Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zamknięty przez: Dumian
19-07-2008, 16:45
Zróbmy se Tekkena ;)
Autor Wiadomość
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 15-06-2008, 20:09   

tak tak. wiem.
jest to dobra podstawa tak myślę... wszystko można edytować. animacje, modele, tekstury... i jak na razie tyle hehe :P
widać że jest to wczesna faza projektu, ale to chybakogoś takiego jak hellborg Kranky szuka.
_________________

https://www.youtube.com/lucoctober
https://www.myspace.com/lucoctober
 
 
Mr_Editor 
Support


PSN ID: Mr_Editor-PL
Zagram w: TTT2, T7
Steam ID: mreditorcustomize
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 15-06-2008, 21:17   

No co do tych tekstur to powiem szczerze... Ze mną będzie ciężko... pochopnie podjąłem decyzję ale chyba nie jest za późno żeby się wycofać? xD

Oczywiście w miarę możliwości będę się starał pomóc w realizacji tego projektu ale raczej "drugoplanowo"
__
Przykład jaki podał Luc mi się podoba... Co do kosztów to nie dało by się tego jakoś spiracić? (bo wydawać kasę na coś co może okazać się porażką to głupota)
_________________
https://youtube.com/mreditorcustomize
https://honmaru.pl/customize
https://soundcloud.com/moocha-ziom
https://www.facebook.com/moocha.ziom
 
 
 
Kranky 
Beginner



Dołączył: 14 Cze 2008
Wysłany: 16-06-2008, 06:59   

Mr_Editor napisał/a:
Co do kosztów to nie dało by się tego jakoś spiracić?

Dałoby się :) Proszę: [edit]No warez plz[/edit]
(EDIT by Kranky: zainteresowanych zapraszam na FORUM xP)

Udało mi się skombinować wersję 1.83 U mnie wszystko chodzi wypas
(Niby wyświetla demo, ale ograniczeń nie odczułem. Nie wyświetla się okienko"xx days reaming"... Więc chyba działa :) )

Jeśli by się okazało, że coś nie tak, to niedługo powinienem mieć pełną wersję Blitz Basic 3D 1.94 (Obsługuje tylko BASIC'a, C chyba nie :/ )

---------

Mam już zgodę, na użycie "Blink'a" ( http://www6.zippyshare.com/v/46228049/file.html )
Do połowy Lipca powinienem mieć już cały SoundTrack.
Ostatnio zmieniony przez SubZero 16-06-2008, 07:57, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 16-06-2008, 07:09   

No ładnie zaczynacie, ładnie...
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Smartfonowy gracz



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 16-06-2008, 09:04   

Co tam kliknąć by ściagnąć ten silniczek? W polu "download link" nic nie ma, a to sie pewnie inaczej nazywa niż eToro.......... No, dobra... cholerne skrypty

Nieźle, program otwiera popularne pliki graficzne, dźwiękowe i te od 3D Max Studio ;)

Teraz wiem, że w demie możemy tylko tworzyć i tworzyć, bo oddzielnego pliku .exe w demku nie stworzymy.
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON prowadzi treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie, przy ul. Zawiszy 13, pn. i śr. 18:30. Zapraszamy!
 
 
Kranky 
Beginner



Dołączył: 14 Cze 2008
Wysłany: 16-06-2008, 09:42   

kemot722 napisał/a:
Teraz wiem, że w demie możemy tylko tworzyć i tworzyć, bo oddzielnego pliku .exe w demku nie stworzymy.


No to już znamy ograniczenia...
Pełną wersję niedługo wrzucę... Mam nadzieję...
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-06-2008, 10:30   

Używając pirackiego oprogramowania możecie zapomnieć o wsparciu projektu przez Honmaru.
 
 
Mr_Editor 
Support


PSN ID: Mr_Editor-PL
Zagram w: TTT2, T7
Steam ID: mreditorcustomize
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 16-06-2008, 11:08   

Action napisał/a:
Używając pirackiego oprogramowania możecie zapomnieć o wsparciu projektu przez Honmaru.


