Odpowiedz do tematu
King's Bounty: Legenda
Autor Wiadomość
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 14-09-2008, 22:28   King's Bounty: Legenda



Pewnego dnia sobie pomyślałem: Dawno nie grałem w jakąkolwiek część Heroes of Might & Magic, więc zacząłem się bawić Heroes II Gold. Pamiętałem z dodatku do CD Action "100 gier PC", że zanim powstała gra Heroes ("jedynka") twórca zachwycał się koncepcją stworzonego w 1990 roku tytułu "King's Bounty". Odpaliłem i to sobie na emulatorze, nie pożałowałem.

Tego samego dnia, przechodząc obok kiosku dostrzegłem nowe wydanie CD Action i nie mogłem przejść obojętnie. Czemu wśród tematów na okładce znalazł się tytuł "King's Bounty"? co oznacza dopisek "Legenda"? Kupiłem CDA i pochłonęły mnie 2 artykuły - stronka (artykuł sponsorowany) i nieco dłuższa recenzja. Obejrzałem też trailery na Gametrailer.com
Wniosek: koniecznie trzeba zagrać w Legende!

King's Bounty: Legenda daje graczowi do wyboru 3 klasy postaci:
Wojownik - specjalista od dowodzenia wielkimi armiami, szybko rozwijający zdolności bitewne;
Paladyn - święty wojownik prowadzący niekończącą się krucjatę przeciwko Złu (źródło), równie dobrze rozwija umiejętności bitewne i magiczne, ale najszybciej rozwija umiejętności z kategorii Umysłu;
Mag - nie zna sie na zarządzaniu wielkimi armiami, ale to właśnie on zna najpotężniejsze zaklęcia w tym korzystanie z mocy żywiołów, wiedza i mądrość chowają w cień użycie czystej siły.
Ilość klas nie świadczy jednak o braku urozmaicenia, bo każdy bohater posiada 3 "drzewka rozwoju" - Dowodzenie, Umysł, Magia i gracz będzie mógł rozwijać postać wedle własnego uznania. Będzie musiał jednak pamiętać o predyspozycjach bohaterach i tym, że np. dla Maga "drzewko" Magii będzie bardziej rozbudowane niż Umysłu czy Dowodzenia. Postacie poruszają się po świecie Endorii w czasie rzeczywistym, ale bitwy są toczone w systemie turowym. Będziemy tez prowadzić, nie rzadko ciekawie wyglądające dialogi, z których będziemy mogli sie czegoś dowiedzieć między innymi o swojej postaci.

Krajobraz Endorii jest bardzo urozmaicony w takie krajobrazy jak gęste lasy, morskie wybrzeża, lodowe krainy czy jaskinie pełne wilków i wilkołaków.

Poważną wadą gry, która zostanie już niedługo wydana (już 2008 i aż w 2008) jest brak rozgrywki online. Cenega Poland wydawca gry tłumaczy to koncetracją rozgrywki na misjach dla pojedynczego gracza. Warto zwrócić uwagę na piękną grafikę i doskonały soundtrack, którego próbkę możecie pobrać tutaj. Demo mnie wciągnęło (kiedy minęły te 2 godziny?) i gram ile mogę. W końcu czemu miało by mnie nie wciągnąć, kiedy gra dostała ocenę 9/10 wraz ze znakiem jakości od CD Action :luka: Pod wrażeniem jestem pracy kamery, która zmienia sposób patrzenia na bitwę kiedy podczas oddział zadaje silniejszy cios wrogowi.

Obrazki:
Menu gry
Dialog z Królewskim Cierniem
Posprzątałem ogródek, przychodzę więc po... hop hop?
Nie zadzieraj z rolnikiem!
Dam w wyższej rozdzielczości jak imagehack zaprzestanie głupich gier i zmniejszanie.

Linki warte uwagi:
Oficjalna strona KING'S BOUNTY: THE LEGEND
Polska strona KING'S BOUNTY: LEGENDA
DEMO PL - WP
DEMO PL - poprawione

W sprzedaży będzie specjalne Królewskie Wydanie (Edycja Kolekcjonerska), które prawdopodobnie kupię.

