Virtua Fighter 5 R
Moderator: ModTeam
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Virtua Fighter 5 R
Ale nie bierzmy pod uwagę takich starych gier jak VF2 kiedy ten gatunek dopiero co na dobrą sprawę raczkował i w których każda postać juggem typu PPPd+K kosiła ponad pół paska, a sama gra była mega uboga systemowo (z dzisiejszego punktu widzenia). A przegrana Liona z masterem Eileen wcale nie jest taka pewna bo to przecież nie chodzi tylko o siłę postaci. Liczą się też takie elementy jak ogranie na postać przeciwnika, znajomość systemu itd.
Tier Lista to tylko 'gołe' zestawienie możliwości i potencjału postaci.
Tier Lista to tylko 'gołe' zestawienie możliwości i potencjału postaci.
- Waaagh
- Student
- Posty: 59
- Rejestracja: 01-10-2008, 16:48
- Lokalizacja: oklice 3City
- Kontakt:
Re: Virtua Fighter 5 R
Albo jednak jestem pusty i niereformowalny, albo za słaby dla nowych gier. Autentycznie dla mnie sysem w VF5 się na prawdę bardzo niewiele różni od tego z VF2. To co dla wielu jest zaletą od części czwartej (brak high jump) dla mnie jest wadą, ale to mało ważne.Yamada pisze:Ale nie bierzmy pod uwagę takich starych gier jak VF2 kiedy ten gatunek dopiero co na dobrą sprawę raczkował i w których każda postać juggem typu PPPd+K kosiła ponad pół paska, a sama gra była mega uboga systemowo (z dzisiejszego punktu widzenia). A przegrana Liona z masterem Eileen wcale nie jest taka pewna bo to przecież nie chodzi tylko o siłę postaci. Liczą się też takie elementy jak ogranie na postać przeciwnika, znajomość systemu itd.
Tier Lista to tylko 'gołe' zestawienie możliwości i potencjału postaci.
Autentycznie najważniejsze zależności rzut/high/mid/low frame rate'y ciosów niewiele się różnią od VF2. Uproszczenie przycisków dla rzutów/reversali to dla mnie żadna zmiana.
Możliwość chodzenia w pełnym 3D nie wpływa bardzo znacząco na rozgrywkę. 80% walk jak nie więcej i tak odbywa się przy pomocy ruchów obejmujących zwykłe przód/tył.
Ok, rozpisałem się jak zwykle nie na temat (patrz topic) i strasznie konserwatywnie. Za stary na to wszystko jestem
PS. Nie banujcie mnie za Offtopy.... czasem tak mam, ale robię to nieświadomie i głównie po to, aby rozruszać towarzycho...
Virtua Fighter RLZ
XboxLiveID: RealWaaagh
XboxLiveID: RealWaaagh
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
Re: Virtua Fighter 5 R
Waaagh jak ktokolwiek spróbuje Cie zbanować za offtopowanie o VF w dziale VF (i nie tylko ) to włączy mi się system ID (czytaj: zacznę drzeć ryja a baby to potrafią). Nie masz się co martwić i proszę Was ślicznie kontynuować temat.
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Virtua Fighter 5 R
Właśnie, rzuty - są "inne i takie same" zarazem. Wróciły 0fr throws z VF1-3, ale rame rzuty zostały bardzo spowolnione i dodano możliwość clashowania ich zwykłymi atakami w określonych warunkach (genialna moim zdaniem zmiana).
W Rce nie podoba mi się jedna zmiana systemowa - ściany. teraz to dosłownie miks ścian z TK5/6 (wall splat i tłuczenie goscia przypietego do sciany) i SC4 (można chyba posadzić 2 ściany - wysoką i niską). Ja wiem, ze dotychczasowe ściany są trochę randomowe i czasami wychodzą dziwne kąty, ale bardziej wolę chyba ten dotychczasowy system.
W Rce nie podoba mi się jedna zmiana systemowa - ściany. teraz to dosłownie miks ścian z TK5/6 (wall splat i tłuczenie goscia przypietego do sciany) i SC4 (można chyba posadzić 2 ściany - wysoką i niską). Ja wiem, ze dotychczasowe ściany są trochę randomowe i czasami wychodzą dziwne kąty, ale bardziej wolę chyba ten dotychczasowy system.
