Odpowiedz do tematu
Bijatyka idealna?
Autor Wiadomość
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 12-04-2008, 18:32   

The Way of the Exploding Fist jest na pewno bardziej wyważony od IK. Pomijam fakt, że był pierwszy i jest zwyczajniej lepszy. Przyczyną zaś narzekania w dzisiejszej dobie na brak balansu jest IK+, ale zawsze można zwalić winę na bogu ducha winne namco :( .
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
s[h/z]inden 
Grand Master


PSN ID: sh-zinden
Zagram w: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2008
Skąd: Wałcz
Wysłany: 12-04-2008, 21:31   

Sylvan Wielki napisał/a:
Cytat:
"Fighting Force" na PSX xD, macie interaktywne otoczenie, mase rozwalania i brak przesadzonych bossów xD

I niezły multiplayer dodaj xD


tak, nigdy nie zapomne, jak kumpel bral smashera i niszczyl mi zycie atakiem z rozbiegu...
trudna i calkiem realistyczna to gierka byla xD

te bijatyki co robia teraz to nie to samo... wszystko wyglada inaczej od strony graficznej, a systemy sa jako tako podobne... (no w sumie chodzi o pozbawienie paska zycia przeciwnika.

ja chcialbym pograc w jakas nowoczesna wersje bushido blade (bez paskow zycia, to bylby realizm :) ), albo, zeby zrobili jakiegos nowego porzadnego (w koncu) toshindena (bo jak na 1998, to bat3 byla fajna :chytry: )
_________________
hej Gość!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 13-04-2008, 10:48   

https://www.youtube.com/watch?v=6BOXR008V2I Niesamowity sentyment i wspomnień czar.
_________________
 
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13-04-2008, 13:09   

Jak już jesteśmy przy oldsqlu to wymiata ta gierka chociaż do ideału jej pewnie trochę brakuje. Fajna muzyczka w tle :)
No i oczywiście Turtlesy (filmik 1, 2), sporo masterowałem tą bijatykę (karteczki z ciosami i te sprawy) a i tak nigdy nie naumiałem się wszystkich specjali :D
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 13-04-2008, 17:45   

Dzięki Dumian za link do "tej gierki", bo nie pamiętałem do tytułu, a pamiętam, że jako dzieciak grałem w nią jak opętany :D
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON rozpocznie treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie od września 2018. Trwają zapisy. Zapraszamy!
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 16-04-2008, 13:10   

Tak, obie doskonale pamiętam. O ile pierwsza była taka sobie , to o tyle Żółwie.... wprost zachwycały.... Tylko ten przesadzony Shredder.... ><'
_________________
 
 
 
janix 
Master of the Shakers


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Sty 2007
Wysłany: 19-05-2008, 13:10   

Tak żółwie... Pamiętam. Znałem tam wszystkie ciosy. Później szukałem bugów.
Poprzez walkę z komputerem nabrałem duuużo złych nawyków (np. granie na punkty - przegrywanie rundy, zeby w następnej zrobić perfect i uzyskać maximum punktów) i kumpel, który o wiele mniej ode mnie grał, wygrywał ze mną.

Mój brat odkrył ciekawy bug. Trzeba mieć Dona i zebrać kulkę. Don jako jedyny może odpalić kulkę w powietrzu (d,f+B). Bug polega na tym, ze odpalamy specjala donem (d,u+A - ciezkie do zrobienia na klawie) i wypuszczamy kulkę nad planszą ! Don uzyskuje nieśmiertelność !!! do pierwszego zadanego celnie ataku, czyli najlepiej zrobic rzut, bo odejmuje najwiecej.

Akcja wygląda mniej więcej tak: łapiemy kulkę (d+B jeśli ktoś nie wie) i potem d,u+A i błyskawicznie d,f+B - trzeba to zrobic bardzo szybko.
A-kop
B-punch
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 07-06-2008, 15:02   

janix napisał/a:
Mój brat odkrył ciekawy bug. Trzeba mieć Dona i zebrać kulkę. Don jako jedyny może odpalić kulkę w powietrzu (d,f+B). Bug polega na tym, ze odpalamy specjala donem (d,u+A - ciezkie do zrobienia na klawie)


Dlatego grałem w to na NES.
_________________
 
 
 
MatiByd 
Master



PSN ID: matt.poland7
Dołączył: 27 Lip 2008
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 07-08-2008, 20:26   

Za bijatyke idealną uznaje Tekkena 2.Poprostu:odpowiednie wybranie postaci,odgłosy po zadaniu ciosu,muzyka,desing postaci i aren.Ale nie jest do końca wspaniała.Ponieważ Theater Mode jest exclusivem w wersji Kraju Kwitnącej Wiśni.
 
 
mmaruda 
Beginner


Dołączył: 23 Sty 2009
Wysłany: 29-01-2009, 00:44   

Ja sporo spodziewam się po Street Fighterze 4, ale zobaczymy.

Póki co powiedziałbym, że z 2D to Mortal Kombat 2 i Street Fighter Alpha 3, z 3D no Tekken.

Natomiast każdej z nich daleko do mojego wymarzonego ideału.

Dla mnie ideał to coś z animacją i różnorodnością stylów walki Tekkena, ale bez bullshitowych postaci, fireballi i innych hadukenów. Żeby walka prezentowała się jeszcze bardziej realistycznie, bez juggli z realistyczną animacją upadków i wstawania. Żeby ciosy wchodziły twardo jak w Tekkenie, ale żeby dźwięki nie były z kosmosu, tylko choćby jak w filmach kung fu (powinni zatrudni etatową babę z mokrą szmata).

Do tego idealna gra powinna mieć przystępny system dopasowany do możliwości kontrolerów (niestety większość padów ma jeden krzyżyk zamiast 4 osobnych kierunków i w Tekkencu czy Virtua Fighterze to się średnio sprawdza w porównaniu z Dual Shockiem przy tych wszystkich skośnych kierunkach). Ogólnie powinno być tak żeby każdy noob szybko opanował wszystkie ciosy dla dowolnej postaci, ale żeby mistrzostwo polegało na wykminieniu, których kiedy użyć i jak łączyć je w skuteczne comba.

Blokowanie powinno też zależeć od gracza, tzn powinno być aktywowane jakimś guzikiem i wyglądać realistycznie, nie tam, że koleś krzyżuje pięści, tylko powinien każdy cios osobno zablokować ręką no i wszelkie reversale też obowiązkowe są. Fajne byłyby też bloki niskich kopnięć nogami, coś jak Jet Li odstawiał w "Pewnego Razu w Chinach".

Potrzebna też jest krew, ale z umiarem nie jak w MK, tylko żeby np przy mocniejszym ciosie w ryło coś chlapnęło, żeby było widać, że koleś oberwał i ma np rozcięty łuk brwiowy, albo wypluwa zęba. Powinny też być fatale, ale nie znów zjadanie głowy tylko np po skończonej walce oszołomiony przeciwnik próbowałby się podnieść i po wklepaniu kombinacji nasz zawodnik podchodziłby do niego i skręcał kark albo łamał kręgosłup.

W skrócie dla mnie idealna nawalanka musiałaby w realistyczny i brutalny sposób przedstawiać walkę i być łatwa do opanowania w podstawach, ale pozwalać na dużą kreatywność zaawansowanym graczom zamiast skupiać się na wklepywaniu 10 guzikowych kombinacji żeby dobić przeciwnika do ściany.

No i w grze idealnej powinien być jeszcze Tong Po - najlepiej jako ukryta postać do odblokowania :)
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 29-01-2009, 08:41   

To jak każdy chyba. Średnia rzędu 98% napawa optymizmem.
_________________
 
 
 
Milly 
Elite player



PSN ID: Milly
Dołączyła: 27 Paź 2008
Skąd: IRL<->JP
Wysłany: 29-01-2009, 11:23   

idealna bijatyka to ta w której grający obrywa także. Może do nowej Wii z 2012 roku zamontują graczowi bioport? Tylko....kto takiego gracza ubezpieczy od urazów ;p
Idelana bijatyka: różnorodność stylów, areny w których można coś rozpier...hmhm..., no i najważniejsze: realizm (żadnego fruwania czy odbijania się od podłogi na wysokośc 3-go piętra).
_________________
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 29-01-2009, 16:09   

Milly napisał/a:
Może do nowej Wii z 2012 roku zamontują graczowi bioport? Tylko....kto takiego gracza ubezpieczy od urazów ;p

W najnowszym PSX Extreme napisali, że specjaliści porównali korzystanie z Wii-lota do wysiłku tenisisty. Zalecają ochraniacze, ale przede wszystkim umiar w użytkowaniu by uniknąć urazów stawów i naderwaniu mięśni ;)

A tak wracając do tematu... :P

Guilty Gear może jakiś tytuł połączyłby z Fighting Vipers w bijatykę 3D. W obu bitkach postacie używają nie tylko ciosów, ale także broni niekonwencjonalnej: kotwica czy kij bilardowy (GG), gitarą elektryczną czy deskorolką z zamachu (FV). Ciekawy jestem co by z tego wyszło, bo granie zarówno Guilty Gear XX #Reload, jak i Fighting Vipers sprawia mi nie mało przyjemności :D
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON rozpocznie treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie od września 2018. Trwają zapisy. Zapraszamy!
 
 
Arris 
Grand Master
beep!beep!



Dołączył: 05 Maj 2007
Skąd: Z nienacka :O
Wysłany: 29-01-2009, 16:56   

kemot722 napisał/a:
gitarą elektryczną czy deskorolką z zamachu (FV)

albo super pod wzgledem technologi misiem...albo z roweru komus tak przywalic :D
taa fighting vipers to gra godna uwagi ^^
 
 
 
SFan 
Beginner



Dołączył: 29 Wrz 2010
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 13-10-2010, 23:50   

W każdej z bijatyk jest się do czego przyczepić zapewne ale...

Żółwie na NES'a, co prawda mało postaci ale ta gra jak na taką konsolkę wprost mnie zachwycała i nawet teraz od czasu do czasu sobie odpalę (już na emulatorze) by popykać i powspominać.

Street Fighter IV - gra spełniła moje oczekiwania w każdym aspekcie i pewnie będzie masa ludzi, którzy się ze mną zgodzą i znajdzie się dużo takich, którzy mnie nie poprą ale dla mnie ta bijatyka to ideał, wiem, że idealnej bijatyki nie ma bo upodobania są różne przez co i opinie ale tak jak wyżej napisałem ta gra to produkcja, na którą czekałem.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
stara bijatyka, nie znam nazwy proszę o pomoc
Kampania antypiracka- oni-nielegalni
Którą serię bijatyk cenisz sobie najbardziej?
Bijatyka dla wielu graczy
Bijatyki z trybem online - dyskusja ogolna
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group