Najpiękniejsze z pięknych.
Moderator: ModTeam
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Najpiękniejsze z pięknych.
Nie chodzi tylko o 300 dywizji polygonów oraz 1080p w stałych 60fps. Można wymieniać tu oprawę której artyzm oraz design zauroczyły was.
Platformy - dowolne.
Z mojej strony będzie to tak wyglądało (kolejność nieobowiązkowa) :
- Crysis (PC)
- Unreal Tournament III (PC)
- Ratchet and Clank : Tools of Destruction (PS3)
- God of War : Chains of Olympus (PSP)
Platformy - dowolne.
Z mojej strony będzie to tak wyglądało (kolejność nieobowiązkowa) :
- Crysis (PC)
- Unreal Tournament III (PC)
- Ratchet and Clank : Tools of Destruction (PS3)
- God of War : Chains of Olympus (PSP)
- Jo-Jo
- Grand Master
- Posty: 1458
- Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
- Lokalizacja: ze wszystkąd
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
- Okami
- seria Silent Hill
- Okami
- Okami
- Okami
- czy wspomniałem o Okami ?
- seria Silent Hill
- Okami
- Okami
- Okami
- czy wspomniałem o Okami ?
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
No tak , bajeczna oprawa. W sumie można również wyróżnić "Odin Sphere" i tylko modlić się by Konami właśnie na PS3 zaprezentowało nową Castlewanię właśnie w takim pięknym 2d.
- K'
- Support
- Posty: 805
- Rejestracja: 19-09-2006, 13:34
- Kontakt:
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
Swego czasu podziwiałem oprawę w ICO jak i samą grę zresztą Duchowy następca ICO - Shadow of the Collossus również był świetny jeśli chodzi o design kolosów jednak w tym przypadku sama gra nie wzruszyła mną tak jak wspomniane ICO.
Co do innych gier to jak wiadomo OKAMI za cudownie wykreowany świat genialne wręcz wykorzystanie techniki cell shading. Po prostu cały świat kwitnie dosłownie i w przenośni
Gran Turismo 4 jeśli chodzi o wykonanie fur nie ma sobie równych na tej konsoli.
The Bouncer - pomimo średniej rozgrywki graficznie przedstawiał się jak dla mnie wspaniale.
Devil May Cry 3 prezentuje dosyć ciekawy i soczysty design w co poniektórych lokacjach i walkach z bossami vide Cerberus jak na PS2 to wygląda wg mnie naprawdę okazale.
Z PS2 tkwią mi w pamięci jeszcze dwie gry w których oprawa szczególnie zwróciła moją uwagę, a mianowicie MGS 3 za całokształt i Tekken Tag Tournament za to, że do tej tej pory wygląda świetnie.
Z PeCetowch gierek najbardziej swoją oprawą i jej klimatem spodobał mi się do tej pory BIOSHOCK.
Pamiętajmy też o starym Legend of Mana z PSXa - grze o wspaniałej bajkowej oprawie, która w tej kwestii jak dla mnie nie miała sobie równych jeśli chodzi o tę konsolę.
Z DC Soul Calibur przez długi czas nie miał sobie równych jeśli chodzi o oprawę zjadając nawet gry z rynku PC... Shenmue w swej złożoności świata i ogólnym dopracowaniu potrafiło jednocześnie również zachwycić wykonaniem lokacji, pięknym odwzorowaniem twarzy itp. Z kolei REZ w swej "prostocie" grafiki wektorowej potrafił zaczarować grającego swym światem z "kreseczek"
Co do innych gier to jak wiadomo OKAMI za cudownie wykreowany świat genialne wręcz wykorzystanie techniki cell shading. Po prostu cały świat kwitnie dosłownie i w przenośni
Gran Turismo 4 jeśli chodzi o wykonanie fur nie ma sobie równych na tej konsoli.
The Bouncer - pomimo średniej rozgrywki graficznie przedstawiał się jak dla mnie wspaniale.
Devil May Cry 3 prezentuje dosyć ciekawy i soczysty design w co poniektórych lokacjach i walkach z bossami vide Cerberus jak na PS2 to wygląda wg mnie naprawdę okazale.
Z PS2 tkwią mi w pamięci jeszcze dwie gry w których oprawa szczególnie zwróciła moją uwagę, a mianowicie MGS 3 za całokształt i Tekken Tag Tournament za to, że do tej tej pory wygląda świetnie.
