Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zamknięty przez: Dumian
17-12-2008, 19:12
Turnieje, Eliminacje, Zloty
Autor Wiadomość
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24-11-2006, 19:44   

Taa zrobie sobie prasowanke z obrazkiem laya na koszuli :]
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
Labik 
Elite player



Dołączył: 23 Lut 2006
Wysłany: 24-11-2006, 20:40   

jak ci ladnie wyjdzie na t-shircie to daj fotke i podaj przepis jak to ladnie i estetycznie zrobic
 
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24-11-2006, 22:09   

Żartowałem z tą koszulą :D

Przy okazji żegnam was do poniedziałku (dla tych co nie jadą) i do jutra (dla tych co jadą), cya :pifko2:
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
Phantom 
Elite player



PSN ID: PhantomDelilii
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2006
Skąd: Tyle pytań
Wysłany: 25-11-2006, 15:16   

Niestety moje plany aby tam dołączyć spaliły na panewce :/

Skifa jechać samemu :kwasny:

No trza się pozytywnie na zlot nastawić :]
_________________
Power dream within your finger
 
 
 
AK 
Grand Master
Dashman



P2P Mode: Client only
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: janów Lubelski
Wysłany: 26-11-2006, 12:04   

ja juz jestem w domu bo bardzo nie pasowało mi zostanie w niedziele ...4 godziny imprezy a później 8h czekania na pociąg a po 2h od przyjazdu kolos na uczelni....
jestem na maxa zadowolony z tego wyjazdu :) poznałem sporo osób z Honmaru w realu,polewa czasami byla konkretna (wtajemniczeni wiedza o co chodzi :D )
dobry motyw był również z Gotem którego pomyliłem z pewną osobą i nie tylko ja zresztą :P ;)
jeśli chodzi o turniej z czysto tekkenowej strony to byłem od razu skazany na Porażkę(tu był najlepszy Got któremu mówię przed walka z nim ze nie mam szans raczej a on do mnie”nie powinieneś tak mówić przed walką” takim miłym głosem jak do dziecka :D ) i tak tez się zresztą stało :) t5 nie mam a jak miałem to grałem w to góra 30h co było widać bardzo dobrze jak Ryan Hart(którego miałem w grupie :D ) po tym jak wygrałem pierwsza rundę grając w sumie na pale :) świetnie przeczytał moja grę i zasadził mi 3 10 hit combo pod rzad :D próbowałem zrevelsowac ostatni hit żeby miał trochę doła ale w T5 jest trochę inny timing niż w t3 i nie trafilem oczywiscie :D
w ogóle to moja grupa była Ciekawa bo miałem Ryana,Gona, trzech średnich kolesi jak dla mnie (nickow nie pamietam) i......Got,Nadine,Oen :) grupa honmaru :) szkoda tylko ze mimo tego ze było nas tak dużo nikt nie wyszedł z grupy...najbardziej szkoda mi Gota który jako jedyny grał na poziomie i mógł cos ugrać...nie wyszedł w bardzo głupich okolicznościach które przemilczę :kwasny: w ogóle to Got jest dla mnie mega pozytywną niespodzianką tego tura jako osobowość ;)
ogólnie to mi się podobało na maxa chociaż miało być inaczej bo inne trochę były plany bardziej około turniejowe bo turniej traktowałem od początku jako zabawę (bo co ja mogłem ugrać z jakimś Ganru…(2:1) z którym nigdy w życiu nie grałem) przez co jestem minimalnie zawiedziony :/

P.S Ryan wymiata i nie ma możliwości żeby ktoś mógł mu zagrozić z polski
_________________
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful

 
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 26-11-2006, 17:51   

dla formalnosci


1. Devil
2. Ryan Hart
3. Matt
4. Punisher

mam nadzieje ze robiliscie jakies foty :) i spodziewam sie konkretniejszych relacji :P
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
Arucardo_1 
Grand Master
Crusader



Zagram w: FIFA 11/Tekken 6 (offline)
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Skąd: Toruń/Poznań
Ostrzeżeń:
 6/3/5
Wysłany: 26-11-2006, 19:31   

KRELIAN napisał/a:

1. Devil
2. Ryan Hart



u la la :szok:


BTW. Przybyli jacyś obcokrajowcy poza Hartem?
_________________
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
 
 
Phantom 
Elite player



PSN ID: PhantomDelilii
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2006
Skąd: Tyle pytań
Wysłany: 26-11-2006, 19:58   

Przeczytaj liste uczestników sobie było kilku tam :D
_________________
Power dream within your finger
 
 
 
Labik 
Elite player



Dołączył: 23 Lut 2006
Wysłany: 26-11-2006, 20:09   

o jaa devil Oo
gral fengiem?

bylo troche niemcow
 
 
 
AK 
Grand Master
Dashman



P2P Mode: Client only
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: janów Lubelski
Wysłany: 26-11-2006, 21:09   

tak jak napisałem na forum psx extreme ze tylko Devil mogł mu zagrozić i tak sie stało :)
Chłopaczek wymiatał fengiem tak ze nikt nie wiedział co sie dzieje,mały przekozak :D
tak myślałem ze moze zakapić Ryana i tak tez się stało :)
_________________
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful

 
 
 
Wawrzyn 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-11-2006, 21:50   

Cytat:
BTW. Przybyli jacyś obcokrajowcy poza Hartem?

