Odpowiedz do tematu
Castlevania...
Autor Wiadomość
JJK 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Wysłany: 25-10-2007, 18:07   

Tak jak mówisz nie została skończona. Możliwe że "gdzieś" krąży najwidoczniej wczesna wersja beta. Poszlaką jest to że sieci jest/była dostępna ścieżka dźwiękowa z tej gry. Myślę jednak że albo to plotki albo ta wersja nie jest w ogóle grywalna, inaczej byłoby głośniej zwłaszcza na scenowych stronach.
_________________
Życie to wojna. Ale nie bezmyślna wojna ze światem, ludźmi, czasem czy śmiercią. To wojna bez użycia ataku i obrony. Jedyna słuszna i szlachetna wojna... wojna z samym sobą.
 
 
 
AK 
Grand Master
Dashman



P2P Mode: Client only
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: janów Lubelski
Wysłany: 30-10-2007, 11:30   

jeśli ktoś grał w SOTN na emu to prosze bardzo o opis ustawień żeby to wygładało jak najlepiej :) właśnie się mam zamiar zabrać za tą kultową gre :)
_________________
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful

 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-10-2007, 16:25   

Co do Castlevanii to znalazłem takie o cuś:



Konami Collector's Series: Castlevania & Contra


Konami Collector's Series: Castlevania & Contra is a compilation of five classic Konami games from the 8-bit era.

The Belmont clan strikes back against Dracula and the forces of darkness in Castlevania, Castlevania II: Simon's Quest, and Castlevania III: Dracula's Curse. Contra and Super C pit two human soldiers against alien invaders bent on conquering the earth. Five games, five chances to save the universe!

by mobygames.com



Czyli po prostu konwersja hitów Konami z NESa (wszystkie Castlevanie i Contry wydane właśnie na te konsolkę) na PC wydana w 2002r. Przetestowałem i polecam (save w dowolnym momencie, mało zajmuje i ładnie współpracuje z padem). :)

PS Po linki zapraszam na PW. ;)
Ostatnio zmieniony przez Action 30-10-2007, 19:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JJK 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Wysłany: 30-10-2007, 18:39   

Action napisał/a:
save w dowolnym momencie


gak :kwasny: dla mnie to bardziej wada niż zaleta, przy tego typu grach.
_________________
Życie to wojna. Ale nie bezmyślna wojna ze światem, ludźmi, czasem czy śmiercią. To wojna bez użycia ataku i obrony. Jedyna słuszna i szlachetna wojna... wojna z samym sobą.
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-10-2007, 19:11   

JJK napisał/a:
gak :kwasny: dla mnie to bardziej wada niż zaleta, przy tego typu grach.


Spokojnie, nie ma tam czegoś takiego jak quick save (jak na emulatorach) wiec o mashowaniu na save i load można zapomnieć... po prostu udogodnienie dla tych, którzy raczej nie maja czasu siedzieć pół dnia przy jednej grze i już na pewno nie maja chęci sie bawić w "nie wyłączanie konsoli do mojego powrotu". ;)
Ostatnio zmieniony przez Action 01-11-2007, 21:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JJK 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Wysłany: 01-11-2007, 20:44   

Jeśli tak to w sumie daje radę :) , takie kompilacje są całkiem, całkiem.
_________________
Życie to wojna. Ale nie bezmyślna wojna ze światem, ludźmi, czasem czy śmiercią. To wojna bez użycia ataku i obrony. Jedyna słuszna i szlachetna wojna... wojna z samym sobą.
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-11-2007, 14:01   

SotN wyszło na PC?

Dziś natknąłem się na TEGO posta, którego autor pisze:

Cytat:
Za najlepsze uważa się Simon Quest ( NES ), Dracula Curse ( NES ), Symphony of the Night ( PSX, PC engine ), Harmony of Dissonance, Aria of Sorrow ( GBA ) i Lament of Innocence ( PS2 ).
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 02-11-2007, 14:10   

A PC engine to nie była konsolka :) .



