Odpowiedz do tematu
Street Fighter IV
Autor Wiadomość
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-10-2009, 11:15   

ornit napisał/a:
IMO powinni skrócić te wszystkie animacje o połowę, bo kiedy rozegramy już kilkaset/tysiąc meczyków to już się męczące robi.


Najlepsza jest sytuacja, w której Ultras trwa tak długo, że podczas jego wykonywania usłyszysz "Time Out!" i przegrywasz runde/mecz, mimo że ostatnia animacja by zabiła przeciwnika. :P
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 02-10-2009, 11:41   

Spox to na pewno poprawią w SSFIV Turbo :D .
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
Ninja-Spectre 
Student


Dołączył: 26 Kwi 2008
Wysłany: 02-10-2009, 12:18   

ornit napisał/a:
Slayer napisał/a:
Zastanawiam się czy trofea będą kompatybilne z SF4, bo teraz nie wiem czy męczyć SF4, żeby zrobić platyne, czy sprzedać i spokojnie czekać aż wyjdzie SSF4.

Nowy SF wyjdzie dopiero za pół roku. Gdybym był złośliwy napisałbym, żeby lepiej od razu poczekać na SF5. Śmiało atakuj te trofea, nawet jeśli większość z nich będzie kompatybilna z SSF4 (najprawdpodobniej dodadzą triale nowym postaciom i achievy za przejście nimi arcade'a).
Poza tym grasz w SF dla zaliczenia trofeów czy dlatego żeby się nauczyć grać :hyhy:
Rozwaliło mnie to, że Yuri się oblizuje przy ultrasie,szkoda tylko że trwa to tak długo. IMO powinni skrócić te wszystkie animacje o połowę, bo kiedy rozegramy już kilkaset/tysiąc meczyków to już się męczące robi.


Jak już to niech zrobią 2 opcje do ustawienia z krótszym i dłuższym ultrasem. Mi się podobają takie jakie są, chociaż nie gram za dużo.
 
 
eq2D 
Friend


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Lut 2007
Wysłany: 02-10-2009, 16:17   

1.Super Street Fighter IV?
2.Super Street Fighter IV New Chalenger?
3.Super Street Fighter IV Turbo?
4.Super Street Fighter IV Grand Master Chalenge?
5.Super Street Fighter IV Ultra?
6.Super Street Fighter IV Final Tuned?
7.Super Street Fighter IV Master Edition?
8.Super Street Fighter IV Perfect?

Crapcom i ich polityka :padam:

W ostatniej części dodadzą mnie jako zawodnika. Pomysł tak samo trafny jak ta nowa dupcia.

A ultrasy są ok, ale dlaczego nie zrobili kilka/kilkadziesiąt randomowych zachowań kamery? Przeca to nie jest trudne...

SNK FOREVER
_________________
 
 
 
ornit 
Student


GamerTag: UPOKARZACZ
Dołączył: 20 Sie 2009
Skąd: z piwnicy mamusi
Wysłany: 02-10-2009, 17:58   

Action napisał/a:
ornit napisał/a:
IMO powinni skrócić te wszystkie animacje o połowę, bo kiedy rozegramy już kilkaset/tysiąc meczyków to już się męczące robi.


Najlepsza jest sytuacja, w której Ultras trwa tak długo, że podczas jego wykonywania usłyszysz "Time Out!" i przegrywasz runde/mecz, mimo że ostatnia animacja by zabiła przeciwnika. :P

Ale to jest właśnie element taktyki. Jak grałem dla achievów mecze po 15 sekund (wygrane przez time-outy) to kiedy byłem już pewny że wygram a przeciwnik zaczynał rushować w ostatnich sekundach to odpalałem ultrasa, którego sama startowa animacja wystarczyła do zakończenia rundy :D

@eq2D - SNK FOREVER? To zagraj w KOF XII :hyhy:
_________________
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 19-10-2009, 12:24   

Slayer napisał/a:
Zastanawiam się czy trofea będą kompatybilne z SF4, bo teraz nie wiem czy męczyć SF4, żeby zrobić platyne, czy sprzedać i spokojnie czekać aż wyjdzie SSF4.

