Odpowiedz do tematu
Czy lubisz Anime?
Autor Wiadomość
gazalp 
Master of the Shakers



Dołączył: 05 Cze 2008
Skąd: Z nienacka
Wysłany: 28-05-2010, 09:46   

Nie o to anime mi chodzi. Tamto ma ze 3 odc (może i więcej) i jeszcze pamiętam
Spoiler:
przy głównym bohaterze kręciła się ciągle rudowłosa panienka, lecz on sam był jakiś takiś dziwny, może dlatego że podświadomie wiedział że nie jest prawdziwa i że ją nie kocha- umarła w dniu globalnej katastrofy... poszukam może na jakiś witrynach, bo tytuł naprawdę godny uwagi i kolega chciał obejrzeć ;p


A przypadkiem nowy evangelion nie jest robiony na podstawie mangi?
_________________
Jestem szkieletem mego miecza.
Stal jest mym ciałem, ogień mą krwią.
Wykułem ponad tysiąc ostrzy.
Nie znający śmierci.
Nieobecny dla życia.
Powstrzymałem cierpienie, by tworzyć broń.
Mimo to, ręce te nie będą niczego trzymać...
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 28-05-2010, 13:22   

Nie. Zresztą stary też nie był.
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
gazalp 
Master of the Shakers



Dołączył: 05 Cze 2008
Skąd: Z nienacka
Wysłany: 28-05-2010, 17:17   

O TAK! W końcu znalazłem tytuł tego anime. Zwie się Interlude i ma 3 ep, polecam każemu fanowi anime ;].
_________________
Jestem szkieletem mego miecza.
Stal jest mym ciałem, ogień mą krwią.
Wykułem ponad tysiąc ostrzy.
Nie znający śmierci.
Nieobecny dla życia.
Powstrzymałem cierpienie, by tworzyć broń.
Mimo to, ręce te nie będą niczego trzymać...
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 11-06-2010, 23:02   

Polecam każdemu fanowi Evangeliona :D
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 07-07-2010, 18:44   

To będzie dobre :D
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
Aserot 
Support
Shiranui Whirlwind


PSN ID: Aserot
GamerTag: AserotPl
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: kof 2k2, VF5 (ps3)
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 07-07-2010, 22:16   

Już się boje :)
_________________
Street Figher Alpha 3 Online Ranking Battle zapraszam do zabawy.
_________________________________________________________________________
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.

 
 
 
Kare 
Student



Dołączył: 05 Cze 2010
Skąd: Lubin
Wysłany: 09-07-2010, 12:44   

Kolejne moe anime (prawie, ze hentai xD). Widzę, że sukces serii 'Queen Blade" = szybka kasa xD.
_________________

 
 
 
Yamada 
Moderator
The Undying


GamerTag: YamadaPL
Zagram w: VF5: Final Showdown
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Mar 2006
Wysłany: 03-09-2010, 20:37   

Obejzalem cala pierwszą serię Naruto i trochę Shippudena (pomijałem fillery) i...

Naruto>>Bleach

Powaga, Blicz jest przy Naruto tak żałosny, ze glowa mala;].

Postacie (Haku, Jiraiya, mega rzeźniczka Tsunade, Shikamaru, Gaara i wielu innych), walki (III Hokage vs Orochimaru i jej finał - wow) i fajne zwroty fabularne. Ponadtyo bardzo dobry OST (pierwszego Naruto jest oki, ale Shippuudena już urywa łeb przy dupie). Warto oglądać;].
_________________
 
 
 
mg1987 
Support


Zagram w: Jestem otwarty na propozycje
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Wysłany: 04-09-2010, 18:55   

Pierwszych 50 odcinków Bleacha było nawet w miarę. W późniejszych dawali stopniowo coraz więcej walk, aż do obecnego poziomu - praktycznie ciągłej nawalanki bez niczego pomiędzy poszczególnymi potyczkami. Każdemu może się znudzić.
 
