Odpowiedz do tematu
Street Fighter 4 kombosy
Autor Wiadomość
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 12-07-2009, 23:05   

Cytat:
Podejrzewałbym wadę grania na klawiaturze


A to dlatego masz problem... Na klawie to Ty za daleko nie zajedziesz, nawet w SF4. Jeśli chcesz dłużej pograć w tę grę, radzę zaopatrzyć się w pada (dobrego) lub sticka. Wtedy problemy z wszelkimi inputami powinny zniknąć:P
_________________
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 12-07-2009, 23:16   

Akurat czardże imo łatwiej się robi na klawie :P
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Yaku 
Beginner


Dołączył: 11 Lip 2009
Wysłany: 13-07-2009, 00:52   

Okay. Załapałem o co chodzi wykonując wszystkie ciosy Chan Li z 1 i 2 lvl'u. ( 3 lvl treningu - łączenie ciosu i combosu - też na razie nie wychodzi, ale zdaje się trza wyczuć chwile(?). Dam radę ^^ ).
Trochę upierdliwe, bo ruchy trzeba wykonać znacznie oddalając się od celu. W rezultacie jeśli postać się nie zbliży, to nie ma szans jej dopaść. Poza tym 2-3 sekundowe cofnięcie, to zbyt dużo czasu, aby przeciwnik (grając nawet z pierwszymi na hard'zie) mnie nie załatwił.

Chociaż jak na razie grałem tylko Chun Li *-* Czyżby była defensywna?


Dzięki za lekcje ^_^



vho > Jednego pada kupię na pewno. Połączenie do sieci nie jest najlepszej jakości, a przyjemnie będzie pograć z kimś nieprzewidywalnym.
Porównam sobie jaka jest różnica. Wydaje mi się jednak, że dużo lepiej będzie mi szło na klawie. Grając w NFS:ProStreet nie dało się wyczuć dżoja tak aby jechać gdzie oczy poniosą, a w Tekken'ie 5 czułem się jakoś nieswojo ^^"
_________________

 
 
eq2D 
Friend


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Lut 2007
Wysłany: 01-08-2009, 14:34   

Ryu:
(przeciwnik blisko ściany) Jump in HP, MK, qcb + 2K, dp + 2P, Ex Focus Cancel, bb, qcfx2+PPP. Jak to opanujesz to jesteś niezły :-) , a to tylko podstawowy combol Ryu. Pełne paski wskazane.
_________________
 
 
 
Ninja-Spectre 
Student


Dołączył: 26 Kwi 2008
Wysłany: 04-10-2009, 22:40   

A co do kombosów to te treningi postaci w 3 levelu (przy dowolnej postaci) są jakieś niewykonalne. w większości.. np. Ken: mam zrobić jakiś dół+HP a potem shoryuken - to prawie zawsze mi wychodzi super combo, a jak shoreouken wyjdzie to zawsze za późno - (jeszcze komputer robi jakiś dziwny blok przy kombosach), inny przykład Chun Li - po jakimś uderzeniu mam zrobić ten cios z nogą (to co tak nogą macha przy wciskaniu kilka razy K), tylko że z najmocniejsza nogą (co normalnie wydchodzi tylko z lekką ew średnią), albo część postaci (typu Balrog, Honda, Blanka) to mam zrobić jakis kombos typu cios + specjal typu 2sek+P/K co jest raczej niewykonalne. Strach pomyśleć co może być dalej, jeszcze ani razu nie przeszedłem 3 treningu żadną postacią (przy niektórych wogóle nie da się przejść 2 - niektóre supery/ultry są niewykonalne na klawiaturze np. Zangiefem).

Jeszcze przy okazji mam 1 pytanie: co jest jeszcze do odblokowania poza postaciami (mam wszystkie), kolorami (mam 10 - to są wszystkie ?) i jakimiś personal action (i co to wogóle jest ?) ?
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 05-10-2009, 00:15   

Cytat:
A co do kombosów to te treningi postaci w 3 levelu (przy dowolnej postaci) są jakieś niewykonalne. w większości.. np. Ken: mam zrobić jakiś dół+HP a potem shoryuken - to prawie zawsze mi wychodzi super combo, a jak shoreouken wyjdzie to zawsze za późno - (jeszcze komputer robi jakiś dziwny blok przy kombosach)


Lv3 to są podstawy podstaw, naprawdę. jak robisz d+HPxxSRK, musisz w czasie animacji d+HP wykręcić f,d,df+P. Najłatwiej będzie Ci wcisnąć to tak: f,d+HP,df+HP.


Cytat:
inny przykład Chun Li - po jakimś uderzeniu mam zrobić ten cios z nogą (to co tak nogą macha przy wciskaniu kilka razy K), tylko że z najmocniejsza nogą (co normalnie wydchodzi tylko z lekką ew średnią)


Pamiętaj, że te kicki możesz buforować, tzn. klepnąć HK 4 razy podczas animacji poprzedniego ciosu tak, żeby zaraz po zakończeniu tej animacji klepnąć HK 5. raz i odpalić nóżki.


Cytat:
albo część postaci (typu Balrog, Honda, Blanka) to mam zrobić jakis kombos typu cios + specjal typu 2sek+P/K co jest raczej niewykonalne.


