeciwnika). Jeśli jednak uznasz, że jest to deczko za trudne (dla wielu jest ) polecam coś takiego:
2, df+1,2, d+4,1, uf+1 i dalej znów d+3+4 lub zabawa ze wstającym.
Fajne akcje...
-WS+1, 1,2- po WS+1 1,2 jest gwarantem o0
-na blok ss+1~b~d+4- d+4 gwarantem po ss+1 na blok o0
-ogólnie cancel ss+1... szybko robione ssl+1~b, ssl+1~b...daje niesamowitą możliwość mieszania, ze względu na potężną przewagę nawet na bloku po tym ciosie. Akcje takie jak np. df+3,2_d+4,1_uf+4,3,4 można cancelować przez wciśnięcie ss. Co z tego wynika? Otóż to, że mieszając te ruchy z ss+1 można strasznie namieszać przeciwnikowi w głowie
-SS+2... wspaniała wybitka, przebija większość ciosów, szybka, z małym opóźnieniem, wyprowadzana z uniku... mniam
-ninka ma fajne rzuty i multisy- pamiętaj
-ściana [1_df+1],2,1,2:1+2, albo łatwiejsze (i słabsze) 1,4,3
-po zbiciu jakiegokolwiek lowa robisz b+1+2 i gwarantowane uf+1^^
Tyle na chwilę obecną
Po CH f+3,f+2 (bo o tym chyba mówisz) najlepiej robić
f+2,1~b, 1, f+2,1~b, 1, 3+4,2
Na FF najlepiej podchodzić do ściany jednynkami albo 1, 1, 1, 1,2,1 (+ ściana 1,2,1,d+2)
Nadine:
Ninką dopiero zaczynam pogrywać, ale coś już czaję, więc:
-standardowy juggle to imo (po db+3+4_d,db+3_df+2_WS+2_SS+2)
df+3,2, ssl+1~b~uf+4,1, uf+1
Kroi bardzo dużo i na gwarancie po tym masz d+3+4, jednak można pokusić się o d,df+2_u+4_1+4_d+4<1 (które to ciosy złapią wstającego przeciwnika). Jeśli jednak uznasz, że jest to deczko za trudne (dla wielu jest ) polecam coś takiego:
2, df+1,2, d+4,1, uf+1 i dalej znów d+3+4 lub zabawa ze wstającym.
Fajne akcje...
-WS+1, 1,2- po WS+1 1,2 jest gwarantem o0
-na blok ss+1~b~d+4- d+4 gwarantem po ss+1 na blok o0
-ogólnie cancel ss+1... szybko robione ssl+1~b, ssl+1~b...daje niesamowitą możliwość mieszania, ze względu na potężną przewagę nawet na bloku po tym ciosie. Akcje takie jak np. df+3,2_d+4,1_uf+4,3,4 można cancelować przez wciśnięcie ss. Co z tego wynika? Otóż to, że mieszając te ruchy z ss+1 można strasznie namieszać przeciwnikowi w głowie
-SS+2... wspaniała wybitka, przebija większość ciosów, szybka, z małym opóźnieniem, wyprowadzana z uniku... mniam
-ninka ma fajne rzuty i multisy- pamiętaj
-ściana [1_df+1],2,1,2:1+2, albo łatwiejsze (i słabsze) 1,4,3
-po zbiciu jakiegokolwiek lowa robisz b+1+2 i gwarantowane uf+1^^
Tyle na chwilę obecną
[url=html://backdash.pl][/url]
- Arucardo_1
- Grand Master
- Posty: 605
- Rejestracja: 03-04-2006, 18:59
- Lokalizacja: Toruń/Poznań
Re: Tekken 5
Parę małych ale potrzebnych sprostowań do tych juggli Niny podanych przez Pitrexa:
Generalnie Nadine w T5 wal po większości JS d/p+1,2, d/p+1,2, g/p+1, d+3+4 - banał jak nie wiem a siedzi zawsze i zżera całkiem ładnie. A po d,d/t+3 (lub d/p+2) polecam taki:
d,d/t+3, d/p+3,2, SS+1, t, g/p+4, 1, g/p+1, d+3+4 - krótki trening i siedzi praktycznie zawsze.
po p,p+3 polecam g/p, N, 4, d+4,1, d/p+1, g/p+1, d+3+4 albo na przykład g/p, N, 4, d+4,1, d/p+3,2, p+1+2... kombinacji jest sporo, na pewno jakąś fajną znajdziesz.
