Odpowiedz do tematu
Kaillera P2P Client
Autor Wiadomość
Nadine 
Grand Master
No I Po Co?


P2P Mode: Host & Client
Dołączyła: 09 Lip 2006
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 05-11-2007, 23:49   

a mnie sie wszystko i tak wiesza jak wieszalo :D ja zostaje na normalnej kaillerze :P to chyba nie dla mnie :D :D :D
 
 
 
AK 
Grand Master
Dashman



P2P Mode: Client only
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: janów Lubelski
Wysłany: 26-11-2007, 09:41   

Action napisał/a:
Dumian napisał/a:
Komu nie działało wcześniej (znikanie okna Kaillery) to może teraz zadziała, warto sprawdzić.


Problem rozwiązany. :)

nie u mnie...dalej to samo
_________________
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful

 
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-11-2007, 10:30   

Dodałem w pierwszym poście link do standardowej Kaillery w razie gdyby ktoś jej już nie miał a chciał przywrócić.
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-11-2007, 20:39   

Znalazłem rozwiązanie na to wyrzucanie z serwerów na P2P Client. Otóż programik od neostrady (te niebieskie coś, dzięki któremu można połączyć się z netem i którego po połączeniu, nie da się usunąć z paska procesów) nie współpracuje z kaillera p2p. Jeżeli chcemy sobie normalnie zagrać to musimy się połączyć z netem za pomocą połączenie sieciowego [panel sterowania -> połączenia sieciowe]. :)
 
 
szyper 
Grand Master



Dołączył: 15 Wrz 2007
Wysłany: 08-02-2008, 11:58   

wiec wyszla nowa wersja p2p, nie jest gorsza a moze byc lepsza do gry nawet. czeka ja jednak szybko update bo nie mozna w niej wejsc na zwykly server np honamru. widac jednak ze jest mozliwosc zmiany moda (tak jak w poprzedniej wersji przelaczalismy miedzy p2p a zwyklym clientem) tylko na razie nie mozna wybrac zwyklego clienta. pobrac mozna tu: [link]http://kaillera.movsq.net/#[/link]. nalezy wejsc w dzial download. jednak nie wiem czemu na samej gorze jest wersja stara. nowa to ta na srodku, tez sie normalnie nazywa kailleraclient.dll. zapraszam do testow bo sie przydadza, po to by wybrac lepsza wersje na najblizszy turniej :)
_________________
POZDRO&POCWICZ
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-02-2008, 12:37   

szyper napisał/a:
jednak nie wiem czemu na samej gorze jest wersja stara. nowa to ta na srodku, tez sie normalnie nazywa kailleraclient.dll.


Jest "na środku" gdyż to wersja beta/niestabilna.
 
 
Schaiba 
Master



Dołączył: 23 Wrz 2007
Skąd: Wiślina
Wysłany: 08-02-2008, 16:19   

Pytanie : Czy podczas łączenia się p2p wpływ na jakoś gry ma wybór jakości połączenia? (np. LAN, good)

Grałem z Hobem, dobra sprawa to p2p.
_________________
Błogosławiony był ten dzień, w którym uznałem, że książki bardziej jarają mnie niż telewizja.

Dorosłość jest jak grawitacja rano. Każdy się jej spodziewa, każdy z nią walczy, każdy na nią narzeka, ale nikt jej nie pokonał.
 
 
 
szyper 
Grand Master



Dołączył: 15 Wrz 2007
Wysłany: 08-02-2008, 17:39   

ja mam ustwione good, ale LAN nie bedzie lepsze??
_________________
POZDRO&POCWICZ
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 08-02-2008, 18:32   

Im lepsze połączenie, tym więcej danych przesyłanych = większe ścinki. No chyba że faktycznie grasz po LANie, wtedy przy lepszym połączeniu gra będzie płynniejsza (więcej danych o inputach jest przesyłane między klientami)
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Stifler 
Student


Dołączył: 02 Lut 2007
Skąd: Olsztyn/Olsztynek
Wysłany: 24-02-2008, 01:56   

Jak zwykle nie wiem czy to dobry temat, ale jak cos prosze o przeniesienie moich slow do bardziej odpowiedniego topicu. Otoz chcialbym sie wypowiedziec na temat p2p a'propos tego tura. Rozumiem graczy ktorzy uznaja tylko clienta albo wyznajacych wylacznie p2p, ale jesli ten tur ma dazyc do czegos wiecej niz tylko do wylonienia primus inter pares, to powinno nastapic skonkretyzowanie sposobu gry. Bo sa ludzie, tacy jak ja, ktorzy "nauczyli" sie grac na zwyklej kailerze i sa tacy ktorzy TYLKO za posrednictwem p2p potrafia pokazac swoj skill i generalnie grac. Mialem niezwykla dla mnie przyjemnosc zagrac Z Gonem i wiem ze gdyby nie client to nie wiedzialbym gdzie strzalki na padzie a gdzie port usb. I beda mysle jeszcze nie raz takie sytuacje ze to delay zawazy o wyniku a nie umiejetnosci. Wiec albo gramy na cliencie albo na p2p. Dajmy ludziom czas na dostosowanie sie do jakis tam warunkow ale grajmy tak albo tak. Bo w imie niby czego ktos ma wygrac bo albo jest delay(vide moja osoba i pozdro Gon) albo przegrac na p2p bo sa calkiem innne warunki, niz w ktorych sie gra codziennie....
_________________