Na przykładzie Balroga Ci wytłumaczę:

powiedzmy combo c.LPxxdash punch - trzymasz ~2 sekund db, po czym dajesz LP, f+P. Jeśli chcesz do tego dołożyć supera, to klepiesz jeszcze w trakcie animacji dash puncha b,f+P. Z pozostałymi jest analogicznie.


Cytat:
Strach pomyśleć co może być dalej

Podpowiem: lv 4 i lv 5 :D


Cytat:
niektóre supery/ultry są niewykonalne na klawiaturze np. Zangiefem

To nie jest gra stworzona do grania na klawiaturze.


Personal action - wciskając HP+HK możesz ośmieszyć przeciwnika (taunt)
Do odblokowania masz jeszcze całą galerię, sygnatury i awatary, które odblokowujesz za różne osiągnięcia (np. w grze online, w challenge - kończąc time attack, survival, triale)
_________________
 
 
ornit 
Student


GamerTag: UPOKARZACZ
Dołączył: 20 Sie 2009
Skąd: z piwnicy mamusi
Wysłany: 05-10-2009, 20:06   

Ninja-Spectre napisał/a:
(jeszcze komputer robi jakiś dziwny blok przy kombosach)

Po prostu jak spartaczysz combo i nie połączysz ciosu to komp ci automatycznie blokuje...

Kup pada albo sticka, te wszystkie triale są proste.
_________________
 
 
Ninja-Spectre 
Student


Dołączył: 26 Kwi 2008
Wysłany: 05-10-2009, 20:33   

No rzeczywiście wczoraj trochę wyszło tych triali w 3 treningu, dzieki a pomoc.

Jest parę postaci, którymi nie moge przejsć 1 treningu:
C. Viper: ostania rzecz mam zrobić: (jump immediately after input) strzałka w dół - nie wiem o co w tym chodzi
Sagat: (begin with standing HK)HK - też nie kumam

W drugim:
Gen: mam zrobic specjal (nazwa gekiro):p,d,p,k (potem wciskam dodatkowe k -) a ciosu nie zalicza (wg tego mam zrobic gekiro, a potem gekiro completed)
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 05-10-2009, 20:43   

Viperką musisz wcisnąć szybko dół, góra (tzw superjump)
Sagatem HK~HK (1-frame'owy input - błyskawicznie wciskasz dwa razy HK, tak, żeby drugie wciśnięcie przerwało animację pierwszego ciosu)

Gekiro (completed) - musisz zrobić cały "rowerek", tzn f,d,df+K, K, K, K, K, K, K, K - metoda jest następująca: cztery pierwsze kicki wciskasz możliwie powoli, cztery ostatnie dość szybko jeden po drugim.
_________________
 
 
ornit 
Student


GamerTag: UPOKARZACZ
Dołączył: 20 Sie 2009
Skąd: z piwnicy mamusi
Wysłany: 05-10-2009, 21:02   

Jak masz problemy z Sagatem spróbuj skoczyć na Dana z HK i potem szybko HK, HK. Tak powinno być łatwiej jeśli masz problem tradycyjną metodą.
_________________
 
 
Ninja-Spectre 
Student


Dołączył: 26 Kwi 2008
Wysłany: 05-10-2009, 21:16   

Poza Viper, które wyszło od razu reszta jest niewykonalna przynajmniej na mojej klawiaturze. Te Hk HK nie działa wogóle, nawet ze skokiem,
przy rowerku Gena ledwo 2-3 wychodzą, a ty wspominałeś o 8 :szok: .
 
 
ornit 
Student


GamerTag: UPOKARZACZ
Dołączył: 20 Sie 2009
Skąd: z piwnicy mamusi
Wysłany: 06-10-2009, 06:31   

Ninja-Spectre napisał/a:
Poza Viper, które wyszło od razu reszta jest niewykonalna przynajmniej na mojej klawiaturze. Te Hk HK nie działa wogóle, nawet ze skokiem,
przy rowerku Gena ledwo 2-3 wychodzą, a ty wspominałeś o 8 :szok: .

Masz po prostu zły timing. Tego jak wciskać przyciski wykonując cios Gena musisz się po prostu nauczyć (najlepiej obejrzyj filmiki z triali na youtube a może wyczaisz timing), co do Sagata to mashuj drugie HK jak najszybciej możesz po wciśnięciu pierwszego. Nie pisz, że coś nie działa tylko trenuj.
_________________
 
 
Frost 
Beginner


Dołączył: 17 Sty 2010
Wysłany: 17-01-2010, 16:04   

Ci, którym nie wychodzą combosy, lub nie mają do nich cierpliwości, proponuje, żeby zabrali się za blanke ;] sam staram się nią grać.
To postać bardzo szybka jeśli chodzi o ruchy z "charge" i całkiem podstępna ;]

A jak ktoś czuje się pewnie, niech wymaestruje słynne MK-hands GEN'a, dzięki czemu można ciągnąc nawet 30hit combosy oczywiście bez używania ultra ani super
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Sprzedam Street Fighter 15th Anniversary Collector's Edition
Droga do Street Fighter X Tekken - historia versusów
Street Fighter 2 Champion Edition (ew. Super Turbo)
Super Street Fighter II Turbo HD Remix [Ps3]
Street Fighter 4 Multi-Online Tournament
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group