Już dziś (do 10 października) może wziąć udział w konkursie polegającym na wymyśleniu przygody dla DODATKU DO GRY wraz z misjami dla gracza, a w nagrodę za pomysły godne uwagi znajdziesz swoje nazwisko w zakładce Twórcy (Credits) - szczegóły TUTAJ

Ciekawostka:
Rosjanie zostawili sobie dłuższy tytuł - Legenda o Rycerzu (Легенда o рыцарe)

POLECAM! :D
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON rozpocznie treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie od września 2018. Trwają zapisy. Zapraszamy!
Ostatnio zmieniony przez kemot722 18-09-2008, 20:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 17-09-2008, 17:50   

Wszystko fajnie, ale ja nie wiem jak taka gra może nie mieć trybu multi. H3 wiecznie żywy ;) .
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 17-09-2008, 20:12   

Podobno będzie w dodatku, ale na razie nic oficjalnie. Na oficjalnym forum King's Bounty: Legenda, co jakiś czas ktoś zakłada wątek o problemach technicznych - przeważnie błahych typu brak DirectX w odpowiedniej wersji (wersja End-User wymagana). Ponadto nadal nie są znane minimalne wymagania, jedynie zalecane. Trzeba będzie poczekać chwilę, może dwie aż gra będzie w pełni sprawna offline. Ja osobiście w ogóle nie miałem problemów, choć została już udostępniona nowa wersja demo z myślą o tych co nie mogli uruchomić tamtej (pierwszy post).

Zauważyłem, że są odważni co pytają na oficjalnym forum o takie rzeczy jak czy będą zabezpieczenia przed kopiowaniem :zdegustowany:
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON rozpocznie treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie od września 2018. Trwają zapisy. Zapraszamy!
 
 
KRELIAN 
Junior Admin


PSN ID: KrelianTK
Zagram w: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ta pewność?
Wysłany: 18-09-2008, 13:42   

Mnie najbardziej zastanawia jak w praniu się sprawdzi na dłuższą metę przeniesienie turówki do czasu rzeczywistego na mapie. Do dziś przypomina mi się Heroes of Might and Magic: Quest for the Dragon Bone Staff na PS2 - najgorszy syf jaki skończyłem na tej konsoli obok Fallouta (polecam dla beki).

W każdym razie z demem King's Bounty pasuje, zapodano mi już wystarczająco dobrego, żebym później cierpiał z niedoboru witamin.
_________________


https://www.change.org/p/...game-on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 18-09-2008, 19:17   

KRELIAN napisał/a:
Mnie najbardziej zastanawia jak w praniu się sprawdzi na dłuższą metę przeniesienie turówki do czasu rzeczywistego na mapie.

Według mnie już sie sprawdził i jest świetnie, choć czasem jest ciężko jak wrogi oddział z kategorii bardzo silny czy niepokonany cie dogoni ;)

KRELIAN napisał/a:
Do dziś przypomina mi się Heroes of Might and Magic: Quest for the Dragon Bone Staff na PS2 - najgorszy syf jaki skończyłem na tej konsoli

Żeby to jeszcze rzeczywiście był Heroes, a nie niedokopana konwersja King's Bounty w 3D - Źródło (Wikipedia)

KRELIAN napisał/a:
W każdym razie z demem King's Bounty pasuje, zapodano mi już wystarczająco dobrego, żebym później cierpiał z niedoboru witamin.

Ja na razie cierpię, bo doba sie dziwnie skróciła :rotfl:

Edit w dniu 19th września:
Już wiadomo jak będzie wyglądać okładka polskiego wydania. Szczegóły na polskiej stronie King's Bounty: Legenda
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON rozpocznie treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie od września 2018. Trwają zapisy. Zapraszamy!
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 15-12-2008, 08:26   

KRELIAN napisał/a:
Wszystko fajnie, ale ja nie wiem jak taka gra może nie mieć trybu multi. H3 wiecznie żywy ;) .

Bio Shock to FPS bez trybu wieloosobowego i dał pstryczka w nos (mało powiedziane) wszystkim tuzom gatunku.

A MP, będzie najprawdopodobniej w dodatku , zapowiedzianym na rok 2009.

Ja jestem już niemal na ukończeniu tej gry i wypada przyznać, że bawiłem się przednio.
Trzymająca wysoki poziom oprawa A/V, klimat, et cetera.

Mechanika nieco inna niż w HoM&M , ale wcale nie gorsza.
_________________
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 15-12-2008, 12:56   

Ja sie zawiesiłem, bo forsy mało, a wolałym bym unikać cheatowania. Kiedyś w końcu uratuję sojusz Darionu z Krasnoludami :P
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON rozpocznie treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie od września 2018. Trwają zapisy. Zapraszamy!
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-12-2008, 14:04   

Sylvan Wielki napisał/a:
BioShock to FPS bez trybu wieloosobowego i dał pstryczka w nos (mało powiedziane) wszystkim tuzom gatunku.


Tyle, że bioshock to FPP-RPG a nie szybki FPS z naciskiem na rozwałkę dla którego brak multi byłby grzechem twórców.