Z PeCetowch gierek najbardziej swoją oprawą i jej klimatem spodobał mi się do tej pory BIOSHOCK.
Pamiętajmy też o starym Legend of Mana z PSXa - grze o wspaniałej bajkowej oprawie, która w tej kwestii jak dla mnie nie miała sobie równych jeśli chodzi o tę konsolę.
Z DC Soul Calibur przez długi czas nie miał sobie równych jeśli chodzi o oprawę zjadając nawet gry z rynku PC... Shenmue w swej złożoności świata i ogólnym dopracowaniu potrafiło jednocześnie również zachwycić wykonaniem lokacji, pięknym odwzorowaniem twarzy itp. Z kolei REZ w swej "prostocie" grafiki wektorowej potrafił zaczarować grającego swym światem z "kreseczek"
Ostatnio zmieniony 12-07-2008, 11:28 przez K', łącznie zmieniany 1 raz.
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
Jeśli chodzi stricte o oprawę wizualną, to jak już gdzieś pisałem Shadow of the Colossus - spotkanie z pierwszym kolosem jest niezapomniane.
Z nowszych pozycji graficznie spodobał mi się Assasin's Creed, szczególnie miasta gdy się je ogląda z wysokich miejsc.
Z nowszych pozycji graficznie spodobał mi się Assasin's Creed, szczególnie miasta gdy się je ogląda z wysokich miejsc.
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
A mnie chwytają za serce starsze gry. Niby potrafię się zachwycić nowymi produkcjami, ale one już nie "rajcują" mnie tak jak starsze. Pokazuja wszystko na tacy, nie zostawiają miejsca dla mnie, a własciwie ograniczaja je do trzymania pada i naciskania guziczkow.
Gry które oprawą zawsze powodują że mam szklane oczy:
- Valkyrie Profile 1
- Xenogears
Dla mnie te małe ludziki są niesamowite, a z graficznych "doznań" spokojnie moge dodać jeszcze start Ashera z początku Xeno ep 2. i moment jak w Xeno 2 poruszamy się E.Sami po. Zwłaszcza Dinah, z podkulonymi nóżkami jak przechodzi się przez jakieś kałuże w tym świetle... No i z Xeno 3 ostatnia lokacja ze swoim monumentalizmem...
A na trailerach strasznie podoba mi sie Yakuza 3. Może dlatego, że ma klimat jaki ma a ja dużą uwagę zwracam na kolorystykę.
Gry które oprawą zawsze powodują że mam szklane oczy:
- Valkyrie Profile 1
- Xenogears
Dla mnie te małe ludziki są niesamowite, a z graficznych "doznań" spokojnie moge dodać jeszcze start Ashera z początku Xeno ep 2. i moment jak w Xeno 2 poruszamy się E.Sami po
[Spoiler ]
Old Miltii
A na trailerach strasznie podoba mi sie Yakuza 3. Może dlatego, że ma klimat jaki ma a ja dużą uwagę zwracam na kolorystykę.
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
Wipeout, Resident Evil, Soul Blade, Castlevania SOTN, Tenchu, Xenogears, FFT, FF8, Vagrant Story, Soul Reaver, Silent Hill, Soul Calibur, TTT, Ico, FFX, Shadow of the Colossus - nie wszystkie były przełomowe w kwestii oprawy wizualnej w swoim czasie, ale trafiły w klime na dychę.
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- Jo-Jo
- Grand Master
- Posty: 1458
- Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
- Lokalizacja: ze wszystkąd
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
w tym temacie chodziło niestety tylko o grafe .... gdyby chodziło o klime itp. to ofkoz zalałbym temat tytułami
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
W tym temacie wymieniłem tytuły, które urzekły mnie graficznie (czytaj: nie brałem pod uwagę innych składowych) pomimo faktu, że w swoim czasie nie wszystkie były rewelacyjne - ot grafika uderzyła wprost w mój klimat. Tak lepiej?
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
Pozwolę sobie tez coś skrobnąć a co .
C-64:
Demon Kiss według mnie najpiękniejsza gra na tą 8 bitową maszynkę zresztą zobaczcie sami . Choć trzeba przyznać że Flimbo's Quest również trzyma formę ponad normę .
SNES:
Seria Donkey Kong Country.
