Kiedyś o nas wspomną "Dawno, dawno temu w odległej galaktyce czekano na SFO:MG. Dzisiaj w XXII wieku wiadomo, że projekt padł." - niusów o projekcie brak.
Daję temu czas do wydania SFIV na PieCa, bo potem mi to wisi. Mam nadzieje, że projekt nie będzie sie przeciągał jak Duke Nukem Forever
Street Fighter Online: Mouse Generation
Moderatorzy: ModTeam, 2DModTeam
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
- Arris
- Grand Master
- Posty: 423
- Rejestracja: 05-05-2007, 18:12
- Lokalizacja: Z nienacka :O
Re: Street Fighter Online: Mouse Generation
aha...ok dzieki Kemot za info
- ryu116
- Elite player
- Posty: 110
- Rejestracja: 28-10-2007, 11:20
Re: Street Fighter Online: Mouse Generation
Ja znalazłem coś całkiem ciekawego
- op z gry
- gameplay (animacja i tak nawala)
- op z gry
- gameplay (animacja i tak nawala)
Hitomi Takahashi fan
https://video.google.pl/videoplay?docid ... &plindex=0
https://video.google.pl/videoplay?docid ... &plindex=0
- Arris
- Grand Master
- Posty: 423
- Rejestracja: 05-05-2007, 18:12
- Lokalizacja: Z nienacka :O
Re: Street Fighter Online: Mouse Generation
tjaaa...ale zeby sie zarejestrowac trzeba napisac swoje dane w kanji...wiem o tym bo sam probowalem
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Street Fighter Online: Mouse Generation
Te Kanji to myślałem, że Perfect KO dotyczy.
Na razie to na tych klipach widać raczej practice albo już OOS, bo drugi player nic nie robi
Na razie to na tych klipach widać raczej practice albo już OOS, bo drugi player nic nie robi
- ryu116
- Elite player
- Posty: 110
- Rejestracja: 28-10-2007, 11:20
Re: Street Fighter Online: Mouse Generation
No to raczej pratice Ale widać że klienta koleś znalazł (ja dalej nie znalazłem XD.kemot722 pisze:Na razie to na tych klipach widać raczej practice albo już OOS, bo drugi player nic nie robi
A co do kanji to co to za problem. Wchodzisz na jakąś jap. stronkę i kopiujesz byle jaki wyraz (no chyba że nie działa opcja "kopiuj/wklej")Arris pisze:tjaaa...ale zeby sie zarejestrowac trzeba napisac swoje dane w kanji...wiem o tym bo sam probowalem
Hitomi Takahashi fan
https://video.google.pl/videoplay?docid ... &plindex=0
https://video.google.pl/videoplay?docid ... &plindex=0
- Seven
- Student
- Posty: 34
- Rejestracja: 18-11-2007, 12:33
- Lokalizacja: krk
Re: Street Fighter Online: Mouse Generation
Pewnie znalazł linka na stronie Capcomu...ryu116 pisze: No to raczej pratice Ale widać że klienta koleś znalazł (ja dalej nie znalazłem XD.
Jak chcecie mogę napisać krok po kroku jak się zarejestrować/odpalić tego SF.
Dla mnie jest naprawdę zajawkowy. Nie grałem prawie w żadnego sf wcześniej ale z tego co widzę ilość ciosów jest podobna. (Chyba [bo mam na razie tylko jedną postać]) każdy ma 4 combo stringi, z których niektore można skończyć na dwa sposoby. Są speciale, które można zmieniać podczas gry, a najlepszą rzeczą są air dashe, których można robić po parę, są też super jumpy i air comba wysooko w górze. Także jak na sf to fizyka gry całkiem niepodobna do innych części, ale dla mnie git.
Co do gry gra się dynamicznie i ciekawie, versus jest tylko online ofc, ale jest tez practise.
Co do lagów to sam mnie wiem. Czuć, wiadomo, ale i tak da się pograć bez jakiś większych problemów.
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Street Fighter Online: Mouse Generation
Czyli tak jak w versusach capcomu.Seven pisze:są też super jumpy i air comba wysooko w górze. Także jak na sf to fizyka gry całkiem niepodobna do innych części
Seven, najważniejsza sprawa:P Gameplay nie zniechęca? Granie w bijatyki na myszcze jest chyba bardziej harcorowe niz w strategie na padzie.
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Street Fighter Online: Mouse Generation
Ja grałem w Age of Empires III na komie, ale najbardziej nie lubię FPP na padzie Z kolei granie myszką w bijatyke może sie okazać ciekawym doświadczeniem.
Hmmm... Lewy klawisz - Punch, prawy klawisz myszy - Kick.... Ciosy charge'owalne będą hardcorem
Hmmm... Lewy klawisz - Punch, prawy klawisz myszy - Kick.... Ciosy charge'owalne będą hardcorem
- Seven
- Student
- Posty: 34
- Rejestracja: 18-11-2007, 12:33
- Lokalizacja: krk
Re: Street Fighter Online: Mouse Generation
Jeśli chcesz sobie pograć for fun, czy napisać koniciła do kogoś, zrobić sobie postać i nią pograć (chociaż tego jeszcze nie rozkminiłem) to na pewno ta gra jest o wiele lepsza niż jakies darmowe shity. To taka gra dla każdego kto zawsze chciał być na tyle pro, żeby pokonać kogoś w bijatykę jedna reka:p
A gameplay:
System wyprowadzania ciosów wygląda tak:
Lewy klawisz to punch, prawy to kick
Chodzi się poprostu ruszając myszą w prawo/lewo, góra podskok wiadomo.
Ciosy wyprowadza się przytrzymując klawisz i przeciągając go, np. przeciągając punch przed siebie rzucamy hadoukenem, kicka przeciągając przed siebie chun-li robi te szybkie kopy na jednej nodze, nad siebie spinning kick, itp
Rzut to 2 klawisze naraz
Speciale używa się naciskając rolkę, czy co tam się ma jako trzeci klawisz myszy, rolką zmienia się speciale.
Blok jest chyba na neurtalu, chociaż zawsze trzymam w tył odruchowo już.
Także nawet ciekawie rozwiązane, przynajmniej na tyle, że nie spinasz się podczas gry że coś tam jest niewygodnie.
Ot taka gra ciekawostka na chwilę, chociaż ludzie masterują.
Granie w rtsy na padzie to dla mnie totalne nieporozumienie btw
A gameplay:
System wyprowadzania ciosów wygląda tak:
Lewy klawisz to punch, prawy to kick
Chodzi się poprostu ruszając myszą w prawo/lewo, góra podskok wiadomo.
Ciosy wyprowadza się przytrzymując klawisz i przeciągając go, np. przeciągając punch przed siebie rzucamy hadoukenem, kicka przeciągając przed siebie chun-li robi te szybkie kopy na jednej nodze, nad siebie spinning kick, itp
Rzut to 2 klawisze naraz
Speciale używa się naciskając rolkę, czy co tam się ma jako trzeci klawisz myszy, rolką zmienia się speciale.
Blok jest chyba na neurtalu, chociaż zawsze trzymam w tył odruchowo już.
Także nawet ciekawie rozwiązane, przynajmniej na tyle, że nie spinasz się podczas gry że coś tam jest niewygodnie.
Ot taka gra ciekawostka na chwilę, chociaż ludzie masterują.
Granie w rtsy na padzie to dla mnie totalne nieporozumienie btw
- Arris
- Grand Master
- Posty: 423
- Rejestracja: 05-05-2007, 18:12
- Lokalizacja: Z nienacka :O
Re: Street Fighter Online: Mouse Generation
hmm to nawet fajna gra moze byc
jakbys mogl i mial czas to zrob takie ''krok po kroku''
jakbys mogl i mial czas to zrob takie ''krok po kroku''