Devil Jin

Forum poświęcone strategii gry poszczególnymi postaciami.

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ
Peter
Friend
Posty: 13
Rejestracja: 30-05-2007, 18:38

Devil Jin

Post autor: Peter »

Najważniejsze posty ze starego forum TP:
Dante84nf pisze: bf+2,1,d/f+2,u/f+1+2 za 72 dmg (niestety rzadko wchodzi)
bf+2,1,d/f+2,bf+2,1,_2 za 80 dmg
d/f+2,1,bf+2,1_2 za 65 dmg
na razie to tyle nie chce mi się narazie męczyć z Devil Jinem
żółw pisze: bf+2,1,d/f+2, bf+2,1,d/f+2, EWGF ok. 90 dmg
bf+2,1,d/f+2, bf+2,1,d/f+2, ff+2 ok 90 dmg
EWGF, bf+2,1,d/f+2, EWGF
EWGF, EWGF, EWGF
Pychu pisze: juggle zaczynajace sie od trzech plaskich nie powinny sie wogole liczyc (chyba ze leca w plecy, wtedy sa gwarantowane )

EWGF, EWGF, b,f+2,1,d+2 (wall) u+1+2, b+4 (117 dmg)

zeby nie bylo ze niemozliwe dolaczam filmik, link ponizej:
http://pych.frm.pl/dj.avi

cos takiego zmontowalem wczoraj w stanie niepelnej trzezwosci :D fajne?
Dante84nf pisze: b+1,d/f+2,b+2,4,2,1,2, za 72 dmg
f,N,d,d/f+4,1+4,2,f+2,4 za 44 dmg
EWGF,b,f+2,1,d+2,ff+2 za 63 dmg
CH b+4,b,f+2,1,2, f+2,4
EWGF,U/F,4,1+4,d/f+4,4
Pychu pisze: standardowy hardzior:)

EWGF, EWGF, b,f+2,1,d+2 podejście d/f+4,4
Peter pisze: wejdzie, są na to setupy, ja juz nie jeden raz łykalem w plecy trzy płaskie (jestem lama ;p) Naprzyklad mozna sprobować ss2 i trzy plaskie na wstających (ale prawie nikt po takim ciosie nie wstaje na pale wiec raczej takie cos rzadko wchodzi). Aby wejsc za plecy wystarczy wyessesować jakiś dwuciosowy string wiec nie jest to wcale duzy problem Po ss najczesciej sie stosuje jednak b+1~df,2, pozatym b+1 sciaga z ssow (nie wiem czy z obydwóch) wiec cios do naduzywania, szczegolnie ze są rożne koncowki do tego. Zawsze robimy b+1~df, jesli trafilismy to konczymy "2" (jest to NC, mimo iz nie jeden raz jakims cudownym trafem z tego uciekalem ), a jesli weszlo to na blok to konczymy uf+3, po czym mamy +17 na bloku na zgadywanki (elektryk, rzut, hellsweep, b+1~df).

Alternatywna sciana dla 1+4,2,d+3+4 to: 1+4,2 z techtrapem: przeskok, d+1, ws2 + juggle. Przydatne jesli widzimy ze klasyczną scianą napewno nie zakonczymy rundy i zostanie przeciwnikowi 30-40 dm.

Nie wiem czy ktos to pisal, ale tylko DJ moze blokować w powietrzu Robi sie to nastepująco: cd~uf, po tym mozna odpalic elektryka lub 1,1 bo czesto przeciwnik chce cie "ukarac" ale nie wie ze nie może Mozna tez dla zmylki (widzialem na jakis walkach dosyc dobrych graczy) naciskac cd~UF (wysoki skok, bez blokowania) i po tym mozemy odpalic ws2, na tych walkach non stop sie na to koles nadziewal, nie probowalem tego ;p

