Odpowiedz do tematu
Tekken idealny?
Autor Wiadomość
JJxenon 
Master



Dołączył: 16 Sie 2007
Wysłany: 20-03-2008, 20:56   

Dobra DI :D żle sprecyzowałem to zdanie " Owszem Mishimy są bardzo potężne ( bo gram nimi ^^) " :P . Zgodzę się natomiast z drugą kwestią że ten juggle co napisałeś kroi nieżle pasek :P
_________________
https://jjxenon.deviantart.com/
 
 
 
Di 
Grand Master



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-03-2008, 21:00   

Nie o to chodzi. Ciężko o to, żeby postać była mocna dlatego że dana osoba nią gra. W zasadzie jedynymi wyjątkami (w przypadku Tekkena) są Knee oraz MDJ.
 
 
 
!Dan! 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: JK3, Tekken 3, Tekken: Dark Resurrection, Quake 3: A.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2006
Skąd: Kraków ^^
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 23-03-2008, 23:34   

Cytat:
Podsumowując Tekken jest fajną bijatyką i gdyby wywalić te monstra byłby nareszcie poważny , bo DOA , VF nie mają takich wybryków jak produkt namco . Amen !

Nie no ludzie... Kuma ma klimat i może zostac :P Natomiast Gon to... lekko mówiąc pomyłka.
DOA i VF nie mają takich rzeczy bo to są zupełnie inne gry. Łączy ich tylko wspólny gatunek a cała reszta jest inna. Gdyby Tekken był podobny do, dajmy na to DOA, to mielibyśmy... inną wersję DOA. Tekken się różni i tak jest lepiej, bo Tekken to Tekken i za to go kochamy :P
_________________

 
 
 
Liberty 
Student


PSN ID: CheeseOfTheDay
Dołączył: 29 Paź 2006
Wysłany: 25-03-2008, 10:38   

szyper napisał/a:
Zgadywanki sa ok, kazda postac w sumie to ma. Niemal wszystkie takie da sie zablokowac na reflex, ale wymaga to dluuuuugiego granie (np cd4 KAZa i DJa blokuje jedna osoba na swiecie na reflex :) ).

Szyper nie da się zablokować szybkiego hella na reflex:). Pełna animacja trwa 16 klatek z czego 2 pierwsze praktycznie nie różnią się niczym od 2 pierwszych klatek animacji większości ciosów. Czyli można powiedzieć że rozpoznawalna animacja hella trwa 14 klatek. Tyle co EWGF dj'a, nikt się nie schyla pod ewgf'em DJ'a na reflex:P.
Jeżeli ktoś zbyt często blokuje Hella to albo ta druga osoba zbyt często go robi, albo jest przewidywalna ze zgadywankami, albo robi dłuższą wersję hella którego animacja trwa 20 klatek, to już wystarczająco długo.

Aha, mnie tam w Tekkenie na razie wszystko pasuje:P
 
 
szyper 
Grand Master



Dołączył: 15 Wrz 2007
Wysłany: 25-03-2008, 12:48   

popatrz na walki knee. nigdy nie lyka ws2 z dasza lub innego mida, np ff2, schyla sie tylko na hella. on to robi na reflex.
_________________
POZDRO&POCWICZ
 
 
Liberty 
Student


PSN ID: CheeseOfTheDay
Dołączył: 29 Paź 2006
Wysłany: 25-03-2008, 20:29   

To się nazywa taktyka, przewidywanie, doświadczenie:P.

Oglądam walki Knee z moimi ulubionymi DJ'ami i widzę jak w każdej walce łyka więcej hellow niż blokuje. Czasami randomowo się schyli i zablokuje szybsze low'y jak d+4 czy hell lub uniknie jakiegoś puncha. Innym razem przewidzi że pójdzie hell, no ale jak taki qudans puszcza 5 hellow na rundę to wypada czasami się schylić:P. Taki shou jest mniej przewidywalny, ma ciekawszy mind game, i juz Knee tak nie blokuje mu tych hellow.
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 25-03-2008, 20:40   

Najstarsi 'miszczowie' podwórkowi wiedzą, że walcząc z tymi mniej przewidywalnymi kucanie po prostu się nie opłaca w tej grze ;) .
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
szyper 
Grand Master



Dołączył: 15 Wrz 2007
Wysłany: 25-03-2008, 20:41   

oczywiscie ogladasz glownie casuale. Poogladaj turniejowe, najlepiej z koncow tdr :)
_________________
POZDRO&POCWICZ
 
 
Pychu 
Elite player



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: sf3rd, mvc, xmvsf
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2007
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 26-03-2008, 08:26   

idealny tekken to taki w ktorym kazda postac by wymagala miszimo/podobnego manuala i skilla :P no bo troche jest nie teges ze jedna postac zabija przy pomocy b+1 a inna robi to za pomoca hcf,f,d/f,d,iwr,iws+1+2+4+5 o_O

Dziekuje za uwage :p
_________________
 
 
 
szyper 
Grand Master



Dołączył: 15 Wrz 2007
Wysłany: 26-03-2008, 12:12   

tak, ale postacie manualno wymagajace sa proste jesli chodzi o samo uzywanie. Nie trzeba za bardzo myslec grajac mishimami, balans jest :D . Jedyna pstac wymagajaca wszystkiego co najlepsze w tekkenie to HWO (czasem king) :)
_________________
POZDRO&POCWICZ
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 27-03-2008, 22:20   

Dumian napisał/a:
Tak mnie naszło na nowy temat przy okazji rozmowy z KingKYm. Tekken idealny nie jest to wiadomo od dawna (a może jest?;) ale co zmienilibyście aby stał się lepszy? Jakie elementy gry są już na tyle dobre, że nie trzeba ich zmieniać? Luźny temacik na różne subiektywne kwestie.


W zasadzie to nie ma gier idealnych. Poza tym każdy to odczuwa stricte subiektywnie. Dla jednego idealny Tekken będzie bez Stevensona a dla innego bez udziwnień typu Kuma (tudzież bardziej aktualne - Bob ).

Jak dla mnie seria idzie w dobrym kierunku. Weźmy przykładowo takie areny zmagań. Zarówno coś dla miłośników TTT oraz poprzednich odsłon , jak i pasjonatów T4 (choć tu nie do końca).

A i ostatnio zaczyna się psioczenie na Nancy.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Tekken 3 - 5 jaki emulator do tego i jak skonfigurowany
Tekken 6: Bloodline Rebellion na Play Station Portable???
Tekken Tag Tournament 2 zablokowany tryb vs Battle xbox360
Tekken DR PSP - jak wrócić do menu głównego?
Tekken Tag Tournament 2 zablokowany tryb vs Battle
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group