Społeczność fanów gier z gatunku bijatyk, emulatorów i retro. Istniejemy nieprzerwanie od 2005 roku. Działamy na rzecz popularyzacji gier bijatyk, organizacji turniejów online i offline.
p,t+P+G jest catch throwem, jest niewyrywalny, nie da się go SSować i daje +5 przewagi więc sadzimy po nim coś szybkiego typu SDE, DbPm, ShRm aby oduczyć przeciwnika atakowania. Gdy ten się wycwani i zacznie blokować to my mu robimy p+P+K+G, ma staggera i na gwarancie (?) siedzi Szybkie Yoho + juggle:P.
Ten throw jest bardzo ważny dla Akiry (imo kluczowy SS killer) bo nie ma on żadnych full spinów, a z wyrywalnych rzutów ma tylko 2 kierunki ktore stanowia jakies zagroznie wiec jak ktos umie robić ETE i wie jakie są te 2 rzuty to może być ciężko, a tutaj zawsze go złapiemy i zaserwujemy mocny mind game.