Dead or Alive 4 R
Moderator: ModTeam
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Dead or Alive 4 R
Czyli patch balansujacy tworzony przez graczy.
Temat służy do ewentualnej dyskusji na ten temat i propozycji co kto chciałby u której postaci zmienić, tylko fajnie byłoby aby wypowiadały się osoby grające w wersję 4.1, czyli z oficialnym patchem online.
Będę również zamieszczał tutaj zmiany które najprawwdopodobniej / na 100% znajdą się w patchu. Oby nie być gołosłownym lecimy z pierwszą porcją infa:
Bass:
d+P - teraz będzie miało +1 na hicie, -4 na bloku;
P+K - wraca P+K z DoA2 i 3, czyli na NH będzie lift-stun, a na CH cios będzie juggle starterem;
qcf+P - na hicie będzie teraz +14, a na bloku guard crush i +4 przewagi;
g/p+P,g/p+K_p+P,K - kop będzie teraz dawał relauncha;
d/p,d/p+P - teraz będzie GC z +2 na bloku;
d/t+P (i inne wariacje serii z tym ciosem) - chyba powrót z DoA3 - prawdopodobnie będzie dawał na CH gwarant na podniesienie z ziemi;
P, d/p+P, K itd - jego podstawowe poke'i dostają boosta w postaci +5 damageu;
FC d/p+P - GC +2 na bloku;
d/p+P+K - zmiana właściwosci na te z P+K Leona;
t+P,P,P - inne właściwosci na hicie;
F+K - zmiana z -22 na bloku na -5;
g/t+P i d/p+P - zmienione parametrry execution/hitbox/bezaktywność;
qcb+P - +2 na bloku;
d/t+P+K i t,p+P - minimalny charge dający GB będzie teraz +1 na bloku;
t+P - będzie dawać +10 na hicie, kontynuacja (t+P,P) będzie siedziała jako 2-in-1 (NC), a 3ci hit bedzie loterią pomiędzy t+P,P,P a t+P,P,P+K;
Jak widać, zmiany idą mocno w stronę DoA3.2 (setupy z przewagą na bloku, bo w DoA4 nawet potężne GC daja często stratę). Akurat w przypadku Bassa go dopasili by chłop jest shit tierem w DoA4.1;]. Zobaczymy co wykombinują z resztą łebków;]
Temat służy do ewentualnej dyskusji na ten temat i propozycji co kto chciałby u której postaci zmienić, tylko fajnie byłoby aby wypowiadały się osoby grające w wersję 4.1, czyli z oficialnym patchem online.
Będę również zamieszczał tutaj zmiany które najprawwdopodobniej / na 100% znajdą się w patchu. Oby nie być gołosłownym lecimy z pierwszą porcją infa:
Bass:
d+P - teraz będzie miało +1 na hicie, -4 na bloku;
P+K - wraca P+K z DoA2 i 3, czyli na NH będzie lift-stun, a na CH cios będzie juggle starterem;
qcf+P - na hicie będzie teraz +14, a na bloku guard crush i +4 przewagi;
g/p+P,g/p+K_p+P,K - kop będzie teraz dawał relauncha;
d/p,d/p+P - teraz będzie GC z +2 na bloku;
d/t+P (i inne wariacje serii z tym ciosem) - chyba powrót z DoA3 - prawdopodobnie będzie dawał na CH gwarant na podniesienie z ziemi;
P, d/p+P, K itd - jego podstawowe poke'i dostają boosta w postaci +5 damageu;
FC d/p+P - GC +2 na bloku;
d/p+P+K - zmiana właściwosci na te z P+K Leona;
t+P,P,P - inne właściwosci na hicie;
F+K - zmiana z -22 na bloku na -5;
g/t+P i d/p+P - zmienione parametrry execution/hitbox/bezaktywność;
qcb+P - +2 na bloku;
d/t+P+K i t,p+P - minimalny charge dający GB będzie teraz +1 na bloku;
t+P - będzie dawać +10 na hicie, kontynuacja (t+P,P) będzie siedziała jako 2-in-1 (NC), a 3ci hit bedzie loterią pomiędzy t+P,P,P a t+P,P,P+K;
Jak widać, zmiany idą mocno w stronę DoA3.2 (setupy z przewagą na bloku, bo w DoA4 nawet potężne GC daja często stratę). Akurat w przypadku Bassa go dopasili by chłop jest shit tierem w DoA4.1;]. Zobaczymy co wykombinują z resztą łebków;]
- mcl
- Grand Master
- Posty: 682
- Rejestracja: 22-05-2008, 12:35
- Lokalizacja: znienacka ;>
Re: Dead or Alive 4 R
Hola hola. Co to są za pacze i na czym polegają ? To coś w stylu oficjalnego updatu na podstawie "narzekań" graczy?
