Odpowiedz do tematu
Czego oczekujecie po T6 na konsole?
Autor Wiadomość
EasY_PL 
Elite player



PSN ID: BmxRPL1
Zagram w: modzie na sukces
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Skąd: sie wziąłem
Wysłany: 29-06-2009, 17:26   Czego oczekujecie po T6 na konsole?

czego oczekujecie po konsolowej wersji T6?

ja mam cichą nadzieje że nie będzie "przewidywania ciosów"
tylko w T3 udało sie programistom ukryć to w taki sposób że wydaje sie że konsola myśli na swój sposób...

nawet w T5 widać jak ewidentnie cpu sprawdza co w danej chwili robimy i stosuje sie do tego... oszukują jak sie da... mam nadzieje że w T6 będzie coś na styl T3...
bo ile razy można sie schylić pod WGF'em Kaza?
dobrze że w tekkenie jest multi... bo wydaje mi sie że nie sprzedawała by sie tak dobrze... nawet z najlepszym systemem walki...
_________________
piewien koleś pyta laske "dasz?"
a laska backdash
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 29-06-2009, 19:08   

Problem "przewidywania ciosów" bardziej zwykł mi wadzić w innych bijatykach, gdzie to zjawisko nieco częściej dostrzegałem np. CPU rzadko sie myli w wyborze właściwego reversala na mój cios. Nie zmienia to jednak faktu, że na to zjawisko zawsze najwięcej będą sie skarżyć gracze spamujący ulubionymi zagraniami.

Wspomniałeś o Multi, a wiesz, że A.I. doskonałe nie istnieje ;)
Nie ma rzeczy doskonałych :P
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON rozpocznie treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie od września 2018. Trwają zapisy. Zapraszamy!
 
 
EasY_PL 
Elite player



PSN ID: BmxRPL1
Zagram w: modzie na sukces
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Skąd: sie wziąłem
Wysłany: 29-06-2009, 21:45   

niby tak... ale jak by nie patrzeć Core w PS3 jest na tyle potężny że raczej konsola powinna grać po swojemu... inaczej... procesor powinien pozwolić konsoli nauczyć sie grać...
coś jak boty w Counter Strike :P
_________________
piewien koleś pyta laske "dasz?"
a laska backdash
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 29-06-2009, 21:50   

Uczące sie A.I. nawyków gracza, a nie wyłapujące jakie przyciski gracz nacisnął, to co chyba jest standardem. Choć przyznaje, że zdarzały sie mi w emulowanych bijatykach jazdy tego pokroju: klawa sie sypie, ja naciskam klawisz kopnięcia, z jakiegoś powodu postać nie zaskoczyła, ale postać CPU ułożyła ręce do reversa na tego kicka co go nie było, więc miałem przewage - sick hardware :P
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON rozpocznie treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie od września 2018. Trwają zapisy. Zapraszamy!
 
 
Komandos 
Grand Master



PSN ID: KomandosPL
GamerTag: KomanDooSan
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2006
Skąd: Amsterdam
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 29-06-2009, 22:39   

Ja liczę na tryb online zdecydowanie lepszy niż w DR, najlepiej na poziomie tego z SF4. Niczego więcej mi do szczęścia nie trzeba ;)
_________________
 
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 30-06-2009, 03:08   

Cytat:
dobrze że w tekkenie jest multi... bo wydaje mi sie że nie sprzedawała by sie tak dobrze...


Bullshit.
_________________
 
 
EasY_PL 
Elite player



PSN ID: BmxRPL1
Zagram w: modzie na sukces
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Skąd: sie wziąłem
Wysłany: 30-06-2009, 14:25   

może i bullshit... ale jak już wspomniałem... ile można sie schylać pod uppercutami?
i to ze 100% efektem...
dla tego stwierdziłem że dobrze że jest multi... bo opponęci to ludzie... wiedzą (lub nie) co robią i czasami zdarzają mi sie pomyłki... cpu na wyższych poziomach trudności sie nie myli... cały czas kontroluje gre... oczywiście zdaży sie że wejdzie nam coś na counter... ale nie wierze że ktoś osiągnął w T5 "tekken lord" na poziomie co najmniej "very hard"

dla tego wielkie ave do twórców... proc jest mocny... dysk do zapisu danych jest... zróbcie normalne A.I. :P
_________________
piewien koleś pyta laske "dasz?"
a laska backdash
 
 
 
Wawrzyn 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30-06-2009, 15:19   

EasY_PL napisał/a:
może i bullshit... ale jak już wspomniałem... ile można sie schylać pod uppercutami?
i to ze 100% efektem...
dla tego stwierdziłem że dobrze że jest multi... bo opponęci to ludzie... wiedzą (lub nie) co robią i czasami zdarzają mi sie pomyłki... cpu na wyższych poziomach trudności sie nie myli... cały czas kontroluje gre... oczywiście zdaży sie że wejdzie nam coś na counter... ale nie wierze że ktoś osiągnął w T5 "tekken lord" na poziomie co najmniej "very hard"

dla tego wielkie ave do twórców... proc jest mocny... dysk do zapisu danych jest... zróbcie normalne A.I. :P
Hehe z cpu na very hard i tekken lord nie da się "normalnie" grać bo schyla się pod większością highów i rzutami a jeśli go złapiesz to znowu w 90% się wyrwie hehe, ale z drugiej strony łapie się zdecydowanie za często na niektóre ciosy, trzeba tylko to wyczaić :] Wiadomo że w VS gra się inaczej :)
_________________


 
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 30-06-2009, 17:22   

Cytat:
Cytat:
dobrze że w tekkenie jest multi... bo wydaje mi sie że nie sprzedawała by sie tak dobrze...


