Lili

Forum poświęcone strategii gry poszczególnymi postaciami.

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Lili

Post autor: Ana »

Ma ktoś jakieś podstawy do blondyny? :D Będę wdzięczna :) -> oke wygrzebałam sobie z TZ :)

A poza tym temat do dyskusji o.
Obrazek
Awatar użytkownika
vho
Grand Master
Grand Master
Posty: 559
Rejestracja: 30-03-2006, 00:49

Re: Lili

Post autor: vho »

Mówisz - masz :)

1,2 - przewaga na bloku, można dalej kombinować

2,4 - ncc, na hicie odrzuca daleko, na bloku przewaga (drugie 2,4_1,2_2,3 nieprzerywalne)

df+1 - przewaga na bloku, szybki mid, techtrap po rzutach (df+1, 1,2, d+2,2,3)

df+2 - bezpieczna midowa wybitka, można skroić ponad 60 pkt.

ff+4 - najlepszy low Emilii, bardzo duża przewaga na hicie, słabo widoczny, trzeba sporo tego używać, na bloku lecimy :P

b+1 - mid, przewaga na bloku i na hicie, na CH lecimy z jugglem

uf+3 - słynny hopkick - zbiera z takich sytuacji, że głowa mała, wykonany po choćby mikroskopijnym SS-ie omija mnóstwo rzeczy, lecimy za 60pkt na hicie

ff+3+4 - niezły cios; mid, low crush, przewaga na bloku

db+4 - dobra, mało widoczna kosa, na bloku latamy, na hicie przewaga, na CH juggle, najlepiej wykonywać z dasha (qcf) - wtedy jest niewidoczna

df+3+4 - bardzo ważne zagranie - zostawia w BT, bezpieczne, na hicie juggle za 60, low crush, high crush itd...

d+2,2 - natural mid, high, dobry do mieszania, fajnie się po tym SS-uje

d+3+4 - all crush, cios, który naprawdę potrafi zdenerwować, jedziemy po tym za ~70, na hicie latamy

3+4 - dziwne zagranie, ogólnie omija masę rzeczy, gdy trafi wybija do juggla

b+1+2 - wolne dość, ale odpowiednio użyte jest całkiem, całkiem. Na ch juggle, na hicie przeciwnik leci daleeeko do tyłu (odpowiednio zrobione df+3+4 jest tu CHYBA gwarantem)

f+1+2 - omija wiele rzeczy, ale że nie jest zbyt bezpieczne, to radzę z tym uważać

d,df+3_FC df+3 - wślizg; potężny zasięg, na CH juggle, ale ogólnie nie nadużywać, bo łatwo można się nauczyć widzieć ten cios

df+1+2 - jej najlepszy rzut, w przypadku backrolla walimy df+3+4,3+4, d+3

BT 1+2 - 10-klatkowy mid z BT, bezpieczny na bloku, na hicie przewraca... coś jeszcze? :D

BT d+3+4 przewracająca na hicie kosa z BT, gdy wejdzie dajemy drugi raz to samo, jak przeciwnik chce wstawać- jego ból, bo zeżre i trzecią kosę :D Na bloku latamy.

Podstawowe juggle
Po uf+3_df+2_qcf+1_ss3:

-1,2, df+3+4,3+4, d+3
-2, b+2,1, d+2,2,3

po d+3+4
- UF+4, 1,2, d+2,2,3

po df+3+4
-BT d+2, ws2, d+1,2,4

po CH [b+1_df+3_b+1+2]
-db+2, ws2, d+1,2,4

po ff+2
-db+2, ws2, d+1,2,4

po CH [d,df+3_db+4]
-d+1,2, d+1,2,4

po 3+4
-ws2, d+1,2,4

po BT 3+4
-df+1, 1,2, d+2,2,3

Ściana:
f+3+4, d+3

albo

1,2, overjump uf+3+4 i BT 1+2 na tech trapa. W przypadku, gdy opp dalej będzie próbował wstać - złyka d+1,2, d+1,2,4


Jak coś jeszcze mi się przypomni to dopiszę :P
Ostatnio zmieniony 11-06-2009, 21:32 przez vho, łącznie zmieniany 2 razy.
[url=html://backdash.pl]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
Komandos
Grand Master
Grand Master
Posty: 1615
Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
Lokalizacja: Amsterdam
Kontakt:

Re: Lili

Post autor: Komandos »

Lili to najtańsza szmata w T: DR Online. Ludzie tym grają na df 3+4,3+4,d 3+4. Na początku nawet lubiłem tą postać ale teraz rzygam jak widzę, że ktoś ją w online wybiera :kwasny:
Awatar użytkownika
vho
Grand Master
Grand Master
Posty: 559
Rejestracja: 30-03-2006, 00:49

Re: Lili

Post autor: vho »

Znaczy generalnie online mi wisi, ale zgadza się, Lilka w kwestii online'owego szmacenia nie ma sobie równych :D

Update poprzedniego postu!
[url=html://backdash.pl]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: Lili

Post autor: Ana »

Dziękuje bardzo VHO :D Jakoś tak czułam, że akurat Ty odpiszesz :)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Postacie Tekken 5 DR”