Akira Yuki
Moderator: ModTeam
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
Akira Yuki
Akira Yuki w Virtua Fighter - taktyki, combosy, juggle oraz wszystko co dotyczy tej postaci.
Ostatnio zmieniony 17-11-2009, 01:14 przez Ana, łącznie zmieniany 2 razy.
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Akira Yuki
Skoro już jest taki dział ... Orientuje się ktoś może czyje walki na yt najlepiej oglądać ? Troche już ich widziałem, ale większość Akira playerów wydaje mi się średnia. Chodzi mi głównie o wersje na X360. Z góry thx za odp.
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
Re: Akira Yuki
Przejrzyj te 3 walki:
A także ten profil:
http://youtube.com/user/PlagueVFDC
Juz dawno nie ogladalam walk z VF5 (no poza Aoi), a teraz nie mam za bardzo czasu. To sa rzeczy ktore mialam pod reka
A także ten profil:
http://youtube.com/user/PlagueVFDC
Juz dawno nie ogladalam walk z VF5 (no poza Aoi), a teraz nie mam za bardzo czasu. To sa rzeczy ktore mialam pod reka
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Akira Yuki
Homestay i Ohsu Akira, jedni z najlepszych Akira playerów na świecie.
- Di
- Grand Master
- Posty: 495
- Rejestracja: 24-10-2006, 11:18
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Akira Yuki
Ohsu jest jakoś związany z pewnym Azjatą grającym Lee?
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Akira Yuki
a..nie wiem, nie orientuję się w jap/koreańskich graczach w Tekkena.
- Di
- Grand Master
- Posty: 495
- Rejestracja: 24-10-2006, 11:18
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Akira Yuki
Niby ma nick Oh Se, ale u nich nigdy nic nie wiadomo
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Akira Yuki
To może coś ode mnie.
Akira Yuki
Jedna z mych ulubionych postaci już od VF2. Uznawany przez znawców za top tier'a i przez gro osób za najpotężniejszą postać w VF4evo. Faktycznie Akira san to postać którą da się w mgnieniu oka pozbawić 1/2 life bar przeciwnika. należy jednak pamietac iż to niesłychanie skillowa postacć, o której sie mówi ,ze jest najtrudniejszą do perfekcyjnego opanowania - nawet Venom z GG, Lee z T4 czy Hwo z DR się umywają.
Akira przy tym to zawodnik, którym na dobra sprawę niespecjalnie da się kapić ( nie ma czym w zasadzie ) a i jego ilosc i jakość zagrań idących nisko nie powala na kolana - to nie Lion. Ot taki Hwoarang z Tekken 5.
Jeśli chodzi o poszczególne zagrania to skupie sie tak ogólnikowo na tych najważniejszych - by były jakiekolwiek podstawy.
Juggle Startery
ShRm - Shoulder Ram - FC,f+P+K
Najważniejszy JS Akiry. Szybki, silny, atak barkiem na mid . Wybija niezależnie od CH. jest bardzo priorytetowym atakiem ( bar ) i umożliwia potężne juggles. Wersję z FC stosujemy tylko gdy schylimy sie nad wysoko idącym atakiem ( horyzontalnie ) , ewentualnie po zablokowaniu sweep'a. Normalnie wykonujemy m-ShRm, czyli :
d/f,d/f,f+P+K
Musi byc tak szybko i precyzyjnie wykonane , jakby Akira atakował stojac.
Najlepiej na praktyce rób juggles 4x m-ShRm. jak bedzie ci wychodziło to jest ok.
Oczywiście nie jest tak ,ze barek nie ma wad. Krótki zasięg oraz kara na bloku to 2 najważniejsze. Co po nim robimy?
Proponuje :
-P,P, m-DbPm
-P, DLC
Czy juggl który uwielbiam :
m-ShRm,P,m-ShRm,m-DbPm.
Wykonanie może na początku zaskoczyć :
d/f,d/f,f+P+K, P , d/f,d/f,f+P+K, d/f,d/f,b,f+P
Ale jak juz odpowiedni timming wycwiczysz , bedziesz to raz po raz robił - istotne tu oczywiście bufferowanie jest. Oczywiście waznym elementem tutaj jest MC oraz odpowiedni stance, ale po kilku tys. walk bedziesz to mial opanowane do perfekcji.