PSX:
Wspomniany już przez K` Legend of Mana do teraz jest jednym z najlepszych tytułów 2d jakie miałem przyjemność grać. Pierwsze spotkanie z Gaeus'em miazga. Jeśli chodzi o 3d to na CTR'a nie było bata za PSX . Choć trzeba przyznać, że Soul Reaver swą oprawą naprawdę miło mnie zaskoczył. Wielkie lokacje utrzymany w gotyckim klimacie potrafił wryć się w pamięć.
PS2:
Tutaj nie będzie oryginalny ale ICO daje rade po dziś dzień i choć ma już troszkę na karku spokojnie może w kwestii oprawy mierzyć się z nowszymi produkcjami. Ale pierwsze miejsce na czarnulke ma u mnie MGS 3.
Jak na razie tyle, bo już zmęczony jestem .
C-64:
Demon Kiss według mnie najpiękniejsza gra na tą 8 bitową maszynkę zresztą zobaczcie sami . Choć trzeba przyznać że Flimbo's Quest również trzyma formę ponad normę .
SNES:
Seria Donkey Kong Country.
PSX:
Wspomniany już przez K` Legend of Mana do teraz jest jednym z najlepszych tytułów 2d jakie miałem przyjemność grać. Pierwsze spotkanie z Gaeus'em miazga. Jeśli chodzi o 3d to na CTR'a nie było bata za PSX . Choć trzeba przyznać, że Soul Reaver swą oprawą naprawdę miło mnie zaskoczył. Wielkie lokacje utrzymany w gotyckim klimacie potrafił wryć się w pamięć.
PS2:
Tutaj nie będzie oryginalny ale ICO daje rade po dziś dzień i choć ma już troszkę na karku spokojnie może w kwestii oprawy mierzyć się z nowszymi produkcjami. Ale pierwsze miejsce na czarnulke ma u mnie MGS 3.
Jak na razie tyle, bo już zmęczony jestem .
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- JJK
- Grand Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: 25-02-2007, 18:06
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
Dla mnie grafika najważniejsza nie jest a nawet i mniej ważna. Dawniej przyjemność w tych aspektach czerpało się z gier głównie dzięki własnej wyobraźni i jeśli się tę umiejętność wykształciło dobrze na dzisiejsze graficzne majstersztyki patrzy się już mniej przychylnym okiem .
To ja też tak platformowo bardziej (i wybiórczo, bo wszystkich nie dam rady i nie pamiętam )
NES - Crisis Force, Gimmick, Moryou Senki Madara, Tokkyuu Shirei Solbrain, Ninja Gaiden III;
Amiga: Lionheart, Shadow of the Beast, Another World, Ruff'N Tumble, Unreal, Elfmania;
SNES - Chrono Trigger, Axelay, Actraiser, Star Ocean, Seiken Densetsu 3, Secret of Evermore;
Genesis - Ristar, Flink, Phantasy Star IV, Shinobi III;
Sega CD - Snatcher (Sega CD), Dark Wizard, Lunar (1 i 2), Sol Feace.
Saturn - Albert Odyssey: Legend of Eldean, Radiant Silvergun, Panzer Dragoon Saga;
PSX - Valkyrie Profile, Legend of Mana, FFIX, Chrono Cross, Saga Frontier II, Tales of Phantasia i żebym jednak nie zapomniał o najważniejszym czyli Vagrant Story ;
PS2 - Okami, FFX, Odin Sphere, ICO, Shadow of Colossus, Zone of the Enders, Onimusha 3, DMC3, MGS3;
To ja też tak platformowo bardziej (i wybiórczo, bo wszystkich nie dam rady i nie pamiętam )
NES - Crisis Force, Gimmick, Moryou Senki Madara, Tokkyuu Shirei Solbrain, Ninja Gaiden III;
Amiga: Lionheart, Shadow of the Beast, Another World, Ruff'N Tumble, Unreal, Elfmania;
SNES - Chrono Trigger, Axelay, Actraiser, Star Ocean, Seiken Densetsu 3, Secret of Evermore;
Genesis - Ristar, Flink, Phantasy Star IV, Shinobi III;
Sega CD - Snatcher (Sega CD), Dark Wizard, Lunar (1 i 2), Sol Feace.