Ja się skusiłem , ale stanęło na mniej więcej 3/4 całości. Zrezygnowałem po tym, jak za kilkanaście wygranych pod rząd nie zaliczyło mi srebra, podobnie jak w przypadku, przejścia gry każda postacią na co najmniej medium.
_________________
 
 
 
Damix 
Elite player



PSN ID: Damianzzz3
Dołączył: 15 Gru 2008
Skąd: Lublin
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 22-10-2009, 18:42   

Ma ktoś może z psstore SF4,żeby udostępnić ??
_________________
NieZaczaisz Clan
 
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 02-11-2009, 12:49   

Ja mam wersję pudełkową. Zresztą SF IV możesz obecnie za śmiesznie niskie pieniądze dostać.
_________________
 
 
 
Ninja-Spectre 
Student


Dołączył: 26 Kwi 2008
Wysłany: 02-11-2009, 18:45   

Sylvan Wielki napisał/a:
Slayer napisał/a:
Zastanawiam się czy trofea będą kompatybilne z SF4, bo teraz nie wiem czy męczyć SF4, żeby zrobić platyne, czy sprzedać i spokojnie czekać aż wyjdzie SSF4.

Ja się skusiłem , ale stanęło na mniej więcej 3/4 całości. Zrezygnowałem po tym, jak za kilkanaście wygranych pod rząd nie zaliczyło mi srebra, podobnie jak w przypadku, przejścia gry każda postacią na co najmniej medium.


Też teraz gram na medium. Wcześniej grałem na very easy/easy. Wychodzi straszny brak balansu postaci. Szczególnie między postaciami małymi a bydlakami. Za wielka różnica (różnica musi być ale nie aż taka) odporności i siły - 1 ultracombo małej postaci zabiera mniej energii niż 1-3 ciosy postaci dużej. A ultracombo postaci dużej zabiera małej z pół energii. Sagatem, Zangiefem czy Blanką się przechodzi łatwo, a np. Chun-Li jeszcze mi się nie udało (za dużo męczarni jak się trafi Zangief, Abel, czy Sagat).
W wersji "Super" mają poprawić, ale nie wiadomo jeszcze czy wyjdzie na PC.
 
 
s[h/z]inden 
Grand Master


PSN ID: sh-zinden
Zagram w: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2008
Skąd: Wałcz
Wysłany: 02-11-2009, 18:54   

dawno w temacie fajtów nie siedzialem, i odkrywczo stwierdzam, że widzę crossover na crossoverze.

o ile t.hawk i deejay sie prezentuja dość fajnie (ten drugi bardziej), to juri, stoi jak jam, ale u z glos ma mocniejszy, bardziej znosny dla ucha. specjale wygladaja jak u kima, a design kojarzy mi sie z xiaofei (chociaz jakosc na video dosc kiepska)

może kiedyś sobie w to pogram, jak na razie wystarczaaca frajde daje mi patrzenie na to. poczekam, az gra bedzie pelna, to moze wtedy bedzie mi sie chcialo na to kase wydac ;p
_________________
hej Gość!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 03-11-2009, 13:35   

A tam. Na medium ciężko nie jest. Wystarczy odpowiednia taktyka. Choć słyszałem, że ludzie mają problemy przechodząc na medium grę Dalshimem, czy El Fuerte.

Ja przeszedłem każdym i .... nie dostałem srebrnego dzbana za to -_-
Kolejnej szansy nie dam.
_________________
 
 
 
Ninja-Spectre 
Student


Dołączył: 26 Kwi 2008
Wysłany: 03-11-2009, 20:52   

El_Fuerte to chyba najgorsza postać w tym Streecie. Mały, słaby, jeszcze biega bez sensu po całej planszy wydając głupie okrzyki. Jeszcze te ciosy w większości nijakie i zabierają śmiesznie mało energii. Jedynie super/ultra trochę jeszcze postać ratują. Na very easy sie nawet nim męczyłem (z Zangiefem, Ablem czy Sethem), na medium mi się jeszcze nie chciało mi grać.