Yoho - d/f,d/f+P
Nieco wolniejszy niż ShRm juggle starter ( ma też mniejszy priorytet ) ale równiez idzie na mid i zawsze umożliwia juggles. ma przy tym wiekszy zasięg niz barek i jest mocny.
Po nim równiez aplikujesz P,P, m-DbPm, lub P, DLC, albo m-ShRm,P,m-DbPm_knee
Czyli energy schodzi równiutko.
knee.
Wielbię to zagranie. :ninjadance: bardzo mocny JS na mid, wybija zawsze, umozliwia potężne juggles, ma znakomity priorytet (kolanko) świetnie rozbija wrogie RK, mało tego jako juggle ender po wszelakich wall hitach wybornie wprost się nadaje - vide SPoD(w)knee, czy juggle (sciana) kolanko.
Oczywiście nie ma tak dobrze, to jedno z najtrudniejszych zagrań w historri fighting games. Taki 3x just frame w jednym. Musisz K i G jednocześnie nacisnąc , G póścić momentalnie a K klatke później . najlepiej to poćwiczyć na treningu modek kafelkowy
- tu masz przedstawione przeze mnie juggles z 5x knee i tym samym jak kombinacja powinna wygladac prawidłowo - pomylisz sie choc o 1 fps wychodzi kolanko dla ubogich.
http://img87.imageshack.u...18115331uy0.jpg
Poćwicz...zobacz ileż bierze juggle 4x knee. Musisz to miec znakomicie opanowane.
Throw - P+G oznaczone jako T
Pomimo ,że Yuki nie jest postacia nastawiona na rzuty jak Wolf, to ich ilośc i jakośc zachwyca.
d/f+T
Najczęściej stosowany, banalny w egzekfowaniu to raz, dwa mila pressa przy scianie, trzy zawsze umozliwia dobicie ( d/f+P ). Ciekawostka, w VF5 Akira wykonując go wydaje inny okrzyk.
b,d+T
Tz stumbling trip kolejne najczęściej stosowane zagranie w tymże segmencie . Sam w sobie zadaje maly dmg ale wystawia przeciwnika na akcję m-SgPm, m-DbPm .
Niby nie jest to gwarant ale nawet Koreańczycy to łykaja jak pelikany wiec spokojna twa głowa ,że ktoś tego nie przyjmie , zreszta po m-SgPm zawsze dasza możesz zrobic i zrobić jakiś rzut - np po raz wtóry ST. Ale polecał pierwszą wersje.
b,d/f+T
reverse bodychecksprawa podobna jak wyżej, sam w sobie obrażeń nie zadaje dużych, ale robisz po tym SDE,DLC a to juz coś. Jak się obróci to m-DpPm po łokciu.
b,f+T
W VF5 to już TFT , ale i tu nie jest źle. Szczególnie jak za przeciwnikiem w bliskiej odległości jest koniec ringu - ring out, albo sciana - potężne wall combos.
Wtedy aplikujesz kilka knee, lub też m-DbPm, knee.
Oczywiście i tu nie ma tak pieknie, jesli przciwnik się wyrywie ( a wprawny pro player na ten rzut naszykowany przy krawedziach jest ) to aplikuje ci gwaranty w plecy.
T...tak, tak zwykle P+G
Zawsze to podstawowy ( a przy tym dobry rzut ) .... opcjonalnie jeśli z innych beda ci się wyrywać.