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
Re: Dead or Alive 4 R
News na głównej stronie Honmaru...
[ Komentarz dodany przez: Dumian: 30-05-2009, 18:18 ]
Dokładnie ten news.
[ Komentarz dodany przez: Dumian: 30-05-2009, 18:18 ]
Dokładnie ten news.
- mcl
- Grand Master
- Posty: 682
- Rejestracja: 22-05-2008, 12:35
- Lokalizacja: znienacka ;>
Re: Dead or Alive 4 R
No ja wchodzę bezpośrednio na forum, forgive me
Inicjatywa ciekawa... z jednej strony. Z drugiej TECMO może zbanować każdą osobą z tym patchem, która zaloguję się do XBL. Jak to jakimś cudem przejdzie to nie wyobrazam sobie sytuacji, kiedy serwer dopusci do gry goscia z paczem vs gosc bez patcha. Mowa oczywiscie o online, jak ktos gra off to dla niego zbawienie i odskocznia od troche "dziwnego" imo systemu doa4
Inicjatywa ciekawa... z jednej strony. Z drugiej TECMO może zbanować każdą osobą z tym patchem, która zaloguję się do XBL. Jak to jakimś cudem przejdzie to nie wyobrazam sobie sytuacji, kiedy serwer dopusci do gry goscia z paczem vs gosc bez patcha. Mowa oczywiscie o online, jak ktos gra off to dla niego zbawienie i odskocznia od troche "dziwnego" imo systemu doa4
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
Re: Dead or Alive 4 R
Yamada a nie zabrała się za to czasem ta grupka tych "amerykańskich rzeźników" w DoA co to sie z Itagakim "kumplują"?
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Dead or Alive 4 R
No oni też oczywiście.
System będzie niezmieniony, zmienią się tylko właściwości ciosów.
A dlaczego system DoA4 jest dziwny? Przeciez to to samo co DoA3 + bounce, nowe ściany i okizeme.
System będzie niezmieniony, zmienią się tylko właściwości ciosów.
A dlaczego system DoA4 jest dziwny? Przeciez to to samo co DoA3 + bounce, nowe ściany i okizeme.
- mcl
- Grand Master
- Posty: 682
- Rejestracja: 22-05-2008, 12:35
- Lokalizacja: znienacka ;>
Re: Dead or Alive 4 R
I szybkość. To mi właśnie nie pasujeYamada pisze:Przeciez to to samo co DoA3 + bounce, nowe ściany i okizeme.
- JJxenon
- Master
- Posty: 288
- Rejestracja: 16-08-2007, 09:18
Re: Dead or Alive 4 R
Chciałbyś aby DOA stało się wolną bijatyką ?mcl pisze:I szybkość. To mi właśnie nie pasujeYamada pisze:Przeciez to to samo co DoA3 + bounce, nowe ściany i okizeme.
Tą serię zawsze charakteryzowała dynamika . DOA4 jest bardzo szybkie , ale można się przyzwyczaić
- mcl
- Grand Master
- Posty: 682
- Rejestracja: 22-05-2008, 12:35
- Lokalizacja: znienacka ;>
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Dead or Alive 4 R
Może jak jestem inny, ale szybkość gry mi bardziej przeszkadza w VF5 niż w DoA4.
- JJxenon
- Master
- Posty: 288
- Rejestracja: 16-08-2007, 09:18
Re: Dead or Alive 4 R
To jest nas dwoje Yamada bo mi też tak się zdajeYamada pisze:Może jak jestem inny, ale szybkość gry mi bardziej przeszkadza w VF5 niż w DoA4.
- monstrol
- Student
- Posty: 45
- Rejestracja: 02-02-2010, 22:35
Re: Dead or Alive 4 R
No i jak potoczyły się losy projektu...?
Strona Dead Or Alive w serwisie Honmaru - zapraszam! https://doa.honmaru.pl
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Dead or Alive 4 R
Narazie leży i kwiczy;].
- monstrol
- Student
- Posty: 45
- Rejestracja: 02-02-2010, 22:35
Re: Dead or Alive 4 R
No to "lipton ti". Nie ma co liczyć na to, że po ponad pół roku coś się ruszy. Tak to już jest z pracami zapaleńców - w 90% kończy się na spłonięciu.
Strona Dead Or Alive w serwisie Honmaru - zapraszam! https://doa.honmaru.pl