Jedyna rzecz o której tu nikt nie wspomniał a dość istotna to istnienie w VF2 dla Akiry Senbon Punch'a i Iaigeri Kick'a.
Wiem że VF2 to już przeszłość, ale nadal ktoś w to grywa i należy się tym dwóm ciosom (co by nie mówić bug'om) szacuneczek
Akira Yuki
Moderator: ModTeam
- Waaagh
- Student
- Posty: 59
- Rejestracja: 01-10-2008, 16:48
- Lokalizacja: oklice 3City
- Kontakt:
Re: Akira Yuki
Virtua Fighter RLZ
XboxLiveID: RealWaaagh
XboxLiveID: RealWaaagh
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Akira Yuki
Taka mała chamska akcja dla Akiry.
p,t+P+G jest catch throwem, jest niewyrywalny, nie da się go SSować i daje +5 przewagi więc sadzimy po nim coś szybkiego typu SDE, DbPm, ShRm aby oduczyć przeciwnika atakowania. Gdy ten się wycwani i zacznie blokować to my mu robimy p+P+K+G, ma staggera i na gwarancie (?) siedzi Szybkie Yoho + juggle:P.
Ten throw jest bardzo ważny dla Akiry (imo kluczowy SS killer) bo nie ma on żadnych full spinów, a z wyrywalnych rzutów ma tylko 2 kierunki ktore stanowia jakies zagroznie wiec jak ktos umie robić ETE i wie jakie są te 2 rzuty to może być ciężko, a tutaj zawsze go złapiemy i zaserwujemy mocny mind game.
p,t+P+G jest catch throwem, jest niewyrywalny, nie da się go SSować i daje +5 przewagi więc sadzimy po nim coś szybkiego typu SDE, DbPm, ShRm aby oduczyć przeciwnika atakowania. Gdy ten się wycwani i zacznie blokować to my mu robimy p+P+K+G, ma staggera i na gwarancie (?) siedzi Szybkie Yoho + juggle:P.
Ten throw jest bardzo ważny dla Akiry (imo kluczowy SS killer) bo nie ma on żadnych full spinów, a z wyrywalnych rzutów ma tylko 2 kierunki ktore stanowia jakies zagroznie wiec jak ktos umie robić ETE i wie jakie są te 2 rzuty to może być ciężko, a tutaj zawsze go złapiemy i zaserwujemy mocny mind game.