Kaillera P2P Client

Dyskusje, sparing partner, emulacja, emulatory, a także wszystko na temat pojedynków sieciowych za pośrednictwem Kaillery.

Moderator: ModTeam

Nadine
Grand Master
Grand Master
Posty: 381
Rejestracja: 09-07-2006, 02:12
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Re: Kaillera P2P Client

Post autor: Nadine »

a mnie sie wszystko i tak wiesza jak wieszalo :D ja zostaje na normalnej kaillerze :P to chyba nie dla mnie :D :D :D
Awatar użytkownika
AK
Grand Master
Grand Master
Posty: 498
Rejestracja: 23-02-2006, 17:34
Lokalizacja: janów Lubelski

Re: Kaillera P2P Client

Post autor: AK »

Action pisze:Dumian napisał/a:
Komu nie działało wcześniej (znikanie okna Kaillery) to może teraz zadziała, warto sprawdzić.


Problem rozwiązany. :)
nie u mnie...dalej to samo
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful
Obrazek
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Re: Kaillera P2P Client

Post autor: Dumian »

Dodałem w pierwszym poście link do standardowej Kaillery w razie gdyby ktoś jej już nie miał a chciał przywrócić.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Kaillera P2P Client

Post autor: Action »

Znalazłem rozwiązanie na to wyrzucanie z serwerów na P2P Client. Otóż programik od neostrady (te niebieskie coś, dzięki któremu można połączyć się z netem i którego po połączeniu, nie da się usunąć z paska procesów) nie współpracuje z kaillera p2p. Jeżeli chcemy sobie normalnie zagrać to musimy się połączyć z netem za pomocą połączenie sieciowego [panel sterowania -> połączenia sieciowe]. :)
Awatar użytkownika
szyper
Grand Master
Grand Master
Posty: 340
Rejestracja: 15-09-2007, 10:23

Re: Kaillera P2P Client

Post autor: szyper »

wiec wyszla nowa wersja p2p, nie jest gorsza a moze byc lepsza do gry nawet. czeka ja jednak szybko update bo nie mozna w niej wejsc na zwykly server np honamru. widac jednak ze jest mozliwosc zmiany moda (tak jak w poprzedniej wersji przelaczalismy miedzy p2p a zwyklym clientem) tylko na razie nie mozna wybrac zwyklego clienta. pobrac mozna tu: [link]http://kaillera.movsq.net/#[/link]. nalezy wejsc w dzial download. jednak nie wiem czemu na samej gorze jest wersja stara. nowa to ta na srodku, tez sie normalnie nazywa kailleraclient.dll. zapraszam do testow bo sie przydadza, po to by wybrac lepsza wersje na najblizszy turniej :)
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Kaillera P2P Client

Post autor: Action »

szyper pisze:jednak nie wiem czemu na samej gorze jest wersja stara. nowa to ta na srodku, tez sie normalnie nazywa kailleraclient.dll.
Jest "na środku" gdyż to wersja beta/niestabilna.
Awatar użytkownika
Schaiba
Master
Master
Posty: 213
Rejestracja: 23-09-2007, 14:59
Lokalizacja: Wiślina

Re: Kaillera P2P Client

Post autor: Schaiba »

Pytanie : Czy podczas łączenia się p2p wpływ na jakoś gry ma wybór jakości połączenia? (np. LAN, good)

Grałem z Hobem, dobra sprawa to p2p.
Błogosławiony był ten dzień, w którym uznałem, że książki bardziej jarają mnie niż telewizja.

Dorosłość jest jak grawitacja rano. Każdy się jej spodziewa, każdy z nią walczy, każdy na nią narzeka, ale nikt jej nie pokonał.
Awatar użytkownika
szyper
Grand Master
Grand Master
Posty: 340
Rejestracja: 15-09-2007, 10:23

Re: Kaillera P2P Client

Post autor: szyper »

ja mam ustwione good, ale LAN nie bedzie lepsze??
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: Kaillera P2P Client

Post autor: SubZero »

Im lepsze połączenie, tym więcej danych przesyłanych = większe ścinki. No chyba że faktycznie grasz po LANie, wtedy przy lepszym połączeniu gra będzie płynniejsza (więcej danych o inputach jest przesyłane między klientami)
Stifler
Student
Student
Posty: 46
Rejestracja: 02-02-2007, 01:25
Lokalizacja: Olsztyn/Olsztynek

Re: Kaillera P2P Client

Post autor: Stifler »

Jak zwykle nie wiem czy to dobry temat, ale jak cos prosze o przeniesienie moich slow do bardziej odpowiedniego topicu. Otoz chcialbym sie wypowiedziec na temat p2p a'propos tego tura. Rozumiem graczy ktorzy uznaja tylko clienta albo wyznajacych wylacznie p2p, ale jesli ten tur ma dazyc do czegos wiecej niz tylko do wylonienia primus inter pares, to powinno nastapic skonkretyzowanie sposobu gry. Bo sa ludzie, tacy jak ja, ktorzy "nauczyli" sie grac na zwyklej kailerze i sa tacy ktorzy TYLKO za posrednictwem p2p potrafia pokazac swoj skill i generalnie grac. Mialem niezwykla dla mnie przyjemnosc zagrac Z Gonem i wiem ze gdyby nie client to nie wiedzialbym gdzie strzalki na padzie a gdzie port usb. I beda mysle jeszcze nie raz takie sytuacje ze to delay zawazy o wyniku a nie umiejetnosci. Wiec albo gramy na cliencie albo na p2p. Dajmy ludziom czas na dostosowanie sie do jakis tam warunkow ale grajmy tak albo tak. Bo w imie niby czego ktos ma wygrac bo albo jest delay(vide moja osoba i pozdro Gon) albo przegrac na p2p bo sa calkiem innne warunki, niz w ktorych sie gra codziennie....
Awatar użytkownika
Primo
Master
Master
Posty: 225
Rejestracja: 02-08-2007, 11:03
Lokalizacja: wwa