Z przydatnych patentów... hmm... sporo tego więc nie będę wszystkiego wymieniał, tylko parę: śliczna ścianka 1,2,1,2:1+2, combo d/p+3,2~SS+1, t, podcina d,d/p+4 (pomimo KOSZMARNEGO opóźnienia), do nadużywania też d/p+1,2, pod ścianą stosuj g/p+1+2 (jak opponent wleci na ścianę - 50 dmg), p+3 też jest strasznie przydatne (na bloku +14) ale uważaj, bo pod drugim hitem przeciwnik może się schylić.
Z karaniem małych opóźnień to u Niny biednie ale karę już na +14 i więcej ma punishera bardzo fajnego - p+3, g/p+1, d+3+4 za około 60 dmg.
Generalnie odsyłam do przedostatniego Poradnika Extreme, Mashter tam ładnie opisał co nieco do Niny
Pitrex pisze:1. d+3,2_d/b+3+4,1,2,f+4,3+4,4
- da się uciec przed ostatnią 4 (poprzez techroll)Pitrex pisze:3. d+3,2_d/b+3+4,1,2,f+4,3+4,4
- z tych da się za to uciec poprzez backroll lub wstanie z blokiem na low, ale kto tak wstaje naraża się da d+4,1 i koontynuacje na gwaranciePitrex pisze:2. d+3,2_d/b+3+4,d/f+1,2,d/f+1,2,u/f+1,d+3+4
4. d+3,2_d/b+3+4,d/f+1,2,d/f+1,2,u/f+1,d+3+4
takiego juggla nie ma.Pitrex pisze:5.u+2,d/f+1,d/f+1,d/f+3,2,3
Generalnie Nadine w T5 wal po większości JS d/p+1,2, d/p+1,2, g/p+1, d+3+4 - banał jak nie wiem a siedzi zawsze i zżera całkiem ładnie. A po d,d/t+3 (lub d/p+2) polecam taki:
d,d/t+3, d/p+3,2, SS+1, t, g/p+4, 1, g/p+1, d+3+4 - krótki trening i siedzi praktycznie zawsze.
po p,p+3 polecam g/p, N, 4, d+4,1, d/p+1, g/p+1, d+3+4 albo na przykład g/p, N, 4, d+4,1, d/p+3,2, p+1+2... kombinacji jest sporo, na pewno jakąś fajną znajdziesz.
Z przydatnych patentów... hmm... sporo tego więc nie będę wszystkiego wymieniał, tylko parę: śliczna ścianka 1,2,1,2:1+2, combo d/p+3,2~SS+1, t, podcina d,d/p+4 (pomimo KOSZMARNEGO opóźnienia), do nadużywania też d/p+1,2, pod ścianą stosuj g/p+1+2 (jak opponent wleci na ścianę - 50 dmg), p+3 też jest strasznie przydatne (na bloku +14) ale uważaj, bo pod drugim hitem przeciwnik może się schylić.
Z karaniem małych opóźnień to u Niny biednie ale karę już na +14 i więcej ma punishera bardzo fajnego - p+3, g/p+1, d+3+4 za około 60 dmg.