Bullshit.


Tzw. ironia;)

Wiadomo, że VS to podstawa. Przecież Tekken (wogóle bijatyki) bez wersusa mógłby równie dobrze nie istnieć. No bo po co grać, uczyć się, ćwiczyć w grę, w którą i tak nie ma możliwości zmierzenia się z innymi? Oczywista oczywistość.
_________________
 
 
EasY_PL 
Elite player



PSN ID: BmxRPL1
Zagram w: modzie na sukces
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Skąd: sie wziąłem
Wysłany: 30-06-2009, 18:26   

a to że sie cpu nie blokuje niektórych ciosów to ja wiem :P w sumie opanowałem własną metode wyrobienia sobie tytułu TL w T5... "graj ze słabymi gdy tylko możesz"
ale nie o to chodzi... wyższy stopień trudności powinien reprezentować wyższy poziom gry... tz. że nie da sie napierdzielać bez przerwy 1 albo coś w tym stylu... z drugiej strony nie powinno być tak że cały czas czujemy że gramy z botem...

fajnie by było gdyby twórcy poszli tą stroną... w miare urealnić rozgrywkę solo...
pare ghostów... pare juggi i jest...
_________________
piewien koleś pyta laske "dasz?"
a laska backdash
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 30-06-2009, 19:30   

Zagraj w Virtua Fightera ;) Nie wiem jak to wygląda w nowszych częściach, ale w dwójce był taki patent, że CPU (poprzez walki w odpowiednim trybie) uczył się twojego stylu gry i to faktycznie było widać.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
EasY_PL 
Elite player



PSN ID: BmxRPL1
Zagram w: modzie na sukces
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Skąd: sie wziąłem
Wysłany: 30-06-2009, 19:57   

niestety VF nie jest grą dla mnie :P po za tym to temat o T6 :P
_________________
piewien koleś pyta laske "dasz?"
a laska backdash
 
 
 
kemot722 
Grand Master
Cichy Obserwator :)



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2006
Skąd: 1 kreska zasięgu
Wysłany: 30-06-2009, 21:41   

SubZero napisał/a:
Zagraj w Virtua Fightera ;) Nie wiem jak to wygląda w nowszych częściach, ale w dwójce był taki patent, że CPU (poprzez walki w odpowiednim trybie) uczył się twojego stylu gry i to faktycznie było widać.

Tryb Expert. Bardzo go polubiłem.

Easy_PL, nie sądziłem, że ktoś tak profesjonalnie weźmie sie za krytyke A.I. w Tekkenie.
_________________
Szkoła Sztuk Walki RED DRAGON rozpocznie treningi JEET KUNE DO (metoda walki Bruce'a Lee) w Warszawie od września 2018. Trwają zapisy. Zapraszamy!
 
 
roy 
Elite player



GamerTag: michuroy
P2P Mode: Client only
Zagram w: Tekken 3 6 TT2, Mortal kombat 9, Crash team racing
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Pniewy
Wysłany: 30-06-2009, 21:55   

Ja tam oczekuje takiego CPU tak jak wymieniono powyżej co sie uczy twojego stylu gry a nie przewiduje co zrobisz, bo inaczej to jak grac z kimś co jest zawsze o krok do przodu. Tak jak w TK3 męcze sie Hwo żeby zrobic juggla bo CPU schyli sie zanim zaczne juggla.Dlatego warto grac drewniakiem(Mokujinem) bo on zmienia styl gry
_________________
 
 
 
EasY_PL 
Elite player



PSN ID: BmxRPL1
Zagram w: modzie na sukces
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Skąd: sie wziąłem
Wysłany: 30-06-2009, 23:41   

krzak to też raczej "gówno da" konsola i tak będzie parzeć co robisz i tak...
kemot... sie siedzi przed konsolą od małego to niektóre rzeczy można zauważyć :P
_________________
piewien koleś pyta laske "dasz?"
a laska backdash
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Czy ktokolwiek tutaj gra w tekken 6 na xbox?
Gdy włanczam emulator obraz jest połozony na dolnej czesci!!
Co zamierzacie obejrzeć w najbliższym czasie?
Co myślicie o klanach w tekkenie 3 online??
Czy w tekkenie 5 na ps2 da sie odblokować Jinpachi'ego???
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group