Najważniejsze posty ze starego forum TP:
Siwy pisze:
Juggle:
-d+4~1,t+2~1,t+2~1,d+2~1+2 (71 dmg)
-d+4~1,p+1,t+2~1,t+2~1,p+1+2 (65 dmg)
-d/t+4~2,p+1,t+2~1,d/t+4~2 (62 dmg)
-d/t+4~2,t+2~1,t+2~1,p+1+2 (66 dmg)
-d/t+4~2,t+2~1,t+2~1,d+2~1+2 (73 dmg)
-d+1+2,g/p,N,4,t+2~1,t+2~1,p+1+2 (70 dmg)
Dante84nf pisze:
no cóż dopiero co zaczynam szkolić Wanda ale lecimy, mam jak na razie :
d/b+1+2,d+1+2,N,f+1,b+2~1,b+2~1,f+1+2 (84 dmg) {stosój tylko gdy grasz przeciwko początkującym lub wiesz że przeciwnik zrobi w miare wolny cios)
d+3+4,u/f+4,f+1,b+2~1,b+2~1,f+1+2 (86 dmg)
d+3+4,d+1+2,N,b+2~1,b+2~1,f+1+2(85 dmg)
4~4~1,b+2~1,b+2~1,f+1+2(86 dmg)
i to na razie tyle reszte podam jak lepiej poznam tę postać( a tak apropos dziadu jest rzeczywiście silniejszy niż się wydaję) {Pozatym to dziadek mojej ulubionej Xiajki }
Di twoja Panda w Wawie była naprawde niezła żal mi było trochę francuza
megawypasboss pisze:
Juggle dla Wanga:
1~1,1_df+1,1: b+2,1 b+2,1 f,f+1+2
hopkick: 2 b+2,1 b+2,1 f,f+1+2
sciana: qcf+2
Pamietajcie, ze super rzut Wanga za pol kreski mozna wbuferowac w crouchdasha.
Wang to szmata.
Mastachi pisze:
najlepsze ciosy:
f+1+2
df,df+2+4
df+1+2
FC,df+4,3
SS+1+2
qcf+2
Wogole wiekszosc jest dobrych. A kolesia przy scianie mozna tak wymeczyc, w polaczeniu z mega hardowami ze przesada. Postac dla lamerow...
megawypasboss pisze:
FC df+4,3 NC - tym mozna kogos zgladzic pod sciana, jesli ma slabszy refleks albo trudne dni, a jak nie, to przynajmniej zirytowac. Moim zdaniem to praktyczniejszy low niz wiele podcinek z super kontynuacjami.
SS+1+2 - jak nie wiecie, co w tym fajnego, a nie gracie z porzadnym Wangiem, to zerknijcie na framedate.
df+2,1 NC - nie jest to najlepsze wybicie w grze, w porzadku, ale jesli ktos nie ma w zwyczaju prob wyrwania sie z rzutu, tylko woli sie schylac, to bedzie plakal, tracac energie po kazdym podbiegnieciu Mistrza Wanga. Na szczescie drugi cios jest odpowiednio karalny i chyba trudno jest go wbijac na wzrok, jesli pierwszy trafil.
WS+4 - karalny, ale tez swietnie karze, bo jest superszybki i po nim wchodzi specjalny rzut na techrolla.
Rzuty - ruszasz sie: mozesz czyms dostac. Lezysz: rowniez mozesz czyms dostac.
df,df+2+4 - pozniej podbieg, df+1,1 i ten jeden, biedny juggle. Wszyscy to znaja i na pewno lubia, jak i ja lubie.
d+4,1_d+4,4 - no co ja poradze, ze mnie to denerwuje?
1~~1,1 - o tym nie trzeba chyba tez wspominac.
Wprawdzie kiedy patrze na obsade roznych turniejow i nagran z walk, to nie uwazam Wanga za top 5 postaci w tej grze. Ale co z tego.
tHrol pisze:
Raq103 pisze:
A na ścianę co dawać? Kiedy koleś jest wysoko?
deathfist
f+1+2
A na wysoką ściane 4,2,3
Lepszych nie znam do dziada.. I bodaj lepszych nie ma..
BTW. Wang to szmata Ale to każdy wie
thunderleg pisze:
Widze ze dziadziusiem malo osob pogrywa . Ale trzeba im to wybaczyc bo nie wiedza jaka sila tkwi w starcu . Ma bardzo silne i szybkie ciosy plus wiele wybitek... teraz kilka combosikow.
f+1+4, b/d+1+2 ,b+2,1,d/f1,1, wall, qcf+2 (151dm )
d+3+4, d/f+1,1, b+2,1 b+2,1, d+2,1+2
d+3+4, d+1+2, b+2,1 b+2,1, qcf+2 lub f+1+2
Di pisze:
Po f+1+4 można robić u/f,N+4.
d+3+4 nie daje gwarantowanych wybitek. Owszem, jest spora przewaga na trafieniu (chyba ponad +20), ale przeciwnik z jej powodu nie może się ruszać - może natomiast blokować.