Jedyna juggle ktore sie uzywa w vs to:

ewgf,ewgf,1+4,2,df+4,4
ewgf,ewgf i 1+4 do sciany (chyba wchodzi 3x1+4)
ewgf,1,1,bf+2,1,2 (dobry sposob na podejscie i wrzucenie na sciane, tylko dajemy koncowke d+2)
b+1~df,2, bf+2>1>2 + oki
b+1~df,2, b+2,4,2,1,2
ws2,1,1,trzy plaskie
ws2,ewgf,1+4,df+4,4
cd+4,1+4,2,df+1,2
cd+4,1+4,1+4,2
cd+4,ff+3,1,4

jeszcze sie jakies tam juggle robi, ale podstawowe podejscie pod sciane to 1+4 lub 1,1,trzy plaskie.
vipe pisze: jesli chodzi o 3plaskie, to w jugglu nie ma mowy by wsadzic 3plaskie i ff314. Bo po pierwsze z miejsca 3plaskie to nie jest jeszcze juggiel, a po drugie nie stosuje sie w walce 3plaskich z wybitka. No chyba ze przeciwnik lezy, my juz zaczelismy je robic wiec ostatni cios mozna opoznic z d+2 i miec nadzieje ze przeciwnik sie na to nadzieje wstajac.
No i w plecy oczywiscie, ale to jest oczywiste wiec nie ma sie co rozczulac nad tym.
Peter pisze: Nie wiem czy ktos to pisal, ale tylko DJ moze blokować w powietrzu Robi sie to nastepująco: cd~uf, po tym mozna odpalic elektryka lub 1,1 bo czesto przeciwnik chce cie "ukarac" ale nie wie ze nie może Mozna tez dla zmylki (widzialem na jakis walkach dosyc dobrych graczy) naciskac cd~UF (wysoki skok, bez blokowania) i po tym mozemy odpalic ws2, na tych walkach non stop sie na to koles nadziewal, nie probowalem tego ;p
wiec, jesli chodzi o ws+2 z airblocka to wogole nie potrzeba jakiegos wysokiego skoku bez bloku. Tylko tuz przed ladowaniem wystarczy wcisnac 2 i wyjdzie iWS+2
Peter pisze: Jedyna juggle ktore sie uzywa w vs to:
no troche zapomniales o kilku podstawowych

EWGF,bf212,d/f44_p24 - podstawa z EWGFa

do sciany:

podstawowy to oczywiscie
EWGF,11,bf21d+2

ale ja rownie czesto np uzywam
EWGF11,ff31,ff,1+4

z2xEWGF to

EWGF,EWGF,ff31,ff,d/p44_1+4

Wiec jesli jakis nowicjusz ma sie uczyc to podstawowe juggle DJ to te ktore napisalem jesli chodzi o EWGF (z WS2 sa te same)

Jesli chodzi o CD+4
to podstawowe to
CD+4,1+4,2,ff+2_cd44

lub z opoznionego cd4

cd+4,ff31,1+4,cd3+d

te juggle MUSI znac kazdy kto zaczyna grac DJem (a ten temat chyba glownie jest dla nich) cala reszta to juz zabawa w styl i w skilla. Jesli ktos ma skilla by ladowac 4xEWGF to super ale to tylko jego stylowy juggielek.
Pychu pisze: fajnym stylowym jugglem DJa jest tez:

ewgf, ewgf, b,f+2,1,2, ewgf

wyszlo mi pare razy w practice, i raz nawet w versusie (w kinga )


a tak ogolnie to dla mnie standardem po 2 ewgfach jest:

ewgf, ewgf, b,f+2,1,d+2, d/f+4,4

nie jest to w sumie takie trudne... a gdy nie czuje sie na silach aby dashowac to zawsze robie 3 plaskie po 2x ewgf
Tyrael pisze: EWGF, b,f+2,1,2, f+2,4
EWGF, b,f+2,1,d/f+2, b+2,3 (jeden z moich ulubionych)
EWGF, b,f+2,1,d/f+2, b+1~df (dash musi być praktycznie niewidoczny),3 - (nie zawsze wchodzi)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Postacie Tekken 5”