Odpowiedz do tematu
Mortal Kombat vs DC Universe
Autor Wiadomość
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 22-11-2008, 11:26   Mortal Kombat vs DC Universe

http://www.gametrailers.com/player/42949.html - recenzja na GT

Gra zbiera całkiem dobre noty i myślę, że w oczekiwaniu na SF4 warto się tym tytułem zainteresować.

Poniżej kilka filmików z walk i story mode:
chapter 1 Liu Knag- https://www.youtube.com/watch?v=X_qgoksBk0U
cahpter 4 Sub-zero- https://www.youtube.com/watch?v=xiKxeyRufoo
Sub-Zero vs Superman- https://www.youtube.com/w...feature=related
Flash vs Sub-Zero- https://www.youtube.com/watch?v=FRsZtNOMqTQ
Scorpion vs Batman- https://www.youtube.com/watch?v=H4V-qsy0XG8
_________________
 
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 22-11-2008, 12:03   

Jak zwykle Midway uraczyła nas animacją ala kij od szczotki na sznurkach :D ( choć do tego się już przyzwyczaiłem ). Musze przyznam że walka w powietrzu robi dobre wrażenie. Jak i efekty ran na naszych wojownikach. Nic loduje do listy "sklepowej" bo przetestować warto.
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 2 kreski zasięgu
Wysłany: 22-11-2008, 22:00   

Hmm... Te "RAGE" u Scorpiego i zamarzanie u Subiego to chyba rodzaj blokowania.

Sub Zero ma ładnie wygrawerowane smoki na pancerzyku.
http://img210.imageshack....romkvsdcux7.jpg
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 22-11-2008, 22:51   

Rage mają wszyscy i daje to chwilową niewrażliwość na ciosy (brak hitstuna itp.) i chyba zwiększa damage. A (samo)zamrażanie Suba co daje nie mam pojęcia, w poprzednich częściach zamrażało przeciwnika po dotknięciu, tutaj najwyraźniej nie.
Animacja 'drewniana' jak w poprzednich 3 częściach, usunęli air combosy z Armageddonu, zamiast tego jest walka w powietrzu w trakcie 'zmiany areny' (wielopoziomowe areny, coś jak DoA i w trakcie przejścia z jednego poziomu na drugi mamy 'minigierkę' :P ), walka 'w zwarciu' :P (łapiemy przeciwnika a potem różne przyciski dają różne ciosy, jeśli przeciwnik naciśnie to samo - blokuje). 'Test your might' zostało 'wkomponowane' w walkę (pojawia się w momencie gdy przeciwnik ląduje na ścianie na niektórych arenach, co owocuje przebiciem ściany (a nawet kilku) i zmianą areny).
W story mode nie można robić Fatality :( no i standardowo Kahn jest przepakowany :D
To tyle szybkich refleksji po jednokrotnym przejściu story mode (stroną 'mortalową').
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
s[h/z]inden 
Grand Master


PSN ID: sh-zinden
Zagram w: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2008
Skąd: Wałcz
Wysłany: 22-11-2008, 23:21   

https://www.youtube.com/user/BifordusMaximus

to, jeżeli ktoś chce zobaczyć jak wygląda story mode dla każdej strony...

albo mi sie wydaje, alboniektore postaci robia w story tylko za mieso armatnie i nie sa grywalne... fabuła na pałę, ale pośmiać z jokera się można

aaa, co mi tam
https://www.youtube.com/w...feature=related
nie śmiejcie się gorzko z tych 'fatali' za bardzo... dc nie chcialo, zeby ich postaci umierały w krwawy sposób... jak na to zareagowaliby 30letni wychowani na batmanie fanboje...?

<BANG!>

The Joker ftw xD

btw, gra już ma swoje infinity
https://www.youtube.com/w...feature=related
_________________
hej Gość!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 22-11-2008, 23:26   

Cytat:
A (samo)zamrażanie Suba co daje nie mam pojęcia, w poprzednich częściach zamrażało przeciwnika po dotknięciu, tutaj najwyraźniej nie.


Tutaj też zamraża :hyhy:

Cytat:
Animacja 'drewniana' jak w poprzednich 3 częściach, usunęli air combosy z Armageddonu


Z tego co widziałem na filmikach to większość postaci ma juggle i to dosyć rozbudowane. Wydaje mi się, że to lepsze rozwiązanie niż air combo z Armageddon które każdy miał takie samo. Jest jeszcze close combat (czy jakoś tak) które tez kozacko wygląda ;)
_________________
 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-11-2008, 09:07   

Cytat:
nie śmiejcie się gorzko z tych 'fatali' za bardzo... dc nie chcialo, zeby ich postaci umierały w krwawy sposób... jak na to zareagowaliby 30letni wychowani na batmanie fanboje...?


