Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zamknięty przez: Dumian
19-07-2008, 17:45
Zróbmy se Tekkena ;)
Autor Wiadomość
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-06-2008, 22:19   

3D Fighter Maker to konsolowy edytor (zrobiony przez inna ekipę) a'la "stwórz postać" z WWE.

PS Także się zdziwiłem, że Oni dorobiło się takiej sceny. ;)
 
 
Mr_Editor 
Support


PSN ID: Mr_Editor-PL
Zagram w: TTT2, T7
Steam ID: mreditorcustomize
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 14-06-2008, 22:28   

Fighter Maker... hmm... no nie ta gierka /edytor/ mnie po prostu roz****dala :D
Ile to ja nocy spędziłem żeby wykreować jakąś ambitniejszą postać. Ale jakoś wena mnie opuszczała zawsze po zrobieniu góra 4 ciosów albo basic stand.
[Temat o FM miałem zamiar założyć już dawno temu ale mi z głowy wyleciało.]

Co do pomysłu to dosyć ciekawy... (mogę robić tekstury do postaci :D )
_________________
https://youtube.com/mreditorcustomize
https://honmaru.pl/customize
https://soundcloud.com/moocha-ziom
https://www.facebook.com/moocha.ziom
 
 
 
Kranky 
Beginner



Dołączył: 14 Cze 2008
Wysłany: 15-06-2008, 09:19   

No i fajnie ;P

Skład na tworzenie postaci gotowy :)
Skład do udźwiękowienia też gotowy... :)

Czyli możliwe, że jakoś to będzie ;)
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 15-06-2008, 09:24   

Kranky napisał/a:
Czyli możliwe, że jakoś to będzie ;)

Zostało to co najbardziej czasochłonne i najbardziej upierdliwe - kodowanie ;)
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Kranky 
Beginner



Dołączył: 14 Cze 2008
Wysłany: 15-06-2008, 09:25   

SubZero napisał/a:
Zostało to co najbardziej czasochłonne i najbardziej upierdliwe

...i czego żaden z nas nie potrafi :/
 
 
 
Dismaster 
Grand Master



Dołączył: 16 Kwi 2006
Skąd: Konstantynów łódzki
Wysłany: 15-06-2008, 10:16   

Moze jakbym bardziej uwazal na zajeciach z C# to bym wam pomogl (na zajecia z tego przedmiotu poprostu nie chodze wiec lipa :D ) Na zaliczenie mam zrobic bombermana wiec jak zrobie moge wam podrzucic silnik lol. A co do pomyslu byloby fajnie jak by wyszla bijatyka w ktorej "honmaru macza lapy" ale jakos w to nie wierze jak narazie :D
_________________
Before you see the light you must die...
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 15-06-2008, 10:35   

C# imo średnio nadaje się do pisania gier, szczególnie bardziej wymagających. No chyba że w .net 3.0 wprowadzili jakieś zmiany odnośnie tego, ale nadal nie zmieni to faktu, że języki .net-owe są językami interpretowalnymi więc zawsze będą wolniejsze od języków pokroju C++.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Mr_Editor 
Support


PSN ID: Mr_Editor-PL
Zagram w: TTT2, T7
Steam ID: mreditorcustomize
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 15-06-2008, 13:42   

ja bym się na to pisał.. :D

Ale wielkiej pomocy nie udzielę bo mam małe (albo raczej zerowe) doświadczenie w robieniu czegoś takiego...
_________________
https://youtube.com/mreditorcustomize
https://honmaru.pl/customize
https://soundcloud.com/moocha-ziom
https://www.facebook.com/moocha.ziom
 
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 15-06-2008, 18:00   

jestem za, ale na razie widzę zero konkretów. z mugenem czy maker'ami nie ma co żartować. tak samo porażką wydaje mi się pisanie gry od podstaw. myślę że napisanie silnika gry 3d jest barierą nie do przeskoczenia, dlatego należało by wykorzystać już gotowy silnik.


gdyby pojawiły się jakieś konkrety, to mógłbym pomóc w:

system, balans, frame data, 2d, nagrywanie dźwięków, muzyka...


może zerknę w kilka miejsc żeby zobaczyć czy jest coś co by się nadawało na podstawę do bijatyki... jakiś engine, albo gra, która była by wystarczająco modowalna...
_________________

https://www.youtube.com/lucoctober
https://www.myspace.com/lucoctober
 
 
Kranky 
Beginner



Dołączył: 14 Cze 2008
Wysłany: 15-06-2008, 18:12   

Dźwiękami i muzyką mogę się spokojnie zająć.
Mr_Editor jest chętny na tekstury...
Animatorzy i graficy by się znaleźli, tyle, że całość utkneła właśnie na tym,
że nie mam pojęcia, jakiego engine'u użyć do bijatyki 3d...
Gdybyś zerknął i coś wynalazł, praktycznie sprawiłbyś, że projekt wystartuje :D
Liczę na ciebie! :padam:
 
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 15-06-2008, 18:33   

można usłyszeć gdzieś jakąś przykładową muzykę?
_________________

https://www.youtube.com/lucoctober
https://www.myspace.com/lucoctober
 
 
Cargo 
Graphic Master


Dołączył: 03 Sie 2006
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 15-06-2008, 19:18   

O... Luc, jakbys sie dzwiękiem zajął byłoby niezle ;)
mmm dnb w trakcie walki :D

Co to tematu, w sumie mógłbym również pomóc z grafiką (tekstury itp), ale to dopiero wtedy, jak ustalicie te wszystkie "sprawy techniczne" związane z silnikam itp. i bedzie wiadomo, że projekt ruszy ;)
Pozdrawiam.
_________________
www.cargodesign.deviantart.com zapraszam
 
 
 
Kranky 
Beginner



Dołączył: 14 Cze 2008
Wysłany: 15-06-2008, 19:38   

Muzyki póki co - nie ma. Widziałem twoje myspace, i powiem, że twoje kawałki chętnie bym usłyszał w trakcie gry :D

Muzykę mógłbym załatwić sam, ale jeśli ktoś chcę pomóc - nie ma problemu.
Jak będę miał jakieś tracki, wrzucę :)

A projekt ruszy pełną parą, gdy uda się skombinować odpowiedni engine...
Wtedy też od razu zleci się ekipa :D

EDIT:
Całość, to byłoby głównie Drum & Bass, do tego miejscami ciężkie Electro, i czasami jakiś lekki HardStyle.

Mam zamiar wykorzystać m.in. ten track: http://www6.zippyshare.com/v/46228049/file.html
(Fragment utworu "John Dahlback - Blink (TB deeper remix)" ) Oczywiście, po uzyskaniu zgody autora :) (Raczej nie będzie problemu ;) )

PS. Kawałki luc'a bardzo mi pasują w takiej produkcji :padam:

EDIT:
Co do blink'a, mam już pozwolenie :)
Ostatnio zmieniony przez Kranky 16-06-2008, 08:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 15-06-2008, 20:43   

widzę że słabo się starasz... to wygląda tak jakby "zróbcie mi", a nie "zróbmy sobie" tekkena. 5 minut googlowania i...

http://www.gravity-music.net/blitzfighter-v0.1.zip
prosta demonstracja enginu.

BlitzFighter3d Features:

-Fully customizable 3d animated fighters, loadable as animated mesh files and with animation definitions loaded from a separate ini-file. Simple format - easy to use.

-Predefined behaviors for stardard actions like walking, jumping, blocking, punching (blockable), kicks (non-blockable - can be evaded by jumping). Full customization of collision detection (defined by range within punch/kick animation and distance to opponent)

-Fully customizable combo system. Detection of rapid sequences of keystrokes and execution of the appropriate custom animation, together with definition of the combo behavior.

-Keyboard control for two players

-Two-way range of motion (players always face the opponent and can either approach or retreat)

-Selection screen with customizable character-portraits

-Example meshes and ini files (The mesh is the Ninja from Psionic's website. It is not optimized for use in a 3d fighting game but suitable for demonstration purposes)


To do:

-Display of 3D Arenas.

-Sounds

-3d camera paths

-Network play

-AI for single player mode

How could you help?

-I do not have the skills to quickly build 3d arenas. If someone has a suitable arena available I will be able to use it for testing purposes to quickly add the 3d arena feature.

-I do not have good sounds available to include in the game.

-enemy AI could be based on separate "bot"-like programs, once I get network play to work.

and of course, the purpose of an engine is to make content for it. I am glad to assist anybody who likes to create a 3d character.

read the readme.txt file for detailed description of the ini-files and how to build custom characters
_________________

https://www.youtube.com/lucoctober
https://www.myspace.com/lucoctober
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 15-06-2008, 20:59   

Luc to co podałeś to nie jest sam silnik, a przykład jego wykorzystania. Sam silnik nazywa się Blitz3D i kosztuje jedyne 100$ :P
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Jak zkonfigurowac ePSXe zeby dalo sie grać w tekkena 3 ??
Cenzura w Amerykańskiej wersji Tekkena 2
Problem z trofeum w tekken 6 oraz kilka pytań
problem z dlc do Tekken Tag 2
Problem z logowaniem do gry online w tekken 3 online .
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group