 
 
 
Primo 
Master



Dołączył: 02 Sie 2007
Skąd: wwa
Wysłany: 24-02-2008, 02:21   

Stifler nie powiesz mi ze ktoś w miarę dobrze grający w tekkena nie przestawi sie p2p po góra dwóch walkach. Robi sie free playe i tyle. Przecież dealy właśnie przeszkadza w grze(!) więc nie wiem jaki ktoś ma problem w tym ze kiedy wciśnie przycisk postać zareaguje w tym samym momencie a nie po opóźnieniu. Na serwerze też gra się na różnych prędkościach, wolnych i wolniejszych :P . Problem jest w tym że nie każdemu P2P działa, albo nie działa poprawnie ale nie widzę powodu żeby pozbawiać kogoś mozliwości grania w komfortowych warunkach jeśli jest to możliwe, kwestia dogadania sie. To że niektórzy gotowi są oddać za to walkowera to już ich prywatny wybór... :)
_________________
iTrick2Kill !!!
 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 24-02-2008, 02:53   

Jako iż miałem format postanowiłem ponownie spróbować pobawić się z p2p.

Efekt? Nie mam już OOS!! :)









...teraz klient w ogóle mi nie działa :P
_________________
 
 
 
Stifler 
Student


Dołączył: 02 Lut 2007
Skąd: Olsztyn/Olsztynek
Wysłany: 24-02-2008, 02:59   

No wlasnie jakie te warunki komfortowe by nie byly na cliencie to i tak nie odzwierciedlaja mozliwosci i komfortu grania przez p2p. A co za tym idzie pojawiaja sie jakby dwa rozne srodowiska gry, miedzy ktorymi skaczac czlowiek zaczyna glupiec. Wiec zeby uniknac jakichkoliek niedomowien zdecydujmy sie na gre w jeden sposob, a nie ze ten chce tak, a drugi tak, bo co wtedy?
_________________

 
 
 
Gemi 
Beginner



PSN ID: gemi_dg
Dołączył: 04 Sty 2008
Skąd: DG
Wysłany: 24-02-2008, 10:01   

https://www.honmaru.pl/fo...t=1423&start=30 tutaj w ostatnim poscie poruszylem ten temat. Imo sytuacja nie jest taka prosta i ludzie powinni na spokojnie przyzwyczajac sie do p2p. Niech zrozumieja ze to jest po prostu lepsze dla nich. Oczywiscie tak jak w tym poscie z linka(ostatni w temacie) pisalem sa tez osoby ktorym p2p nie chodzi bo maja strasznie slabe lacza lub zwyczajnie w zwiecie jakos zamulone (mozna miec ogromne transfery i slabe pingi). p2p wymaga testowania i jesli tylko ktos ma taka mozliwosci powinien je testowac z roznymi osobami o roznych porach tak by dobrac sobie schemat godzin w ktorych komfort grania bez opoznienia przekracza niekomfortowosc grania z lagami/wtykami czy jak to sobie ktos nazwie. Nie mniej znakomita wiekszosc graczy moze bez problemu grac przez p2p tylko czesci z nich nie chce sie pewnie uczyc od nowa gry bo z tymi co graja przez p2p i na konsoli w domu maja wstedy duzo wieksze szanse... tylko gdzie tu FUN?

Jedyna rada dla mnie jest tutaj wlasnie zachcecanie do testow bez zadnych pkt rankingowych turniejowych itp. Inaczej gracze tradycyjnej kaillery nie przekonaja sie do p2p. Poza testami warto tez oczywiscie pocwiczyc "na sucho"... a prawda jest taka, ze jak gracie offline (na kompie) to o wiele blizej tej grze do p2p niz do gry serwerowej i to wlasnie kolejny argument do tego by cwiczyc i testowac gre prez p2p.

Nietsety tak jak juz pisalem zawsze znajda sie osoby, ktore maja za slabe lacza.. tylko kto ma sie dostosowac do kogo i w imie czego? Wiekszosc ktora ma lacza wystarczajaco dobre i moze bez wiekszych problemow zagrac w komfortowych warunkach.. do tych kilku/nastu graczy, ktorzy nie moga grac przez p2p lub moga ale tylko o niektorych porach..? A moze odwrotnie?

Sami sobie odpowiedzcie na to pytanie :zdegustowany:
 
 
 
szyper 
Grand Master



Dołączył: 15 Wrz 2007
Wysłany: 24-02-2008, 11:13   

Gemi, ja mam 256 i gra sie idealnie, moj ping rzadko przekracza 20msow :) ale mam kabel, tez roznica :)
_________________
POZDRO&POCWICZ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Is Kaillera the only way to connect Online?
Przekierowanie portów - hostowanie gier (Kaillera P2P, 2DF)
Hk2 Kaillera - linia poleceń
Kailleraclient.dll - Błąd
Guide - Kaillera P2P
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group