Ciosy specjalne
SDE - super dashing elbow - f,f,f+P
Niesamowicie szybki mid o sporym zasięgu ( tip . zawsze stance zmienia a pamiętaj iż niektóre juggles sa stance dependant. ) po trafieniu zapodajesz m-DbPm
m-DbPm Double Palm FC,b,f+P _ d/f,d/f,b,f+P
To taki dead fist tego zawodnika - i wszystko jasne. Olbrzymi damage, kapitalny zasięg, niesamowita szybkość ( 12 fps! ) , znakomity juggle ender. Możesz go wykonac zarowno z dashy do tyłu jak i po QR - można w ten sposób zaskoczyć przeciwnika. Oczywiście jak na blok to przeciwnik wyłapie to szykuj się na wyrywanie.
m-SgPm - Single Palm FC,f+P, d/f,d/f,f+P
Biedniejsza wersja powyzszego. Najczęściej w juggles stosowana, choć nalezy pamietac że w stosunku do VF44 mamy tu jf 'owa kontynuację - f+P która może zaskoczyć przeciwnijka i niekiedy jako całośc jako JE jest stosowana.
DFJ b,f+P+K
Zasięg, sila prostota wykonania ( da się go tez SS'ować tylko w jedną stronę ) , znakomity na wstających, mozna go charge'ować , jak przeciwnik max charge przyjmie na blok aplikujesz SPoD.
QCB+P
Niby nie za szybkie ale postac nieco się odchyla a atak idzie na mid - po czym klikasz kilka kolanek więc....
SS+P+K+G
Relatywnie żadko stosownany, no , ale to zawsze jakiś cios po uskoku - notabene calkiem niezły
b,d/f+P
Taki Hwoarangowy low....wolne, nie mocne na NH ale na MC juz całkiem niezłe - kolanka - no i zawsze może zaskoczyć.
b,f+P
Taki pseudo JS. Przyjemny zasięg i nienajgorsza szybkosc a po trafieniu zawsze coś tam postadzisz - proponuję P. m-DbPm.
Bodycheck BC b,f,f+PK
Wychwalany przez wielu graczy , tak naprawdę nie jest niczym rewelacyjnym. Fakt zasięg, priorytet+dmg miły, malo jest high crushem , ale na bloku mamy niesamowicie duze RT. raczej tylko w DLC stosuj - mozna tez przy scianie , bowiem nisko łapie, ale tutaj zawsze leszą opcja jest knee.
Szreder'y - Double Jumpkick f,f+K
Silne i wolne, a przede wszystkim karalne jak malo co - stosujcie tylko w juggles.
Combo
SPoD- Stun Palm of Doom P+K+G, b,d/f+P+G,b+P
Taki EWGF dla Kazuyi i Hadouken dla Ryu. Cóz dodać. Banalna kombinacja , która jest calkowicie natural combo ( wejdzie niezaleznie od major counter pierwszy cios , całosc jest gwarantowana ). A SPoD bierze pokaźny dmg. Co ważne jak przeciwnik na jego końcu przytuli sie do ściany na gwarancie siedzi knee.
Na początku całosc może wydac się trudna , ale chodzi o to by drugi człon wbuferowac tak by zakończyć w momencie gdy dłoń Akiry dotknęła przeciwnika ( wchodzi tylko na stojacego przeciwnika twarzą do nas ). Każdy SPoD Wonder Boy musi to raz po raz z obu stron robić.
Dragon lance Cobmbo tz DLC d/f+K+G,f+P,b,f,f+P+K
Flagowe combo tego zawodnika. Jedno z najlepiej wyglądających zagrań w historii.
Całość wbrew pozorom jest bardzo łatwa, chodzi o jaknajszybsze wbufferowanie BC na końcu kombinacji. Tyle. Musisz to umiec bowiem DLC wykorzystuje się w wielu sytuacjach - głównie na zakończenie juggli.
Akira Special 3 d+K+G,f+K,b,f+P
Najrzadziej stosowane ze znanej trójcy. AS3 to dobra kombinacja- łapie bardzo nisko, ale są lepsze rzeczy
Sylvan Wielki
Akira Yuki
Jedna z mych ulubionych postaci już od VF2. Uznawany przez znawców za top tier'a i przez gro osób za najpotężniejszą postać w VF4evo. Faktycznie Akira san to postać którą da się w mgnieniu oka pozbawić 1/2 life bar przeciwnika. należy jednak pamietac iż to niesłychanie skillowa postacć, o której sie mówi ,ze jest najtrudniejszą do perfekcyjnego opanowania - nawet Venom z GG, Lee z T4 czy Hwo z DR się umywają.
