Odpowiedz do tematu
Kobiety w Tekkenie
Autor Wiadomość
Ysuki 
Beginner


Dołączyła: 01 Lip 2008
Wysłany: 01-07-2008, 10:00   

A ja Głosuje Na
Asuke i Nine-z wyglądu wyglądają jako jedyne w tekkenie jak normalne kobiety i lubię w nich to że nie zachowują sie np. tak jak Ling.
_________________
Anioł Poświęcenia Miłości.....
 
 
Arris 
Grand Master
beep!beep!



Dołączył: 05 Maj 2007
Skąd: Z nienacka :O
Wysłany: 17-07-2008, 11:34   

KRYSIAAA! w tekken 5 ma fajny tyleczek...a xiajka ma zyza wiec mi sie nie podoba
 
 
 
Wawrzyn 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17-07-2008, 11:43   

W T3 Julia :serce: , w T5 Ania i Christie.Mam wrażenie że był podobny temat
_________________


 
 
 
Kipa 
Użytkownik

Dołączył: 20 Lip 2008
Wysłany: 20-07-2008, 07:25   Gadacie...

Christie wymiata reszta może się schować nie wiem czemu ale tak mi się wydaje
 
 
MatiByd 
Master



PSN ID: matt.poland7
Dołączył: 27 Lip 2008
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 28-07-2008, 18:46   Re: Gadacie...

Jun była ładna ale Anna też.Julia podobała mi się w jednym takim kostiume.Pamiętam ze miała ten kostium w T3 i T4,ten który miała oprócz takiego indiańskiego.
 
 
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 30-07-2008, 18:42   

W T3 i w T4 "stroj oprócz indianskiego" były zupełnie inne :P w T3 to czerwona bluzka i jeansy a w T4 jeansy + katana....
_________________

 
 
 
lunar 
Beginner



Dołączył: 02 Lip 2008
Wysłany: 30-07-2008, 21:37   Re: Gadacie...

Ja popieram wypowiedź marleya :D Ale Christie jest według mnie najsexowniejsza :hyhy: No i te ruchy :P :P
 
 
 
Lunatyk 
Użytkownik


Dołączył: 03 Sie 2008
Skąd: Szwecja/Malmo/Krk xD
Wysłany: 04-08-2008, 06:31   

Oczywiście że Christie rox ;] Co tu więcej się wypowiadać? :D
 
 
Vyruś 
Beginner


Dołączył: 01 Sie 2008
Wysłany: 10-08-2008, 18:32   

Christie... Piękny strój... :hyhy:
 
 
darth_julitka 
Elite player



Dołączyła: 13 Lut 2008
Skąd: Białystok
Wysłany: 18-09-2008, 19:55   

Vyruś napisał/a:
Christie... Piękny strój... :hyhy:



tiaaaa... nie oszukujmy sie i nazywajmy rzeczy po imieniu, lubicie, ja najbardziej dlatego, bo ma najwieksze cycki :P :P

moim favem z Tekkenowych dziewczynsa: Xiao (ale tylko w T3) i Andzia W.
_________________
Trening czyni rzemieślnika - mistrzem trzeba się urodzic :D
Ostatnio zmieniony przez darth_julitka 18-09-2008, 22:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
s[h/z]inden 
Grand Master


PSN ID: sh-zinden
Zagram w: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2008
Skąd: Wałcz
Wysłany: 18-09-2008, 20:32   

fajna laska z tekkena??

ta dziewczynka od jacka xP
już w 5 wyglada całkiem, mimo, ze inne postaci sie nie zestarzały.

z nowych to stawiam na laske ze skrzydłami (ta co ma boskonovitch na nazwisko) ;)
_________________
hej Gość!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
 
 
Punisher2000 
Beginner



Dołączył: 19 Sty 2009
Skąd: Śląsk
Wysłany: 19-01-2009, 11:48   

Julia Chan - hot indianeczka oraz Christie Monteiro, ma w sobie to "coś". :hyhy: Ewentualnie Nina również jest niezła.
_________________
This is not a Vengeance. This is Punishment.
 
 
Znajdka 
Beginner


Dołączyła: 18 Gru 2008
Wysłany: 29-01-2009, 12:16   

Favorytki ;P
Jun,Xiao,Andzia,Nina,Julka oraz Pandzia xD
 
 
dash 
Beginner



Dołączył: 21 Sty 2009
Wysłany: 29-01-2009, 12:50   

lubię brunetki ,więc xiao .
 
 
 
Eryk 
Beginner


Dołączył: 18 Sty 2009
Wysłany: 01-02-2009, 11:03   

Ja znam tylko kobiety z Tekkena 3 a najładniejsze to (będe leciał od najładniejszej do najbrzydszej) :

1. Nina (najładniejsza!!!)
2. Julia (O dużo brzydsza od Niny ale ładna)
3. Anna (Prawie tak samo jak julia ale troszku brzydsza)
4. Xiaoyu (łeee)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Problem z grą w sieci w Tekken 3 Online
Czy brakuje wam jakiejś postaci w Tekkenie 3?
Kiedy zaczęła się wasza przygoda z Tekkenem?
Sezon pierwszy rankingu Tekken 3 Online - archiwum
Jakie byly wasze najwieksze sukcesy w Tekkenie?
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group