Generalnie odsyłam do przedostatniego Poradnika Extreme, Mashter tam ładnie opisał co nieco do Niny
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia )
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia )
-
- Grand Master
- Posty: 381
- Rejestracja: 09-07-2006, 02:12
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Re: Tekken 5
no dzieki przydatne rzeczy
mi sie lepiej gra w T5 niz w T3 (ale to chyba kazdemu)
a do wiekszosci z tych rzeczy co wymieniliscie wyzej to sama powoli doszlam i teraz porownuje czy dobrze zrobilam i powiem ze u/f+1+2 to jedna z moich ulubionych rzeczy a zwlaszcza gdy przeciwnik wpada w sciane (przez pierwsze dni tak sie smialam z tego widoku ze masakra) a najlepiej jak sie rzuci misiem
juggielki se sama jakies skladam i mi dobrze idzie,
ale mam jeszcze takie pytanko, bo ona mi czasem niby na jakiejs kontrze czy niby reversie czy co to tam jest, wchodzi sama na łamanie. Pytanie brzmi: czym to jest spowodowane, bo ja nie mam pojecia ze ona na to wchodzi a jak sie kapne ze wchodzi to juz nie zdąże wbic reszty do tego.
a jak by ktos jeszcze zarzucil kilka najpotezniejszych juggli (takich kolo 70 dmg) czy cos kolo tego
mi sie lepiej gra w T5 niz w T3 (ale to chyba kazdemu)
a do wiekszosci z tych rzeczy co wymieniliscie wyzej to sama powoli doszlam i teraz porownuje czy dobrze zrobilam i powiem ze u/f+1+2 to jedna z moich ulubionych rzeczy a zwlaszcza gdy przeciwnik wpada w sciane (przez pierwsze dni tak sie smialam z tego widoku ze masakra) a najlepiej jak sie rzuci misiem
juggielki se sama jakies skladam i mi dobrze idzie,
ale mam jeszcze takie pytanko, bo ona mi czasem niby na jakiejs kontrze czy niby reversie czy co to tam jest, wchodzi sama na łamanie. Pytanie brzmi: czym to jest spowodowane, bo ja nie mam pojecia ze ona na to wchodzi a jak sie kapne ze wchodzi to juz nie zdąże wbic reszty do tego.
a jak by ktos jeszcze zarzucil kilka najpotezniejszych juggli (takich kolo 70 dmg) czy cos kolo tego
- Di
- Grand Master
- Posty: 495
- Rejestracja: 24-10-2006, 11:18
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Tekken 5
Na facetów po p+3 siedzi d+4,1.Arucardo pisze:p+3, g/p+1, d+3+4 za około 60 dmg.
- vho
- Grand Master
- Posty: 559
- Rejestracja: 30-03-2006, 00:49
Re: Tekken 5
Z tego, co mi wiadomo, to d+4,1 nie siedzi tam tylko na ankę/ninkę.
[url=html://backdash.pl][/url]
- KingKY
- Elite player
- Posty: 197
- Rejestracja: 23-02-2006, 22:11
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Tekken 5
Czy ktoś z was zauważył ze w t5, gdy pobedziemy troszke po ktorejs ze stron (wiecie lewa - prawa) to kamera zmienia położenie, ja to głównie zauważyłem w practice... jak ktoś wie na jakiej zasadzie i po co kamerka zmienia położenie... to niech napisze rzecz oczywista
KING SAYS:"DAMN, RAWR IS JUST TOO GOOD !"
- Arucardo_1
- Grand Master
- Posty: 605
- Rejestracja: 03-04-2006, 18:59
- Lokalizacja: Toruń/Poznań
Re: Tekken 5
vho pisze:Z tego, co mi wiadomo, to d+4,1 nie siedzi tam tylko na ankę/ninkę.
- nie siedzi na żadnego smalla a na niektóre postacie siedzi randomowo
- po p+3, d+4,1 nie jest gwarantowane g/p+1... pomimo że na bigi (ale tylko na bigi) siedzi p+3, d+4,1 d/p+1, g/p+1, d+3+4 (70 dmg)
a na zwykłych siedzi tylko p+3, d+4,1, p,p+3 (który to juggiel jest do dupy )
Jak będę miał czas to jeszcze sprawdzę co tam da się wpakować, ale przez jakiś tydzień czasu nie mam więc proszę o cierpliwość
Nadine pisze:ale mam jeszcze takie pytanko, bo ona mi czasem niby na jakiejs kontrze czy niby reversie czy co to tam jest, wchodzi sama na łamanie. Pytanie brzmi: czym to jest spowodowane, bo ja nie mam pojecia ze ona na to wchodzi a jak sie kapne ze wchodzi to juz nie zdąże wbic reszty do tego.