Co nie zmienia faktu że i tak nie słyszałem o takiej wersji.
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-11-2007, 14:14   

Aserot napisał/a:
A PC engine to nie była konsolka


rzeczywiście, całkowicie o niej zapomniałem. ;)
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 02-11-2007, 15:31   

swoja droga SOTN wyszla tez na Saturna i ponoc miala kilka ciekawych rzeczy nieobecnych na psxie + dodatkowe grywalne postaci ale nie mialem okazji to lyknac - ktos probowal? ma? ;)
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 02-11-2007, 15:39   

No sam bym przetestował :) .
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
JJK 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Wysłany: 02-11-2007, 16:40   

Na PC Engine Duo/TurboGrafX-CD nie wyszła SOTN tylko Akumajo Dracula X: Chi no Rondo czyli jej prequel (swoją drogą świetna gra, naprawdę godna polecenia).

Na wersję na Saturna posiadam i polecam dorwać (choć istnieje jedynie japońska) bo róznice są spore. Cytuję (może to zepsuć komuś przyjemność z gry także na wszelki wypadek oznaczę jako spoiler):

Spoiler:
The Good:
- 2 new areas (Cursed Prison, Underground Gardens)
- 16 new enemies and 2 new bosses (well, 14 more enemies really; there are
3 varieties of Gargoyle...)
- Several new weapons and items added (Alucard Spear, Delicious Meal, Double
Blade Axe, Godspeed Boots, Lyric Card, Rainbow Robe, Rotten Meal, Sain
Irishitajiki, and Woodland Shield.)
- Several new music tracks; most are remixes of classic Castlevania tunes
such as Vampire Killer, Begining, and Bloody Tears.
- Maria is playable!
- Alucard, Richter, and Maria are all playable from the start. (No beating
the game or name codes are necessary.)
- A Sound Test is provided from the start. After beating the game, an
additional voice test option is provided on the sound test screen.
- The CD itself contains some Ayami Kojima artwork you can view on a
computer.
- Alucard has a "third hand" that you can use to equip Food or Medicine
type items, and use them at any time by pushing L.
- Alucard (and Richter) are better able to use Super Jumps to get at those
Reverse Caverns rooms that required a wolf transformation to get in the
PSX version.
- Holding Up when choosing Richter will give him an alternate costume.
- The Wing Smash now does not end until Alucard either runs out of MP or
hits a wall.
- Equipping the Jewel Sword along with a jewel (or two) grants Alucard some
ATT bonuses.

The Bad:

Unfortunately, despite all the neat additions, the Saturn port really
was not done very well at all. This is a shame, since the Saturn is more
than capable of handling this game.

- Slowdown. Sure, the PSX version would bog down sometimes when a lot was
going on, but the Saturn version seems to be even worse.
- Load times. They're not too bad, but compared to the almost nonexistent
load times on the PSX version, this game takes an eternity to load. Why
does it take 5 seconds to load the pause menu? (This screen comes up
instantly on the PSX.)
- More load times. Some levels don't even load all the way, meaning you'll
hit a "Now Loading" screen as you try to switch to the waterfall screen
in the Underground Caverns or as you approach Dracula's chamber in the
Castle Keep.
- Still more load times. You have to enter the pause menu in order to check
the automap. (See note about 5 second loading time to enter pause menu
above.)
- What happened to the forest background of the Royal Chapel?
- Alucard's wolf form is no longer able to swim. (Fortunately the Super
Jump works a lot better in getting those hard-to-reach Reverse Caverns
rooms. Unfortunately, it still won't get them all. See the Frequently
Asked Questions section for more details.)
- The Saturn has no hardware support for transparencies (and it is probably
for the best that KCEN didn't try for software transparencies. :) At any
rate, any graphics effects that required transparencies in the PSX version
were replaced. (Alucard's Mist form looks really stupid in this version,
IMHO...)
- You can no longer view boss tactic demos from the Master Librarian.