Saturn - Albert Odyssey: Legend of Eldean, Radiant Silvergun, Panzer Dragoon Saga;
PSX - Valkyrie Profile, Legend of Mana, FFIX, Chrono Cross, Saga Frontier II, Tales of Phantasia i żebym jednak nie zapomniał o najważniejszym czyli Vagrant Story ;
PS2 - Okami, FFX, Odin Sphere, ICO, Shadow of Colossus, Zone of the Enders, Onimusha 3, DMC3, MGS3;
Ostatnio zmieniony 08-07-2008, 23:02 przez JJK, łącznie zmieniany 6 razy.
Życie to wojna. Ale nie bezmyślna wojna ze światem, ludźmi, czasem czy śmiercią. To wojna bez użycia ataku i obrony. Jedyna słuszna i szlachetna wojna... wojna z samym sobą.
- Jo-Jo
- Grand Master
- Posty: 1458
- Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
- Lokalizacja: ze wszystkąd
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
Nooo dobra .. to moja kolej ->
NES - Metal Gear, Ninja Gaiden 3, Battletoads & Double Dragon
SNES - Demon's Crest, Super Castlevania IV, Chrono Trigger
Amiga - Moonstone
PSX - MGS, Silent Hill, Castlevania: Symphony Of The Night, SaGa Frontier 2, Xenogears, Final Fantasy 8, Final Fantasy 7, Crash Bandicoot 3: Warped, Spyro The Dragon, Klonoa, Croc, Ape Escape, Thrill Kill, Resident Evil 2, Valkyrie Profile, Syphon Filter, Fear Effect, Chrono Cross
Genesis - każdy tytuł z " Sonic " w tytule
PS2 - DMC3, Silent Hill 2, Silent Hill 3, MGS3, Soul Calibur 3, RE:CV, Okami ( x500 ), Silent Hill: Origins, DMC1
NES - Metal Gear, Ninja Gaiden 3, Battletoads & Double Dragon
SNES - Demon's Crest, Super Castlevania IV, Chrono Trigger
Amiga - Moonstone
PSX - MGS, Silent Hill, Castlevania: Symphony Of The Night, SaGa Frontier 2, Xenogears, Final Fantasy 8, Final Fantasy 7, Crash Bandicoot 3: Warped, Spyro The Dragon, Klonoa, Croc, Ape Escape, Thrill Kill, Resident Evil 2, Valkyrie Profile, Syphon Filter, Fear Effect, Chrono Cross
Genesis - każdy tytuł z " Sonic " w tytule
PS2 - DMC3, Silent Hill 2, Silent Hill 3, MGS3, Soul Calibur 3, RE:CV, Okami ( x500 ), Silent Hill: Origins, DMC1
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
Aż miło iż temat cieszy się taką popularnością.
Właściwie, powinienem uściślić , że chodzi o obecny czas, no ale to w sumie lepiej dla tematu.
Nie przywołując 8 i 16 bitów - i tak mało kto zna/pamięta poszczególne gry to będzie tak:
PSX :
- Soul Blade - gdy tylko zobaczyłem tą pozycję długo nie mogłem wyjść z podziwu - feria kolorów , przepiękne tła, postaci niemal bez kantów ( dla porównania konkurencja wyglądała słabo - T2/VF2 ).
Castlevania : Symphony of the Night - artyzm plus powalający design zrodziły coś niesamowitego. Oprawa godna 32 bitów z posmakiem old school'u.
THPS - bądźmy szczerzy, niemal wyglądała jak gra z DC.
Wipout 3- j.w.
Legacy of Kain : Soul Reaver - jedna z najbardziej zaawansowanych graficznie gier na PSX.
Saturn /b]
- VF2 - przede wszystkim, obłędna animacja.
- Sega Rally - dynamika i płynność.
N64/Jag
- raczej nic z kategorii "och, ach ja cię sunę"
DC
- Zdecydowanie SR2 oraz VF3 - niewyobrażalne przeskoki graficzne, oraz Shenmue - coś z gatunku ala dziś GTA IV, nawet bardziej powiedziałbym . No i oczywiście Soul Calibur. i DoA2. oraz SF III
PS2
- TTT, MGS2 oraz GT3 i FFX sequele które wyglądały niczym filmiki z poprzednich odsłon.
-DMC - w momencie premiery najpiękniejsza z gier.
-Vieftiful Joe - cel shading na 6.0
- Soul Calibur 3 - pięknie zwieńczenie
- God of War 1+2 - nawet dziś jedna z najlepiej animowanych gier, no i przepiękna.
X box
- W sumie tylko Panzer Dragon Orta oraz Splinter Cell pierwszy i trzeci.
