Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zamknięty przez: Dumian
19-07-2008, 16:45
Zróbmy se Tekkena ;)
Autor Wiadomość
Kranky 
Beginner



Dołączył: 14 Cze 2008
Wysłany: 14-06-2008, 09:58   Zróbmy se Tekkena ;)

Witajcie :D

Szukam osób, które miały do czynienia z pisaniem/tworzeniem gier.
Ludzi, którzy potrafili by wymodelować postaci, areny...
Szukam też animatorów, programistów...
Ogólnie rzecz biorąc - składu, który potrafiłby, i chciał, zrobić bijatyke na PC :P

Wiem, że niektórym wydaje się to średnio realne, lecz...
Dajmy na to: M.U.G.E.N... Darmowy silnik do tworzenia bijatyk 2D...
Są strony, z których pomocą można nawet samemu zrobić bijatykę pokroju wczesnych Mortali :P

Ja, chciałem zrobić nawalankę w 3D! Można by powiedzieć, że prawdziwy Tekken 3 na PC :P

I tutaj zaczynają się problemy...
Silnik 3D... Nie mam żadnego pomysłu, po za tym, nic nie wiem, o "profesjonalnym" pisaniu gier...
Postacie, areny... Siedziałem kiedyś w grafice 3D, z animowaniem nie mam wiekszych trudności, jednak do filmów mi brakuje :P ...za to, modeling u mnie leży i kwiczy...
Dźwięk... Tutaj nie ma problemu :D Z dźwiękiem mam styczność na codzień :D
SoundTrack'i, wszelkie kwiknięcia, gwiaknięcia, uderzenia, upadki i inne - nie ma problemu :D

I właśnie szukam ludzi, którzy znają się, lub mają doświadczenie w tworzeniu gier, i chcieli by mi pomóc...
Są tu tacy? :P


PS. Jeśli zbierze się dobry skład, który będzie chciał coś zrobić, powinno ruszyć forum :)


--------

Jest już forum! Zaludnijcie je! :D
Forum Fight Project
Ostatnio zmieniony przez Kranky 14-06-2008, 19:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Arris 
Grand Master
beep!beep!



Dołączył: 05 Maj 2007
Skąd: Z nienacka :O
Wysłany: 14-06-2008, 11:32   

Kranky napisał/a:
Dajmy na to: M.U.G.E.N... Darmowy silnik do tworzenia bijatyk 2D...
Tylko nie M.U.G.E.N ... skopaloby cala gre!! A pozatym stworzylibyscie Tekkena w ktorym by byly takie juggle ze pozbierac by sie nie dalo ;/ wiec MUGENOWI MOWIE STANOWCZO NIE!!
 
 
 
Kranky 
Beginner



Dołączył: 14 Cze 2008
Wysłany: 14-06-2008, 11:41   

Też mówie mu stanowcze nie :P

1. Gry na Mugenie są zwyczajnie słabe...
2. Środowisko 2D
3. Ubogość graficzna
4. Bijatyka nie byłaby zbyt realistyczna (m. in. to chciałbym osiągnąć :D )
5. MUGEN jest gópi :P

--------------------

Pisze się ktoś na ten projekt? :hyhy:
 
 
 
Hakuzaijo 
Master



Dołączył: 27 Lut 2007
Skąd: Z Japonii
Wysłany: 14-06-2008, 14:05   

Że się tak zapytam: masz już jakiś skład albo wiesz COKOLWIEK o CZYMKOLWIEK (programowanie, grafika sth.) czy może przyszedłeś tu na zasadzie:,,mam pomysł, zobaczę czy się znajdą jelenie; oni będą robić a ja będę szefował"? Bo twój tekst odnośnie stworzenia gry brzmi tak dziecinnie jak pytanie :,,macie jakiś program, żebym sobie zrobił GTA IV w domu" :) Nie twierdzę, że pomysł jest zły, tyle że... albo masz kupę kasy, zapału, sztab ludzi, umiejętności, albo daj sobie spokój. Nie twierdzę, że nie dasz rady lub coś, tyle, że a) szukasz nie tu gdzie trzeba (powinieneś szukać na forum programistów, grafików, muzyków) b)twój post bardzo mnie rozbawił (pełen profesjonalizm się wyłania) c)muzykę i dźwięki masz na co dzień? Hmm... no to nie wiem czy wiesz ale nawet sample pokroju ,,kop w jaja", ,,uderzenie w glebę" itd albo samemu nagrasz albo zapłacisz tantiemki.
Zastanów się nad tym czy tego chcesz i poczytaj po internecie ile to wymaga wysiłku (stworzenie gry) bo coś mi się zdaję, że chyba nie masz bladego pojęcia :)
_________________
Nowa, kuźwa, mania :/ Widzicie poniżej :3
-------------------------------------------------------
nihonsun.net - wbijać tu panowie; wbijać;)
 
 
 
Kranky 
Beginner



Dołączył: 14 Cze 2008
Wysłany: 14-06-2008, 15:25   

Hakuzaijo napisał/a:
wiesz COKOLWIEK o CZYMKOLWIEK (programowanie, grafika sth.)

COKOLWIEK, wiem, acz niewiele :P

Hakuzaijo napisał/a:
oni będą robić a ja będę szefował"?

Mogę się zająć praktycznie wszystkim, po za pisaniem kodu, i modelowaniem postaci.

Hakuzaijo napisał/a:
Nie twierdzę, że nie dasz rady

No właśnie o to się martwię :/

Hakuzaijo napisał/a:
szukasz nie tu gdzie trzeba (powinieneś szukać na forum programistów, grafików, muzyków)

Na innych forach też szukam :)

Hakuzaijo napisał/a:
muzykę i dźwięki masz na co dzień? Hmm... no to nie wiem czy wiesz ale nawet sample pokroju ,,kop w jaja", ,,uderzenie w glebę" itd albo samemu nagrasz albo zapłacisz tantiemki.

Pewnie cię zdziwię, ale - TAK, mam. Z soundtrackiem nie ma NAJMNIEJSZEGO problemu (m. in. dlatego, że sam jestem muzykiem, i obcuję w takowym towarzystwie ;) )

Hakuzaijo napisał/a:
poczytaj po internecie ile to wymaga wysiłku (stworzenie gry)

Wiem ile to wymaga wysiłku, jednak, wiele osób tworzy przez internet DOBRE, freeware'owe produkcje, które rozwijają się z czasem.
I nie widzę problemu w tym, żeby w dzień swej "premiery" gra oferowała 2 zawodników, i 1 arenę (skrajny przypadek ;) ), i rozwijała się z biegiem czasu.

PS. Może faktycznie zabrzmiało to śmiesznie, ale ja sobie nie żartuję :looka:
...bynajmniej nie w takim stopniu...
 
 
 
Hakuzaijo 
Master



Dołączył: 27 Lut 2007
Skąd: Z Japonii
Wysłany: 14-06-2008, 15:57   

Trochę kolega nie skumał jak widzę na czym polega ironia :) (fragment o szefowaniu)

Widzę, że masz wiele zapału, to dobrze, tylko odpowiedz sobie na jedno pytanie: czy sądzisz że znajdziesz aż tylu maniaków którzy będą chcieli poświęcić swój wolny czas specjalnie by stworzyć ,,grę"? Setki linii kodów, graficy, muzycy, godziny nieprzespanych nocy, beta testy, itd. + że gra będzie darmowa (czyli poza sławą to nic nie ma) no i ... kto niby będzie w to grał, a? Fani TK, SC, SF, GG, DOA i innych ,,wybiorą" sobie najlepsze ciosy albo stworzą własne albo... to się nie trzyma kupy bo reasumując ilu ludzi przy projekcie, tyle pomysłów; darmowych bijatyk jest na pęczki w necie (nawet flashowych); no i robota dla samej idei (fani dla fanów)? Bez jaj :) Sam bym chciał zrobić ,,siakiegoś wyje**nego RPG'a, Fightera, FPS'a tyle, że po co? Jak już i tak robią to za mnie zawodowcy. Dlatego lepiej pójść w jedną branżę (grafik, a i choćby) to się będzie miało większe szanse na obcowanie z tworzeniem gier.
_________________
Nowa, kuźwa, mania :/ Widzicie poniżej :3
-------------------------------------------------------
nihonsun.net - wbijać tu panowie; wbijać;)
 
 
 
Kranky 
Beginner



Dołączył: 14 Cze 2008
Wysłany: 14-06-2008, 16:14   

Hakuzaijo napisał/a:
czy sądzisz że znajdziesz aż tylu maniaków którzy będą chcieli poświęcić swój wolny czas specjalnie by stworzyć ,,grę"?