The Nitpicky:
- The Sword Brothers glitch has been removed from this version. However, the
Double Heart Refresh still works, so Saturn players can still join in the
glitching fun.
- The "Keep your Alucard equipment" trick no longer works, either.
- The whiplash method for beating Galamoth with Richter no longer works.
You'll just have to resort to the Knife crash method. :)
- Vandal Swords are sucked towards you when you hit them, instead of being
knocked back as in the PSX version.
- Library cards take you directly to the Librarian's room instead of just
outside it.
- The Darkwing Bat wasn't exactly the most difficult boss in the PSX
version, but it is even easier here. In the PSX version it will usually
do its flapping attack toward the opposite side of the screen (where it
is more likely to hit you). Here, it tends to flap toward the same side
of the screen it is on, leaving itself wide open.
- Several enemies (Marionettes come quickly to mind) have different death
animations.
- Many weapons that had flashy animations in the PSX version (like most
Katanas) have different animations here. Worse, I'm fairly sure the range
on some of them has changed. The Muramasa in particular seems to have a
longer reach (that seems good, but this makes absorbing blood more
awkward.)
- Once you clicked a Clock Tower gear into place in the PSX version, after
16 more hits it would be clicked in again. This is useful to know if you
hit it one time too many; just hit it 15 more times and there you go.
For no apparent reason, the magic number seems to have been changed to 31
in the Saturn version.
- In the PSX version, anything that relies on time (like the Marble Gallery
clock, or the Moonstone/Sunstone) was based on your total playing time.
In the Saturn version, these are actually based on the Saturn's system
clock.
- Oddly enough, the percentage scale was not adjusted in the Saturn version
to reflect the 100 new rooms added. (I guess that's not technically a
difference then. :)
_________________
Życie to wojna. Ale nie bezmyślna wojna ze światem, ludźmi, czasem czy śmiercią. To wojna bez użycia ataku i obrony. Jedyna słuszna i szlachetna wojna... wojna z samym sobą.
 
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 06-04-2008, 14:52   

Aserot napisał/a:
Castlevanie jaką była Symphony of the Night. To jest po prostu dzieło sztuki ( jedna z najlepszych gier zmajstrowana przez Konami, tu chylę czoła przed panem Toru Hagiharą). Piękna grafika 2d która mimo upływu lat nadal cieszy oko. Mistrzowska ścieżka dzwiękowa. Świetne lokacje bossowie i masa secretów ( to jest największy plus tej cześć ), sprawiają że można zapomnieć o bożym świecie podróżując przez kolejne komnaty zamku Draculi.


Święta racja Aserot. C:SotN to do dziś jest jedną z mych ulubionych pozycji. Bawiłem się z nią na PSX (nie raz), na x360 jak i na PSPku. I szczerze to gdyby na PS3 jakaś wersja się ukazała , to z miejsca bym się nią zajął.

Fenomenalna ścieżka dźwiękowa. No i to przeolbrzymie zaskoczenie gdy masz 96% i myslisz,że ci zostało raptem 4% a po kilku(nastu) godz. masz 244%

Kończysz grę a tu Richter całkowicie cię zaskakuje.

W ogóle to uwielbiam 2d Castlevanie - SotN, AoS, PoR.... Wersje na PS2 nie były złe, mało to bardzo dobre gry , ale nie maja tego feelingu już.

Chciałbym na CG jakąś odsłonę serii na silniku zrodzonego z scalenia tego z Odin Sphere oraz GG.

Na prochach nowej generacji.
_________________
 
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 06-10-2010, 16:00   

Jak tam wrażenia z nowej Castelvani?? Ja po pierwszej godzince jestem pozytywnie zaskoczony choć i tak do klasy SotN jej na razie daleko chyba, że jeszcze mnie zakatuję jakimiś smaczkami.
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 07-10-2010, 16:40   

Ja z kolei po zajawkach, gameplayach i demie kompletnie się zawiodłem. Jeśli już porównywać tą część to co najwyżej do LoI - SoTN jest poza zasięgiem.

Ja wiem, że to na pewno będzie fajna gierka, ale z prowadzeniem za rączkę fabularnie w stylu popularnych ostatnio slasherów z domieszką elementów platformowych. Castlevania to dla mnie gubienie się w zamczysku, wyszukiwanie sekretów, wajch, ukrytych przycisków i błądzenia bez najmniejszych hintów w 2d. Wszystko wskazuje na to, że tego tu nie uświadczymy, więc nie mogę traktować tego tytułu jak wymienione wyżej.

Oczywiście piszę to po to, żeby ktoś mi napisał że jednak jest inaczej. Nie traćmy jednak nadziei - ostatnio jest moda na fajne rimejki w 2d, więc jeszcze jest szansa na powrót serii na duże ekrany - w najgorszym wypadku pozostają wciąż bdb wersje przenośne.
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Jak nagrać swój własny filmik! Czytaj nie pytaj...
xGameCenter Challenge - Tekken 6 - Dąbrowa Górnicza - 14.05.
"Wystąpił problem z aplikacją epsxe.exe..."
Pomocy! Gralem normalnie a ty nagle...
Wystąpił problem z aplikacją...
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group