to jest reversal na prawą rękę po prostu
Nadine pisze:a jak by ktos jeszcze zarzucil kilka najpotezniejszych juggli (takich kolo 70 dmg) czy cos kolo tego
Najpotężniejszy chyba będzie
d/t+1+2, d+4,1, 1,4,1, (wall) 1,2,1,2:p+1+2 - 185 dmg
inne masz wcześniej
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia )
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia )
-
- Beginner
- Posty: 5
- Rejestracja: 09-11-2006, 12:41
- Lokalizacja: Kraków-PL
Re: Tekken 5
heh
czyżby nikt do dziadka Wanga sie nie pofatygował i nie powymyślał ?
no dramat panowie (i panie)
a dziadek fajny jest, i drażniący, i powoduje uśmiech na mej twarzy gdy widzę mine przeciwnika, który dowiaduje się ze kilku zagraniach nie robi się czegoś
a to moja słodka tajemnica
czyżby nikt do dziadka Wanga sie nie pofatygował i nie powymyślał ?
no dramat panowie (i panie)
a dziadek fajny jest, i drażniący, i powoduje uśmiech na mej twarzy gdy widzę mine przeciwnika, który dowiaduje się ze kilku zagraniach nie robi się czegoś
a to moja słodka tajemnica
- K'
- Support
- Posty: 805
- Rejestracja: 19-09-2006, 13:34
- Kontakt:
Re: Tekken 5
Wang ma chyba najprostrze juggle ze wszystkich postaci:
CH 4,4,1 t+2,1 t+2,1 d+2,1+2
p+4 , 2 t+2,1 t+2,1 f+1+2
CH 1,1,1 t+2,1 t+2,1 f+1+2_d,d/p,p+2
Po rzucie d/p,d/p+2+4 po małym podbiegnięciu siedzi d/p+1,1 t+2,1 t+2,1 f+1+2
Na leżących pod ścianą fajnie działa przydepnięcie d+3+4
Do okizeme polecam również FC d,d/p+4,3
To tyle odemnie (może niech napiszą coś ci którzy na poważnie grają to postacią - ja nie gram )
CH 4,4,1 t+2,1 t+2,1 d+2,1+2
p+4 , 2 t+2,1 t+2,1 f+1+2
CH 1,1,1 t+2,1 t+2,1 f+1+2_d,d/p,p+2
Po rzucie d/p,d/p+2+4 po małym podbiegnięciu siedzi d/p+1,1 t+2,1 t+2,1 f+1+2
Na leżących pod ścianą fajnie działa przydepnięcie d+3+4
Do okizeme polecam również FC d,d/p+4,3
To tyle odemnie (może niech napiszą coś ci którzy na poważnie grają to postacią - ja nie gram )
- Bartu$
- Beginner
- Posty: 28
- Rejestracja: 16-08-2006, 09:53
- Lokalizacja: Stargard Szczecński
Re: Tekken 5
siemkia mam pytanko moze wi ktos gdzie moge kuoic koszulke z napisem TEKKEN albo z posttacia?????? moj nr. gg: 7226513
Bartu$
- Arucardo_1
- Grand Master
- Posty: 605
- Rejestracja: 03-04-2006, 18:59
- Lokalizacja: Toruń/Poznań
Re: Tekken 5
Bartu$ pisze:siemkia mam pytanko moze wi ktos gdzie moge kuoic koszulke z napisem TEKKEN albo z posttacia?????? moj nr. gg: 7226513
www.allegro.pl
Są nawet takie aukcje że licytujesz koszulkę, wysyłasz kolesiowi obrazek i on ci taką robi
Niestety nie mam żadnych informacji na temat jakości i trwałości takiego "dzieła", jeśli kupisz taką to daj mi znać
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia )
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia )