Uwagi ogólne:
1. Turnieje odbywają się w systemie pucharowym. W ciągu tygodnia należy rozegrać określoną ilość walk zgodnie z terminarzem.
2. W terminarzu gospodarz podawany jest jako pierwszy.
3. Przywileje i obowiązki gospodarza:
- pierwszeństwo założenia gry na serwerze / hostowania na P2P (jeśli to możliwe)
- ustawienie opcji (walki trzyrundowe, czas 60s; trzeba także umożliwić przypisanie klawiszy do pada obu grającym poprzez wejście do do "Key Configuration", gotowość drugi gracz sygnalizuje ustawieniem kursora na Exit)
- wpisanie wyniku na forum (bezpośrednio po zakończeniu spotkania)
- obowiązek umówienia się na termin rozegrania meczu (np. poprzez GG, IRCa lub e-mail)
4. Zapisywać do turnieju mogą się tylko osoby zarejestrowane na forum. Będzie tak, dlatego, żeby uniknąć podawania się za innych graczy i ogólnie przekrętów z wynikami walk itp.
5. Punktacja: 3 pkt wygrana, 1- remis, 0 - przegrana
6. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Za łamanie regulaminu będą wyciągane konsekwencje, głównie punkty karne, uznanie przegranej walkowerem, wykluczenie z rozgrywek, umieszczenie na czarnej liście, ostrzeżenia na forum a w skrajnych przypadkach nawet bany.
7. W przypadku nie rozegrania walki w terminie punkty przechodzą na korzyść gościa chyba, że gospodarz wyjaśni sprawę na forum. Jeśli w turnieju nie obowiązuje podział na gości i gospodarzy walkowera na swoją niekorzyść otrzymuje osoba z mniejszą ilością rozegranych walk lub ewidentnie olewająca turniej/wymigująca się od walki/nieodpowiadająca na wiadomości.
8. O miejscu w grupie w przypadku równej ilości punktów u obu graczy decyduje ogólny bilans wszystkich walk, czyli stosunek wygrane-przegrane na przestrzeni całej fazy grupowej.
9. Wyniki podajemy w formie:
Grupa X
Gracz A wynik1 : wynik2 Gracz B
10. Zapisując się na jakikolwiek turniej zobowiązujesz się przestrzegać jego zasad oraz wywiązywać się z walk w terminie chyba, że zajdą jakieś niezależne od Ciebie okoliczności usprawiedliwiające, o których poinformujesz przed upłynięciem wyznaczonego czasu.
Zasady dotyczące walk:
1. Gramy do 5 zwycięstw, walki trzyrundowe, round time 60sec, energia 140%.
2. Podczas walki zabronione jest używanie przycisku start, ponieważ może to przerwać akcję, odebrać inicjatywę przeciwnikowi itp. Pierwsze wciśnięcie pauzy to ostrzeżenie oraz przegrana rundy, drugie to przegrana walkowerem i przyznanie 3 pkt przeciwnikowi. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać osoba taka zostanie wykluczona z turnieju.
3. Jeśli z jakichkolwiek powodów walka zostanie przerwana należy bezwzględnie dokończyć ją najszybciej jak się da. Wynik zostaje kontynuowany tzn., jeśli zostały rozegrane 2 walki, a trzecia była w trakcie z wynikiem w rundach np 1:1 należy ją kontynuować.
4. W przypadku lagów uniemożliwiających przyzwoite rozegranie pojedynku dopuszcza się przerwanie gry jednak wskazane jest aby gracze uzgodnili warunki przerwania przed walką. Jeśli przyczyna lagów leży po stronie jednego z graczy a mimo starań warunki do gry nadal są niezadowalające pojedynek taki może decyzją organizatora rozstrzygnąć się walkowerem.
5. W razie utraty synchronizacji należy natychmiast przerwać grę (ESC), a następnie uzgodnić z przeciwnikiem czas (możliwie jak najszybciej) i warunki jej rozstrzygnięcia.
6. Wszelkie próby oszustw (jak wychodzenie z gry podczas walki, podawanie fałszywych wyników), niekulturalne zachowanie w stosunku do innych graczy itp. będą konsekwentnie karane.
7. Banowane postacie: Gon
8. Gracz rezerwowy może zostać przyłączony do turnieju tylko w przypadku, gdy osoba którą zastępuje rozegrała mniej niż połowę ogólnej liczby walk w grupie a jednocześnie wprowadzenie dodatkowego gracza nie będzie równoznaczne z przedłużeniem terminów. Walki osoby zastępowanej zostają anulowane a rezerwowy wchodzi do turnieju z czystym kontem.
9. Wszelkie dodatkowe postanowienia nieuregulowane niniejszym regulaminem takie jak np. konkretna liczba walk umożliwiająca przyłączenie rezerwowych graczy do danego turnieju w miejsce olewatorów oraz ewentualne odstępstwa/poprawki do regulaminu mogą być wprowadzane przez organizatora danego turnieju (najlepiej po konsultacji z adminem lub modem) tylko przy wcześniejszym, widocznym umieszczeniu informacji o zmianach w pierwszym poście danego tura.
10. W wypadku nieustalenia dominującego klienta w danym turnieju osobnym postanowieniem, niniejszy regulamin ustanawia domyślny sposób rozgrywania pojedynków za pomocą Kaillery P2P, jako głównego klienta obowiązującego w rozgrywkach.
W celu zachowania jak najwyższego poziomu rozgrywek wszelkie przejawy nieprzestrzegania oraz rażące przejawy nieznajomości regulaminu turniejów będą konsekwentnie karane.
Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez uprzedniego powiadomienia.
Regulamin turniejów.
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2945
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Regulamin turniejów.
Ostatnio zmieniony 01-01-1970, 01:00 przez Dumian, łącznie zmieniany 2 razy.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox