Odpowiedz do tematu
Wasze prace w photoshopie, corelu itp.
Autor Wiadomość
yarosh 
Grafik


Dołączył: 17 Maj 2007
Wysłany: 21-05-2010, 11:24   



nikt nie wrzuca chyba przeze mnie więc żeby odkurzyć
_________________
https://yarosh.deviantart.com/ zapraszam

trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
 
 
 
Mr_Editor 
Support


PSN ID: Mr_Editor-PL
Zagram w: TTT2, T7
Steam ID: mreditorcustomize
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 03-07-2010, 11:31   

no to ja coś wrzucę :P


Okłądka mojej płyty, którą, mam nadzieję, skończę pod koniec wakacji.


Tracklista w formie wiersza. Każdy wers to tytuł jednego kawałka. Brakuje jeszcze bocznych pasków, ale to się zrobi :P


I środek, który jeszcze nie jest skończony. W sumie wyszedł najsłabiej, ale nie miałem pomysłu jak to zrobić :P
_________________
https://youtube.com/mreditorcustomize
https://honmaru.pl/customize
https://soundcloud.com/moocha-ziom
https://www.facebook.com/moocha.ziom
 
 
 
eq2D 
Friend


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Lut 2007
Wysłany: 30-08-2010, 19:58   

http://www.speedyshare.co...41435/Pulpit.7z
W środku jeden z dokończonych (choć nie do końca) projektów, oraz concept art do gry którą także - mam nadzieję - skończę do końca wakacji... 2015 r. ;-)


Editor - duuużo się nauczyłeś, jak widzę. Bardzo starannie, choć tło mi się nie widzi (kolor?).

Yaroszu - już kiedyś Ci to chciałem napisać, ale jakoś okazji nie bylo: masz talent człowieku. Talent i pomysłowość, której mi brak, więc zazdroszczę.
_________________
 
 
 
JJK 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Wysłany: 05-09-2010, 21:09   

eq2D napisał/a:
http://www.speedyshare.com/files/24041435/Pulpit.7z
W środku jeden z dokończonych (choć nie do końca) projektów, oraz concept art do gry którą także - mam nadzieję - skończę do końca wakacji... 2015 r. ;-)


Sciągać to ludziska bo koncepty na serio mocarne... Zwłaszcza ten z kroplami deszczu, poezja... :)
_________________
Życie to wojna. Ale nie bezmyślna wojna ze światem, ludźmi, czasem czy śmiercią. To wojna bez użycia ataku i obrony. Jedyna słuszna i szlachetna wojna... wojna z samym sobą.
 
 
 
fuckone 
Master of the Shakers


Dołączył: 29 Wrz 2007
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 17-09-2010, 09:19   

To ja tez cos od siebie dam.


A tu kolorek w trakcie robienia nowymi kredkami :)
 
 
 
JJxenon 
Master



Dołączył: 16 Sie 2007
Wysłany: 17-09-2010, 10:42   

Ten kwiat z tym koliberkiem bardzo ładny :) . Natomiast te dwa powyżej strasznie płaskie . Naucz się dobrze rozprowadzać światło i kontrasty a prace nabiorą wyrazu

Zdjęcie moich dwóch najnowszych prac ( całość to techniki tradycyjne - Ołówki - na formatach A4 ) :) . Fotograf ze mnie mizerny , ale nie o to tu chodzi - http://jjxenon.deviantart.com/gallery/#/d2ypjgk
_________________
https://jjxenon.deviantart.com/
 
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 17-09-2010, 15:04   

Fuckone pierwsza praca w iście graffitowym stylu :) może czas na troszkę tego rodzaju artystycznego wyrazu.
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
JJK 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Wysłany: 17-09-2010, 20:56   

Streetstyle 4 live! ;> Róża z koliberkiem zajebista! Druga pracka też bardzo fajna ;) . To ja wrzucę coś od siebie jeszcze:





Co mi zostało po wystawie z 2003 roku (format A1). Miałem kłopot ze skanowaniem, jako że grafit odbijał światło skanera i efekt wyszedł nie za ciekawy. Ostatecznie wyszło jak jest.
_________________
Życie to wojna. Ale nie bezmyślna wojna ze światem, ludźmi, czasem czy śmiercią. To wojna bez użycia ataku i obrony. Jedyna słuszna i szlachetna wojna... wojna z samym sobą.
 
 
 
fuckone 
Master of the Shakers


Dołączył: 29 Wrz 2007
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 17-09-2010, 21:39   


:)
Pierwsza praca kolorowymi olowkami, ale jestem zadowolony. Prezent dla kolezanki jak znalazl
 
 
 
JJxenon 
Master



Dołączył: 16 Sie 2007
Wysłany: 18-09-2010, 01:23   

Fuckone myślę że Koleżanka byla zachwycona tym prezentem . JJK ja Cię chcę widzieć na DA . Wiem ile kosztuje zrobienie pracy na A1 bo sam taką kiedyś stworzyłem . Natomiast skanerami się nie przejmuj . Zawsze to będzie gorsza jakość niż zdjęcie dobrym aparatem , przykład - porównanie skanów moich najnowszych prac Scorpiona i AN2 z ich zdjęciowymi odpowiednikami

A i pytanie Fuckone : są kolorowe olówki ? , czy pomyliło Ci się z kredkami ołówkowymi
_________________
https://jjxenon.deviantart.com/
 
 
 
fuckone 
Master of the Shakers


Dołączył: 29 Wrz 2007
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 18-09-2010, 05:33   

JJxenon, mam zestaw Prismacolor (132 kolory)
 
 
 
s[h/z]inden 
Grand Master


PSN ID: sh-zinden
Zagram w: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2008
Skąd: Wałcz
Wysłany: 18-09-2010, 17:49   



a ja to w paincie zrobilem ;p
_________________
hej Gość!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
 
 
JJxenon 
Master



Dołączył: 16 Sie 2007
Wysłany: 18-09-2010, 22:49   

fuckone napisał/a:
JJxenon, mam zestaw Prismacolor (132 kolory)


Cena za taki zestaw też jest duża , ale widzę po pracy że Warto było . Ciekawi mnie czy biją firmę Lyra , bo ich kredki to Cudo
_________________
https://jjxenon.deviantart.com/
 
 
 
fuckone 
Master of the Shakers


Dołączył: 29 Wrz 2007
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 19-09-2010, 17:15   

JJxenon napisał/a:
Ciekawi mnie czy biją firmę Lyra , bo ich kredki to Cudo

Wydaje mi sie ze to kwestia gustu i portfela.
Mam zestaw Lyra i tez jest OK :) ... choc przyznam ze Prismacolor lbardziej mi odpowiada
 
 
 
yarosh 
Grafik


Dołączył: 17 Maj 2007
Wysłany: 23-09-2010, 14:41   

JJK pięknie skądś tego truposza kojarzę,

Eq2d dzięki wielkie, no cóż wciąż mi brak umiejętności ale staram się poprawiać powoli na ile czas mi pozwala, concepty fajne jak juz osiągniesz cel nie omieszkaj się pochwalić,
tochę z fajnalami sie kojarzy mi ten z tą kobietą midgar po destrukcji xD
fajny klimat

pozdr. 4 ALL
_________________
https://yarosh.deviantart.com/ zapraszam

trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Napisy w Photoshop'ie CS 8.0
Recenzje- Wasze spostrzeżenia, uwagi itp.
Opinie o Graczach rankingu, powtórki meczów, komentarze
wirtualna kasa w tekkenie (na stroje itp.)
Rage Reaction Relationships for Tekken Tag Tournament 2 By A
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group