Akira przy tym to zawodnik, którym na dobra sprawę niespecjalnie da się kapić ( nie ma czym w zasadzie ) a i jego ilosc i jakość zagrań idących nisko nie powala na kolana - to nie Lion. Ot taki Hwoarang z Tekken 5.
Jeśli chodzi o poszczególne zagrania to skupie sie tak ogólnikowo na tych najważniejszych - by były jakiekolwiek podstawy.
Juggle Startery
ShRm - Shoulder Ram - FC,f+P+K
Najważniejszy JS Akiry. Szybki, silny, atak barkiem na mid . Wybija niezależnie od CH. jest bardzo priorytetowym atakiem ( bar ) i umożliwia potężne juggles. Wersję z FC stosujemy tylko gdy schylimy sie nad wysoko idącym atakiem ( horyzontalnie ) , ewentualnie po zablokowaniu sweep'a. Normalnie wykonujemy m-ShRm, czyli :
d/f,d/f,f+P+K
Musi byc tak szybko i precyzyjnie wykonane , jakby Akira atakował stojac.
Najlepiej na praktyce rób juggles 4x m-ShRm. jak bedzie ci wychodziło to jest ok.
Oczywiście nie jest tak ,ze barek nie ma wad. Krótki zasięg oraz kara na bloku to 2 najważniejsze. Co po nim robimy?
Proponuje :
-P,P, m-DbPm
-P, DLC
Czy juggl który uwielbiam :
m-ShRm,P,m-ShRm,m-DbPm.
Wykonanie może na początku zaskoczyć :
d/f,d/f,f+P+K, P , d/f,d/f,f+P+K, d/f,d/f,b,f+P
Ale jak juz odpowiedni timming wycwiczysz , bedziesz to raz po raz robił - istotne tu oczywiście bufferowanie jest. Oczywiście waznym elementem tutaj jest MC oraz odpowiedni stance, ale po kilku tys. walk bedziesz to mial opanowane do perfekcji.
Yoho - d/f,d/f+P
Nieco wolniejszy niż ShRm juggle starter ( ma też mniejszy priorytet ) ale równiez idzie na mid i zawsze umożliwia juggles. ma przy tym wiekszy zasięg niz barek i jest mocny.
Po nim równiez aplikujesz P,P, m-DbPm, lub P, DLC, albo m-ShRm,P,m-DbPm_knee
Czyli energy schodzi równiutko.
knee.
Wielbię to zagranie. :ninjadance: bardzo mocny JS na mid, wybija zawsze, umozliwia potężne juggles, ma znakomity priorytet (kolanko) świetnie rozbija wrogie RK, mało tego jako juggle ender po wszelakich wall hitach wybornie wprost się nadaje - vide SPoD(w)knee, czy juggle (sciana) kolanko.
Oczywiście nie ma tak dobrze, to jedno z najtrudniejszych zagrań w historri fighting games. Taki 3x just frame w jednym. Musisz K i G jednocześnie nacisnąc , G póścić momentalnie a K klatke później . najlepiej to poćwiczyć na treningu modek kafelkowy
- tu masz przedstawione przeze mnie juggles z 5x knee i tym samym jak kombinacja powinna wygladac prawidłowo - pomylisz sie choc o 1 fps wychodzi kolanko dla ubogich.
http://img87.imageshack.u...18115331uy0.jpg
Poćwicz...zobacz ileż bierze juggle 4x knee. Musisz to miec znakomicie opanowane.
Throw - P+G oznaczone jako T
Pomimo ,że Yuki nie jest postacia nastawiona na rzuty jak Wolf, to ich ilośc i jakośc zachwyca.
d/f+T
Najczęściej stosowany, banalny w egzekfowaniu to raz, dwa mila pressa przy scianie, trzy zawsze umozliwia dobicie ( d/f+P ). Ciekawostka, w VF5 Akira wykonując go wydaje inny okrzyk.
b,d+T
Tz stumbling trip kolejne najczęściej stosowane zagranie w tymże segmencie . Sam w sobie zadaje maly dmg ale wystawia przeciwnika na akcję m-SgPm, m-DbPm .
Niby nie jest to gwarant ale nawet Koreańczycy to łykaja jak pelikany wiec spokojna twa głowa ,że ktoś tego nie przyjmie , zreszta po m-SgPm zawsze dasza możesz zrobic i zrobić jakiś rzut - np po raz wtóry ST. Ale polecał pierwszą wersje.
b,d/f+T
reverse bodychecksprawa podobna jak wyżej, sam w sobie obrażeń nie zadaje dużych, ale robisz po tym SDE,DLC a to juz coś. Jak się obróci to m-DpPm po łokciu.
b,f+T
W VF5 to już TFT , ale i tu nie jest źle. Szczególnie jak za przeciwnikiem w bliskiej odległości jest koniec ringu - ring out, albo sciana - potężne wall combos.
Wtedy aplikujesz kilka knee, lub też m-DbPm, knee.
Oczywiście i tu nie ma tak pieknie, jesli przciwnik się wyrywie ( a wprawny pro player na ten rzut naszykowany przy krawedziach jest ) to aplikuje ci gwaranty w plecy.
T...tak, tak zwykle P+G
Zawsze to podstawowy ( a przy tym dobry rzut ) .... opcjonalnie jeśli z innych beda ci się wyrywać.
Ciosy specjalne
SDE - super dashing elbow - f,f,f+P
Niesamowicie szybki mid o sporym zasięgu ( tip . zawsze stance zmienia a pamiętaj iż niektóre juggles sa stance dependant. ) po trafieniu zapodajesz m-DbPm
m-DbPm Double Palm FC,b,f+P _ d/f,d/f,b,f+P
To taki dead fist tego zawodnika - i wszystko jasne. Olbrzymi damage, kapitalny zasięg, niesamowita szybkość ( 12 fps! ) , znakomity juggle ender. Możesz go wykonac zarowno z dashy do tyłu jak i po QR - można w ten sposób zaskoczyć przeciwnika. Oczywiście jak na blok to przeciwnik wyłapie to szykuj się na wyrywanie.
m-SgPm - Single Palm FC,f+P, d/f,d/f,f+P
Biedniejsza wersja powyzszego. Najczęściej w juggles stosowana, choć nalezy pamietac że w stosunku do VF44 mamy tu jf 'owa kontynuację - f+P która może zaskoczyć przeciwnijka i niekiedy jako całośc jako JE jest stosowana.
DFJ b,f+P+K
Zasięg, sila prostota wykonania ( da się go tez SS'ować tylko w jedną stronę ) , znakomity na wstających, mozna go charge'ować , jak przeciwnik max charge przyjmie na blok aplikujesz SPoD.
QCB+P
Niby nie za szybkie ale postac nieco się odchyla a atak idzie na mid - po czym klikasz kilka kolanek więc....
SS+P+K+G
Relatywnie żadko stosownany, no , ale to zawsze jakiś cios po uskoku - notabene calkiem niezły
b,d/f+P
Taki Hwoarangowy low....wolne, nie mocne na NH ale na MC juz całkiem niezłe - kolanka - no i zawsze może zaskoczyć.
b,f+P
Taki pseudo JS. Przyjemny zasięg i nienajgorsza szybkosc a po trafieniu zawsze coś tam postadzisz - proponuję P. m-DbPm.
Bodycheck BC b,f,f+PK
Wychwalany przez wielu graczy , tak naprawdę nie jest niczym rewelacyjnym. Fakt zasięg, priorytet+dmg miły, malo jest high crushem , ale na bloku mamy niesamowicie duze RT. raczej tylko w DLC stosuj - mozna tez przy scianie , bowiem nisko łapie, ale tutaj zawsze leszą opcja jest knee.
Szreder'y - Double Jumpkick f,f+K
Silne i wolne, a przede wszystkim karalne jak malo co - stosujcie tylko w juggles.
