Odpowiedz do tematu
problem/pytanko/odpowiedz
Autor Wiadomość
belial... 
Użytkownik


Dołączył: 08 Lip 2007
Skąd: z nienacka
Wysłany: 08-07-2007, 19:52   problem/pytanko/odpowiedz

Witam wszystkich,jestem swiezak,i nie bardzo w temacie,chcalbym pociupac w Tekkena,ale mam proble z instalacja,czytalem poradnik pare razy.postepowalem weglug niego,i wciaz nie daje rady,,otoz po zainstalowaniu wszystkiego...przechodze do czesci.........."
Aby uruchomić Tekkena 3 Online odpalamy ePSXeCutor następnie klikamy 2 razy lewym przyciskiem myszki na ikonce TK3Online, odnajdujemy plik z obrazem (domyślnie folder 'iso' w katalogu z ePSXe) i włączamy grę.
....i tu mam problem bo nie moge znalesc "domyslnego folderu 'iso' w katalogu z ePSXe"
Widze ten ePSXe na pulpicie ale jak jestem przy opcji otwieranie to nie moge go znalesc...choc jest na pulpicie,,rozumiecie cos z tego??? dodam ze nie znam sie na copmpie zbyt dobrze ..wiec prosze wyrozumialosc, i podanie tego łopata ;)
Dzieki :padam:
_________________
"Lepieij byc panem w piekle,niz sługą w niebie"
J.M
Paradise Lost
 
 
Nadine 
Grand Master
No I Po Co?


P2P Mode: Host & Client
Dołączyła: 09 Lip 2006
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 08-07-2007, 20:32   

o matko :zdziwko: :rotfl:
wes to napisz jasniej, znaczy nie masz folderu iso? tego jeszcze nie slyszalam :przestraszony: :rotfl: po zainstalowaniu to domyslny folder masz C:\Program Files\ePSXe\iso no ale jak masz gdzies na pulpicie czy cos, to twoj problem ale nie zmienia to faktu ze iso tam bylo jest i bedzie. Rozwiazania sa 2.... albo ktos ci usunol folder iso, albo se sam tak namieszales i sie zgubil. Najlepiej zainstaluj od nowa w domyslnym katalogu jak leci.... a na pewno masz instalke honmeru?

ogólnie ciekawy przypadek z ciebie :rotfl:
 
 
 
belial... 
Użytkownik


Dołączył: 08 Lip 2007
Skąd: z nienacka
Wysłany: 08-07-2007, 20:34   

o ojczeeeeee dobra mam,ale teraz sie z serwerem niemoge polaczyc,a moze tyle trzeba czekac?
_________________
"Lepieij byc panem w piekle,niz sługą w niebie"
J.M
Paradise Lost
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 08-07-2007, 20:35   

A może teraz po prostu doczytaj poradnik do końca? :P

PS. Temat powinien wylądować w Koszu już za samą nawę, która zupełnie nic nie mówi o treści posta.
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
belial... 
Użytkownik


Dołączył: 08 Lip 2007
Skąd: z nienacka
Wysłany: 08-07-2007, 20:44   

to go wyzuc i po sprawie
_________________
"Lepieij byc panem w piekle,niz sługą w niebie"
J.M
Paradise Lost
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 08-07-2007, 20:53   

Nie wyrzucam bo póki co może się jeszcze przydać (chociażby tobie :P )

Action: Ty zajrzyj na IRCa lepiej... xP

Dumian: No przecież jestem :P
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
Baran 
Użytkownik

Dołączył: 05 Sie 2007
Wysłany: 05-08-2007, 13:42   

Mam pytanie, a w związku, że też świeży jeśli chodzi o T3 online to pytam tutaj. Po jakiejś 20 walce nagle pad odmawia mi posłuszeństwa, ciągle jestem online, gra działa, przeciwnik nie ma żadnych problemów. Kiedy odpalam T3 ponownie sytuacja się powtarza, tzn. koło 20 - 25 potyczki pad nie reaguje kompletnie
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 05-08-2007, 16:56   

Jesteś pewien, że u przeciwnika wszystko ok? Podobną sytuację do tej, którą opisujesz znam tylko w przypadku, gdy jeden gracz wyjdzie z gry bo wtedy czasem tak się trafia, że pad odmawia posłuszeństwa itp. Prócz tego to nie mam póki co żadnych pomysłów dlaczego tak się u Ciebie dzieje.
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
Baran 
Użytkownik

Dołączył: 05 Sie 2007
Wysłany: 07-08-2007, 13:44   

Hmm przeciwnik raczej nie ma problemów i dalej jest w grze. Po prostu on atakuje a ja stoję jak kołek i nic nie mogę zrobić. Co dziwne dzisiaj już nie mam z tym problemów i wszystko jest ok. Mam nadzieję, że to był problem jednorazowy (płonne nadzieje;). Dzięki za odpowiedź:)
 
 
Seba ADW 
Beginner


Dołączył: 14 Wrz 2007
Skąd: lodz
Wysłany: 14-09-2007, 14:21   

Mam problem z folderem iso
mam ten folder tylko ze on jest pusty :kwasny:
co sie mogło stac??
 
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 14-09-2007, 14:33   

A masz instalke z honmaru ??
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
Tygrys 
Grafik

Dołączył: 24 Mar 2006
Wysłany: 14-09-2007, 14:35   

Seba ADW napisał/a:
Mam problem z folderem iso
mam ten folder tylko ze on jest pusty :kwasny:
co sie mogło stac??

Moze ktos sie bawil na twojim kompie i mu sie wykasowalo :P
Iso TK3 nieduzo wazy, sciagnij sobie jeszcze raz.
_________________
 
 
 
Seba ADW 
Beginner


Dołączył: 14 Wrz 2007
Skąd: lodz
Wysłany: 14-09-2007, 15:49   

nikt mi nic nie usunoł, a instalke mam z honmaru
 
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14-09-2007, 15:54   

No to nie ma cudów, jeśli ściągałeś z Honmaru instalkę TK3Online to ISO musi być chyba, że ściągałeś sam emulator w takim razie powinieneś jeszcze pobrać osobno Tekkena.
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
Seba ADW 
Beginner


Dołączył: 14 Wrz 2007
Skąd: lodz
Wysłany: 14-09-2007, 20:13   

sciagnolem ten plik
tylko ze niemoge go rozpakowac :kwasny:
jak probuje go rozpakowac to pisze ze plik jest uszkodzony lub zly format :kwasny:
powiedz mi co mam teraz zrobic??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
problem -pytania tekken tag 2
[3S] Awakening Cup - Problemy, wyjaśnienia i walkowery
[ST] Opening Cup - Problemy, wyjaśnienia i walkowery
Problem przy uruchamianiu komputera
Problem w filmami i muzą na kompie
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group