Ma ktoś jakieś podstawy do blondyny? Będę wdzięczna -> oke wygrzebałam sobie z TZ
A poza tym temat do dyskusji o.
Lili
Moderator: ModTeam
- vho
- Grand Master
- Posty: 559
- Rejestracja: 30-03-2006, 00:49
Re: Lili
Mówisz - masz
1,2 - przewaga na bloku, można dalej kombinować
2,4 - ncc, na hicie odrzuca daleko, na bloku przewaga (drugie 2,4_1,2_2,3 nieprzerywalne)
df+1 - przewaga na bloku, szybki mid, techtrap po rzutach (df+1, 1,2, d+2,2,3)
df+2 - bezpieczna midowa wybitka, można skroić ponad 60 pkt.
ff+4 - najlepszy low Emilii, bardzo duża przewaga na hicie, słabo widoczny, trzeba sporo tego używać, na bloku lecimy
b+1 - mid, przewaga na bloku i na hicie, na CH lecimy z jugglem
uf+3 - słynny hopkick - zbiera z takich sytuacji, że głowa mała, wykonany po choćby mikroskopijnym SS-ie omija mnóstwo rzeczy, lecimy za 60pkt na hicie
ff+3+4 - niezły cios; mid, low crush, przewaga na bloku
db+4 - dobra, mało widoczna kosa, na bloku latamy, na hicie przewaga, na CH juggle, najlepiej wykonywać z dasha (qcf) - wtedy jest niewidoczna
df+3+4 - bardzo ważne zagranie - zostawia w BT, bezpieczne, na hicie juggle za 60, low crush, high crush itd...
d+2,2 - natural mid, high, dobry do mieszania, fajnie się po tym SS-uje
d+3+4 - all crush, cios, który naprawdę potrafi zdenerwować, jedziemy po tym za ~70, na hicie latamy
3+4 - dziwne zagranie, ogólnie omija masę rzeczy, gdy trafi wybija do juggla
b+1+2 - wolne dość, ale odpowiednio użyte jest całkiem, całkiem. Na ch juggle, na hicie przeciwnik leci daleeeko do tyłu (odpowiednio zrobione df+3+4 jest tu CHYBA gwarantem)
f+1+2 - omija wiele rzeczy, ale że nie jest zbyt bezpieczne, to radzę z tym uważać
d,df+3_FC df+3 - wślizg; potężny zasięg, na CH juggle, ale ogólnie nie nadużywać, bo łatwo można się nauczyć widzieć ten cios
df+1+2 - jej najlepszy rzut, w przypadku backrolla walimy df+3+4,3+4, d+3
BT 1+2 - 10-klatkowy mid z BT, bezpieczny na bloku, na hicie przewraca... coś jeszcze?
BT d+3+4 przewracająca na hicie kosa z BT, gdy wejdzie dajemy drugi raz to samo, jak przeciwnik chce wstawać- jego ból, bo zeżre i trzecią kosę Na bloku latamy.
Podstawowe juggle
Po uf+3_df+2_qcf+1_ss3:
-1,2, df+3+4,3+4, d+3
-2, b+2,1, d+2,2,3
po d+3+4
- UF+4, 1,2, d+2,2,3
po df+3+4
-BT d+2, ws2, d+1,2,4
po CH [b+1_df+3_b+1+2]
-db+2, ws2, d+1,2,4
po ff+2
-db+2, ws2, d+1,2,4
po CH [d,df+3_db+4]
-d+1,2, d+1,2,4
po 3+4
-ws2, d+1,2,4
po BT 3+4
-df+1, 1,2, d+2,2,3
Ściana:
f+3+4, d+3
albo
1,2, overjump uf+3+4 i BT 1+2 na tech trapa. W przypadku, gdy opp dalej będzie próbował wstać - złyka d+1,2, d+1,2,4
Jak coś jeszcze mi się przypomni to dopiszę
1,2 - przewaga na bloku, można dalej kombinować
2,4 - ncc, na hicie odrzuca daleko, na bloku przewaga (drugie 2,4_1,2_2,3 nieprzerywalne)
df+1 - przewaga na bloku, szybki mid, techtrap po rzutach (df+1, 1,2, d+2,2,3)
df+2 - bezpieczna midowa wybitka, można skroić ponad 60 pkt.
ff+4 - najlepszy low Emilii, bardzo duża przewaga na hicie, słabo widoczny, trzeba sporo tego używać, na bloku lecimy
b+1 - mid, przewaga na bloku i na hicie, na CH lecimy z jugglem
uf+3 - słynny hopkick - zbiera z takich sytuacji, że głowa mała, wykonany po choćby mikroskopijnym SS-ie omija mnóstwo rzeczy, lecimy za 60pkt na hicie
ff+3+4 - niezły cios; mid, low crush, przewaga na bloku
db+4 - dobra, mało widoczna kosa, na bloku latamy, na hicie przewaga, na CH juggle, najlepiej wykonywać z dasha (qcf) - wtedy jest niewidoczna
df+3+4 - bardzo ważne zagranie - zostawia w BT, bezpieczne, na hicie juggle za 60, low crush, high crush itd...
d+2,2 - natural mid, high, dobry do mieszania, fajnie się po tym SS-uje
d+3+4 - all crush, cios, który naprawdę potrafi zdenerwować, jedziemy po tym za ~70, na hicie latamy
3+4 - dziwne zagranie, ogólnie omija masę rzeczy, gdy trafi wybija do juggla
b+1+2 - wolne dość, ale odpowiednio użyte jest całkiem, całkiem. Na ch juggle, na hicie przeciwnik leci daleeeko do tyłu (odpowiednio zrobione df+3+4 jest tu CHYBA gwarantem)
f+1+2 - omija wiele rzeczy, ale że nie jest zbyt bezpieczne, to radzę z tym uważać
d,df+3_FC df+3 - wślizg; potężny zasięg, na CH juggle, ale ogólnie nie nadużywać, bo łatwo można się nauczyć widzieć ten cios
df+1+2 - jej najlepszy rzut, w przypadku backrolla walimy df+3+4,3+4, d+3
BT 1+2 - 10-klatkowy mid z BT, bezpieczny na bloku, na hicie przewraca... coś jeszcze?
BT d+3+4 przewracająca na hicie kosa z BT, gdy wejdzie dajemy drugi raz to samo, jak przeciwnik chce wstawać- jego ból, bo zeżre i trzecią kosę Na bloku latamy.
Podstawowe juggle
Po uf+3_df+2_qcf+1_ss3:
-1,2, df+3+4,3+4, d+3
-2, b+2,1, d+2,2,3
po d+3+4
- UF+4, 1,2, d+2,2,3
po df+3+4
-BT d+2, ws2, d+1,2,4
po CH [b+1_df+3_b+1+2]
-db+2, ws2, d+1,2,4
po ff+2
-db+2, ws2, d+1,2,4
po CH [d,df+3_db+4]
-d+1,2, d+1,2,4
po 3+4
-ws2, d+1,2,4
po BT 3+4
-df+1, 1,2, d+2,2,3
Ściana:
f+3+4, d+3
albo
1,2, overjump uf+3+4 i BT 1+2 na tech trapa. W przypadku, gdy opp dalej będzie próbował wstać - złyka d+1,2, d+1,2,4
Jak coś jeszcze mi się przypomni to dopiszę
Ostatnio zmieniony 11-06-2009, 21:32 przez vho, łącznie zmieniany 2 razy.
[url=html://backdash.pl][/url]
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt: