Strona 1 z 2

Martial Arts: Capoeira

: 25-11-2008, 23:19
autor: kemot722
Wchodzę sobie na Gametrailers.com by sprawdzić czy nie ma przypadkiem jakiegoś nowego trailera Street Fighter IV, a tu niespodzianka. Między niusami w serwisie rzuca mi się w oczy trailer innej bijatyki.

Wcześniej nic nie słyszałem/czytałem o projekcie Martial Arts: Capoeira, który będzie miał premierę 17 lutego 2009 - tego samego dnia co SFIV w Ameryce ;) Gra zostanie wydana na PC, Wii, DS, PS2, PSP. Bijatyka koncentruje sie na egzotycznej sztuce walki, Capoeira i zdaje sie do niej ograniczać. To co na pierwszy rzut oka odróżnia TĄ bijatykę od innych to brak klasycznych pasków energii. W zamian mamy suwak, który przesuwa się a to w lewo, a to w prawo. O kierunku i szybkości przemieszczania sie suwaka decyduje to co dzieje sie na polu walki. Zadawanie ciosów oddala suwak od naszej postaci, w kierunku postaci przeciwnika. Jeśli suwak zetknie sie z ikoną którejś z walczących postaci, to ta postać przegrywa (KO). Jeśli postacie tylko tańczą zamiast walczyć, to suwak powoli, powoli sam wraca na środek osi.

Obejrzyjmy trailery i rozkręćmy dyskusję o MA: Capo :cool:
Gigante vs. Cossack Gameplay
Earthquake vs. Tarantula Gameplay
Voodoo vs. Amazon Gameplay
DJ vs. Ratinho Gameplay

Czy ta bijatyka ma szansę na podbicie serc graczy? ;)

Re: Martial Arts: Capoeira

: 26-11-2008, 07:46
autor: Mr_Editor
Jak dla mnie ciekawy pomysł z tym suwakiem :) co prawda w ten sposób można prowadzić walki w nieskończoność ale jednak to mnie nie przeraża :) jednak ograniczenie do tylko jednego stylu walki... mi to nie pasi... Sama akcja też nie wygląda na powalającą.

Re: Martial Arts: Capoeira

: 26-11-2008, 12:45
autor: kemot722
Mr_Editor pisze:jednak ograniczenie do tylko jednego stylu walki... mi to nie pasi... Sama akcja też nie wygląda na powalającą.
Mi też nie pasi, chyba, że będzie koncentracja elementach RPG np. każda postać ma inne cechy siły i szybkości ciosów, indywidualne standardowe kombinacje. Lepiej, żeby to nie było coś a'la wszyscy grają w Tekkenie tylko Eddym i Christie.

Re: Martial Arts: Capoeira

: 26-11-2008, 14:23
autor: Action
Animacja tej gry to jakiś żart.

Re: Martial Arts: Capoeira

: 26-11-2008, 15:58
autor: Komandos
Cała ta gra to jakiś żart :P Większość gier na PSX'a prezentuje się lepiej od tego czegoś.
Czy ta bijatyka ma szansę na podbicie serc graczy?
:padam: :rotfl:

Re: Martial Arts: Capoeira

: 26-11-2008, 19:50
autor: kemot722
Sam patrzę niepewnie na przyszłość tej gry, mi.in. przez wzgląd na grafikę i animację, ale może coś z tego będzie. Może ta bitka będzie tak grywalna, że ludzie będą narzekali na grafikę, ale i tak będą sie dobrze bawić ;) - póki co ja i tak planuję na razie zakup tylko SFIV :rotfl:)

Re: Martial Arts: Capoeira

: 30-11-2008, 12:45
autor: Yamada
Ale bieda, to się zapowiada gorzej od kolejnych mortali:P.

Re: Martial Arts: Capoeira

: 07-03-2009, 21:23
autor: Arris
dajmy szanse...moze jednak sie przyjmie ^^
edit : i niedlugo premiera...faktycznie moze i bieda graficznie ale moze byc jak to kiedys mowili ''miodna'' ;)

Re: Martial Arts: Capoeira

: 07-03-2009, 22:40
autor: kemot722
Może tryb online będzie chociaż miodny, bo inaczej IMO szkoda fatygi - jest tyle ciekawych bijatyk ;)

Re: Martial Arts: Capoeira

: 08-03-2009, 14:25
autor: Milly
Pomysł podoba mi się, pomimo że to tylko jedna sztuka walki. Fanom capo powinna się spodobać. Taki prywatny symulator treningowy :P . Nie wyszła na ps3??

Re: Martial Arts: Capoeira

: 08-03-2009, 17:07
autor: kemot722
Na razie na nic nie wyszło, ale wyjdzie tylko na PC. Fanom Capo może sie podobać, bo gra całkowicie tej rytmicznej sztuce walki poświęcona. Może z sąsiadami będę grał online co właśnie trenują Capo - co prawda 2 lub 3 piętra nas dzielą, ale każdy lubi być u siebie :D

Re: Martial Arts: Capoeira

: 08-03-2009, 21:26
autor: Primo
Sytuacja analogiczna do gry Freerunning
Ten tytuł jest w zasadzie TYLKO do ludzi choć trochę siedzących w temacie. Dla was będzie to tylko gra na 5 a ja będę się pewnie przy niej dobrze bawił chociażby ze względu na samą otoczkę :P
Co prawda animacja mogłaby być lepsza ale jeszcze ujdzie, tą grę pogrzebała dynamika i hitbox (crushe?) które w tego rodzaju rozgrywce powinny być priorytetowe. Mimo wszystko i tak jest to najlepiej oddana capoeira w 3D bez zbędnych bzdur typu flare (3~4 u Eda) czego japończycy chyba do dzisiaj nie wiedzą.
Szkoda że tak skopano temat bo może w następnym Tekkenie byłoby więcej nowych ciosów niż te które ktoś zobaczył w jakimś filmie i developerzy wiedzieli by o co wogóle kaman, bo idea capoeiry to głównie zmyłki, uniki i rzuty i taki np Eddy powinien mieć system bardziej podobny do Steva (uniki!) niż to czym dysponuje teraz.
Właśnie dlatego pokładałem nadzieje w tym tytule dopuki nie zobaczyłem więcej gamplayów :/, bo na więcej niż ciekawą popierdółkę raczej liczyć nie można. Mimo wszystko to jakaś symulacja jogo i wesoło bedzie się pogibać przy znajomych rytmach, dodatkowo jeśli będzie opcja online :D
A jak się znudzi zawsze zostaje zajebisty Capoeira Fighter 3 ;)

Re: Martial Arts: Capoeira

: 08-03-2009, 23:19
autor: Milly
czy wiadomo coś na temat ceny i gdzie tą grę można kupić/zamówić?

Re: Martial Arts: Capoeira

: 08-03-2009, 23:48
autor: Mr_Editor
Milly pisze:czy wiadomo coś na temat ceny i gdzie tą grę można kupić/zamówić?
Trudno kupić grę, która jeszcze nie została wydana :P

Re: Martial Arts: Capoeira

: 09-03-2009, 19:01
autor: Milly
widziałam jakieś tam pre-order'y ale nic odnośnie ceny...:/