Mam nadzieję... :/ Jednak, "pełny" skład na pewno się nie zbierze... :/

Hakuzaijo napisał/a:
Setki linii kodów, graficy, muzycy, godziny nieprzespanych nocy, beta testy, itd. + że gra będzie darmowa (czyli poza sławą to nic nie ma)

Z muzykami żadnego problemu nie będzie... Znajomych po fachu mam dużo ;)
"gra będzie darmowa" ...takie jest założenie, ale jeśli gra będzie dość dobra, to kto wie? ;)

Hakuzaijo napisał/a:
Fani TK, SC, SF, GG, DOA i innych ,,wybiorą" sobie najlepsze ciosy

Przecież logiczne jest, że do takiej sytuacji nie można dopuścić :P
NP. Każdy opracuje sobie 1 postać, da na forum. Na forum będzie korekta "graczy", po czym postać trafi do grafików itd.
Po prostu nie ma opcji, żeby postacie były "lamerskie" i zabijały jednym uderzeniem...

Hakuzaijo napisał/a:
armowych bijatyk jest na pęczki w necie

I co z tego, skoro żadna nie jest "grywalna"... Jeszcze nie spotkałem grywalnej bijatyki na PC... :/ No, może GG i VF jakoś podejdą...

Hakuzaijo napisał/a:
Sam bym chciał zrobić ,,siakiegoś wyje**nego RPG'a, Fightera, FPS'a tyle, że po co? Jak już i tak robią to za mnie zawodowcy.

No właśnie... Bijatyk na PC zawodowcy NIE robią... To jest problemem...
A problemy są po to, żeby je rozwiązywać ;)

Hakuzaijo napisał/a:
Dlatego lepiej pójść w jedną branżę (grafik, a i choćby) to się będzie miało większe szanse na obcowanie z tworzeniem gier.

Ot np, ja zamierzam zostać dźwiękowcem :D

Tak czy siak, rozgadaliśmy się o czym innym, a mieliśmy gadać o tym, kto się pisze na ten projekt :)
(Teraz temat ucichnie, i nikt w nim nic już nie napisze...)
 
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 14-06-2008, 17:35   

No jak coś to ja się mogę zająć frame datą. Obiecuję balans na poziomie DRki.
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 14-06-2008, 18:23   

Ostatnio zainteresowałem się Mugenem, ale zdecydowanie to nie jest platforma dla Tekkena. Widziałem stronę pozycji pt. Tekken Mugen (jak przypomnę sobie linka to zapodam), więc informuję, że to nie jest oryginalny pomysł ;)

Kranky napisał/a:
1. Gry na Mugenie są zwyczajnie słabe...

Będę obstawał przy stwierdzeniu, że są inne - trzeba umieć tworzyć postacie tak by pasowały do ogólno przyjętych standardów, dzięki czemu nie będą względem siebie przegięte czy błędnie sie animowały
Kranky napisał/a:
2. Środowisko 2D

Jeśli chcemy stworzyć Tekken Advance Remix, to nie stanowi to większej przeszkody, bo przecież można sie dobrze bawić w 2D (pseudo 3D) ;)
Kranky napisał/a:
3. Ubogość graficzna

To jest według mnie postawowy minus. Robienie sprite'ów postaci w 256 kolorach sprawi, że mogłyby wyglądać mało atrakcyjnie. Zaawansowany "mugeniarz" zrobi ciekawą arenę i nikt nie będzie zwracał uwagi na "ubogość graficzną", a dokładnie kolorystyczną.
Kranky napisał/a:
4. Bijatyka nie byłaby zbyt realistyczna

Kwestia umiejętności, a poza tym nie mieszajmy za dużo realizmu do bijatyk, bo będą nudne :P
Kranky napisał/a:
5. MUGEN jest gópi :P

MUGEN jest niedokończonym silnikiem graficznym. Dlatego jak poznasz jego słabe strony, to będzie ci raźniej - ja właśnie o nich ostatnio czytam ;)

MAM INNą PROPOZYCJę - Czy słyszeliście o grze ONI? Gra jest bardzo mod-friendly. Fani już stworzyli modele Masterchiefa (Halo) i Mokoto (Ghost in the Shell) dla tej gry.
Tu możecie zobaczyć walkę Konoko (głownej bohaterki ONI) z Masterchiefem
A tu Motoko walczą z dwoma przeciwnikami