Re: Kaillera P2P Client

Post autor: Primo »

Stifler nie powiesz mi ze ktoś w miarę dobrze grający w tekkena nie przestawi sie p2p po góra dwóch walkach. Robi sie free playe i tyle. Przecież dealy właśnie przeszkadza w grze(!) więc nie wiem jaki ktoś ma problem w tym ze kiedy wciśnie przycisk postać zareaguje w tym samym momencie a nie po opóźnieniu. Na serwerze też gra się na różnych prędkościach, wolnych i wolniejszych :P . Problem jest w tym że nie każdemu P2P działa, albo nie działa poprawnie ale nie widzę powodu żeby pozbawiać kogoś mozliwości grania w komfortowych warunkach jeśli jest to możliwe, kwestia dogadania sie. To że niektórzy gotowi są oddać za to walkowera to już ich prywatny wybór... :)
iTrick2Kill !!!
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Kaillera P2P Client

Post autor: Yamada »

Jako iż miałem format postanowiłem ponownie spróbować pobawić się z p2p.

Efekt? Nie mam już OOS!! :)









...teraz klient w ogóle mi nie działa :P
Obrazek
Stifler
Student
Student
Posty: 46
Rejestracja: 02-02-2007, 01:25
Lokalizacja: Olsztyn/Olsztynek

Re: Kaillera P2P Client

Post autor: Stifler »

No wlasnie jakie te warunki komfortowe by nie byly na cliencie to i tak nie odzwierciedlaja mozliwosci i komfortu grania przez p2p. A co za tym idzie pojawiaja sie jakby dwa rozne srodowiska gry, miedzy ktorymi skaczac czlowiek zaczyna glupiec. Wiec zeby uniknac jakichkoliek niedomowien zdecydujmy sie na gre w jeden sposob, a nie ze ten chce tak, a drugi tak, bo co wtedy?
Awatar użytkownika
Gemi
Beginner
Beginner
Posty: 17
Rejestracja: 04-01-2008, 01:34
Lokalizacja: DG
Kontakt:

Re: Kaillera P2P Client

Post autor: Gemi »

https://www.honmaru.pl/forum/viewtopic.php?t=1423&start=30 tutaj w ostatnim poscie poruszylem ten temat. Imo sytuacja nie jest taka prosta i ludzie powinni na spokojnie przyzwyczajac sie do p2p. Niech zrozumieja ze to jest po prostu lepsze dla nich. Oczywiscie tak jak w tym poscie z linka(ostatni w temacie) pisalem sa tez osoby ktorym p2p nie chodzi bo maja strasznie slabe lacza lub zwyczajnie w zwiecie jakos zamulone (mozna miec ogromne transfery i slabe pingi). p2p wymaga testowania i jesli tylko ktos ma taka mozliwosci powinien je testowac z roznymi osobami o roznych porach tak by dobrac sobie schemat godzin w ktorych komfort grania bez opoznienia przekracza niekomfortowosc grania z lagami/wtykami czy jak to sobie ktos nazwie. Nie mniej znakomita wiekszosc graczy moze bez problemu grac przez p2p tylko czesci z nich nie chce sie pewnie uczyc od nowa gry bo z tymi co graja przez p2p i na konsoli w domu maja wstedy duzo wieksze szanse... tylko gdzie tu FUN?

Jedyna rada dla mnie jest tutaj wlasnie zachcecanie do testow bez zadnych pkt rankingowych turniejowych itp. Inaczej gracze tradycyjnej kaillery nie przekonaja sie do p2p. Poza testami warto tez oczywiscie pocwiczyc "na sucho"... a prawda jest taka, ze jak gracie offline (na kompie) to o wiele blizej tej grze do p2p niz do gry serwerowej i to wlasnie kolejny argument do tego by cwiczyc i testowac gre prez p2p.

Nietsety tak jak juz pisalem zawsze znajda sie osoby, ktore maja za slabe lacza.. tylko kto ma sie dostosowac do kogo i w imie czego? Wiekszosc ktora ma lacza wystarczajaco dobre i moze bez wiekszych problemow zagrac w komfortowych warunkach.. do tych kilku/nastu graczy, ktorzy nie moga grac przez p2p lub moga ale tylko o niektorych porach..? A moze odwrotnie?

Sami sobie odpowiedzcie na to pytanie :zdegustowany:
Awatar użytkownika
szyper
Grand Master
Grand Master
Posty: 340
Rejestracja: 15-09-2007, 10:23

Re: Kaillera P2P Client

Post autor: szyper »

Gemi, ja mam 256 i gra sie idealnie, moj ping rzadko przekracza 20msow :) ale mam kabel, tez roznica :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Emulacja & Kaillera Center”