Odpowiedz do tematu
Wasze prace w photoshopie, corelu itp.
Autor Wiadomość
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 30-03-2011, 19:10   

Nekrofil;p.
_________________
 
 
 
eq2D 
Friend


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Lut 2007
Wysłany: 31-03-2011, 18:02   

Przeca ona żyje, popatrz na jej smakowity uśmiech i oczko które łypie pożądaniem, no... coś w ten deseń ;-)
_________________
 
 
 
yarosh 
Grafik


Dołączył: 17 Maj 2007
Wysłany: 31-03-2011, 19:30   

eq2D moje zdanie znasz działaj dalej :)





next wip
_________________
https://yarosh.deviantart.com/ zapraszam

trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
 
 
 
eq2D 
Friend


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Lut 2007
Wysłany: 31-03-2011, 21:20   

Kaczki są przyjemne, spokojne i stonowane, choć delikatnie mógłbyś kontrast podsycić. Żółwik sam w sobie jest fajny, dopracowany i z uśmiechem na facjacie, jeno tło mi jakoś się gryzie z nim. Takie poszarpane, kanciaste... i źle wycieniowane (palma).

I ja się wipem pochwale. Jak macie jakieś sugestie to wiadomo o co chodzi.
_________________
 
 
 
EasY_PL 
Elite player



PSN ID: BmxRPL1
Zagram w: modzie na sukces
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Skąd: sie wziąłem
Wysłany: 01-04-2011, 23:54   

Scorpion zrobiony przeze mnie w blenderze :)
_________________
piewien koleś pyta laske "dasz?"
a laska backdash
 
 
 
eq2D 
Friend


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Lut 2007
Wysłany: 06-04-2011, 08:28   

^
Straszna kupa. Geometria jest cholernie podstawowa, a low-poly aż bije w oczy. Wymodelowanie twarzy i dłoni jest wielce nieudane. Zasugeruję Ci ażebyś tworzył każdy obiekt (dłonie, twarz, oczy, itd.) osobno, później je składał. I te światła. W grafice 3D ogromną role odgrywają źródła światła, a te widzę dwa białe światła punktowe po bokach. Nie postarałeś się. Mała rada: ustawiaj dwa słabe światła (infinite light?) o kolorze czerwonym i niebieskim po bokach, a jedno światło punktowe przed obiektem. Obiekt nabierze głębi dzięki temu zabiegowi. Shadery, materiały, ray traced shadows, to już zupełnie inna bajka.

Efekt poprawie u stawionych świateł:


Nie zważać na białe artefakty i czerwonkę. To przez shader skóry, photoshop naprawi.

Aha, nie wiem czy blender ma opcję eksportu do formatu POVRay'a, ale warto się tym renderem zainteresować, efekty potrafią powalić, choć nie mówię że Yafray jest nędzny, bo jak widać po masach prac - jest znakomity, jak się wie co i jak ustawić.
_________________
 
 
 
eq2D 
Friend


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Lut 2007
Wysłany: 06-04-2011, 10:55   

Upadek Serafina



http://www.digart.pl/praca/6275983.html
http://eldominiko.deviant...eraph-203802425
_________________
 
 
 
yarosh 
Grafik


Dołączył: 17 Maj 2007
Wysłany: 08-04-2011, 14:38   


obrazek z dedykacja dla mego synka taka jego kreskówkowa wersja :)

i jeszcze skończona świnia xD
może tylko kontrast podkręcić nie wiem
_________________
https://yarosh.deviantart.com/ zapraszam

trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
 
 
 
EasY_PL 
Elite player



PSN ID: BmxRPL1
Zagram w: modzie na sukces
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Skąd: sie wziąłem
Wysłany: 08-04-2011, 19:28   

@up znam sie na świetle... chciałem po prostu żeby model był dobrze widoczny... po za tym i tak jest zupełnie nie grywalny... a więcej poly nikomu nie jest potrzebne... na ręce nie patrz :P po prostu lepszych nie chciało mi sie robić :P
_________________
piewien koleś pyta laske "dasz?"
a laska backdash
 
 
 
eq2D 
Friend


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Lut 2007
Wysłany: 17-04-2011, 12:12   



http://www.digart.pl/prac...maru_promo.html
http://eldominiko.deviant...promo-205224686
_________________
 
 
 
JJxenon 
Master



Dołączył: 16 Sie 2007
Wysłany: 24-04-2011, 20:32   

Urwałeś głowę Alphie czy skróciłeś prawdziwej Kas ? ( bo sam bym urwał tej pierwszej za to jak jest przegięta )
Fajna szata na Subie , widać że Znasz się na rzeczy :-)

Moje kolejne zrealizowane zamówienie . Co prawda nie moja OC , ale jest lepiej niż na mojej nieszczęsnej Akiko . Yui ma to czego zabrakło Aki by miała prawdziwy mangowy posmak ( Kontur na postaci )

Link : http://jjxenon.deviantart.com/gallery/#/d3dtdx6
_________________
https://jjxenon.deviantart.com/
 
 
 
yarosh 
Grafik


Dołączył: 17 Maj 2007
Wysłany: 26-04-2011, 11:30   

ilustracje do granicy z nałkowskiej okładka i kilka logo




















dzisiaj wielka wrzuta, wybaczcie png z przezroczystym tłem trochę słabo widać
Pozdrawiam
Jarek
_________________
https://yarosh.deviantart.com/ zapraszam

trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
 
 
 
yarosh 
Grafik


Dołączył: 17 Maj 2007
Wysłany: 11-05-2011, 11:08   

_________________
https://yarosh.deviantart.com/ zapraszam

trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
 
 
 
JJK 
Grand Master



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Wysłany: 12-05-2011, 01:44   

Garść spóźnionych komentarzy...

eq: "Kobieta w kąpieli" - tekstury i gra świateł to bajer jakich mało, zmieniłbym za to nieco te opary, zwłaszcza w dolnej części kadru (trochę psuje bryłę kompozycji). "Upadek Seraphima" - mnie się podoba wersja pierwsza, ale nie dlatego że Seraphim jest źle zrobiony... po prostu bardziej mi pasuje jak go nie ma i sam nie jestem w stanie wyjaśnić dlaczego (a przynajmniej teraz - po 3-5 zerknięciach na pracę). "Honmaru Promo" - uważam że koncept spełnia swoją rolę, mimo że ze względu na braki w wiedzy na temat bijatyk nie jestem go stanie ocenić do końca.
JJxenon: Yui Angel Bears - cienie i szczegóły jak zwykle świetne, tylko ciągle mam wrażenie że używasz ich na nieco nieodpowiednich obiektach; tzn. bardziej wolę jak są one na bardziej realistycznych formach (skorpionem zarządziłeś). Ale to tylko drobny szczególik... uwielbiam mangowe style z lat 80-tych i 90-tych i ta postać mi się z nimi kojarzy. Takie kawajowe pozy i mimiki również skutecznie poprawiają humor :)
EasY_PL: tu ponownie wspomnę że nie znam się od kuchni na tworzeniu grafiki 3D, ale już na pierwszy rzut oka widać, że powinieneś włożyć w to więcej od siebie. Nawet rzemieślnik nie robi czegoś tylko po to żeby było/by coś pokazać...
Jarek: żółwik, kaczuszki, Marcelek-surfer, poprawiona świnka - bardzo ciepłe i przyjemne... a cóż można więcej napisać? (w oku się kręci kropelka syropu o smaku czarnej porzeczki? :D ). To najnowsze logo również tu wliczę - klient nie zapłacił? Niech żałuje... Mimo że tak tutaj słodzę, to to jest jedynie naturalna fruktoza, a nie jakiś rafinowany cukier buraczany (czyt. nie pisze nic co byś chciał usłyszeć, tylko to co o tym myślę). Rysunki - trafiłeś z klimatem w dychę. Postaci i obiekty nie są realistyczne, ale też takowe raczej nie sprawiły by tu odpowiedniego wrażenia. Twarda, wymyślna kreska wyśmienicie odzwierciedla atmosferę treści Granicy. Reszta logo - solidna robota i tyle chyba starczy.
_________________
Życie to wojna. Ale nie bezmyślna wojna ze światem, ludźmi, czasem czy śmiercią. To wojna bez użycia ataku i obrony. Jedyna słuszna i szlachetna wojna... wojna z samym sobą.
 
 
 
yarosh 
Grafik


Dołączył: 17 Maj 2007
Wysłany: 12-05-2011, 07:44   

hejka dzięki za miłe słowa wprawdzie nie robię tego dla komentarzy ale zawsze fajnie usłyszeć słowa konstruktywnej krytyki lub szczere słowa uzanania szczególnie jeśli nie jest łał ale fajne :] jednym słowem dzięki za motywację i bedę dalej starał się ulepszac swe umiejętności, niestety mam bardzo mało czasu a śpię średni 4-5 h dziennie, więc najczęściej wszystko wychodzi przy konkretnych projektach i nie zawsze jak bym chciał, a czasem tak jak chcę wyjdzie to klient właśnie nie dopisze xD, np. w ilustracji z granicy z Justyną jak teraz na to patrzę to prawie rodzinka zombich szczególnie ten na którym głowa jest trzymana w dłoniach wygląda to jakby była odcięta od korpusu xD i on tak delikatnie próbuje odłożyć na miejsce ;]

dzięki jeszcze raz
Pozdrawiam
Jarek
_________________
https://yarosh.deviantart.com/ zapraszam

trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Napisy w Photoshop'ie CS 8.0
Recenzje- Wasze spostrzeżenia, uwagi itp.
Opinie o Graczach rankingu, powtórki meczów, komentarze
wirtualna kasa w tekkenie (na stroje itp.)
Rage Reaction Relationships for Tekken Tag Tournament 2 By A
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group