Cytat:
bylo troche niemcow

Nie tylko niemcow chyba, w grupie mialem jakas dziewczyne ktorej jezyka wogole nie moglem skojarzyc :] Dobila mnie Grupa nr.1 w ktorej byla polowa honmaru :P :Got, Nadine, Oen, Adriankiller.Moj kumpel mial w grupie Aserota(ten w z dlugimi piorami?).Moja grupa byla wywazona: Ja, Reset, Grisha(tak sie pisze?:P),Pitrex,4 sredniakow i jakas dziewczyna.Najgorsze jest to ze do awansu brakowalo mi jednej lub dwoch rund :rozpacz: , no i zaluje ze w nocy z soboty na niedziele musialem wracac... :(
_________________


 
 
 
Nadine 
Grand Master
No I Po Co?


P2P Mode: Host & Client
Dołączyła: 09 Lip 2006
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 26-11-2006, 22:32   

normalnie jak by nie patrzec na 'kilka' minusow tego turnieju to ogolnie bylo fajnie.
popieram ze przegieli ostro z 1 grupa. normalnie zero jakiej kolwiek organizacji turnieju. ale szczerze to ja w takich warunkach jakie tam byly to nie moglam sie wogole skupic na grze (a pozniej zalapalam depreche i ogolnie stwierdzilam ze nie umiem grac w tekkena i se darowalam wszystko) no ale co sie dziwic jak tam byla cala masa wymiataczy wiec nie bylo tak znowu zle bo to bytlo normalne ze przy takich ludziach wiele nie zdziałasz. szczerze to ja jak bym miala mopze jakiegos dobrego nauczyciela to by bylo inaczej a tak to lipa. ogolnie chyba bylo fajnie...
 
 
 
Arucardo_1 
Grand Master
Crusader



Zagram w: FIFA 11/Tekken 6 (offline)
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Skąd: Toruń/Poznań
Ostrzeżeń:
 6/3/5
Wysłany: 26-11-2006, 22:36   

Phantom napisał/a:
Przeczytaj liste uczestników sobie było kilku tam :D



Gwoli ścisłości: pytałem czy byli a nie czy się zapisali ;)
Zawsze można się przecież zapisać a potem nie przyjechać (tak jak to masowo robili ludzie na ES)


Z Honmaru Team wyszedł ktoś z grupy? Jak tak, to greetzy dla nich i czekam na relacje :D
_________________
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 27-11-2006, 12:36   

PGA w wielkim skrócie Mega Imprezka jak na polskie warunki :) . Po nienajlepszym występie w T5 dwie wygrane :( . Najwieszy dół miałem po walce z Chef'em (chyba dobrze napisałem) bardzo dobry Bryn, mogłem mu urwać walke było naprawde blisko. A puźniej na Pool Side nie dał mi szans 1 juggiel + ściana = KO :) . Podczas czekania na freeplay'e w T5 nie nażekałem na nude było zapewnione bardzo duża ilość atrakcji (choć przetestować Wii, czy pojeździć quadem). Choć było pare rzeczy które mogły wkurzyć. Mało mało miejsca wyznaczonego na T5 do tego ten głupi łańcuch do okoła stanowisk :\. Bardzo mała ilość koszy na śmieci (wiem czepiam się). Ale najwieszky dół to brak bazy noclegowej na terenie Targów.

Naprawde nie żałuje, że wybrałem się na PGA poznałem zajebioza ludzi (pozdro dla całej ekipy z TCT), choć nie udało mi się spotkać wszystkich z Honmaru w realu nad czym ubolewam strasznie.

Oen jeszcze raz dziękówka za GG daje rady :) . I Got mam nadzieje że nie przespaliście przeciadki z kumplem.

Alucardo co do twojego pytania było naprawde sporo obcokrajowców sam miałem 2 niemców w grupie. Z tego krótkiej rozmowy z nimi wiem, że podoba im się polska scena Tekken. Bardzo ich zaskoczył fakt że do turnieju zostały dopuszczone małe dzieciaki (dwa brzdące 5 i 7 lat na oko). I co najlepsze każdy dał im wygrać choćby rundke, a nie znecał się nad nimi. (cóż trzeba iwestować w młodych :) ). Choć wiekszość z nich wracała do domciu po pierwszym dniu iprezki.
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 27-11-2006, 19:30   

http://s004.wyslijto.pl/?...331711171889959 - foty z pga , ktos sie na nich rozpoznaje? :)
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Turniej Tekken 7 Cybermachina Bydgoszcz, 25.06.2017
Tundra Cup - turniej Tekken 6 Online na Playstation 3
[T6] Turniej w Saturnie w Gliwicach (24.05.2014)
Turniej Injustice: Gods Among Us Xbox 360 Wrocław GameDot
Turniej Tekken 6 Wrocław, Empik/Renoma 28.02.2010
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group