Odpowiedz do tematu
Turniej Mortal Kombat 2 Online
Autor Wiadomość
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 25-08-2007, 10:43   

Phobos spokojnie kto wie z kim ma grać już może grać dalej ;) . A od ciebie i Żółwia zależy jak rozwiążecie sytuacje Verta i Sub'a bo ta walka blokuje 2 tabele na raz. Wydaje mi się że możemy na niego poczekać no nie a do tego czasu niech reszta rozegra zaległe walki.

Takie moje zdanie resztę zostawiam organizatorom.
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
Phobos 
Student


Dołączył: 31 Lip 2007
Wysłany: 25-08-2007, 11:22   

A kto tu się denerwuje? Raczej jestem rozczarowany...
Wynik z Subem to raczej 5:0 dla Verta.
Co do drugiej tabeli, to już nie dbam o nią. Jak rozegrane zostaną wszyskie z niej gry, to wtedy uzupełnie.
 
 
 
Vert 
Master


P2P Mode: Host & Client
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sty 2007
Wysłany: 25-08-2007, 19:09   

Phobos napisał/a:

Wynik z Subem to raczej 5:0 dla Verta.

Myślałem, że tak to potraktujecie, bo tak się właśnie zapowiadało;)
 
 
 
LK-9T9 
Student



P2P Mode: Client only
Dołączył: 26 Cze 2007
Wysłany: 25-08-2007, 21:43   

Phobos napisał/a:
Raczej jestem rozczarowany...


ja tez jestem rozczarowany.... ale postawa organizatorow B( cytuje: "Co do drugiej tabeli, to już nie dbam o nią.", "Róbcie co chcecie." nie chce zeby ktos taki zepsul moj udzial w turnieju. to bylo do przewidzenia, przeciez takie akcje sa na porzadku dziennym kazdego eventu. wiec podpowiem ci co masz zrobic, olac druga grupe (widze ze wszyscy sie udzielaja na honmaru, a grac to juz im sie nie chce, z tego co widac...), tak jak to bylo ustalone wczesniej, na czarna liste ich i zbanowac :D ja zagram z vertem (moge nawet dzis) zamiast suba, jesli reszta jest gotowa to rozegra sie final i sie rozejdziemy. co ty na to?

ps. na przyszlosc radze rozpisac terminy od kiedy do kiedy trwa dana runda, jak ktos nie wykaze checi do gry to W.O. i turniej toczy sie dalej. nie tak jak teraz, 12 ludkow, a wszystko trwa w nieskonczonosc. peace!
 
 
 
Phobos 
Student


Dołączył: 31 Lip 2007
Wysłany: 25-08-2007, 22:41   

Cytat:
ja zagram z vertem (moge nawet dzis) zamiast suba, jesli reszta jest gotowa to rozegra sie final i sie rozejdziemy.


Wynik tej walki mogę podać od ręki...
Grasz na swoim miejscu.


Cytat:
na przyszlosc radze rozpisac terminy od kiedy do kiedy trwa dana runda, jak ktos nie wykaze checi do gry to W.O. i turniej toczy sie dalej. nie tak jak teraz, 12 ludkow, a wszystko trwa w nieskonczonosc.


Tarzałem się na podłodze 10 minut...
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25-08-2007, 22:48   

Phobos napisał/a:
Nie mam pojęcia...
Większość graczy olewa, szczególnie Ci z drugiej tabeli...
Róbcie co chcecie.


wydawalo mi sie, ze omawialismy ten temat i zapewniales mnie iz SAM nie olejesz organizacji tego tura...

Phobos napisał/a:
Wynik z Subem to raczej 5:0 dla Verta.


nie ma czegos takiego jak "widzi mi sie", mozesz dac walkowera, ale nigdy nie obstawiaj (czy tez wymyślaj) wyniku walki.
 
 
Phobos 
Student


Dołączył: 31 Lip 2007
Wysłany: 25-08-2007, 23:12   

Turniej trwa dalej, nie rozumiem Cie...

Wynik z Subem - Metafora?
 
 
 
Żółw 
Master



Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-08-2007, 11:45   

Rozpoczynamy III Rundę Turnieju.


Czas trwania 27.08.07. - 06.09.07.

