Odpowiedz do tematu
Szkółka Tekkena dla początkujących [poradnik]
Autor Wiadomość
koperek7 
Beginner


Dołączył: 12 Sie 2009
Wysłany: 12-08-2009, 16:24   

dzięki wielkie
 
 
grubytm79 
Użytkownik

Dołączył: 22 Lut 2009
Skąd: częstochowa
Wysłany: 31-08-2009, 00:13   

jak zagrać w turnieju ??
 
 
 
EasY_PL 
Elite player



PSN ID: BmxRPL1
Zagram w: modzie na sukces
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Skąd: sie wziąłem
Wysłany: 11-10-2009, 17:19   

zapisz sie po prostu... jeśli chodzi o turniej online to wchodzisz na forum do odpowiedniego działu piszesz posta ze swoim nickiem i numerem gg

jeśli o turniej "pod namiotem" bierzesz pada, opcjonalnie może być że płacisz wpisowe i jesteś :P
_________________
piewien koleś pyta laske "dasz?"
a laska backdash
 
 
 
eclipse262 
Użytkownik

Dołączył: 06 Paź 2008
Wysłany: 30-10-2009, 20:46   siemanko juggle gwaranty itd itd

moze mi ktos podeslac kiste juggly dla henka i wogole wszystko co on potrafi bo nie moge nigdzie znalezc a cos ciezko mi idzie samemu ...
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 30-10-2009, 23:38   

Raczej nikt ci nie podeśle "wszystkiego co on potrafi" ale możesz sam zobaczyć move listę i pooglądać walki na Youtube w celu wyłapania różnych akcji w VS.
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
eclipse262 
Użytkownik

Dołączył: 06 Paź 2008
Wysłany: 31-10-2009, 08:38   

dzieki za pomoc w sumie o youtube nawet nie pomyslalem a juz widzialem ciekawy ;) zawsze lepiej z kartki jechac no ale komu sie chce to sisac do t3 to zeszycik mialem :D pozdro
 
 
GrafPL 
Beginner



Dołączył: 02 Lis 2009
Wysłany: 07-11-2009, 06:41   

naprawdę, niezły poradnik, podro ;7
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 07-11-2009, 20:44   

https://www.youtube.com/LevelUpYourGame

Polecam obadać początkującym Tekkenowcom, chłopaki nawet składnie objaśniają cały system. Dla wyjadaczy jak na razie nic nowego, jednak chłopaki z USA obiecują więcej ciekawego stuffu dot. konkretnych postaci w następnych "odcinkach". Prowadzi to m.in zwycięsca EVO 09 jeden z lepszych graczy Lawem ze Stanów - RIP :)
 
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 04-12-2009, 16:57   

Tekken 6 - Poradnik dla początkujących i łowców pucharów.
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-12-2009, 20:38   

Na szybkiego dwie uwagi.

Trofea z PS3 nie różnią się praktycznie niczym (prócz systemu punktowania) od achievementów, więc bez problemu można by to przypisać również osiągnięciom z X360.

"Pomagaj swojemu partnerowi (Alisie, a później Ravenowi)" - W momencie gdy gracz zechce zagrać Alisą lub Ravenem, AI kieruje Larsem.

No i takie spostrzeżenie.

Przy pierwszym uruchomieniu tekkena (lub samego SC, już nie pamiętam) postać wybrana jako "ulubiona" automatycznie staje się grywalna w Scenario Campaign.
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 05-12-2009, 14:08   

Cytat:
"Pomagaj swojemu partnerowi (Alisie, a później Ravenowi)" - W momencie gdy gracz zechce zagrać Alisą lub Ravenem, AI kieruje Larsem.

Przy pierwszym uruchomieniu tekkena (lub samego SC, już nie pamiętam) postać wybrana jako "ulubiona" automatycznie staje się grywalna w Scenario Campaign.


W sumie wiedziałem o tym, ale wydawało mi się to na tyle mało istotne, że tego nie napisałem, ale ok - dodane.

Cytat:
Trofea z PS3 nie różnią się praktycznie niczym (prócz systemu punktowania) od achievementów, więc bez problemu można by to przypisać również osiągnięciom z X360.


O tym w sumie też wiedziałem stąd zaznaczyłem, że również posiadacze X360 mogą z tekstu korzystać, ale nie gram w to na X360, więc jeśli masz czas i ochotę, to zarzuć mi ten system punktacji (najlepiej na pm) a ja zrobię update.
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
Tazzz 
Użytkownik

Dołączył: 01 Mar 2010
Wysłany: 01-03-2010, 15:41   

Kilka pytanek:

1. Są jakieś fajne sposoby na łatwiejsze wykonywanie multi-rzutów (King, Nina). Pamiętam jak kiedyś robiłem Kingiem robiłem potrójny zaczynając od d/f+1+2, ale za Chiny mogłem zrobić czwartego
2. Czy da się zablokować u/f+3 Heihachiego, bo o ile pamiętam nigdy nie udało mi się tego zablokować, a nie jest oznaczony wykrzyknikiem
3. Jakim grając w Arcade Mode w T5 Beak zrobił mi coś takiego: Jakiś Juggle Starter,3+4,3+4,3+4 Przecież to jest fizycznie niemożliwe
 
 
K' 
Support


PSN ID: The_K_slash
P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Wysłany: 01-03-2010, 16:27   

1. Spróbuj zbindować sobie przyciski 1+2 itp. mniejsze ryzyko błędu w wklepaniu kombinacji. Najlepiej poszukaj list z multisami.
2. u/f+3 Heńka można spokojnie blokować stojąc przy u/f+3:4 chyba trzeba było przytrzymać tył.
3. 3+4 Baeka w jugglu wchodzi bez problemu można chyba nawet walnąć to po wybitce 4 razy pod rząd (najlepiej buforują 3 bądź 4) tylko trzeba przechodzić do flamingo po każdym 3+4 - czyli robisz to 3+4,f
 
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 01-03-2010, 17:30   

Cytat:
3. 3+4 Baeka w jugglu wchodzi bez problemu można chyba nawet walnąć to po wybitce 4 razy pod rząd (najlepiej buforują 3 bądź 4) tylko trzeba przechodzić do flamingo po każdym 3+4 - czyli robisz to 3+4,f


Ja się uczyłem z tego tutoriala- https://www.youtube.com/watch?v=OtpgCYcNfRI .
_________________
 
 
 
Damian55 
Beginner


Dołączył: 07 Lis 2009
Wysłany: 01-03-2010, 19:47   

Ostatnio próbuję wymasterować się w kontrowaniu, ale nie mogę nigdzie znaleźć info a propos parowania ciosów od dołu... czasem mi to wychodzi, ale nie wiem jak to zrobić. Ktoś mi powie? ^^
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
KwonHo dla początkujących - Tutorial
Mortal Kombat dla początkujących
Koszulki Honmaru Team dla prawdziwych twardzieli!
Galeria Tekkena - arty, tapety, ciekawe grafiki itp.
Scena Tekkena wczoraj i dziś
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group