To podaj lepszy pomysł na załatwienie silnika do gry... legalnego...

[ Komentarz dodany przez: Action: 16-06-2008, 13:14 ]
To nie ja biorę się za robienie gierki, ale skoro prosisz - zakup owego silnika, ew. skorzystanie z jakiegoś GPL.

Edit by Mr_Editor:
Nie lepiej najpierw przetestować to a potem kupić?
_________________
https://youtube.com/mreditorcustomize
https://honmaru.pl/customize
https://soundcloud.com/moocha-ziom
https://www.facebook.com/moocha.ziom
 
 
 
Kranky 
Beginner



Dołączył: 14 Cze 2008
Wysłany: 16-06-2008, 11:39   

Wsparcie by się przydało... Jak największe, i od kogo tylko można... ;)

...więc może "OGRE 3D" ? http://www.ogre3d.org/

Tutaj były wiadomości nt Ogre 3D

ADDED: WikiBook nt OGRE'a
http://pl.wikibooks.org/wiki/OGRE

--------------------------------------

Mam coś lepszego! :D

http://www.naturalmotion.com/
Endorphine! Na tym jedzie GTA 4 :D
Silnik darmowy... (Wersja ciut ograniczona)

Demo możliwości :hyhy:
http://pl.youtube.com/wat...feature=related
 
 
 
Arucardo_1 
Grand Master
Crusader



Zagram w: FIFA 11/Tekken 6 (offline)
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Skąd: Toruń/Poznań
Ostrzeżeń:
 6/3/5
Wysłany: 16-06-2008, 14:05   

Ja mogę wymyślić postacie i fabułę :P
_________________
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
 
 
kemot722 
Grand Master
Smartfonowy gracz



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 16-06-2008, 15:11   

Nazwa silnika "Natural Motion" sugeruje mi, że powinniśmy pomyśleć o motion capture ;)
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON prowadzi treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie, przy ul. Zawiszy 13, pn. i śr. 18:30. Zapraszamy!
 
 
Kranky 
Beginner



Dołączył: 14 Cze 2008
Wysłany: 16-06-2008, 15:59   

"Motion capture – technika stosowana w filmach i grach komputerowych, polegająca na "przechwytywaniu" ruchów aktorów na komputer, przez co postacie poruszają się bardzo realistycznie."

Masz czujniki i kamery? ;)
(2-3 kamery na twarz i dłonie, 8-10 na całe ciało)
 
 
 
yarosh 
Grafik


Dołączył: 17 Maj 2007
Wysłany: 16-06-2008, 16:16   

http://pl.youtube.com/wat...feature=related
ten filmik chyba bardziej sie nada :]
_________________
https://yarosh.deviantart.com/ zapraszam

trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
 
 
 
Kranky 
Beginner



Dołączył: 14 Cze 2008
Wysłany: 16-06-2008, 16:29   

Tak czy siak... Cały czas nie mamy silnika... :/

Pomyslce jednak nad OGRE'em...
http://www.ogre3d.org/

WikiBook nt OGRE'a
http://pl.wikibooks.org/wiki/OGRE

EDIT:
Gadałem z bardzo miłym, i przyjazdnym gościem... W naszym przypadku to TYLKO Ogre.
Czas pobierać :)
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-06-2008, 16:57   

kemot722 napisał/a:
Nazwa silnika "Natural Motion" sugeruje mi, że powinniśmy pomyśleć o motion capture


Ten silnik fizyczny jest właśnie po to byś nie musiał się bawić w MC. ;)

a skoro już jesteśmy przy silniku fizyczny... havok niedawno wydal swoja darmowa wersje.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Jak zkonfigurowac ePSXe zeby dalo sie grać w tekkena 3 ??
Cenzura w Amerykańskiej wersji Tekkena 2
Problem z trofeum w tekken 6 oraz kilka pytań
problem z dlc do Tekken Tag 2
Problem z logowaniem do gry online w tekken 3 online .
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group