Dhalsima zawsze lubiłem, przynajmniej można walczyć z bydlakami na dystans. Yoga_catastrofe powinno zabierać ze 2-3x więcej energii. Na medium jescze nim nie przechodziłem.
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 04-11-2009, 15:58   

Bieganie u El Fuerte to fajna opcja jeśli wie sie jak to wykorzystać. Bieg w różnych dystansach można przerwać, wykonując adekwatne do sytuacji zagranie. Trzeba jednak wiedzieć kiedy Meksykańca trzeba zatrzymać, bo np. Zangief czeka na niego z otwartymi ramionami (rzut, Super/Ultra Combo) ;)
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON rozpocznie treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie od września 2018. Trwają zapisy. Zapraszamy!
 
 
Pattrick 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TB, Tekken 7, Skullgirls
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2006
Wysłany: 04-11-2009, 16:45   

hmmm... El Fuerte aż taki słaby nie jest tylko trzeba wiedzieć jak nim grać :P fakt , że w Street Fighterze balans to nie najlepszy aspekt , jednak nie jest on aż taki straszny choć zdarzają się zabawne rzeczy

https://www.youtube.com/w...feature=related
 
 
Nerobianco 
Beginner


PSN ID: nerobianco123
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Mortal Kombat, TTT2, Soul Calibur V
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2009
Wysłany: 05-11-2009, 12:28   

Cześć!
Sądzę że SFIV nie jest tak dobry jak mówią recenzje. Hype który powstał wokół tej gry dał mi wiele do myślenia i niestety moim zdaniem SFIV jest grą co najwyżej dobrą.

Kiedy pierwszy raz odpaliłem SFIV byłem w szoku, piękna grafika, postacie które stanowią "trzon" serii oraz muzyka. Estetycznie ? Dzieło sztuki.
Nie interesowałem się SFIV przez długi czas, nie wiedziałem jakie zmiany do mechaniki gry wprowadzili twórcy, mając jednak w pamięci genialnego SF 3rd strike sądziłem że będzie "super". Pierwsze 30 minut poświęciłem na opcję treningu oraz triali. Radości nie było końca, nowy system gry do opanowania. Od czasu pierwszego uruchomienia SFIV mineło już trochę czasu. Rozegrałem wiele walk, offline i on line. Zachwyt ustąpił miejsca frustracji. Gra wydaje mi się bardzo ograniczać gracza, chciałbym móc decydować czy moja postać chce wstać czy dalej leżeć niestety w SFIV nie mogę tego zrobić. Ok trudno, tak chcieli twórcy. Nie mogę zrozumieć jednak dlaczego zabrano parry system, dlaczego prawie każda postać ma tylko jedno Ultra Combo które napełnia się śmiesznie szybko, kiedy pasek super, który ubarwia rozrywkę w formie EX ulatnia się tak szybko jak woda z dziurawego dzbana ? Czy twórcy chcieli zmusić gracza do oszczędnego kożystania z tego paska ? Czy mam czekać prawie całą walkę aby dopiero na koniec wylecieć z czymś konkretnym ? Jedynym mechanizmem który daje trochę kolorów tej grze jest focus, który niestety też idealny nie jest. Postacie również okazały się totalną porażką, może jestem niedoinformowany ale czy jedyna różnica między Ryu a Ken'em to ich Ultra/Super combo ? Lista komend dla poszczególnych postaci wydaje mi się jedną wielką kalką. Jeżeli potrafisz grać Ryu to i potrafisz grać Ken'em wszystkie ich ruchy wykonuje się tak samo, różnica tylko w animacji.
Irytuje mnie również że gra nagradza "tani" sposób walki. Grając online widziałem bardzo dobrych graczy którzy wyciskali z systemu gry ostatnie soki, przegranie z kimś takim to czysta przyjemność jednak jeżeli zaczynamy wygrywać robiąc 3 ruchy na krzyż ( naskok, kopniak, rzut i tak cały czas ) jaki jest w ogóle sens poświęcać czas na zgłębienie systemu tej gry ? SFIV wydaje mi się "upośledzony" pod względem gameplay'u. Zminimalizowanie opcji gracza do minimum ( wiem wiem, są cancele, focus, ex ) stawia mnie w położeniu gdzie muszę zadać pytanie "Czy warto?". Moim zdaniem nie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Super Street Fighter IV arcade edition online na pc
Street Fighter IV problem
Ranking Super Street Fighter IV Online na PS3 i X360
Super Street Fighter IV
Street Fighter IV ESL
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group