Żółw 0:5 Aserot
Ostatnio zmieniony przez Phobos 27-08-2007, 11:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
LK-9T9 
Student



P2P Mode: Client only
Dołączył: 26 Cze 2007
Wysłany: 26-08-2007, 12:06   

Phobos napisał/a:

Cytat:
na przyszlosc radze rozpisac terminy od kiedy do kiedy trwa dana runda, jak ktos nie wykaze checi do gry to W.O. i turniej toczy sie dalej. nie tak jak teraz, 12 ludkow, a wszystko trwa w nieskonczonosc.


Tarzałem się na podłodze 10 minut...


a co w tym smiesznego? nic. gdyby deadline'y byly bezwzglednie przestrzegane to juz turniej by sie skonczyl i wszyscy byliby happy.

zagralem tylko jedna walke i nie chce zeby na tym sie skonczylo, poki co jestem cierpliwy...
 
 
 
Phobos 
Student


Dołączył: 31 Lip 2007
Wysłany: 26-08-2007, 15:22   

Misiu akurat to było śmieszne :) Aktualnie trwa jeszcze II runda...
Wkrótce III...
 
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 26-08-2007, 15:44   

Chyba się nie obrazisz że już z Żółwiem zagraliśmy 3 rundę :) . LK-9T9 spokojnie olewatorzy będą odpowiednio nagradzani.
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
LK-9T9 
Student



P2P Mode: Client only
Dołączył: 26 Cze 2007
Wysłany: 26-08-2007, 15:53   

"Rozpoczynamy II Rundę Turnieju. Czas trwania 12.08.07 - 19.08.07. "

ehhh :/ zdecyduj sie wkoncu....

btw, co o tym wszystkim mysli zolw?
 
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-08-2007, 16:34   

Postawa Phobosa jako organizatora w ogóle no comment. Jeśli chodzi o tarzanie po podłodze ze śmiechu i odzywki w stylu "Misiu... cośtam" to też śmiech na sali tym bardziej, że LK9T9 ma racje. Ustalanie właściwych terminów + wprowadzenie walkowerów to chyba najlepsza metoda na sprawne przeprowadzenie tura.
Poza tym trochę zaangażowania organizatorów i można bez problemu pchnąć "zamrożony" turniej dalej (jak choćby pamiętny zryw w turnieju Garou; ] ) no ale z podejściem
Phobos napisał/a:
Róbcie co chcecie.

daleko się nie zajdzie ;)

Nie wiem na ile tabele z tego tematu są zaktualizowane ale nie wygląda mi to najgorzej, wystarczyłoby zagadać do kilku osób i gra muzyka :P
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
Phobos 
Student


Dołączył: 31 Lip 2007
Wysłany: 26-08-2007, 17:01   

Cytat:
Rozpoczynamy II Rundę Turnieju.




Czas trwania 12.08.07 - 19.08.07.


Zważywszy na to, że niektóre osoby są na wyjeździe, czas trwania można ewentualnie przedłużyć. Powodzenia wszystkim.


Panowie zrozumcie, że wole dać jeszcze trochę czasu dla tych paru osób, niż dać walkowera...
 
 
 
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 26-08-2007, 17:23   

Ja przyznam szczerze ze nie bardzo łapiąc o co chodzi w tych tabelkach po przegranej z Zolwiem myslalam ze nie gram dalej :) . Dopiero wczoraj zauwazyłam ze jednak cos tam do rozegrania jeszcze mam. Odezwałam się do Komandosa i czekam na odpowiedz :)

Edit: Probowalismy, ale ja najwyrazniej mam cos zle ustawione (ustawiałam wg poradnika wiec nie mam zielonego pojecia o co cho), jak sie nie uda to prosze o walkover na korzysc Komandosa ofc :)

Edit 2: Z Yamada jednak udalo mi sie pograc :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Turniej Mortal Kombat Wrocław ( 22.02.2014 )
Turniej Ultimate Mortal Kombat 3 - na żywo - Wrocław
Turniej Ultimate Mortal Kombat 3 - na żywo - Wrocław
Turniej Mortal Kombat - na żywo
Turniej Mortal Kombat w Warszawie (21-23.02.2014)
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group