Multiplatformowo - Burnout 2 i 3....niebotyczna prędkość , barwa, i płynność oraz to co z pojazdami sie dzieje.
GC
- remake BH.
PS3
- Motor Storm , Uncharted: Drake's Fortune , VF5
x 360
- Gears of War , Oblivion
Właściwie, powinienem uściślić , że chodzi o obecny czas, no ale to w sumie lepiej dla tematu.
Nie przywołując 8 i 16 bitów - i tak mało kto zna/pamięta poszczególne gry to będzie tak:
PSX :
- Soul Blade - gdy tylko zobaczyłem tą pozycję długo nie mogłem wyjść z podziwu - feria kolorów , przepiękne tła, postaci niemal bez kantów ( dla porównania konkurencja wyglądała słabo - T2/VF2 ).
Castlevania : Symphony of the Night - artyzm plus powalający design zrodziły coś niesamowitego. Oprawa godna 32 bitów z posmakiem old school'u.
THPS - bądźmy szczerzy, niemal wyglądała jak gra z DC.
Wipout 3- j.w.
Legacy of Kain : Soul Reaver - jedna z najbardziej zaawansowanych graficznie gier na PSX.
Saturn /b]
- VF2 - przede wszystkim, obłędna animacja.
- Sega Rally - dynamika i płynność.
N64/Jag
- raczej nic z kategorii "och, ach ja cię sunę"
DC
- Zdecydowanie SR2 oraz VF3 - niewyobrażalne przeskoki graficzne, oraz Shenmue - coś z gatunku ala dziś GTA IV, nawet bardziej powiedziałbym . No i oczywiście Soul Calibur. i DoA2. oraz SF III
PS2
- TTT, MGS2 oraz GT3 i FFX sequele które wyglądały niczym filmiki z poprzednich odsłon.
-DMC - w momencie premiery najpiękniejsza z gier.
-Vieftiful Joe - cel shading na 6.0
- Soul Calibur 3 - pięknie zwieńczenie
- God of War 1+2 - nawet dziś jedna z najlepiej animowanych gier, no i przepiękna.
X box
- W sumie tylko Panzer Dragon Orta oraz Splinter Cell pierwszy i trzeci.
Multiplatformowo - Burnout 2 i 3....niebotyczna prędkość , barwa, i płynność oraz to co z pojazdami sie dzieje.
GC
- remake BH.
PS3
- Motor Storm , Uncharted: Drake's Fortune , VF5
x 360
- Gears of War , Oblivion
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
To ja wymienie tylko nowsze gierki bo starych już nie pamiętam :
Uncharted
MGS 4
MGS 3
Legend of Zelda: TP
Resident Evil Remake i 0
GTA 4
DMC 4
Ninja Gaiden
Uncharted
MGS 4
MGS 3
Legend of Zelda: TP
Resident Evil Remake i 0
GTA 4
DMC 4
Ninja Gaiden
- czit
- Grand Master
- Posty: 386
- Rejestracja: 25-02-2006, 10:16
- Lokalizacja: Lubartów
Re: Najpiękniejsze z pięknych.
neogeo : metal slugi i sonic wings (każda część poza pierwszą) , rampage reign ,goal
pc : sins of a solar empire, legacy of kain defiance, painkiller,diablo 2 ,worms blast, strongholdy, oblivion, half life 2 (engine miszcz), test drive unlimited
psx: gran turismo, legend of mana, ff9, soul reaver, ctr, t3 (dziwne ze zapomnieliscie te czasy kiedy czlowiek sie ślinił z radości widząc w salonie tą gre <wstydmizawas> ) ,seria SPYRO !!
n64: marian world, zeldy,super smash bros
dc : shenmue, sc
sega saturn: die hard arcade
nes: seria kunio kun
cps: warriors of fate
??: hook
pc : sins of a solar empire, legacy of kain defiance, painkiller,diablo 2 ,worms blast, strongholdy, oblivion, half life 2 (engine miszcz), test drive unlimited
psx: gran turismo, legend of mana, ff9, soul reaver, ctr, t3 (dziwne ze zapomnieliscie te czasy kiedy czlowiek sie ślinił z radości widząc w salonie tą gre <wstydmizawas> ) ,seria SPYRO !!
n64: marian world, zeldy,super smash bros
dc : shenmue, sc
sega saturn: die hard arcade
nes: seria kunio kun
cps: warriors of fate
??: hook
Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów