Strona 1 z 1

Hayate

: 21-08-2007, 21:34
autor: Ana
Hayate w Dead or Alive - taktyki, juggle, combosy, trapy i inne pierdoły dotyczące tej postaci. Wliczamy wszystkie części w których jest obecna.

Re: Hayate

: 24-05-2009, 16:50
autor: Ana
Jestem ułomna...

Jaki jest timing w DoA3 na 3część multisa Hayate?

Re: Hayate

: 25-05-2009, 00:09
autor: Yamada
Z tego co pamiętam to chyba w momencie trafienia pierwszym teleportem. Zreszą powinien być napis na ekranie 'combo throw' czy cos takiego - ten napis pokazuje właśnie kiedy należy wstukać kolejną kombinację :) .

Re: Hayate

: 25-05-2009, 15:48
autor: Ana
A to on nie dotyczy 2. segmentu? XD

Re: Hayate

: 26-05-2009, 00:14
autor: Yamada
Haha spróbowałem szczęscia i wzorem Any poćwiczyłem multisa, tyle że w DoA4;]. Generalnie manualnie już kierunki łapię ale nie mam zielonego pojęcia kiedy wstukiwać ostatni segment, wstukanie go w dowolnej chwili podczas napisu 'combo throw' nic nie daje niestety. Okno jest małe, a najgorsze jest to, ze nie wiem gdzie ono jest;]. Aha stopien trudnosci przeżyję bo jest do nauczenia się, ale nie rozumiem jednej rzeczy -
dlaczego launcher ma taki pogięty input. Trzeba zrobić 360 od dołu, przez przód+P+G i trzeba to zrobić szybko, a jako, że przy 360 bez bufforu postać podskakuje trzeba na ten rzut sępić po jakichś ciosach, a DoA4 nie ma systemu bufforu jak VF gdzie można bufforować kierunki pół godziny przed samym ciosem wiec nie jest łatwo bo musimy się uczyć timingu buffora po każdym ciosie po którym chcemy umieć robić ten rzut bo każdy ma indywidualne recovery. Przez chwilę myslalem ze to moze taka zabawka do karania dla prosów, ale zobaczylem ze launcher ma 12 klatek a to troche dużo na kare w DoA.


Ale w końcu rozpykam ten timing i bede jechal po sieci raijinem;].