a' propo p2p jeszcze... już nie będe odpisywał na Wasze zażalenie itd. (bo to, że gra działa dobrze, nie znaczy, że offline..).
Jednak.. Dzisiaj grałem z AC. Były warunki, jakie osiągam z niewielką ilością osób z Honmaru, mimo, że kolo jest z zagranicy. Poróbcie coś z netami, plz.
TK3Online All Stars Tournament - Double Elimination
- szyper
- Grand Master
- Posty: 340
- Rejestracja: 15-09-2007, 10:23
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: TK3Online All Stars Tournament - Double Elimination
Oczywiście opisałem to wyłącznie na swoim przypadku, choć szczerze nie chce mi się wierzyć, że takie pato działo się tylko u mnie, zaś wszyscy inni od pierwszego meczu poczuli się jak na konsoli (podkreślam że chodzi tu o tekken 3 na psxa lub na ps2 na Arcade History, a nie drka czy tk5). Być może ja mam coś z netem, K' z którym też przerobilem ten temat miał podobne odczucia i pewnie też może mieć coś z netem. Ja podkreślam tylko fakt, że do p2p trzeba się przyzwyczaić, żeby grać podobnie jak do serva, z tym, że p2p to nie jest tak nagłaśniany 'tk3 offline po sieci'. Różnica jest bardziej niż subtelna. Oczywiście na p2p nie grałem zbyt długo, dlatego też mówie, że z czasem to podejście może się zmienić - kwestia przyzwyczajenia, ale spodziewałem się, że osiągając dobrą prędkość cała reszta będzie bez zarzutu i nie trzeba będzie przy tym wcześnie siedzieć. Załapałem zonka co w sumie nawet wyszło mi na dobre bo mam kolejną motywację by w to jeszcze pograć ... kiedyś .
Mam jeszcze jedną teorię - klawa autentycznie laguje, ale musiałbym zagrać na niej offline, żeby mieć pewność .
EDIT: szyper - nikt tu się nie żali. Wręcz przeciwnie, mnie pociesza taki stan rzeczy
Mam jeszcze jedną teorię - klawa autentycznie laguje, ale musiałbym zagrać na niej offline, żeby mieć pewność .
EDIT: szyper - nikt tu się nie żali. Wręcz przeciwnie, mnie pociesza taki stan rzeczy
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- szyper
- Grand Master
- Posty: 340
- Rejestracja: 15-09-2007, 10:23
Re: TK3Online All Stars Tournament - Double Elimination
z tym, że napisałem też, że tylko z niektórymi gra się dobrze (z K' grało mi się najwyżej średnio, ciągle takie krótkie ścinki).
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2944
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: TK3Online All Stars Tournament - Double Elimination
Powrót tematu p2p w tym turze - to się musiało zdarzyć
Nie ma co tu spekulować bo u różnych osób gra może chodzić różnie ale fakt jest jeden: p2p od offline na dobrych netach różni się tylko minimalnym opóźnieniem, które i tak jest dużo mniejsze niż standardowo na serwerach. Jeśli ktoś ma jakieś większe zastrzeżenia (ścinki, niełapanie inputu, lagi) to jest po prostu kwestia neta (ewentualnie jakiś problemów z kompem, antywirami itp.) ale to żaden argument na nie dla p2p. Takie są po prostu realia gry online - słaby net, słabe warunki, p2p stawia po prostu większe wymagania dla łącza (jakości połączenia a nie przepustowości). Poza tym chyba o p2p lepiej by było pisać tutaj, po coś w końcu ten temat powstał
PS. Piszę oczywiście jaka jest ogólna zasada bo jak wiadomo z kompami bywa różnie i zawsze mogą się trafić jakieś wyjątki od reguły. Przykład: OOS na p2p podczas gdy na serwerze go nie ma (słyszałem o takim przypadku, ile w tym prawdy to nie wiem), jednak i tutaj dopatrywałbym się problemu raczej po stronie jakości łącza, ewentualnie coś z konfigiem na kompie.
Nie ma co tu spekulować bo u różnych osób gra może chodzić różnie ale fakt jest jeden: p2p od offline na dobrych netach różni się tylko minimalnym opóźnieniem, które i tak jest dużo mniejsze niż standardowo na serwerach. Jeśli ktoś ma jakieś większe zastrzeżenia (ścinki, niełapanie inputu, lagi) to jest po prostu kwestia neta (ewentualnie jakiś problemów z kompem, antywirami itp.) ale to żaden argument na nie dla p2p. Takie są po prostu realia gry online - słaby net, słabe warunki, p2p stawia po prostu większe wymagania dla łącza (jakości połączenia a nie przepustowości). Poza tym chyba o p2p lepiej by było pisać tutaj, po coś w końcu ten temat powstał
PS. Piszę oczywiście jaka jest ogólna zasada bo jak wiadomo z kompami bywa różnie i zawsze mogą się trafić jakieś wyjątki od reguły. Przykład: OOS na p2p podczas gdy na serwerze go nie ma (słyszałem o takim przypadku, ile w tym prawdy to nie wiem), jednak i tutaj dopatrywałbym się problemu raczej po stronie jakości łącza, ewentualnie coś z konfigiem na kompie.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- Dismaster
- Grand Master
- Posty: 353
- Rejestracja: 15-04-2006, 23:39
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Re: TK3Online All Stars Tournament - Double Elimination
OOS wystepuje na p2p, potwierdz K'
Before you see the light you must die...
- K'
- Support
- Posty: 805
- Rejestracja: 19-09-2006, 13:34
- Kontakt:
Re: TK3Online All Stars Tournament - Double Elimination
Potwierdzam No wiadomo czasami aż zbyt często....
A takto to miało być chyba jakieś podsumowanie jak tam poszło w oldsql i newsql i takie tam ?
No i jeszcze jedno - jest błąd w rozpisce DE pod koniec Yamady nie ma wpisanego w ostatnich walkach LB...
[ Komentarz dodany przez: Dumian: 29-05-2008, 14:20 ]
Racja, dzięki za info, już poprawiłem.
A takto to miało być chyba jakieś podsumowanie jak tam poszło w oldsql i newsql i takie tam ?
No i jeszcze jedno - jest błąd w rozpisce DE pod koniec Yamady nie ma wpisanego w ostatnich walkach LB...
[ Komentarz dodany przez: Dumian: 29-05-2008, 14:20 ]
Racja, dzięki za info, już poprawiłem.