jestem laikiem i nie wiem jak uruchomic Soul Edge ani VF2! z Tekkenem 3 nie mialem problemow i teraz ostro w niego pocinam ale nie wiem jak wlaczyc Soul Edge ani VF2 ktore sciagnalem z tej stronki... pomóżcie!!! piszcie na gg jak mozecie - 9135052 dzięki!!!
Co do SE to uruchamiasz tak samo jak Tekkena, tyle że zamiast obrazu tekkena (plik T3Online.iso bodajże) otwierasz obraz Soul Edge (soul.edge.online.bin).
A co do VF2 to nie rozumiem jaki problem? Instalujesz, odpalasz i śmiga.
tylko ze mi sie scignelo tak jak tekken 3. to nie jest spakowane jak tekken tylko jakies biale ikony a na nich jakby otwarte okno windwsa czy cos takiego. jak chce wlaczyc soul edge przez epsxe to mi pisze error tekken3online plugins i nie wiem co zrobic? jesli masz spakowanego soul edge to moze bys mi ti jakos wyslal? moze wtedy pojdzie. odezwij sie do mnie na gg i pogadamy to moze wtedy do tego dojde co i jak albo wyslesz mi przez gg obraz soul edge. moj nr gg 9135052
Nie wiem czy znajdziesz kogoś tak głupiego żeby ci wysyłał pliki które bez problemu można ściągnąć ze strony. Nie potrafisz nawet rzeczowo opisać problemu tylko jakieś
CERBER napisał/a:
to nie jest spakowane jak tekken tylko jakies biale ikony a na nich jakby otwarte okno windwsa czy cos takiego.
a zabierasz sie za granie.
Soul Edge wypakowujesz gdzie chcesz następnie w ePSXeCutorze odpalasz zamiast Tekkena właśnie SE i to cała filozofia.
_________________ Tekken 7 na PC oficjalnie! "Using no way as way, having no limitation as limitation" IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox Kaillera P2P Client
Ej ludzie mam prosbe moze mi ktos napisac ja wybrac w SE sophite w Bikini zdobylem wszystkimi postaciami 8 Bron i nie wiem jak mam ja wybrac zeby byla w bikini alba jak wybrac evil Siegfrieda mam nim 8 bron I NIE WIEM JAK SIE WYBIERA TE DODATKOWE POSTACIE BLAGAM POMOCY
- 2 dodatkowe stroje Sophiti (gra crushuje)
- Han Myong (jak wyzej)