Dodam, ze cenzure posiada tylko wersja amerykańska, europa ma uncuta (granica wiekowa US - 13+ a EU - 16+).
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 23-11-2008, 11:29   

Pozwolę sobie na drobny offtop

s[h/z]inden napisał/a:
btw, gra już ma swoje infinity
https://www.youtube.com/wa...feature=related


Ten infinit Superciecia :P , od razu przypomniał mi inną gierkę gdzie miał podobny patent ( coś koło 11 minuty ).

https://www.youtube.com/w...fU&translated=1
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-11-2008, 12:02   

No w koncu co z niego za super bez infinita?:P

Hi, im Superman i have infinite, thank you for Playing :D

PS Właśnie sprawdziłem Blizzardową wersje JLTF na Snesa, superman nie ma infinita... blizz go nie docenił ;)
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 23-11-2008, 12:23   

Nie wierze. Po prostu nie wierze.


Nie wierzę, ze w 2008 roku można stworzyć takie gówno i nazwać to 'bijatyką'. Żal. Ja bym się wstydził to puścić na rynek.
_________________
 
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 23-11-2008, 14:23   

Cytat:
btw, gra już ma swoje infinity
https://www.youtube.com/wa...feature=related


To nie jest żadne infinite, trzeba bo prostu wstać w odpowiednim momencie (wiem bo w Armageddon też jakaś postać miała ten cios). Jak bym już miał się do czegoś przyczepić to do kombosów przy ścianie (Kaptain Marvel ma tam chyba akcję za 70%), no i Khan jest przegięty.
_________________
 
 
 
s[h/z]inden 
Grand Master


PSN ID: sh-zinden
Zagram w: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2008
Skąd: Wałcz
Wysłany: 23-11-2008, 14:56   

Komandos napisał/a:
Cytat:
btw, gra już ma swoje infinity
https://www.youtube.com/wa...feature=related


To nie jest żadne infinite, trzeba bo prostu wstać w odpowiednim momencie (wiem bo w Armageddon też jakaś postać miała ten cios). Jak bym już miał się do czegoś przyczepić to do kombosów przy ścianie (Kaptain Marvel ma tam chyba akcję za 70%), no i Khan jest przegięty.


mi to też wygląda na akcję, którą można najzwyczajniej w świecie zalbokować na dół, ale nie mam gry, dlatego narazie gościowi wierze na słowo z tym infinitem ;]

jak ja sie ciesze, ze jestem w strefie uk i bedzie mniej cenzury :D

btw, od mortala4 nie ma czegoś co się nazywa 'maximum damage', przez co każdy może mieć swojego infinita, wtedy się nie dało, bo np. po 50% damage pojawial sie napis 'maximum damage' i twoja postac odpadala od przeciwnika...

deception wiele zjebał, a ludzie od tworzenia gier, zamiast w grywalność idą w grafę

<offtopic>
już nie chcę mówić co ma grafika do gry, juz moi kumple o wiele chętniej grają we flaszowe gierki na necie niż kupują gry z zarąbistą grafą... ;p
_________________
hej Gość!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
Ostatnio zmieniony przez s[h/z]inden 23-11-2008, 15:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 23-11-2008, 15:00   

To wygląda na infinity dlatego, że kolo gra z kompem w practice. Na tej samej zasadzie można sadzić nieskończone akcje w każdej bijatyce. We wtorek już powinienem mieć grę to sprawdzę dokładnie jak to jest.
_________________
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 2 kreski zasięgu
Wysłany: 23-11-2008, 20:02   

s[h/z]inden napisał/a:
https://www.youtube.com/user/BifordusMaximus

to, jeżeli ktoś chce zobaczyć jak wygląda story mode dla każdej strony...


No, nie... SKANDAL! Od kiedy Batman wychodzi z Batmobila przez zwykłe samochodowe drzwi, a nie rozsuwany dach? To dla fana Batmana nie do zaakceptowania :zly: (no, dobra, miałem dzisiaj ciężki dzień na uczelni :P )
 
 
Action 
Moderator
Get serious!


PSN ID: ActionPL
GamerTag: ActionPL
Steam ID: ActionPL
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-11-2008, 21:00   

kemot722 napisał/a:
Od kiedy Batman wychodzi z Batmobila przez zwykłe samochodowe drzwi, a nie rozsuwany dach? To dla fana Batmana nie do zaakceptowania


Pierwsze komiksowe batmobile były praktycznie zwykłymi samochodami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Rankingi Mortal Kombat II i Ultimate Mortal Kombat 3
Mortal Kombat videos, CMV itp.
Mortal Kombat X - Cybermachina [Bydgoszcz, 13.11.2016]
Wideo historia Mortal Kombat z polskimi napisami
Mortal Kombat I Tier List
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group