Combo
SPoD- Stun Palm of Doom P+K+G, b,d/f+P+G,b+P
Taki EWGF dla Kazuyi i Hadouken dla Ryu. Cóz dodać. Banalna kombinacja , która jest calkowicie natural combo ( wejdzie niezaleznie od major counter pierwszy cios , całosc jest gwarantowana ). A SPoD bierze pokaźny dmg. Co ważne jak przeciwnik na jego końcu przytuli sie do ściany na gwarancie siedzi knee.
Na początku całosc może wydac się trudna , ale chodzi o to by drugi człon wbuferowac tak by zakończyć w momencie gdy dłoń Akiry dotknęła przeciwnika ( wchodzi tylko na stojacego przeciwnika twarzą do nas ). Każdy SPoD Wonder Boy musi to raz po raz z obu stron robić.
Dragon lance Cobmbo tz DLC d/f+K+G,f+P,b,f,f+P+K
Flagowe combo tego zawodnika. Jedno z najlepiej wyglądających zagrań w historii.
Całość wbrew pozorom jest bardzo łatwa, chodzi o jaknajszybsze wbufferowanie BC na końcu kombinacji. Tyle. Musisz to umiec bowiem DLC wykorzystuje się w wielu sytuacjach - głównie na zakończenie juggli.
Akira Special 3 d+K+G,f+K,b,f+P
Najrzadziej stosowane ze znanej trójcy. AS3 to dobra kombinacja- łapie bardzo nisko, ale są lepsze rzeczy
Sylvan Wielki
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Akira Yuki
Zapomniałeś dodać przy juggle starterach że na bloku po każdym zbieramy rzutem od przeciwnika .
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Akira Yuki
To tylko mini porada dla średnio zaawansowanych a nie pełnoprawny faq za który bym dostał odpowiednia sumę .
p.s. Zdjęcie tego juggles z kilkoma knee, które zrobiłem wstawię nowe, bowiem Dumian (aka pro administrator ) stwierdził, iż coś nie działa.
p.s. Zdjęcie tego juggles z kilkoma knee, które zrobiłem wstawię nowe, bowiem Dumian (aka pro administrator ) stwierdził, iż coś nie działa.
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Akira Yuki
Jak uciec z f,b+P+G, d_u+P+K i potem SDE w plecy? Da się, czy to gwarant?
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
- Waaagh
- Student
- Posty: 59
- Rejestracja: 01-10-2008, 16:48
- Lokalizacja: oklice 3City
- Kontakt:
Re: Akira Yuki
Sylvan, krótkie pytanie, do której części kierujesz swoje porady ?
BC jest wychwalany chyba z prostych dwóch przyczyn:
1) Szczególnie w VF2 był niesamowicie przydatny (pomijając Bug z Throw'em), odruch pewnie pozostał
2) Ma niesamowicie łatwy Input względem efektów jeśli go zbuforować na bloku jako dowolną kontrę.
BC jest wychwalany chyba z prostych dwóch przyczyn:
1) Szczególnie w VF2 był niesamowicie przydatny (pomijając Bug z Throw'em), odruch pewnie pozostał
2) Ma niesamowicie łatwy Input względem efektów jeśli go zbuforować na bloku jako dowolną kontrę.
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Akira Yuki
[quote="]Sylvan, krótkie pytanie, do której części kierujesz swoje porady ? [/quote]
To taki bardzo ogólny zarys , czy zastosujesz go w VF4 , lub VF4evo, czy też VF5 powinien nieco pomóc . Oczywiście różnice pomiędzy wersjami są spore (vide fakt iż niezły rzut z VF4(e) teraz jest morderczym zagraniem, istnym TFT dla Akiry) , a także inne . Jednak tak jak napisałem, ogólnie można sobie z tego śmiało korzystać.
To taki bardzo ogólny zarys , czy zastosujesz go w VF4 , lub VF4evo, czy też VF5 powinien nieco pomóc . Oczywiście różnice pomiędzy wersjami są spore (vide fakt iż niezły rzut z VF4(e) teraz jest morderczym zagraniem, istnym TFT dla Akiry) , a także inne . Jednak tak jak napisałem, ogólnie można sobie z tego śmiało korzystać.