Regulamin weekendowych rozgrywek
: 05-06-2009, 16:02
1. Turniej jest w całości przeprowadzany na kanale IRC #Honmaru@IRCHighway, więc by wziąć w nim udział należy skorzystać z dowolnego klienta IRC (polecamy mIRC by Honmaru ) i przebywać na kanale w czasie rozgrywania turnieju.
2. Turniej rozgrywany jest w 3 pierwsze weekendy miesiąca. Zapisy odbywają się w <s>sobotę</s> niedzielę o godzinie 13 na kanale IRC #honmaru@IRCHighway i trwają pół godziny. Kolejne poł godziny trwa rozpiska turnieju po której (czyli o godzinie 14) przystępujemy do rozgrywania pierwszej fazy turnieju. Każda faza trwa jedną godzinę.
3. Do rozgrywania meczy korzystamy z 2DF FreePlay . Jest to obecnie najstabilniejszy system grania online w bijatyki 2D na PC. W razie rozgrywania turnieju na innym systemie (bijatyki 3D lub inne tytuły nieobsługiwane przez 2DF) właściwe info znajdziecie znajdziecie w danym temacie.
4. W przypadku 8 lub mniej uczestników turniej rozgrywany jest w systemie DE/Pucharowym lub metodą każdy z każdym. W przypadku 16 lub więcej graczy turniej rozgrywany jest w systemie DE do którego należy zakwalifikować się z fazy grupowej.
<s>5. W razie rozgrywania turnieju na zasadzie grupy + DE pierwsza część turnieju czyli grupy rozgrywane są w sobotę a Double Elimination w niedziele (od godziny 14). </s>
6. Kazdy mecz jest rozgrywany do 5 wygranych walk.
7. Punktacja fazy grupowej: 3 pkt wygrana, 1 pkt remis, 0 pkt przegrana.
8. Każdy gracz zobowiązany jest umówić się na walkę we własnym zakresie.
9. Wyniki walk podajemy na kanale #honmaru-wyniki. Drugi gracz jest zobowiązany potwierdzić podany wynik.
10. Jeśli z jakichkolwiek powodów walka zostanie przerwana należy bezwzględnie dokończyć ją najszybciej jak się da. Wynik zostaje kontynuowany, tzn. jeśli zostały rozegrane dwie rundy, a trzecia była w trakcie z wynikiem w rundach np 1:1 należy ją kontynuować.
11. W przypadku lagów uniemożliwiających przyzwoite rozegranie pojedynku dopuszcza się przerwanie gry jednak wskazane jest aby gracze uzgodnili warunki przerwania przed walką. Jeśli przyczyna lagów leży po stronie jednego z graczy a mimo starań warunki do gry nadal są niezadowalające pojedynek taki może decyzją organizatora rozstrzygnąć się walkowerem.
12. Wszelkie próby oszustw (np. wychodzenie z gry podczas walki, podawanie fałszywych wyników) będą konsekwentnie karane.
13. Gracz rezerwowy może zostać przyłączony do turnieju tylko w przypadku, gdy osoba którą zastępuje rozegrała mniej niż połowę ogólnej liczby walk w grupie a jednocześnie wprowadzenie dodatkowego gracza nie będzie równoznaczne z przedłużeniem terminów. Walki osoby zastępowanej zostają anulowane a rezerwowy wchodzi do turnieju z czystym kontem.
Na koniec proszę o waszą opinie i uwagi jakie macie do regulaminu.
2. Turniej rozgrywany jest w 3 pierwsze weekendy miesiąca. Zapisy odbywają się w <s>sobotę</s> niedzielę o godzinie 13 na kanale IRC #honmaru@IRCHighway i trwają pół godziny. Kolejne poł godziny trwa rozpiska turnieju po której (czyli o godzinie 14) przystępujemy do rozgrywania pierwszej fazy turnieju. Każda faza trwa jedną godzinę.
3. Do rozgrywania meczy korzystamy z 2DF FreePlay . Jest to obecnie najstabilniejszy system grania online w bijatyki 2D na PC. W razie rozgrywania turnieju na innym systemie (bijatyki 3D lub inne tytuły nieobsługiwane przez 2DF) właściwe info znajdziecie znajdziecie w danym temacie.
4. W przypadku 8 lub mniej uczestników turniej rozgrywany jest w systemie DE/Pucharowym lub metodą każdy z każdym. W przypadku 16 lub więcej graczy turniej rozgrywany jest w systemie DE do którego należy zakwalifikować się z fazy grupowej.
<s>5. W razie rozgrywania turnieju na zasadzie grupy + DE pierwsza część turnieju czyli grupy rozgrywane są w sobotę a Double Elimination w niedziele (od godziny 14). </s>
6. Kazdy mecz jest rozgrywany do 5 wygranych walk.
7. Punktacja fazy grupowej: 3 pkt wygrana, 1 pkt remis, 0 pkt przegrana.
8. Każdy gracz zobowiązany jest umówić się na walkę we własnym zakresie.
9. Wyniki walk podajemy na kanale #honmaru-wyniki. Drugi gracz jest zobowiązany potwierdzić podany wynik.
10. Jeśli z jakichkolwiek powodów walka zostanie przerwana należy bezwzględnie dokończyć ją najszybciej jak się da. Wynik zostaje kontynuowany, tzn. jeśli zostały rozegrane dwie rundy, a trzecia była w trakcie z wynikiem w rundach np 1:1 należy ją kontynuować.
11. W przypadku lagów uniemożliwiających przyzwoite rozegranie pojedynku dopuszcza się przerwanie gry jednak wskazane jest aby gracze uzgodnili warunki przerwania przed walką. Jeśli przyczyna lagów leży po stronie jednego z graczy a mimo starań warunki do gry nadal są niezadowalające pojedynek taki może decyzją organizatora rozstrzygnąć się walkowerem.
12. Wszelkie próby oszustw (np. wychodzenie z gry podczas walki, podawanie fałszywych wyników) będą konsekwentnie karane.
13. Gracz rezerwowy może zostać przyłączony do turnieju tylko w przypadku, gdy osoba którą zastępuje rozegrała mniej niż połowę ogólnej liczby walk w grupie a jednocześnie wprowadzenie dodatkowego gracza nie będzie równoznaczne z przedłużeniem terminów. Walki osoby zastępowanej zostają anulowane a rezerwowy wchodzi do turnieju z czystym kontem.
Na koniec proszę o waszą opinie i uwagi jakie macie do regulaminu.