Obecność broni można wyłączyć przy modowaniu, a sama gra podobnie jak MUGEN jest offline, bo firma Bungie wykosiła Multiplayera tuż przed premierą gry. Niestety zestawy ciosów można składać jak na razie tylko z istniejących, ale wybór duży ;)
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON rozpocznie treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie od września 2018. Trwają zapisy. Zapraszamy!
Ostatnio zmieniony przez kemot722 14-06-2008, 21:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kranky 
Beginner



Dołączył: 14 Cze 2008
Wysłany: 14-06-2008, 18:37   

Tak czy siak, interesuje mnie właśnie "pseudo 3D" (Postaci 3D, areny "niedokońca" 3D).
Jeśli da się coś takiego zrobić na MUGEN'ie... :hyhy:

----------

KRELIAN, jak będą już jakieś postaci do date'owania, dam znać ;)
Widzę, że zainteresowanie jest, więc forum postawię.
Ludzi póki co nie ma za wiele, ale może się zbiorą z biegiem czasu :D

---------

Jest już forum! Zaludnijcie je! :D
Forum Fight Project
 
 
 
Arris 
Grand Master
beep!beep!



Dołączył: 05 Maj 2007
Skąd: Z nienacka :O
Wysłany: 14-06-2008, 19:37   

kemot722 napisał/a:
MAM INNą PROPOZYCJę - Czy słyszeliście o grze ONI?
CHLOPIE PEWNIE ZE SLYSZALEM!!!! JA KOCHAM TE GREE!!!!! i to chyba najlepsza gra w ktora gralem ;] a ps. Kemot moglbym zrobic na hyde parku albo gdzies indziej temat o tej grze :] A co najlepsze sa fajne mody do tej gry...np. zamiast Mai (Konoko) zrobili shinatame jako glowna bohaterke :luka:
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 14-06-2008, 19:44   

Arris napisał/a:
CHLOPIE PEWNIE ZE SLYSZALEM!!!! JA KOCHAM TE GREE!!!!! i to chyba najlepsza gra w ktora gralem ;] a ps. Kemot moglbym zrobic na hyde parku albo gdzies indziej temat o tej grze :]


Miałem wątpliwości czy jest zakładać topic o tej grze :D

Odnośnie mugenowania - adresy serwisów poświęconych profesji jaką jest robienie Mugenów
MUGEN SAMOUCZEK
Polskie centrum Stuff'a do MUGENA
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON rozpocznie treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie od września 2018. Trwają zapisy. Zapraszamy!
 
 
Kranky 
Beginner



Dołączył: 14 Cze 2008
Wysłany: 14-06-2008, 19:48   

Zastanawiam się właśnie, czy jednak nie MUGEN... :/
IMO gra nie byłaby wtedy zbyt Tekkenowata, ale na pewno duża łatwiejsza do napisania... :/

Tak czy inaczej, zapraszam na FORUM :D
http://www.fightproject.yoyo.pl/index.php
(Póki co yoyo... Zobaczymy jak będzie się wszystko rozwijało :) )
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-06-2008, 20:00   

Mugen to porażka zarówno pod względem technicznym jak i pod względem wydanych "tworów" (wrzucanie sprite'ow z róznych bijatyk na pałe z idiotycznym hitboxem i systemem z d**y...). Polecam za to 2DFighter Maker'a 2nd (znajdziecie go tutaj), na nim można już tworzyć ciekawsze produkcje (przykładami tego są Destraction Desire i SCWU).

Kranky, nie wiem gdzie ty widzisz te zainteresowanie (pomijając Kreliana, który sobie robi niezłą polewkę ;) ), ale jak już znajdziesz ludzi i projekt ruszy to możesz liczyć na 'oficjalne' poparcie przez Honmaru. ;)
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 14-06-2008, 20:40   

Było chyba jeszcze coś takiego jak 3D Fighter Maker, jak koniecznie chcesz w 3D :P Gdzieś na YT mi się jakieś filmiki przewinęły.

kemot722 napisał/a:
MAM INNą PROPOZYCJę - Czy słyszeliście o grze ONI?

Słyszeć słyszałem, nawet mam, ale nie wiedziałem że tak popularna jest. Z tego co pamiętam to system walki nie był szczególnie dopracowany (co nie znaczy że słabo rozbudowany) , ale może to moje subiektywne odczucia.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Jak zkonfigurowac ePSXe zeby dalo sie grać w tekkena 3 ??
Cenzura w Amerykańskiej wersji Tekkena 2
Problem z trofeum w tekken 6 oraz kilka pytań
problem z dlc do Tekken Tag 2
Problem z logowaniem do gry online w tekken 3 online .
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group