Odpowiedz do tematu
Błąd aplikacji. Co zrobić?
Autor Wiadomość
Fojtus 
Beginner


GamerTag: Fojtus
Dołączył: 03 Sie 2006
Skąd: Augustów ;P
Wysłany: 24-09-2007, 17:36   Błąd aplikacji. Co zrobić?

Nie rozumiem. Gram na emulatorze przez dłuższy czas, wszystko chodziło ok. Dziś włączam emulator, wybieram iso i gdy już pojawiają się serwery wyświetla mi się błąd, a dokładnie że jest błąd z aplikacja ePSXe i że jedyne co można zrobić to wysłać raport o błedzie. Instalowałem emulator jeszcze raz ale nie przyniosło to skutku. Nawet jeszcze raz ściągnąłem Tekkena 3 online. I co? ... i nic wciąż ten sam błąd. Czy ktoś doradzi mi co mam zrobić??
Ostatnio zmieniony przez SubZero 24-09-2007, 19:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Chinczyk 
Elite player



Dołączył: 23 Mar 2007
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 24-09-2007, 17:48   

No ja mam ten sam błąd dzisiaj mi tak się zrobiło :kwasny: Także nie wiem co robic :orany:
 
 
 
Cargo 
Graphic Master


Dołączył: 03 Sie 2006
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 24-09-2007, 18:10   

lol8... u mnie to samo o__________o
a jak odpalam kawaksa i jak pojawia sie okno kaillery to mi sie calosc wylacza...
Najwyrazniej kaillera padla :(
_________________
www.cargodesign.deviantart.com zapraszam
Ostatnio zmieniony przez Cargo 24-09-2007, 18:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Fojtus 
Beginner


GamerTag: Fojtus
Dołączył: 03 Sie 2006
Skąd: Augustów ;P
Wysłany: 24-09-2007, 18:14   

nie no bez jaj moi koledzy maja ten sam dylemat, co to jakies zespolowy problem??
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-09-2007, 18:26   

U mnie wszystko działa w najlepszym porzadku. :)
 
 
Fojtus 
Beginner


GamerTag: Fojtus
Dołączył: 03 Sie 2006
Skąd: Augustów ;P
Wysłany: 24-09-2007, 18:33   

czyli jednak nie u wszystkich aleczemu u nas 5 taki sam blad??
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 24-09-2007, 18:35   

Kaillera jako taka nie może 'paść', bo to jest tylko protokół na którym działają klienty. Paść może serwer kaillery, ewentualnie sam klient może ulec uszkodzeniu. Spróbujcie z innym emulatorem, innym klientem kaillery i sprawdźcie czy problem będzie się powtarzał.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
chudy_91 
Beginner



Dołączył: 21 Lis 2006
Skąd: Okolice Gniezna
Wysłany: 24-09-2007, 18:52   

Heh, ja też czasami mam taki problem :) . Jeżeli ma ktoś niezły refleks, to niech spróbuje nacisnać przycisk 'Stop' zanim zacznie pobierać się lista serwerów (=zanim wyskoczy błąd aplikacji). Trzeba to robić za każdym razem, gdy wyłączy się program lub do czasu, gdy serwer Kaillery znów zacznie poprawnie działać.
Wiem, że jest to dziwna metoda, lecz u mnie się to sprawdza ;) .

Mam nadzieję, że komuś pomogłem.
_________________
Kogo los chce zgubić, czyni go głupcem (Stultum facit Fortuna, quem vult perdere), Publiliusz Syrus
 
 
 
Chinczyk 
Elite player



Dołączył: 23 Mar 2007
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 24-09-2007, 18:55   

Chudy dzięki u mnie działa jest to dosyć dziwna metoda ale ważne ze działa :padam:
 
 
 
Fojtus 
Beginner


GamerTag: Fojtus
Dołączył: 03 Sie 2006
Skąd: Augustów ;P
Wysłany: 24-09-2007, 19:04   

o to i ja sproboje ale watpie zeby dzialalo bo u mnie prawie natychmiastowo

[ Dodano: 24-09-2007, 19:05 ]
ow je chudy dzieki ale ostry pomysl :P
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 24-09-2007, 19:11   

Jeśli problemem jest zwiecha przy pobieraniu listy serwerów, to polecam SupraClienta, który nie pobiera listy automatycznie, tylko na żądanie użytkownika.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Chinczyk 
Elite player



Dołączył: 23 Mar 2007
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 24-09-2007, 19:27   

Dziwne to jakieś teraz już jest normalnie i wszystko działa bardzo dobrze i nie muszę klikać stop ;)
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 24-09-2007, 19:42   

Bo pewnie master serwer kaillery 'wstał' i da się już listę serwerów pobierać.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24-09-2007, 20:17   

Dokładnie, jak już zostało powiedziane w tym temacie najlepiej po prostu odpowiednio szybko nacisnąć Stop. Rozwiązaniem tak jak pisał Sub może być też inny klient jak np. Supra lub Anti3D.com's kailleraclient, czyli "normalny" klient, który pobiera liste z master serwera Anti3D, a najlepiej P2P.
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
Ostatnio zmieniony przez Dumian 17-02-2009, 21:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
 
Salek 
Użytkownik

Dołączył: 27 Sie 2008
Wysłany: 27-08-2008, 16:24   

Ale mam jeszcze jedno pytanie.Ja nie gram przez internet tylko normalnie.Gdy wlanczam epsxe idzie wszystko dobrze lecz jednak za chwile czarny obraz i sie nic nie dzieje.Gdy patrze na takie czarne okienko co sie wlanczją pliki stoi mi na reset dynarec, Chcialbym tez pograc w na emulatorze . Prosze pomuzcie!! :dontgetit:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Poszukuje dokładnych planów jak zrobić automat vewlixa
Lokalizacje automatów z Mortal Kombat
Nestopia: jak nagrać filmik podczas grania w programie?
Jaka postac spotykacie najczesciej na kailerze?
Mortal Kombat Komplete Edition - problem z dźwiękiem. PC
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group