Brak multiplayera w KBL, czyli grze która jawnie stara się zając tron H3 jest także dla mnie jakimś nieporozumieniem.
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 17-12-2008, 09:46   

Actionie, obedrzeć go z elementów RPG i wcale nie będzie taki ślamazarny a na pewno bardziej dynamiczny niż niejeden przedstawiciel gatunku , który ma tryb wieloosobowy.
Poza tym da się odczuć , że niejako bronisz tego stanowiska tymi motywami, zupełnie niepotrzebnie. A i tak owe elementy RPG są na wyrost (ale oczywiście istnieją). Bo przy takim podejściu to DMC , czy Chaos Legion też mają elementy RPG, co nie znaczy, że subtelne.

Co do MP, to jakoś brak jego wcale nie przekłada się na słabą sprzedaż KB:L ani na gorszą średnią ocen , niż w przypadku HoM&M3.

Zresztą jedni się lubują w tym (gro mych kolegów , wręcz zagrywało się w multi przy okazji Heroesów , czy Disciples), co nie znaczy, że każdy tak ma i można przez to grę negować.

Ja przykładowo jeśli już pozwalam sobie na takie tryby, to w grach typu VF/Tekken i raczej tyle. Jest tyle znakomitych tytułów, że szkoda czasu, na ślęczenie przy jednym w takiej opcji a jak juz są ciekawsze/ważniejsze sprawy niż gry.

Disciples II przeszedłem każdą rasą - demonami nawet 2 razy. A w MP może grałem 4godz . CoD4 przeszedłem 2 razy a z innymi graczami przysiedziałem jeden dzień.

Podobnie było z HoM&M i tak zapewne byłoby z KB:L. Ja juz czekam kiedy gra się skończy (aktualnie ukończyłem ekspansję na Demonis, czyli końcówka gry)., nie dla tego, że tak sobie mi się gra, o nie, ale dla tego, że przykładowo przerwałem w 1/2 FC2 i w 4 etapie Dead Space a tu już inne gry czekają - przykładowo Loco Roco 2.

A gdzie tu czas na tryb wieloosobowy. Jak na razie bawię się przednio bez niego.
Jeśli uważasz jednak, że bez tego ani rusz, cóż masz pełne prawo do tego, nikt nie napisze "beee Act *&^% bo ...."
_________________
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17-12-2008, 14:08   

Zbytnia nadinterpretacja Sylvanie. Nigdzie nie napisałem ani nawet nie zasugerowałem, że:

Sylvan Wielki napisał/a:
bez tego (MP) ani rusz


Po prostu brak trybu wieloosobowego w grze, która nawet korzysta ze sloganów "następca Heroes 3" jest wielkim niedopatrzeniem i wieszać za jaja twórców nie będę ja a fani, którzy zakupią grę zmyleni owymi sloganami. Poza tym to, że ty nie przepadasz za multi w tego typu grze (masakra, do niedawna myślałem że jednak wszyscy kochali gorące krzesła w H3, myliłem się:P) nie znaczy, że wszyscy inni też (sam nie wiem po co to tłumaczę;)). No i pojechałeś z tą prywatą, nie pierwszy raz zresztą.
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 18-12-2008, 14:07   

Action a osobiście to wolisz MP , czy single w tego typu grach?
Ja nastawiałem się na klon HoM&M V a gra okazała się najzwyczajniej lepsza.
Teraz pozostaje tylko wyczekiwać Disciples III.
Nic to, uciekam ubić ostatniego smoka w "labiryncie smoków". kilka tys. punktów doświadczenia drogą nie chodzi.
_________________
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-12-2008, 14:31   

Action napisał/a:
Action a osobiście to wolisz MP , czy single w tego typu grach?


Tego typu? Znaczy się Disciples, Age of Wonders lub Heroes? Oczywiście multi, mimo że w każdych (prócz disciples 1) z tych gier przeszedłem kampanie i wspominam je nieźle.

Po prostu nic nie przebije sytuacji gdy twój kumpel widzi, że oblężasz jego twierdze 2x większa armia lub gdy jakimś fartem uda ci się pokonać jego strażnika (Disciples).

No i tekstów "pożycz drewna, no pożycz... no weź..." się nie zapomina. ;)
 
 
Sylvan Wielki 
Grand Master



Dołączył: 23 Mar 2008
Wysłany: 30-12-2008, 19:23   

Action napisał/a:
No i tekstów "pożycz drewna, no pożycz... no weź..." się nie zapomina. ;)


Dawać mi tutaj dodatek KB: L w mgnieniu oka , albo Disciples III.
Act, będzie jakiś multi, to wyjątkowo się skuszę na partyjkę ^^'
Tylko jak wygram, oby BANicją się nie skończyło.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
King of Fighters 98' : Dream Match Never Ends , The
Guilty Gear XX #Reload Online Tournament by GGTeam Poland
Melty Blood: Legenda & System
Sparing Partner - Guilty Gear XX #Reload
[Tekken 7] Iron-Fist Tournament #2 w Lesznie
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group