-
- Beginner
- Posty: 21
- Rejestracja: 02-10-2008, 12:18
- Kontakt:
Re: Virtua Fighter 5 R
imo sciany w Rce sa wypasione
no ale sciana sciana ale kazdy kto gra dluzej w vf5 wie ze ciezko jest sciane posadzic
w vf5 mozna bylo robic sciany za 110-120 dmg w R mocna nawet 140 wycisnac hehe, no ale wiekszosc tych "combosow" to staggery
waaagh system sie rozni i to sporooooo
masz przeciez 2 rodzaje evade, kilka crumpli(side crumple rulez!), ciosy crouchujace przeciwnika, ciosy obracajace przeciwnika, staggery(!), sciany, bounce catch throw
no jest tego troche hehe
to ze ty grasz w 5 jak w 2 to inna sprawa
no ale sciana sciana ale kazdy kto gra dluzej w vf5 wie ze ciezko jest sciane posadzic
w vf5 mozna bylo robic sciany za 110-120 dmg w R mocna nawet 140 wycisnac hehe, no ale wiekszosc tych "combosow" to staggery
waaagh system sie rozni i to sporooooo
masz przeciez 2 rodzaje evade, kilka crumpli(side crumple rulez!), ciosy crouchujace przeciwnika, ciosy obracajace przeciwnika, staggery(!), sciany, bounce catch throw
no jest tego troche hehe
to ze ty grasz w 5 jak w 2 to inna sprawa
Namuuuuuuuuu ^^
- Waaagh
- Student
- Posty: 59
- Rejestracja: 01-10-2008, 16:48
- Lokalizacja: oklice 3City
- Kontakt:
Re: Virtua Fighter 5 R
To jest to czego bardzo ciężko się oduczyć i co często mnie boli, ale czasem zauważam że odruchy z VF2 zaskakują wrogów, bo nikt się danego zagrania w danym momencie nie spodziewa, a jest nadal skuteczne.ghettokingsas pisze:to ze ty grasz w 5 jak w 2 to inna sprawa
Co do rozwoju VF to oczywiście jest masa zmian, ale sama gra, to stary, poczciwy VF.
Tak analizując to co poznałem w VF5, to wspominana w innym wątku Sarah, chyba uległa największej przemianie od VF2 do VF5. Całkowicie zmienił się jej styl walki (nawet już nie jest opisywany jako Jeet Kune Do)
Virtua Fighter RLZ
XboxLiveID: RealWaaagh
XboxLiveID: RealWaaagh
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Virtua Fighter 5 R
Sasowi chodziło raczej o to, że nie wykorzystujesz w pełni systemu a nie move listy.Waaagh pisze:ghettokingsas pisze: to ze ty grasz w 5 jak w 2 to inna sprawa
To jest to czego bardzo ciężko się oduczyć i co często mnie boli, ale czasem zauważam że odruchy z VF2 zaskakują wrogów, bo nikt się danego zagrania w danym momencie nie spodziewa, a jest nadal skuteczne.
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Virtua Fighter 5 R
No, powiem ci, że jeśli customy i setupy Akiry z VF2 wykorzystasz w VF5R to będziesz rzeźnik jak Chibita.Waaagh pisze:odruchy z VF2 zaskakują wrogów, bo nikt się danego zagrania w danym momencie nie spodziewa, a jest nadal skuteczne.
-
- Beginner
- Posty: 27
- Rejestracja: 21-03-2009, 08:20
- Lokalizacja: Z Kazachstanu xD
Re: Virtua Fighter 5 R
Za kilkanaście/dziesiąt lat będą takie dobre kompy ze emulowanie np.PS3 będzie łatwe jak emulacja C64.kemot722 pisze:simian_raticus napisał/a:
na emulatorze? hehe
"indyk myślał o niedzieli..." - marzyciel z Ciebie
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
-
- Beginner
- Posty: 27
- Rejestracja: 21-03-2009, 08:20
- Lokalizacja: Z Kazachstanu xD
Re: Virtua Fighter 5 R
Co jest trudnego w ściągnięciu emulatora i romu a potem odpalanie roma i potem tylko cieszenie sie z najlepiej emulowanej platformy na PC-tach ?SubZero pisze:A kto powiedział, że emulacja C64 jest łatwa?
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
-
- Beginner
- Posty: 27
- Rejestracja: 21-03-2009, 08:20
- Lokalizacja: Z Kazachstanu xD
Re: Virtua Fighter 5 R
I tak emulacja C64 jest łatwa.Jest taka łatwa że nawet PSP2 by sobie z nią poradziłNie myl emulacji z używaniem emulatora.
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: Virtua Fighter 5 R
PSP2 jak masz pisać takie głupoty to lepiej nic nie piszHwoarang2000 pisze:I tak emulacja C64 jest łatwa.Jest taka łatwa że nawet PSP2 by sobie z nią poradziłNie myl emulacji z używaniem emulatora.
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Virtua Fighter 5 R
Za kilkanaście lat, to już mało kogo będzie interesowała emulacja PS3 (PS4?)Hwoarang2000 pisze:Za kilkanaście/dziesiąt lat będą takie dobre kompy ze emulowanie np.PS3 będzie łatwe jak emulacja C64.
Najpierw niech SEGA wyda "R" na konsole Może przeniosą ten ładny Opening