 
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 04-09-2010, 20:21   

Blicz się dzieli na
1) pierwsze 64 epki
2) Grimmjow i Neliel (Itsygo <3)
_________________

Ostatnio zmieniony przez Ana 05-09-2010, 13:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kare 
Student



Dołączył: 05 Cze 2010
Skąd: Lubin
Wysłany: 04-09-2010, 22:01   

Naruto byłby dobry, ale... Kishimoto od momentu walki z Sasorim TAK DAJE DUPY, że to przechodzi pojęcie ludzkie (w Bleachu ten problem jest mniej widoczny, bo tam jest wiele małych-"buentóf" fabularnych, które tak naprawdę są mało znaczące... ale jak Masashi już pizgnie kapelucha, to klękajcie narody i gryźcie glebę :/ ).
Jak masz ochotę na tego typu serie, Yamada, to polecam One Piece. Wiem, kreska odpycha i generalnie tytuł jest dość hejtowany, ale jak się wkręcisz, to... bedzie OP>>>Naruto>>>Bleach, serio :) .
@up - Ana ma mój 100% approve :D ... bo tak jest XD.
_________________

 
 
 
mg1987 
Support


Zagram w: Jestem otwarty na propozycje
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Wysłany: 04-09-2010, 23:29   

Kare napisał/a:
Naruto byłby dobry, ale... Kishimoto od momentu walki z Sasorim TAK DAJE DUPY, że to przechodzi pojęcie ludzkie (w Bleachu ten problem jest mniej widoczny, bo tam jest wiele małych-"buentóf" fabularnych, które tak naprawdę są mało znaczące... ale jak Masashi już pizgnie kapelucha, to klękajcie narody i gryźcie glebę :/ ).
Jak masz ochotę na tego typu serie, Yamada, to polecam One Piece. Wiem, kreska odpycha i generalnie tytuł jest dość hejtowany, ale jak się wkręcisz, to... bedzie OP>>>Naruto>>>Bleach, serio :) .
@up - Ana ma mój 100% approve :D ... bo tak jest XD.

Oglądając takie mało wymagające anime, kilka błędów fabularnych można wybaczyć.
 
 
Kare 
Student



Dołączył: 05 Cze 2010
Skąd: Lubin
Wysłany: 05-09-2010, 10:08   

W przypadku Bleacha (np. to, że gościu z "69" na poliku chociażby dotknął Tousena nie mówiąc już o jego zabiciu <chyba, mogę się mylić, to są już czasy, że przeglądam Bleacha...xD>) tak, bo te faile nie są bolesne, ale przy Naruto to boli, jak kolec w dupie (zeszmacenie Paina, Sasoriego, Kakuzu, Orochimaru... na całe szczęscie Kisame chociaż pozostał do samego końca "100% rozkur...m :P ).
_________________

 
 
 
Ana 
Friend


PSN ID: SumireAnn
Zagram w: Dead or Alive 5 Ultimate
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 26 Mar 2006
Wysłany: 05-09-2010, 11:36   

Kare milcz bo Ci notatki zabiore xD Akurat Hisagi jest kul! Kazeshini jeszcze bardziej kul :D
Błędy? System datowania i "dorastania" w Bleachu, kilkanaście błędów fabularnych (w tamtym roku z kumpelą siedziałam i mase tego wyłapałyśmy). Poza tym ogromna schematyczność. Bleacha tak naprawde ratują fajne postaci, które też są schematyczne, ale jakoś tak dobrze podobierane. Rzekłam.

I dalej mam z 30 epków Bleacha w plecy xD
_________________

 
 
 
Kare 
Student



Dołączył: 05 Cze 2010
Skąd: Lubin
Wysłany: 05-09-2010, 13:42   

Cytat:
Kare milcz bo Ci notatki zabiore xD Akurat Hisagi jest kul! Kazeshini jeszcze bardziej kul

As just planned! :D xDDD
Nie no spoko, są kul, postacie, choć proste... i w tym tkwi ich fajność :P . Szkoda, że Bleach nie jest tak fajny, jak w SS... bo byłby naprawdę niezły <mimo schematyczności, to manga wówczas potrafiła mile zaskoczyć>.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Jakiej muzy sluchacie pod czas gry w t3 online ??
Czy brakuje wam jakiejś postaci w Tekkenie 3?
Czy da się zaimportować postacie z Tekken Tag Tournament??
Wasze ulubione combo w waszej ulubionej postaci
Czego nie lubimy w Japonii i jej kulturze
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group